![]() |
|
Neem eens een kijkje op:
http://www.mobieletelefoons.nl/ En ga vervolgens helemaal naar beneden. Daar heb je een "aktie"/aktie, waarbij €2,50 per maand moet betalen, en daarvoor 150 bel minuten krijgt. Of waarbij je €3,45 per maand betaald, en daarvoor 200 bel minuten krijgt. Het gaat trouwens alleen om de simkaart, dus geen telefoon. Dit lijkt me echt heel sterk? Dit kan denk ik echt niet; daar zou T-mobile volgens mij alleen op verlies draaien ![]() Wat denken jullie ervan? Edit; En nee, dit is echt geen Reclame. Desnoods haalt de Forumbaas het link naar de site weg.
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is kut, niet kunnen smsen. En dan betaal je waarschijnlijk 25 cent per sms ofzo
||
Citaat:
Maar hoe dan? http://forum.fok.nl/topic/734759
||
Citaat:
Met de inkomsten die ze daar dus uithalen kunnen ze hun vaste lasten (datacentra & telefoonpalen) afbetalen. De winstmarges per abonnement zijn misschien klein, maar heel Nederland loopt tegenwoordig met een mobiel.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daar zijn ze mee opgehouden, ze hadden genoeg zakelijke klanten en die kunnen toch allemaal flink betalen (dat is de veronderstelling), dus toen kwam de particuliere markt. Ik denk dat dit de prijzen van de toekomst zijn. Want welke student wil nou geen abonnement met 150 belminuten voor een paar euro?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Als je smst, komt het dan op je rekening?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Orange zijn inderdaad de betere aanbiedingen vaak vanaf 32,50, maar je kunt altijd downgraden (heb ik ook gedaan --> 150 euro winst op mn abo ![]() Ik vind de KPN-aanbiedingen nog steeds erg duur in vergelijking met de anderen. Vodafone's hoge kortingen zijn vaak alleen bij Debitel Vodafone naar mijn weten.
||
Citaat:
Wat jij zegt is dat ze meer geld kwijt zijn aan één abonnement dan dat het ze oplevert en dat is onzin. Het gaat om de drempelwaarde van het aantal verkochte abonnementen en extra inkomsten.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Als de provider cashbacks niet toestaat, maar ze wel aangeboden worden, is dat niet jouw probleem maar dat van de shop. Jij hebt namelijk een contract met deze shop en krijgt van deze shop de cashback. Als de shop gestraft wordt door de provider door bijvoorbeeld geen vergoeding te geven, heb jij daar niets mee te maken. Jij hebt een contract en daar moeten ze zich aan houden.
|
![]() |
Deze acties komen tegenwooordig veelvuldig voor. Dus zo vreemd is het niet. Op www.telecomvergelijker.nl kan je wat uitleg vinden.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kunt ook mij pm'en als je vragen hebt.
||
Citaat:
Volgens mij begrijp je niet wat ik zeg. Je zegt dat het abonnement opzich meer geld kost dan dat het oplevert en dat is niet waar. Dat het hebben van een bedrijf geld kost, zal ik niet betwisten. Maar daar heb je inkomsten voor en die haal je uit onder andere de verkoop van je abonnementen en je extra minuten, data en smsjes. Het is niet zo dat als ik een abonnement koop, ze ineens meer verlies draaien, zo werkt het niet.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dit soort aanbiedingen zijn er niet vaak, meestal heb je aanbiedingen om 90/150 minuten te bellen voor 0,50-2,00 euro. Je kan ook voor 4 euro per maand 17,50 euro tegoed en een toestel krijgen. Kijk maar even wat er deze maand voor aanbiedingen zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
een winkel in Alkmaar had ook zo'n aanbieding maar dan van Vodafone. Maar het komt er op neer dat je een gewoon abbo krijgt (zeg van bijv. 17,50 euro per maand) en dat je dat ook gewoon aan de provider betaald (dit schrijven ze af van je rekening) maar dat jij van de winkel die dit aanbied in één keer al het geld krijgt wat jij daarmee teveel betaald. Dus de aanbieding is bijv. 2 euro p/m. Dan betalen zij jou 15,50 (x24 als je er twee jaar aan vast zit). xxx
||
Citaat:
wacht tot november / december en kijk nog eens op de aanbiedingsites (gsm.nl / gsmstunter.nl etc). ik heb vorig jaar een vodafone 200 abbo afgesloten voor omgerekend 1 cent per jaar (d.m.v. cashback). ze gaven toen zelfs GRATIS debitel 100 abbo's weg om naam te maken.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, in dit geval is die 2,50 gewoon het factuurbedrag |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar het is 1. niet belachelijk duur 2. t-mobile maakt hier verlies op. 3. vergelijk het is een met de prijzen wat je gemiddeld moet betalen voor 150 minuten so. Voordeel is hier ook dat je niet afhankelijk bent van een cashback (en dus de betrouwbaarheid van de webshop) |
![]() |
||
Citaat:
en of ze verlies maken vraag ik me af, ze maken er gewoon geen winst op ![]() en ik ben het met je eens dat het nog altijd goedkoper is dan die 17,50 ofzo die je normaal per maand betaald, maar het is nog steeds "duur" ![]()
|
|