Oud 05-12-2005, 00:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Van durven of niet durven was eigenlijk weinig sprake, vitesse was gewoon slecht voorbereid vandaag. Ze waren bij het begin al de onderliggende ploeg en lieten zich gemakkelijk van de bal aflopen. Dat weet je, want dat is elk jaar zo. Maar goed, ik klaag niet

NEC speelt in arnhem ook vaak lamlendig, slap voetbal.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 05-12-2005, 08:25
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-12-2005 @ 01:12 :
Van durven of niet durven was eigenlijk weinig sprake, vitesse was gewoon slecht voorbereid vandaag. Ze waren bij het begin al de onderliggende ploeg en lieten zich gemakkelijk van de bal aflopen. Dat weet je, want dat is elk jaar zo. Maar goed, ik klaag niet

NEC speelt in arnhem ook vaak lamlendig, slap voetbal.
ach als Vitesse nu maar wel van Ajax wint, anders komt de bekende neerwaartse spiraal weer in het team.

Als Vitesse thuis van NEC wint vind ik het al lang weer best, maar voor nu baal ik nog wel
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 05-12-2005, 15:46
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-12-2005 @ 16:22 :
verhaal NEC-Vitesse
Feli mooi dat je 90 minuten lang een spannende wedstrijd gezien hebt.
Een ding snap ik niet, waarom na zo'n wedstrijd om 16.22 uur achter de PC? Het zal wel feest in Nijmegen zijn geweest, de kroeg in jij!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-12-2005, 16:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-12-2005 @ 16:46 :
Feli mooi dat je 90 minuten lang een spannende wedstrijd gezien hebt.
Een ding snap ik niet, waarom na zo'n wedstrijd om 16.22 uur achter de PC? Het zal wel feest in Nijmegen zijn geweest, de kroeg in jij!
Om 14:15 was de wedstrijd ongeveer afgelopen, om 14:35 waren we klaar met het toezingen van de spelers, om 14:45 had ik m'n eerste pilsje in de Eendracht en om 16:45 moest ik sinterklaas vieren met mijn ouders voordat ik terug zou gaan naar Delft

Ik heb het dus wel gevierd, maar bescheiden
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-12-2005, 16:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Aha, de afterparty volgt dus nog.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-12-2005, 16:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-12-2005 @ 17:10 :
Aha, de afterparty volgt dus nog.
Heb ik het te druk voor

Ketjing uitlachen is ook leuk
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-12-2005, 21:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het wordt trouwens zwaar in Kerkrade aankomende vrijdag. Sinds 1982 heeft NEC daar al niet meer kunnen winnen. En te veel euforie is niet goed voor de jongens, dat is in het verleden wel vaker gebleken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-12-2005, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-12-2005 @ 22:09 :
Het wordt trouwens zwaar in Kerkrade aankomende vrijdag. Sinds 1982 heeft NEC daar al niet meer kunnen winnen. En te veel euforie is niet goed voor de jongens, dat is in het verleden wel vaker gebleken.
Wij zaterdag thuis tegen Heracles, wordt ook moeilijk met Tonnie 6pack nog steeds aan het roer!

Iedereen wint in Bredaaaaaa
Oud 10-12-2005, 10:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wat denkt die Cees Lok? "Oh, we hebben nu een goede reeks, laten we maar eens risico gaan nemen" ???

Met 3 verdedigers spelen als je verdediging je sterkste punt is, is dom!

