Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2005, 12:11
Verwijderd
Ik moet eigenlijk leren enzo nu maar omdat ik daar niet bepaald zin in heb zit ik maar wat nutteloos rond te surfen en rond te lopen in huis. Eigenlijk is mijn dag niet echt boeiend dus, en gisteren ook niet.

Maarrr dat komt - en dat heb ik net bedacht - omdat, als mijn dag wel interessant is, ik niet op het forum kom
Advertentie
Oud 01-11-2005, 12:13
Verwijderd
heb 2 weken vakantie en verveel me de tering
Oud 01-11-2005, 12:39
Verwijderd
OMG gister was mijn vriendinnetje bij ministry aan het zingen bij open mic avond en toen kwam die neger van N*E*R*D naar haar toe om te vragen of ze vanavond voor hun 3en wil gaan zingen
in hun hotelkamer dus dat moeten we nog zien
Oud 01-11-2005, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Sigúr schreef op 01-11-2005 @ 13:13 :
heb 2 weken vakantie en verveel me de tering
ruilen? .

vanmorgen heb ik de wekker in m'n slaap uitgezet, dus toen heb ik tot half 1 geslapen oid. daarna ging ik avond eten (ik sloeg ontbijt maar over), want ik moet vanavond werken. nu ben ik lichtelijk misselijk, en ik mail met een vriend van m'n chick over piepende astma kindertjes
Oud 01-11-2005, 13:18
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 01-11-2005 @ 14:17 :
ruilen? .

hehe dat ook weer niet , heb gewoon nu niks te doen

en owja , ik heb net een 9 voor een tentamen teruggekregen<3
Oud 01-11-2005, 13:18
ZerO
ZerO is offline
ik stond laat op en toen ging in naar de markt maar het was te druk dus toen heb ik koffie gedronken met mijn roomie in de stad en zometeen ga ik op zoek naar werk :/
Oud 01-11-2005, 13:30
tuttebel
tuttebel is offline
hee in dit topic mag je niet elke dag posten, want dan wordt t saai
Oud 01-11-2005, 13:35
nexjes
nexjes is offline
ik heb gister meegeholpen aan een filmproject waarbij we een uur lang een band gingen filmen als een soort live verslag met de nadruk op het karakter van de muziek. de band stond in het midden van de ruimte en daar omheen zat een rails met drie camera's en ik bestuurde 1 van de camera's en we moesten dus om hun heen rijden en mooie plaatjes zoeken en dat was leuk en daarna heb ik in mijn kamer gehangen met funest en swimming with sharks gekeken en om half 12 werd ik heel gaar wakker en nu ben ik lamlendig aan het laptoppen en tv aan het kijken.
Oud 01-11-2005, 13:45
Metal
Metal is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 01-11-2005 @ 13:39 :
OMG gister was mijn vriendinnetje bij ministry aan het zingen bij open mic avond en toen kwam die neger van N*E*R*D naar haar toe om te vragen of ze vanavond voor hun 3en wil gaan zingen
in hun hotelkamer dus dat moeten we nog zien
ministry?
Oud 01-11-2005, 13:47
Verwijderd
ik had tentamen en dat was een makkie, daarom shake ik nu op golddigger
Oud 01-11-2005, 13:48
100%hallal
100%hallal is offline
ik ben lekker vrij dus ik slaap uit en word vanaf 7 uur lastig gevallen (eigenlijk vanaf half 7 zeven maar dat was een onwijze babe, dus das niet erg) dus er kwam verdomde weinig van terecht. En nu moet ik nog een project afmaken maar heb ik geen zin in. Vanaaf heb ik feestje in Amsterdam
Oud 01-11-2005, 13:50
RockaholiC
RockaholiC is offline
school, analyse ingeleverd en toen wilde ik nog een andere opdracht maken maar dat kon niet omdat ik niet kon inloggen en mn bewijs van inschrijving niet mee had dus moet ik morgen vroeger naar school bah.

nu ff internetten enzo en straks naar mn zus met twee dinnies, eten en net 5 ohohoh
Oud 01-11-2005, 13:50
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
Roxane schreef op 31-10-2005 @ 17:13 :
Hee Roxane,
Zojuist hebben we met de politie Regio Utrecht gesproken en daar zijn ze druk bezig met een onderzoek, omdat ze signalen hebben opgevangen dat het morgen (dinsdag 1 november) niet veilig zou zijn in de binnenstad van Utrecht.
We willen jullie niet bang maken en hoogstwaarschijnlijk is dit een zieke grap van iemand, maar we willen deze informatie niet voor ons houden en jullie zelf de keus geven wat je hiermee doet.
Wij zetten morgen geen teams in Utrecht en geen van onze teams zal morgen met het Openbaar Vervoer reizen.
Laten we hopen dat het onzin is.
Groeten,
Kantoor Pepperminds Utrecht

