Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2006, 16:17
Verwijderd
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 22-03-2006 @ 17:10 :
Jij snapt ook niks wijfie, het is een metafoor
Ik snap dat dit het Internet is. Nu jij nog.
Advertentie
Oud 22-03-2006, 16:20
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Grote mond heb je wel ja.. ga maar naar die moeder van je, ga die maar pesten
Hier wordt op niveau gediscussieerd door mensen met verstand van zaken!
Oud 22-03-2006, 16:22
Verwijderd
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 22-03-2006 @ 17:20 :
Grote mond heb je wel ja.. ga maar naar die moeder van je, ga die maar pesten
Jammer van die eerste opmerking anders had ik je nog geloofd ook. Sukkel.
Oud 22-03-2006, 16:24
Verwijderd
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 22-03-2006 @ 17:20 :

Als je dit al niveau noemt
Oud 22-03-2006, 16:30
Verwijderd
Weet je meteen met wie je te maken hebt.
Oud 22-03-2006, 16:30
Yerli
Yerli is offline
Goh.. al twee mensen in dit hele topic die hier positief over te spreken zijn, de almachtige forumbazen niet meegeteld.

En mocht het geen grap zijn, dan ben ik het er ook niet mee eens. Simpelweg omdat het jammer zou zijn.
Oud 22-03-2006, 16:42
professor2
professor2 is offline
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 22-03-2006 @ 17:05 :
Hmm ik weet wel een goede naam: Het Internetcafé!
Het wordt dus een soort fok-onzin, echte baggertopics mogen niet, maar bepaalde toegestane reeksen wel..
En als het een 1-april grap is is het wel heel flauw, je gaat toch ook niet tegen de mensen die de Berlijnse Muur aan het oversteken waren zeggen dat het een 1-april grap was en met scherp schieten
en lol @ WolterB... dat verhaal man
Oud 22-03-2006, 17:08
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-03-2006 @ 13:01 :
Ze gaan straks alleen maar samen onder dezelfde naam en er komen enkele wijzigingen in het beleid, maar super ingrijpend zal het niet worden.
Over wat wel en niet kan/mag, daar valt over te praten. We proberen het zoveel mogelijk bij het oude te houden natuurlijk.
"Niet ingrijpend", "bij het oude te houden" Alsof dat kan. Dk en Onzin zijn gewoon twee totaal verschillende subfora. Dat wordt hoe dan ook ingrijpend en als je dat samenvoegt kan je het niet bij het oude houden.
Oud 22-03-2006, 17:32
Shock
Shock is offline
Mocht de samenvoeging geen grap zijn, dan wordt het beleid wel een grote grap. Wat mag dan wel en niet, en wie bepaalt dat!?
Oud 22-03-2006, 17:40
vidaaa
vidaaa is offline
Ik vind het een goed plan
Oud 22-03-2006, 17:48
flower44
flower44 is offline
Waarom moet onzin veranderen???
Jullie kunnen (als jullie dat zo graag willen ) het toch ook samenvoegen en de spam(onzin)-functie toch gewoon toestaan, waarom moet dat ook meteen 'verboden' worden?!

Onzin is om even een beetje onzinnig een gesprekje te voeren, of voor spamtopics omdat het nergens anders mag.
Ook om dingen te plaatsen die je bij een ander ond. niet zou mogen plaatsen!