Het middenveld was bagger, we misten Doelen echt. In ieder geval gewonnen, Roda was ook erg slecht. Hopen dat ze tegen Grunn en PSV beter spelen, want anders wordt het twee wedstrijden dik verliezen. Ik hoop dat Lok ook inziet dat z'n experiment niets uit heeft gehaald. Hij lijkt tofke wel
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 10-12-2005, 20:40
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De wedstrijden van vanavond:
ADO - RBC 3-0 (gaat lekker bij RBC!)
Heerenveen - Willem II 3-3 (Willem II zowaar 3 keer gescoord in 1 wedstrijd? )

Tussenstanden:
Spoiler


Gister gespeeld:
Roda - NEC 0-1.
@ Gimme more beer: Joh, eindelijk weer eens 3 punten uit Aken-Noord meenemen, lekker toch? Ik zou zeggen: even geen reden tot kritiek, maar maak er een uitgebreide afterparty van, zeker omdat dat vorige week niet uitgebreid kon doen na de wedstrijd van het jaar.

En Babos breekt het record van Gentenaar!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-12-2005, 14:51
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Van Galen weer eens over de schreef gegaan wel leuk dat hij het daarna wel toegeeft, maar daar heeft Twente niks aan. Even had ik de hoop dat Majstorovic er op zou rammen.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 11-12-2005, 15:44
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Van Galen bewijst weer eens de meest intelligente speler uit de eredivisie te zijn. Om de zwarte lijst ( ) te omzeilen werd er gewoon Barry Van Galen! gezongen en zelfs daar raakte hij dusdanig van opgefokt dat hij zichzelf weer eens niet kon beheersen. Verder heeft Twente het zichzelf weer onnodig moeilijk gemaakt en word de positie van Coolen met de dag wankeler.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 11-12-2005, 19:09
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse streed, vocht, maar het wilde niet lukken, het bekende laatste tikje ontbrak steeds.

Verder een 100% penalty die ajax kreeg en dat allemaal omdat Knol een vrije trap in de eigen 16 snel wilde nemen


Maar toch had Pienaar rood moeten hebben (natrappen) en misschien Vreven ook wel, al speelde Boukahri ook wel veel toneel
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 11-12-2005, 19:50
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Groningen!!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 11-12-2005, 21:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Feyenoord - PSV 1-0... gezien de beelden wel een leuke wedstrijd geweest, zeker in de tweede helft. Spannende slotfase met Gomes nog naar voren en Kalou die daarna in de counter het net net niet weet te vinden.
AZ, PSV en Feyenoord allebei 35 punten, SPANNEND! Zullen we dan eindelijk weer eens een heuse spannende titelstrijd tot speeldag 34 krijgen?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 11-12-2005, 23:16
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-12-2005 @ 22:18 :
Feyenoord - PSV 1-0... gezien de beelden wel een leuke wedstrijd geweest, zeker in de tweede helft. Spannende slotfase met Gomes nog naar voren en Kalou die daarna in de counter het net net niet weet te vinden.
AZ, PSV en Feyenoord allebei 35 punten, SPANNEND! Zullen we dan eindelijk weer eens een heuse spannende titelstrijd tot speeldag 34 krijgen?
...Playoffs
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-12-2005, 13:14
Barry K
Barry K is offline
Playoffs zijn toch niet voor de nummer 1? maar toch voor 2-9?
of zit ik er naast?
__________________
No nonsense
Oud 12-12-2005, 13:57
Verwijderd
He bah, wat stom dat PSV hun koppositie nu moet delen. Aan de andere kant ben ik ook stiekem een beetje voor Feyenoord en AZ.

Dé drie clubs die ooit enige sympathie van mijn kant hebben verdiend.
Oud 12-12-2005, 15:15
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Wat spannend in de NLse competitie Al is er tussen de 3 leiders wel een groot gat!
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 12-12-2005, 15:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 12-12-2005 @ 16:15 :
Wat spannend in de NLse competitie Al is er tussen de 3 leiders wel een groot gat!
We halen ze wel in
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-12-2005, 15:34
one.
one. is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 11-12-2005 @ 20:09 :
Vitesse streed, vocht, maar het wilde niet lukken, het bekende laatste tikje ontbrak steeds.

