Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2006, 15:41
.Pure
.Pure is offline
aangezien er nog geen topic over was én ik met de zoekfunctie ook niet veel wijzer werd een nieuw topic.

Iemand ervaring met Bulgarije en dan de plaatsen Zonnestrand of Goudenstrand?

ga met een aantal meiden op vakantie en we willen niet naar een plek wat overloopt vd Nederlanders en wat toch tof is (qua stappen vooral).

dus, een aanrader?
Advertentie
Oud 11-01-2006, 15:34
*Sbien
*Sbien is offline
hee ja dat wil ik ook weten Jammer dat er nog niemand gereageerd heeft.
Oud 14-01-2006, 13:38
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik heb van iemand op mijn werk gehoord dat er aardig wat Nederlanders en Scandinaviers zitten. De prijzen waren aardig te doen zei hij en het weer was toen erg goed, ik zou niet weten hoe het gemiddeld is in de zomer...

Als je met een Nederlands reisbureau iets boekt naar de toeristische feestplekken kom je vaak uit bij plekken met veel Nederlanders, daar ontkom je bijna niet aan.
Oud 17-01-2006, 15:50
Bram
Bram is offline
Zonnestrand is zo cool !!! Spotgoedkope prijzen echt te belachelijk voor woorden : 1,5 euro voor 1/2 liter Stella Artois, 2 euro voor cocktails, gans de nacht happy hour, ... echt zot !
En het uitgaan zelf is er ook top : leuke bars en disco's (vooral lazur half openluchtdisco met zwembad). Echt schitterende tijd gehad ! enkel het zweedse volk is vrij associaal vind ik.
Oud 18-01-2006, 09:20
.Pure
.Pure is offline
klinkt goed dus het is alleen nog even afwachten of het app. wel doorgaat, het was op aanvraag.

Over L'Azur had ik ook al wat gelezen/gehoord, die zullen we vast niet over het hoofd zien.

Nog een vraagje, waar land je eigenlijk met het vliegtuig? Is dat ver van Zonnestrand vandaan?

@ RHCP_NAC; er zullen heus wel wat Nederlanders zitten idd, maar vast niet zoveel als in Salou e.d.
Oud 18-01-2006, 23:21
Bram
Bram is offline
Je landt normaal in Bourgas, dik halfuurtje rijden van Zonnestrand.
Nl'ers heb ik er amper gezien, hier en daar eens. Belgen helemaal niet gezien. Duitsers soms eens, Engelsen nog redelijk veel. Maar de Scandinaviers, vooral de Zweden en Noren, zijn id absolute meerderheid. Die Zweden stelden zich zeer asociaal op vond ik.

Regels voor berichten