Ik kreeg dit mailtje:

even een mailtje wat niet zoveel met hockey te maken heeft. Heb
best een ziek verhaal gehoord van een arabisch sprekend meisje. Ze zat in het streekvervoer in Utrecht toen ze aan de praat raakte met een arabische kerel, deze moest er na ongeveer een half uurtje uit. Voordat hij uitstapte vroeg hij haar dringend om op 1 november (dinsdag) niet in het centrum van Utrecht te komen. waarschijnlijk is het niets maar ik zou gek worden als er wel wat gebeurd en ik het niemand verteld had dus vandaar. Ik weet in ieder geval dat ik dinsdag even lekker thuis blijf...

Nick

Ten eerste hockey ik niet en ten tweede ken ik die nick niet. Het mailtje is echt vaaaaak geforwarded, en er stond ook in dat iemand de politie hierover gebeld had en dat de politie al veel meldingen hiervan had....

Gister heb ik eindelijk mijn verjaardag echt gevierd en kreeg ik een echt ZOOP-mok en dvd-speler van mn vriendinnetjes. Nu ben ik brak en heb echt zoooooooooooo'n grote afwas gedaan. Nu is m'n kamer weer leefbaar en ga ik zo lekker Utrecht in O en vanavond net5 avond!
Oud 01-11-2005, 14:00
vixen
vixen is offline
Ik heb dat ook gehoord van die mailtjes. Zo van mijn huisgenoot heeft een goede vriend en die vriend daarvan die heeft een vriendin en die hoorde dat. Ik ga dus gewoon vandaag niet met de bus. Toch een beetje eng.
Oud 01-11-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 01-11-2005 @ 14:45 :
ministry?
nee dotje
Oud 01-11-2005, 14:11
sorry
sorry is offline
vandaag uitgeslapen en wat stencils uitgesneden en op shirts gespoten. nu zijn mijn handen wit en ben ik gaar van die damp.
maar ze zijn wel vet geworden
Oud 01-11-2005, 14:18
Haligh
Haligh is offline
ik ben nog steeds ziek.
joepie .
Oud 01-11-2005, 14:22
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
vixen schreef op 01-11-2005 @ 15:00 :
Ik heb dat ook gehoord van die mailtjes. Zo van mijn huisgenoot heeft een goede vriend en die vriend daarvan die heeft een vriendin en die hoorde dat. Ik ga dus gewoon vandaag niet met de bus. Toch een beetje eng.
Het is wel vaag inderdaad. Ik sowieso niet met de bus, want dat haat ik. Fietsen is sneller en makkelijker...
Oud 01-11-2005, 14:25
Haligh
Haligh is offline
owja! en ik heb broken sword uitgespeeld.
Oud 01-11-2005, 14:29
Verwijderd
Citaat:
*amélie* schreef op 01-11-2005 @ 15:22 :
Het is wel vaag inderdaad. Ik sowieso niet met de bus, want dat haat ik. Fietsen is sneller en makkelijker...
ik zag vandaag ook veel politie in allemaal hoekjes op het station haha
Oud 01-11-2005, 14:57
Teun
Teun is offline
Ik heb vandaag de post bezorgd bij Mr. Nakken.
Oud 01-11-2005, 15:06
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik wachtte vandaag op een shopdate, maar vijf uur lijkt me wat laat om aan te komen... Al die moeite voor niets, nu moet ik maar bier gaan kopen.
Oud 01-11-2005, 15:06
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Teun schreef op 01-11-2005 @ 15:57 :
Ik heb vandaag de post bezorgd bij Mr. Nakken.
Wat is zijn adres?
Oud 01-11-2005, 15:13
Mindfields
Mindfields is offline
Ik heb net in een prullenbak gekotst.
Oud 01-11-2005, 15:16
Teun
Teun is offline
Ehm, in de berkelstraat nog wat te Groningen..
Oud 01-11-2005, 15:58
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
gisteren toen ik de voordeur dicht sloeg kwam mijn vinger tussen de deur en huj bloedde heel erg en mn nagel is eraf en hij is gekneuisd en t doet zon pijn en ik heb vrijdag een beoordeling en ik kan er zowat niks voordoen omdat het mn tekenhand is en nu ben ik depri
Oud 01-11-2005, 16:07
11
11 is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 01-11-2005 @ 16:58 :
gisteren toen ik de voordeur dicht sloeg kwam mijn vinger tussen de deur en huj bloedde heel erg en mn nagel is eraf en hij is gekneuisd en t doet zon pijn en ik heb vrijdag een beoordeling en ik kan er zowat niks voordoen omdat het mn tekenhand is en nu ben ik depri
Oud 01-11-2005, 16:23
Glory
Glory is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 01-11-2005 @ 16:58 :
awww dat is echt kut. beoordelingen eigenlijk ook wel.
maarree gaat het goed met je kunstac. carriere?

