Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar gebruik gewoon geen van die programma's, notepad, ultraedit voor windows, en nano en emacs voor linux/unix zijn ideaal...
||
![]() |
Citaat:
![]() kijk ik ken wel alles codes mah precies een cell invoegen kank wel intypen mah kweet nooit waar die tercht komt ![]() |
![]() |
|
![]() |
ff nah frontpage gegaan he
en dan ff alles verwijderd en dan verder gegaan <html> <head> <title></title> </head> <body> <p>erfsdgdfg</p> <p>fdgd</p> <p>fg</p> <p>fsgh</p> <p>fg</p> <p>h</p> <p>fdgh</p> <p>bear</p> <p><a href="http://dsf">hgbf</a></p> </body> </html> dit noem je troep? kzan niet weten hoe jij dit duidelijker in kladblok kan typen hoor |
![]() |
|
Verwijderd
|
ipv die <p> <br/> gebruiken alvast..
EN ik weet zeker dat ik een mooie website sneller heb gemaakt in UltraEdit dan in Frontpage.. en alle code eruit vissen gaat langzamer als gewoon de code zelf typen... En wat heeft ermee te maken dat het een vooroodeel is, het is een feit dat frontpage van Mickeysoft is.. Ik zal het je nog sterker vertellen, de websites van MSN zijn niet met Frontpage gemaakt hoor.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1 ingewikkelde sites word de code een ramp (veel te veel en niet logisch)
2 en is all1 leesbaar in IE 3 daarnaast heb ik gewoon nog geen enkel goed ontwerp gezien die in frontpage was gemaakt (en neej ik zit niet in kladblok te coden dat vind ik ook overdreven ![]()
||
![]() |
Citaat:
http://members.rogers.com/lude4eva/tupacsite ![]() wel zelf aangepast in notpad hoor omdat je met iframes en popups zit |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Als jij een beetje een interessant site-design maakt in FrontPage (voor zover dat mogelijk is, FrontPage geeft je niet ALLE opties die HTML je geeft) genereert FrontPage zo veel troep dat het (a) immens veel werk is om die troep er netjes uit te halen en (b) het resulterende bestand 2x zo groot is als wanneer je het zelf had gemaakt. Als je bovendien wat geavanceerdere acties in je site stopt krijg je ook nog compatibiliteitsproblemen met Mozilla, Netscape, Opera, Konqueror en de rest.
|
![]() |
PHP-code:
![]() zelfs na editing zitten er fouten in voor de rest best mooie sites maar is ie ook te vinden??
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() haha mah ehm mc claren? ik zat gisteren ff op je site en zag daar een foto van ehm xp nog 35 dagen en er stond toen zon kereltje met zon gebrnade versie als in zijn hand ![]() die vond ik dik lijp mah ik kan hem niet weervinden. |
![]() |
|
Ik heb ook eigenlijk helemaal gee zin om uit te leggen waarom je frontpage niet moet gebruiken. Alleen vind ik wel, en dat is mijn mening, dat mensen die frontpage gebruiken echte wannabee webdesigners zijn
![]() En verder, als je het wil gebruiken, ik hou je niet tegen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ennuh, Frontpage is voor 1 doelgroep perfect, voor de beginners.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
PROBEER 'T OF HOU JE SMOEL ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*zucht*
Het gaat er niet om of het het WERKT, maar of het HOORT. Doordat MSIE alles gewoon toelaat, of het nou goed is of niet worden de mensne lui en gaan ze tags NIET afsluiten, zoals jij.. Maar als je met iest anders erop kot is ind e meeste gevallen de pagina slecht/niet zichtbaar |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() daarnaast staat dat ook erg onverzorgd ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
enne McLaren, try it @ netscape 3, die is zeer moeilijk met html, moet beswel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ga naar www.w3c.org en zoek daar zelf op wat daar staat over <P> afsluiten ok?? van ons neem je het toch niet aan
||
![]() |
Citaat:
m,ahgoed die <p> vs <br><br> uis ook wel mooie discussie skijt of het offtopic gaat ![]() gaat niet helemaal oftopic trouwens want het kwam voor uit frontpage trouwens ff heelmaal offtopic he iemand hier wel een s cursus adobe gevolgd in ede?? ik mkoet er 7 en 8 oktober heen voor cursus (gratiz van me stage bedrijf aangeboden gekregen ![]() mahgoed kzie hier nog steeds weing nahdelen staan van fp (NADAT JE HEB HEBT AANGEPAST!) terwijl ik overal altijd lees microsoft sux fp sux html code sux geef eens argumenten dan? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|