Als het een grap is, vind ik het een mislukte grap

ik geloof heus dat er in de kantine aardige mensen zijn enzo, mij gaat het meer om het idee dat onzin zich maar moet aanpassen aan 'de kantine'.
Oud 22-03-2006, 17:49
Mindfields
Mindfields is offline
Kom bijna nooit op onzin, maar als ik er wel kom... Goed plan dus.
Oud 22-03-2006, 17:57
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Shock schreef op 22-03-2006 @ 18:32 :
Wat mag dan wel en niet, en wie bepaalt dat!?
Wij
Oud 22-03-2006, 17:59
Shock
Shock is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 22-03-2006 @ 18:57 :
Wij
Ik bedoelde meer, hoe ga je dat definiëren?
Oud 22-03-2006, 18:10
Jolt
Jolt is offline
Ik vind het goed, zowel op de kantine staat onzin als op onzin zelf, toch allemaal nutteloze rotzooi.
Oud 22-03-2006, 18:15
ook hallo
ook hallo is offline
Als je er nooit komt moet je daar niet over gaan zitten oordelen
Oud 22-03-2006, 18:38
Verwijderd
Al die fb's geilen gewoon op jullie reacties. Losers
Oud 22-03-2006, 18:42
Verwijderd
Wat zou Lafjuh hiervan zeggen?
Oud 22-03-2006, 19:04
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Waarom heb ik heel deze discussie gemist?

Ik vind het echt een slecht idee. De Kantine heeft een heel ander, eigen karakter dan Onzin, het zijn heel ander soort mensen (ook al post je op beide fora, dan nog!). Onzin is een heel ander deel van je karakter, waar gewoon (bijna) alles mag en je kan praten zonder dat veel andere mensen het lezen en mja.

Nee.
Oud 22-03-2006, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 22-03-2006 @ 10:25 :
Internet :')
Citaat:
McCaine schreef op 22-03-2006 @ 15:46 :
internet
Ik was je voor
Oud 22-03-2006, 19:26
Verwijderd
Heel stom, blèh. Het wordt iig meer Kantine dan Onzin..

Dat wij hier niks over te zeggen hebben . Tot zover democratie.
Oud 22-03-2006, 19:46
Verwijderd
Ik blijf het een debiel plan vinden, maar ja het is internet he
nja we maken wel een alternatief forum oid waar gebande leden desnoods terug kunnen komen van mij part.
Oud 22-03-2006, 19:59
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Anneka schreef op 22-03-2006 @ 20:46 :
Ik blijf het een debiel plan vinden, maar ja het is internet he
nja we maken wel een alternatief forum oid waar gebande leden desnoods terug kunnen komen van mij part.
hahaha
daar zijn er al tig van
Oud 22-03-2006, 19:59
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Waar is Nare man met z'n betoog?
Die heeft altijd wat te zeggen, alleen nu niet. Aight.
Oud 22-03-2006, 20:10
Adore
Adore is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 22-03-2006 @ 16:17 :
Jammer dat je hier niet verder op ingaat LL.
Liefje, er is ook geen enkele FB die degelijk ingaat op de reactie van Wolter.

Dat zegt toch al genoeg?
Oud 22-03-2006, 20:10
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-03-2006 @ 11:25 :
Kunnen er heel lang moeilijk over doen of het wel of niet zou moeten gebeuren, feit is (helaas) dat het wel gaat gebeuren. Kunnen we dan niet beter gaan denken naar hoe we die fusie gaan invullen zodat die toch nog enigzins naar tevredenheid zal komen te bestaan?
Wat ik vooral erg jammer vind is dat deze beslissing, want die is al genomen en valt daar voor de meesten niets meer aan te doen, zonder inspraak van de leden is geweest.

Zij weten veel beter wat op onzin en KD leeft dan formabazen die er sporadisch komen. Ergens in de topics over dit onderwerp is er zelf een FB van één van de betreffende fora die dit geen goed plan vindt, andere betrokken FB's houden zich heel erg stil, wat ik ook een hele vreemde actie vind.

En ik vind het jammer dat niemand van de FB's op bepaalde inhoudelijke tegenargumenten reageert
Oud 22-03-2006, 20:21
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 22-03-2006 @ 20:13 :
Ik was je voor
Ja als je echt denkt dat ik deze thread ga lezen...
Oud 22-03-2006, 20:34
Adore
Adore is offline
Citaat:
WolterB schreef op 22-03-2006 @ 21:10 :
Wat ik vooral erg jammer vind is dat deze beslissing, want die is al genomen en valt daar voor de meesten niets meer aan te doen, zonder inspraak van de leden is geweest.