Verder een 100% penalty die ajax kreeg en dat allemaal omdat Knol een vrije trap in de eigen 16 snel wilde nemen


Maar toch had Pienaar rood moeten hebben (natrappen) en misschien Vreven ook wel, al speelde Boukahri ook wel veel toneel
Eens. Al vind ik wel dat Vreven zeker rood had moeten krijgen, hij maakte een aantal schandalige overtredingen.

Verder vond ik Rosenberg goed spelen en vind ik het leuk voor Charisteas dat hij een mooi gemiddelde heeft. (5 goals in 6 wedstrijden)
__________________
.
Oud 12-12-2005, 16:09
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
die vreven moeten ze verdomme een levenslang stadionverbod geven. Dat jong zet ongeveer 20 aanslagen á la Bouaozan in, voor ehtzelfde geld blesseert ie ook 2-3 spelers per wedstrijd. Iedereen vind m altijdzo leuk want hij werkt zo hard, ik vindhet maar een stomme belg die niet kan voetballen en het maar compenseert met iedreeen een blessure schoppen.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 12-12-2005, 16:16
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 12-12-2005 @ 17:09 :
die vreven moeten ze verdomme een levenslang stadionverbod geven. Dat jong zet ongeveer 20 aanslagen á la Bouaozan in, voor ehtzelfde geld blesseert ie ook 2-3 spelers per wedstrijd. Iedereen vind m altijdzo leuk want hij werkt zo hard, ik vindhet maar een stomme belg die niet kan voetballen en het maar compenseert met iedreeen een blessure schoppen.
Wat zijn nationaliteit er mee te maken heeft snap ik niet zo goed en voor de rest ben ik het wel met je eens.

(zelf overigens geen Belg hoor)
Oud 12-12-2005, 17:28
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 12-12-2005 @ 00:16 :
...Playoffs
De kampioen doet daar niet aan mee.

Die Vreven was gisteren inderdaad lekker ( ) bezig.
En waarom was Vonlanthen eigenlijk zo kwaad gisteren na NAC-Heracles? Bij Talpa zeiden ze in de 19.00 uur-uitzending dat hij kwaad was op het publiek, waarom dan? Werd hij uitgefloten?
Vijf en RHCP-NAC zullen me waarschijnlijk wel antwoord kunnen geven.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-12-2005, 17:34
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-12-2005 @ 18:28 :
De kampioen doet daar niet aan mee.

Die Vreven was gisteren inderdaad lekker ( ) bezig.
En waarom was Vonlanthen eigenlijk zo kwaad gisteren na NAC-Heracles? Bij Talpa zeiden ze in de 19.00 uur-uitzending dat hij kwaad was op het publiek, waarom dan? Werd hij uitgefloten?
Vijf en RHCP-NAC zullen me waarschijnlijk wel antwoord kunnen geven.
verdwaald op het veld toenhet licht uit ging


(jezus wat flauw )
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 12-12-2005, 19:15
one.
one. is offline

Citaat:
kalinho schreef op 12-12-2005 @ 17:09 :
die vreven moeten ze verdomme een levenslang stadionverbod geven. Dat jong zet ongeveer 20 aanslagen á la Bouaozan in, voor ehtzelfde geld blesseert ie ook 2-3 spelers per wedstrijd. Iedereen vind m altijdzo leuk want hij werkt zo hard, ik vindhet maar een stomme belg die niet kan voetballen en het maar compenseert met iedreeen een blessure schoppen.
__________________
.
Oud 13-12-2005, 10:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
De jeugd in Nijmegen doet het ook erg goed. Ze zijn gepromoveerd, staan nu 6e in de belofteneredivisie en hebben ook een tegendoelpuntloze reeks van 3 wedstrijden. Gelijk gespeeld tegen PSV, Ajax en Feyenoord en thuis gewonnen van vitesse dit seizoen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-12-2005, 14:17
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
de wedstrijd van Feyenoord afgelopen weekend was heerlijk...
geen hoogstaand voetbal en puur op inzet gewonnen... sfeer was prima en me stem is nog steeds vertiefd en het is alweer 2 dagen later maar wat een pot was dat....
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Oud 14-12-2005, 13:44
one.
one. is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 12-12-2005 @ 18:28 :