ik doe sinds vandaag zeefdrukken op school en dat is echt tof en morgen moet ik heel veel werk afhebben voor typografie en dat is echt pfffargh
Oud 01-11-2005, 16:34
Verwijderd
Ik werd vanochtend wakker naast mijn ex wat wel weer verwarrend was. Toen ben ik stage gaan lopen wat neerkwam op de hond aaien en thee drinken en leuke spulletjes kopen. Samen met collega lessen voor vanmiddag en volgende week voorbereid, en net de dramales gegeven en de kinderen zijn nog erger dan ik dacht, echt onhandelbaar en één jongetje maakte 4 meisjes aan het huilen. Nu maak ik plannen voor de rest van de week en eet ik mihoen en zo ga ik pannenkoeken bakken met mijn roomie en vanavond Gilmore Girls kijken.
Oud 01-11-2005, 19:47
Lady Jane
Lady Jane is offline
(L)

Vandaag naar stage geweest en allemaal muziek op de computer gezet, erg nuttig allemaal. En we hebben ons erg vermaakt met de filmmuziek van the Godfather. En nu wacht ik op mijn boy maar die zit vast in Amsterdam door die trein.
Oud 01-11-2005, 20:09
woezel
woezel is offline
niks, getreind, niks
Oud 01-11-2005, 20:25
Verwijderd
vanmiddag lekker lang uitgeslapen en in bed blijven liggen en een film gekeken. toen werken en ik mocht eerder weg

en nu ga ik bier drinken
Oud 01-11-2005, 20:36
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Die buik reikt letterlijk tot haar enkels
Oud 01-11-2005, 20:48
vixen
vixen is offline
Op kamernet:
Ik ben een man van 34 jaar woon alleen in het huis. als je met mij een huis wil delen mail me. Ik hou niet van mannelijke bezoekers die snachts slapen.
Oud 01-11-2005, 20:50
Verwijderd
idd mannen horen overdag te slapen godverdomme!

ik heb vandaag wel een mooie kamer zien staan op kamernet dus morgen ff bellen
Oud 01-11-2005, 20:53
Hagel
Hagel is offline
Ik ben vandaag met mijn vriend naar Den Haag geweest en ik was er nog nooit geweest dus dat was wel grappig. De mensen waren alleen heel asociaal want ze liepen allemaal tegen je aan en in hier doet niemand dat en als ze het al doen roepen ze sorry enorme aso's. verder waaide het er veel te hard en ik vind het een kutstad. Wat gegeten bij de v&d en rond alle ministeries gelopen want mijn vriend moest een saaie opdracht doen. Afscheid genomen want hij nam de trein naar eindhoven en ik naar nijmegen. In utrecht nog even geshopt bij H&M en daarna naar wageningen gegaan, speciale koopavond van jeans centre geweest (kreeg je korting) en daar nog wat kleding gekocht en daarna patat gehaald en met mijn vader gebeld en nu ben ik gilmore girls aan het kijken en ga ik zo maar eens beginnen met leren, morgen tentamen
Oud 01-11-2005, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 01-11-2005 @ 21:53 :
... en ga ik zo maar eens beginnen met leren, morgen tentamen
Beetje erg laat he? Niet dat het boeiend is maar toch .

Vandaag geleerd en wat opdrachten gemaakt. Hopelijk red ik het allemaal voor vrijdag .
Oud 01-11-2005, 21:03
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Mentu schreef op 01-11-2005 @ 21:55 :
Beetje erg laat he? Niet dat het boeiend is maar toch .

