Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heerlijk open staan voor ideeën? Er wordt niet gezegd als er iemand gebanned wordt en als je er naar vraagt of wat dan ook hangt er ook al snel een ban aan je broek. Heerlijk overzichtelijk ja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het bespaart je een hele berg troep op M&M ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zulk soort topics verbieden bespaart ook een hoop troep op M&M Laatst gewijzigd op 01-11-2005 om 08:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die status heb ik meer niet dan wel voorbij zien komen. Jammer dat dat systeem zo slecht werkt, maar tot het gaat werken zullen die bantopics/banpm's/etc blijven denk ik..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wie zegt overgens dat er juist niet meer topics komen? Nu is er zo af en toe eens een topicje van waarom/tot wanneer is .... gebanned? Krijg je straks topics van: Ik vind het belachelijk dat ... gebanned is. En dan nogsteeds de waarom vraag, in verschillende mogelijkheden. Ik geloof niet zo in ter voorkomimg van topics. Daarbij zijn het er ook niet zoveel. Met name als iemand uit een bepaald groepje gebanned is en zijn of haar vriendjes het nogal stom vinden en dan maar een beetje gaan lopen zieken.
||
Citaat:
Er is toch niet voor niets een verbod op het openen van topics over gebande leden? Dan zullen er niet meer topics komen als mensen er een waarschuwing/ban op krijgen (denk ik).Vragen over gebande leden kunnen toch alleen toegestaan worden in dat specifieke topic? Mits het dringende/belangrijke vragen zijn?
||
Citaat:
Wat is een brandende/dringende vraag die je echt moet stellen over de ban van een ander?
||
Citaat:
Ik vind het gemakszuchtig om iedere keer te zeggen dat het jullie probleem niet is. Je bent niet voor niet forumbaas toch? Alleen omdat jullie forumbazen er geen last van hebben betekent niet dat andere leden er ook geen last van hebben. Brandende vragen kunnen optreden als forumbazen geen email terug sturen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil best wat moeite doen om dat soort dingen checken zodra jullie de moeite nemen om het forum een beetje normaal te laten draaien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het forum draait prima, check je internetconnectie. Maargoed, ik ben opzich wel voor de suggestie. Dan heb je geen gezeik meer met 'Verbannen Lid' wat toch niet werkt. En natuurlijk alleen vaste leden die verbannen zijn. Iemand met 10 topics/posts die allemaal spam zijn, hoeft niet in die topic te komen natuurlijk. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je eerst even verder kijkt dan je neus lang is. Citaat:
Citaat:
Je had het over zoutloze opmerkingen? You'll take the cake I guess? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het forum draait normaal ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
En inderdaad, als je vervolgens de reden van de ban er niet bijzet gaan mensen vragen waarom iemand geband is en als we het er wel bijzetten gaan mensen klagen dat iemand te snel, te lang of juist te kort geband is of zeggen ze 'vier maanden geleden was er iemand voor hetzelfde vergrijp geband en kreeg een minder lange ban. Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Gebande leden kunnen dat inderdaad vragen, maar het kan zijn dat dat door omstandigheden niet mogelijk is. Het komt overigens ook voor dat fb'ers niet eens terugmailen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
échter. Dát een user geband is, is altijd publiek, er wordt over gepraat op de subfora waar de desbetreffende gebruiker het meest zit en natuurlijk is het ook zo dat er vaak op M&M door derden opheldering gevraagd wordt (Zie topics Master HJ bv), de reden krijgen ze dan wel niet, maar altijd een bevestiging dat er gebanned is. Dan houdt het punt "Een ban is een zaak tussen Mods en Users" het niet lang vol. |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daar gebruik ik MSN niet voor. Beetje scheiding forum/privé leven is wel op z'n plaats. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik vind het fijn om overzicht te hebben ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat hij gebanned is, is dus duidelijk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sim-pel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er wordt voorbijgegaan aan mijn punt dat ik de reden niet hoef te kennen maar het makkelijk vind om te weten dát een user geband is. Het interreseert me echt geen ene moer wáárom. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Aanvraag: PERMANENTE BAN: Deadlock JustTalk | 15 | 29-05-2014 12:29 | |
Beleidszaken |
Nieuw beleid mbt bans Balance | 37 | 11-05-2011 15:17 | |