En waarom was Vonlanthen eigenlijk zo kwaad gisteren na NAC-Heracles?
Vonlanthen was boos omdat iemand een overtreding op hem had gemaakt.
__________________
.
Oud 14-12-2005, 18:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 14-12-2005 @ 14:44 :
Vonlanthen was boos omdat iemand een overtreding op hem had gemaakt.
Goh, wat een jankerd. Overkomt iedereen toch wel eens?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 14-12-2005, 20:01
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
En dit is dus de waarheid volgens bsiderats.nl

Johan Vonlanthen was afgelopen zaterdag niet kwaad op het publiek, zoals Talpa wilde doen geloven. In een artikel in de Telegraaf werd naar de reden van zijn boosheid gevraagd en daarin laat Vonlanthen weten kwaad te zijn geweest omdat David Mendes da Silva hem in kansrijke positie over het hoofd zag. Gewoon om een wedstrijd situatie dus.
Inmiddels hebben beide spelers het uitgepraat en is deze storm in een borrelglaasje ook weer geluwd.

3 verschillende versies: talpa, bsiderats en SnakeZ

Zelf heb ik dus geen flauw idee waarom hij kwaad was maar het ging niet om het publiek.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 15-12-2005, 14:41
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 14-12-2005 @ 21:01 :
En dit is dus de waarheid volgens bsiderats.nl

Johan Vonlanthen was afgelopen zaterdag niet kwaad op het publiek, zoals Talpa wilde doen geloven. In een artikel in de Telegraaf werd naar de reden van zijn boosheid gevraagd en daarin laat Vonlanthen weten kwaad te zijn geweest omdat David Mendes da Silva hem in kansrijke positie over het hoofd zag. Gewoon om een wedstrijd situatie dus.
Inmiddels hebben beide spelers het uitgepraat en is deze storm in een borrelglaasje ook weer geluwd.

3 verschillende versies: talpa, bsiderats en SnakeZ

Zelf heb ik dus geen flauw idee waarom hij kwaad was maar het ging niet om het publiek.
Het is deze versie.
Oud 15-12-2005, 15:25
one.
one. is offline
Ok. In de krant stond dacht ik iets over een overtreding maar dit lijkt me inderdaad wat logischer.
__________________
.
Oud 15-12-2005, 18:19
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
En Willem II verliest weer! Van Utrecht thuis met 1-2. Plus Victoria en Van der Struijk met blessures uitgevallen.
De kansen voor MVV komende dinsdag stijgen en stijgen...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 15-12-2005, 22:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Zondag wordt officieel afscheid genomen van Het Oosterpark. 22 december zal FC Groningen de laatste officiële wedstrijd in het stadion spelen, dan speelt het in de beker tegen Volendam. Maar zondag is er vuurwerk, feest en ongetwijfeld een traan bij de trouwste supporters van de ‘Trots van het Noorden.’ De allerlaatste competitiewedstrijd ooit in Het Oosterpark, een stadion vol historie.

Het is zondagmiddag, 15 november 1964, GVAV speelt een thuiswedstrijd tegen Ajax. De thuisploeg wint met 3-1, de Groningers vieren feest. De diverse kranten schrijven uitgebreid over de winst van GVAV. Natuurlijk wordt ook melding gemaakt van het doelpunt van de Amsterdammers. Het was tenslotte een debutant die scoorde. Alleen wie het was, daar waren de kranten het nog niet geheel over eens: Johan de Kruif, Johan Kruyff of Johan de Kruyf. Pas later wordt duidelijk wat men op die zondagmiddag in 1964 heeft meegemaakt. In Het Oosterpark speelde de beste voetballer die Nederland ooit heeft gekend zijn allereerste wedstrijd het betaalde voetbal.