Vandaag geleerd en wat opdrachten gemaakt. Hopelijk red ik het allemaal voor vrijdag .
ik zie het zo: eerste keer weinig moeite, haal ik hem dan dan heb ik geen reet gedaan en ben ik erg blij tweede keer ga ik wel wat doen. Jij bent wel "braaf" zeg, ik moet die klote opdracht van het project ook nog maken
Oud 01-11-2005, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 01-11-2005 @ 22:03 :
ik zie het zo: eerste keer weinig moeite, haal ik hem dan dan heb ik geen reet gedaan en ben ik erg blij tweede keer ga ik wel wat doen. Jij bent wel "braaf" zeg, ik moet die klote opdracht van het project ook nog maken
Hehe ik ben niet alleen voor het project bezig hoor. Eerst wat inhaal opdrachten maken en dan pas aan die andere.
Braaf is niet het goede woord. Als je ziet wat ik vorig jaar heb uitgespookt .
Oud 01-11-2005, 21:22
nps
nps is offline
vandaag naar school geweest, daarna vergaderd met mijn groepje en een film gekeken, en nu ben ik datzelfde groepje aan het uitschelden op msn omdat de fuckers het weer eens niet snappen oh het leven van een student <3
Oud 01-11-2005, 21:43
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
*amélie* schreef op 01-11-2005 @ 14:50 :
O en vanavond net5 avond!
O en was ik even vergeten dat ik college had van half7 tot half 10 Dussss daar ben ik braaf heen gegaan en was ik half 10 al thuis, maar nog net op tijd voor de Gilmore Girls.
Oud 01-11-2005, 21:47
Verwijderd
geleerd voor mijn toetsweek -ik wil de indruk wekken dat ik heel slim ben-.
Oud 01-11-2005, 21:49
merels
merels is offline
ik heb van acht tot drie op school gezeten en daarna aan een opdracht gewerkt, gegeten, gesport en net5 bekeken.
Oud 02-11-2005, 09:47
Broeder
Broeder is offline
Hahah het was heel grappig haha ik rende gister de trein in haha maar het was de verkeerde haha en toen zat ik opeens in ALKMAAR hahahu en kon ik niet terug hahah en het was heel koud haha en ik moest vier uur wachten hahaaa
Oud 02-11-2005, 09:48
Broeder
Broeder is offline
Nu kan ik niet meer slapen want ik voel me naar
Oud 02-11-2005, 09:56
Verwijderd
ik heb bufferweek en hoef alleen morgen naar school dus vandaag ga ik maar es even artistiek doen en schilderen en naar een vriendinnetje en lekker relaxen en niks doen want het regent en dan is t fijn om binnen te zitten

oja en ik was gister naar fred delfgaauw (maar die kent niemand hier geloof ik ) en ik ga 16 november een hele dag uit het leven van Fred Delfgaauw filmen als opdracht voor school en dat is vet yawhoo \o/
Oud 02-11-2005, 10:12
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Gisteren college, daarna geluncht bij Bagels & Beans met mijn KLM-vriendinnetjes, daarna een presentatie voorbereid in Walem, maar er kwam niks van terecht want uiteindelijk hebben we tot half 7 blackjack zitten spelen en rode wijn gedronken. En nu ben ik snipverkouden dus misschien kan ik die presentatie uitstellen
Oud 02-11-2005, 10:14
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Metal schreef op 01-11-2005 @ 14:45 :
ministry?
Ik gok dat het de Ministry in de Reguliers is.
Oud 02-11-2005, 10:17
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
*amélie* schreef op 01-11-2005 @ 14:50 :
Ik kreeg dit mailtje:

[I]even een mailtje wat niet zoveel met hockey te maken heeft. Heb
best een ziek verhaal gehoord van een arabisch sprekend meisje. Ze zat in het streekvervoer in Utrecht toen ze aan de praat raakte met een arabische kerel, deze moest er na ongeveer een half uurtje uit. Voordat hij uitstapte vroeg hij haar dringend om op 1 november (dinsdag) niet in het centrum van Utrecht te komen. waarschijnlijk is het niets maar ik zou gek worden als er wel wat gebeurd en ik het niemand verteld had dus vandaar. Ik weet in ieder geval dat ik dinsdag even lekker thuis blijf...
Pfffft dat is een hoax, dat verhaal circuleerde al vlak na 11 september 2001 en dan gesitueerd in het OV van NYC.
Oud 02-11-2005, 10:20
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Trouwens:

http://www.broodjeaap.nl/aardbrood.html
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten