| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Of ben ik de enige die in zijn dagboek altijd nuttige en mooie dingen wil schrijven? Hier post ik altijd maar wat onzin
|
|
||
|
Citaat:
Maar jij kan ook mooi schrijven, ik niet en ik neem er ook geen tijd voor. Ontopic: Klote internet, het is al half 3 en ik heb nauwelijks iets kunnen door dat internet het niet deed. Voor de rest voel ik me goed, lekker weer, lekker rust, lekker gekletst enz.
|
|
||
|
Citaat:
Mijn internet doet het echt zo goed, dat scheelt zoveel in je humeur. En ik moet wel zo ontzettend veel leren en daar heb ik zo ontzettend geen zin in. Ik ben een beetje duf vandaag, geloof ik.
|
|
||
|
Citaat:
Tuurlijk weet ik je diaryland nog, ik lees hem vrij regelmatig.
|
|
||
|
Citaat:
Ik krijg ineens lj-vrienden, dat vind ik wel leuk.Nu ga ik echt echt echt leren.
|
|
||
|
Citaat:
Lucht je hart OT: Bah
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Wil je ook mijn vriendje zijn dan? ![]() Ik schrijf niet alleen mooie dingen op. Vooral de dingen die ik meemaak (en dat is nogal wat op een dag) en de dingen die in mijn hoofd omgaan (en dat is ook nogal wat). Ik heb heel lang niets geschreven, maar ben begin deze week weer begonnen.
|
|
||
|
Citaat:
kvind wel jammer though. OT: strakjes gaat het hier weer een hele verhuis zijn. Maja so be it. Nu iets eten (of snoepen) cause I'm hungry. enneuh @ repelsteel: jij krijgt van mij nog honderden kusjes als je wilt.
|
|
||
|
Citaat:
Zolang je het maar van jezelf weet, toch?Het gaat wel goed met mij. Ik moet alleen zo ontzettend veel leren en ik zie de hele dag geen mens, naast mijn gezinsleden. Maar ik heb wel veel nieuwe lj-vriendjes, dus dat is tegenwoordig mijn sociale leven of zo. Hoera. Waarom heeft niemand tegelijkertijd met mij vakantie?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en iets doen waarbij je al je gedachten nodig hebt .. |
|
|
|
||
|
Citaat:
het leven gaat door. Ik mis hem Verliefd zijn is ook niet altijd zo handig als hij zo ver weg is
|
|
||
|
Citaat:
Al het mooie líjkt dood, maar bloeit ook weer op. *(K)* OT: De hele week al zo'n tweestrijd. Eventjes gaat het goed, dan weer niet. Steeds als ik de kans krijg om met iemand te praten, gaat het wel goed en vertel ik niets over mijn slechte momenten. Steeds als ik me slecht voel heb ik niemand om mee te praten, zodat ik me heel eenzaam voel. Altrecht ging niet door deze week en ik weet niet of ik nu zelf moet bellen voor een afspraak (wat ik niet durf) of dat zij mij belt (wat ik hoop). Ook al mag ik dit weekend niet uit, ben ik misschien toch wel blij mee: Ik moet heel veel bijwerken en verslagen maken voor school. En ik ben best wel moe, misschien nog wat afspreken met een vriendin, ook gezellig Kijk wel positiever tegen dingen aan merk ik aan mezelf. Zin om Disney-films te kijken en in andere dingen
|
|
||
|
Citaat:
![]() heb even kunnen praten met S dan die zei dat ik er ongelukkig uitzag.. veel slechte dingen vertel ik al niet.. dingen afspreken met vriendinnen heb ik genoeg gedaan maar totaal geen zin in, sleep me s ochtends moe uit bed, ga met moeite en heel moe savonds weer naar bed en wil niets... nu hard huiswerk maken omdat ik het uitgesteld heb..
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 11:19 | |