Op 8 september 1983 volgt er weer zo’n mijlpaal. Het gaan dan om de allereerste interland ooit van de huidige bondscoach, Marco van Basten. Opnieuw in Het Oosterpark! Het is de plek waar Atletico Madrid werd verslagen (twee keer) en ook het grote Internazionale moest er aan geloven. Het Oosterpark was de thuishaven voor spelers als Piet Fransen, Tonny van Leeuwen, Jan van Dijk, Milko Djurovsky en broertjes Koeman. Maar ook wereldsterren als Stanley Matthews, Lev Yashin en Pele waren in Het Oosterpark te bewonderen. Het gaat veel te ver om de complete historie van Het Oosterpark hier op te schrijven. Gelukkig is er voor de liefhebbers een prachtboek verschenen: ‘Het Oosterpark, een voetbalbolwerk, 1933-2005.’ Daarin valt de rijke geschiedenis van het stadion nog uitgebreid na te lezen.

Maar hoe groot de sentimenten ook mogen zijn, zondag wordt er gewoon gevoetbald om de punten. Tussen twee ploegen die goed in vorm zijn. NEC is al acht wedstrijden op rij ongeslagen en wist zelfs de laatste vijf te winnen. Bovendien kreeg doelman Gábor Babos al zeven wedstrijden geen doelpunt tegen, een clubrecord. Gevolg van de uitstekende prestaties in de laatste maanden is een geweldige vierde plaats. En wat men in Nijmegen helemaal wel kan waarderen: Vitesse staat liefst vier plaatsen lager.

Maar ook de thuisploeg is bezig aan een goede reeks. Acht punten uit de laatste vier wedstrijden en thuis al zes wedstrijden niet meer verloren. Sterker nog: er werd thuis alleen puntverlies geleden tegen Sparta en AZ. Met name Yuri Cornelisse verkeert in bloedvorm met drie doelpunten in de laatste drie wedstrijden.

Tekst: Talpa Sport
Ik moet nog wel eens aan EmilioFCG denken, vooral de keer dat we tegen FC Grunn moesten. Nu ook weer. Ik hoop dat het een mooie wedstrijd wordt en hij over de schouders van z'n maten mee kan kijken. Het is inmiddels al bijna een jaar geleden dat hij is overleden, realiseer ik me nu ook.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 16-12-2005, 21:52
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Sparta weet weer wat winnen is: 1-0 tegen Vitesse. Gaat niet zo lekker de laatste weken in Arnhem!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 17-12-2005, 13:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
3 Weken op rij verloren nu, hè? Voor de eerste twee hoeven ze zich niet te schamen, maar dan zie je wel wat het effect is op je spel. Ze speelden écht niet goed.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 18-12-2005, 14:37
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-12-2005 @ 23:47 :
Ik moet nog wel eens aan EmilioFCG denken, vooral de keer dat we tegen FC Grunn moesten. Nu ook weer. Ik hoop dat het een mooie wedstrijd wordt en hij over de schouders van z'n maten mee kan kijken. Het is inmiddels al bijna een jaar geleden dat hij is overleden, realiseer ik me nu ook.
FC Groningen wint met 3-0


Leuke herinnering aan dit stadion denk ik
__________________
ofzoiets

Laatst gewijzigd op 19-12-2005 om 08:15.
Oud 18-12-2005, 16:06
Wawl
Wawl is offline
Vierde plaats.
__________________
Wauwel.
Oud 18-12-2005, 16:25
one.
one. is offline
We speelden niet goed vandaag, maar we hebben tenminste de drie punten en daar gaat het op dit moment om.
__________________
.
Oud 18-12-2005, 20:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Feyenoord verliest wederom van ADO uit. Je ziet toch dat als je Kuyt en Kalou niet in de wedstrijd kan laten komen, dat Feyenoord verder best wel tegenvalt. AZ en PSV profiteren door hun beide wedstrijden te winnen. PSV deed dat tegen Willem II, 4-1... nu wij nog winnen dinsdag.
Voor de laatste keer Grunn in het Oosterpark (al volgt nog wel de bekerwedstrijd tegen Volendam) en weer bleven ze het daar goed doen. Ben benieuwd of ze het in Euroborg een goed vervolg kunnen geven.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-12-2005, 09:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Maar goed, terecht verloren denk ik. Was ook wel eens goed, beide beentjes op de grond en weer knokken voor de punten
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-12-2005, 10:25
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-12-2005 @ 23:47 :
Ik moet nog wel eens aan EmilioFCG denken, vooral de keer dat we tegen FC Grunn moesten. Nu ook weer. Ik hoop dat het een mooie wedstrijd wordt en hij over de schouders van z'n maten mee kan kijken. Het is inmiddels al bijna een jaar geleden dat hij is overleden, realiseer ik me nu ook.
precies dat had ik ook, zeker toen ik al die mensen op de tribune zag en realiseerde dat hij er niet bij kon zijn

Verder is Vitesse als vanouds weer in de neergaande spiraal bezig. Het voetbal is gewoon kut en Vitesse komt zeker in aanvallend veel te kort
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 19-12-2005, 15:01
Verwijderd


Lokhoff baalt ook van de wissel diba-vonlanthen Juup-Bavaria
Oud 19-12-2005, 18:44
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Juup
Bavaria
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-12-2005, 20:54
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Dit is nou precies wat er zo mooi is aan NAC, om een biermerk is er een enorme rel ontstaan, geweldig
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 19-12-2005, 21:39
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Groningen!!

Weer 3 punten!
We hebben het in jaren niet meer zo goed gedaan in de competitie, het is fantastisch dat we nu op deze manier het Oosterpark verlaten.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 19-12-2005, 23:12
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
Cees Lok weg bij NEC

NEC-trainer Cees Lok heeft maandagmiddag volkomen onverwacht zijn ontslag ingediend bij NEC. Kort voor de kerstborrel werd de spelersgroep bij elkaar geroepen. Daar las Lok zijn ontslagbrief voor. Daarna schudde hij ieders hand en vertrok. De selectie bleef verbijsterd achter. Er zou structureel iets niet lekker zitten tussen Lok en de clubleiding. Maar een duidelijke reden voor het opstappen van Lok is er niet. Op 8 december is er nog een gesprek geweest tussen Lok en de clubleiding. dit was naar verluid een goed gesprek. Bij NEC was maandag niemand bereikbaar

Bron: Omroep Gelderland
Oud 19-12-2005, 23:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
WTFWTFWTF?

Dat zie je niet aankomen!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-12-2005, 23:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Als het echt waar is dat hij is opgestapt omdat hij niet z'n eigen elftal mocht samenstellen van het bestuur (lees: Niedzielan, Barreto en Boutahar niet op de bank mocht zetten), vind ik het helemaal terecht.

Ik vind het echter wel verschrikkelijk, het begon net een beetje te lopen binnen het team, hij kent veel van de jongens inmiddels goed en iedereen was eindelijk eens tevreden. Dat kunnen we echt niet gebruiken, overmorgen AZ, volgende week PSV, dat wordt te zwaar voor de groep en het kan ze wel eens breken.

Als dit de kant is die NEC op moet (mensen met geld bepalen alles binnen de club), lever ik volgend jaar misschien ook wel mijn seizoenskaart in. Ik ben fan van NEC omdat het een volksclub is, omdat de club cultuur heeft en omdat er een goede sfeer hangt. Hoe de club het doet, is eigenlijk van ondergeschikt belang. Ik zie liever een team dat moet knokken voor de punten waar de supporters voor de volle 100% achter gaan staan, dan een team met volgevreten vedettes en mensen op de tribune die met geld beginnen te dreigen als het eventjes niet zo gaat als ze willen.

Maar mijn sollicitatiebrief is al uit de deur
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie-topic 2005-2006 deel III
Mr.Oizo
141 03-05-2006 16:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41.