Zij weten veel beter wat op onzin en KD leeft dan formabazen die er sporadisch komen. Ergens in de topics over dit onderwerp is er zelf een FB van één van de betreffende fora die dit geen goed plan vindt, andere betrokken FB's houden zich heel erg stil, wat ik ook een hele vreemde actie vind.

En ik vind het jammer dat niemand van de FB's op bepaalde inhoudelijke tegenargumenten reageert
Deze topic had dan ook beter "We voegen DK en onzin samen, hebben jullie een goede, nieuwe naam?" kunnen heten.

Ons een mening vragen en er niks mee doen is een beetje schijnheilig.
Oud 22-03-2006, 20:36
Verwijderd
Hoi Ieke, wanneer ga je nou het marketing onderzoek aan ons presenteren?

Ik neem aan dat je de banner inkomsten wel aan ons wil vertellen nu en dat je door deze beslissing meer gaat verdienen
Oud 22-03-2006, 21:00
starfishie
starfishie is offline
Ik wens jullie veel succes.
Oud 22-03-2006, 21:03
flyaway
flyaway is offline
Natuurlijk is het een grap anders zouden ze heus wel reageren op een goede reactie als die van WolterB. Ze konden nooit zo standvast zijn als het geen grap was, als iedereen tegen is is het nou eenmaal geen goed idee.
En anders gaat het ze heel veel leden kosten.
Oud 22-03-2006, 21:15
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 22-03-2006 @ 21:36 :
Hoi Ieke, wanneer ga je nou het marketing onderzoek aan ons presenteren?

Ik neem aan dat je de banner inkomsten wel aan ons wil vertellen nu en dat je door deze beslissing meer gaat verdienen
Moet je voor banner inkomsten niet bij onze grote vriend Jon zijn? (Die zich trouwens verder compleet afzijdig lijkt te houden bij deze grote beslissing. Maar daar is die goed in; zolang 't forum maar up blijft en 't inkomsten blijft genereren. Dat er eventueel dan een mad scientist aan 't roer staat maakt niet uit )
Oud 22-03-2006, 21:20
Verwijderd
Citaat:
flyaway schreef op 22-03-2006 @ 22:03 :
Natuurlijk is het een grap anders zouden ze heus wel reageren op een goede reactie als die van WolterB. Ze konden nooit zo standvast zijn als het geen grap was, als iedereen tegen is is het nou eenmaal geen goed idee.
En anders gaat het ze heel veel leden kosten.
Misschien hebben ze daar even de tijd voor nodig?

En (misschien al gezegd,) zou het geen beter idee zijn om Onzin gewoon te laten bestaan en de Kantine daarin te laten opgaan, dan hoef je minder radicaal meteen allerlei topics te gaan verbieden. Dat lukt toch niet in één keer.
Oud 22-03-2006, 21:26
tss
tss is offline
leuk topic
Oud 22-03-2006, 21:32
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 22-03-2006 @ 08:45 :

Op onzin kan je nu nog bijna alles kwijt, als er iets gebeurd kan je dat meedelen en dit is iets wat je nergens anders op het forum kan. Uit zo'n op het eerste gezichtspunt nietszeggend topic kan een gweldige discussie ontstaan en dit heb ik vaak genoeg meegemaakt.
Ik denk dat die keren verwaarloosbaar zijn tov de keren dat het niet gebeurden.
Citaat:
De ongedwongenheid van onzin maakt het tot het forum wat het nu is. Je kunt er zo veel verschillende dingen kwijt, hebt topics waar je slap kunt ouwehoeren, waar je onverwacht een geweldige discussie hebt en waar veel gezelligheid heerst.
Wil je strengere regels maken op dit deelforum, dan jaag je mensen weg, dan verdwijnt de ongedwongenheid van dit deelforum en leg je mogelijk interessante gesprekken plat.
Met het eventueel laten bestaan van de chattopics wordt dit toch wel redelijk gecompenseerd mi. Daarnaast zijn de gesprekken op onzin doorgaans niet intressant, als ik een intressante discussie zoek ga ik iig niet op onzin kijken.
Citaat:

De vergelijking met DK is dat als je daar een topic over een onderwerp begint er een vraag aan moet hangen en je volgens de regels daar niet mag uitwijden naar andere onderwerpen. Dit was in de tijd dat ik er kwam, en nu nog steeds, de kracht van de kantine. Hier gaat het júist over één onderwerp en weten de leden ook waar zij aan toe zijn. De invoering van het koelkastprincipe heeft ervoor gezorgd dat er wat meer structuur in is gekomen en dit is ook door de leden geaccepteerd.
Zodoende geven wij iets van die vrijheid terug. Alleen brengen we iets meer structuur aan in de topics. Als je perse wil chatten dan ga je maar naar de chat of je start een msnsessie.
Citaat:
Ook de snelheid is een groot verschil, wat mensen al eerder genoemd hebben. Op onzin is een grote doorloop aan topics (die na een eventuele samenvoegen een halt toegeroepen wordt) en op DK gaat langzamer, is beter te volgen voor een groot deel van de mensen.
Het tempo komt misschien iets hoger te liggen, maar dat is helemaal niet bezwaarlijk. Ik zie niet in waarom je niet een topic van de derde pagina zou mogen uppen, het gaat toch meestal nergens over. Wat er onder mijn CTRL+V staat, is nou niet zo belangrijk dat het topic daarvoor 2 weken op de eerste pagina moet staan.
Citaat:
De structuur van DK en het missen daarvan op onzin is één van de punten die volgens mij het meeste problemen kan opleveren. Wanneer mag je nu een topic openen, moet het inhoud hebben en hoeveel inhoud moet het gaan hebben?
Dat wordt allemaal vastgelegd. Uiteraard zullen er twijfelgevallen blijven en daarover moeten de fb's dan beslissen. We zullen er echter naar streven een zo duidelijk mogelijke announcement te schrijven.
Citaat:
Mag je nog een topic maken over het feit dat er bijvorbeeld bij je buren is ingebroken of is dat een mededeling? Of wanneer je iets leuks hebt meegemaakt, mag je dat nog op het forum zetten? Een vooreeld van het feit dat je het ziet sneeuwen mag bijvoorbeeld al niet volgens de ideeën die Ieke eerder in dit topic geopperd heeft.
Als je inprincipe een leuke vraag eraan weet te koppelen blijft het topic wel staan. Maar aan topics als: er is bij de buren ingebroken en dan 30 replies van o wat erg, voegt niet echt veel toe.
Citaat:

De onderlinge discussies tussen de mensen van beide deelfora komen juist ook vaak op de bovengenoemde dingen neer.
Dk vindt dat onzin veel te snel gaat en dat ze dit niet bij kunnen houden (willen jullie als FB's beperken), maar onzin vindt dat DK veel te sloom gaat (willen jullie als FB's opschroeven). Zo krijg je dus een middenweg die beide deelforumbezoekers niet goed vinden.
Dat wendt vanzelf wel lijkt me. Iedereen heeft nu eenmaal te maken met veranderingen, dat je je leert aanpassen is misschien wel een wijze les
Citaat:

[*] luistertopics,want daar moet je maar voor naar muziek gaan op de andere deelfora (Pscych uitgesloten),[*] topics over de Belg (die bijvoorbeeld zijn wijn niet moet vergeten te kopen), want dit voegt totaal niets toe,[*] topics over audioscobbler, project dolphin, trackmania, want dat zijn onderwerpen die veel beter op sorftware of games kunnen,[*] het topic over hyves, want dat is toch iets dat beter op lifestyle past[/list]
Hier moeten we nog even naar kijken. Mijn persoonlijke mening is dat luistertopics nog wel kunnen en over die projecten ook wel.
Citaat:

Dan als laatste nog de serverload waarover gesproken wordt. Dat deze hoog is, vooral tijdens de examenperiode is een feit dat niet te ontkrachten is.
Het is maart!!!
Het duurt nog wel even voor de examens beginnen.
Oud 22-03-2006, 21:33
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
tss schreef op 22-03-2006 @ 22:26 :
leuk topic
Oud 22-03-2006, 21:38
CSN
CSN is offline
Ik denk dat degenen die onzin en DK apart willen houden echt met goede argumenten moeten komen. Ik zeg overigens niet dat de tot nu toe aangedragen argumenten niet goed zijn, maar deze zijn ook al door verschillende fb's op admin aangedragen en toen ontkracht, of ze bleken niet op te wegen tegen de voordelen van een onzine/kanzin/kontine.

Verder heb ik me nog nooit bemoeid met onzin en DK, dus weet ik niet of het verstandig zou zijn als ik dat nu opeens wel deed. Noem mij maar neutraal. Ik snap beide partijen wel.
Oud 22-03-2006, 21:39
Verwijderd
Citaat:
CSN schreef op 22-03-2006 @ 22:38 :
Ik denk dat degenen die onzin en DK apart willen houden echt met goede argumenten moeten komen. Ik zeg overigens niet dat de tot nu toe aangedragen argumenten niet goed zijn, maar deze zijn ook al door verschillende fb's op admin aangedragen en toen ontkracht, of ze bleken niet op te wegen tegen de voordelen van een onzine/kanzin/kontine.

Verder heb ik me nog nooit bemoeid met onzin en DK, dus weet ik niet of het verstandig zou zijn als ik dat nu opeens wel deed. Noem mij maar neutraal. Ik snap beide partijen wel.
waarom reageer je dan?
Oud 22-03-2006, 21:45
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Adore schreef op 22-03-2006 @ 21:10 :
Liefje, er is ook geen enkele FB die degelijk ingaat op de reactie van Wolter.

Dat zegt toch al genoeg?
Dat komt nog, maar weet je hoe lang het is? Ik heb het druk met studie en wat andere zaken en daar moet ik echt even voor gaan zitten. Hij komt nog, net als mijn reactie op wat andere dingen.
Oud 22-03-2006, 21:45
catootje
catootje is offline
Samenvoeging Onzin en Beleidszaken
Oud 22-03-2006, 21:48
Shock
Shock is offline
Móet alles per sé iets toevoegen dan? Als je zo gaat beginnen kun je beter eerst eens consequent gaan modden op alle andere deelfora, dan kun je onzin laten zoals het is. Laat gewoon één stukje van dat hele forum voor onzin, zoiets moet ook een plekje hebben.
Oud 22-03-2006, 21:52
CSN
CSN is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 22-03-2006 @ 22:39 :
waarom reageer je dan?
Om het eerste gedeelte van m'n post.
En jij?
Oud 22-03-2006, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 22-03-2006 @ 22:45 :
Dat komt nog, maar weet je hoe lang het is? Ik heb het druk met studie en wat andere zaken en daar moet ik echt even voor gaan zitten. Hij komt nog, net als mijn reactie op wat andere dingen.

waarom ben je dan nog beheerder, je hebt hier toch over nagedacht en veel gediscussieerd op admin, dan is het een kwestie van knippen en plakken
Oud 22-03-2006, 22:10
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 22-03-2006 @ 22:58 :

waarom ben je dan nog beheerder, je hebt hier toch over nagedacht en veel gediscussieerd op admin, dan is het een kwestie van knippen en plakken
Dat zeker niet, de discussie gaat hier echt anders en je verwacht toch wel een fatsoenlijke reactie
Oud 22-03-2006, 22:12
Adore
Adore is offline
Citaat:
Ieke schreef op 22-03-2006 @ 22:45 :
Ok, dan wachten we.

Laat 'm wel beter zijn dan die van LL, daar heb ik deels om gelachen (geen goed teken ). Ik zeg nog wel niet eens voor Onzinners te willen spreken of oordelen, hij doet dat wel.

Daarnaast zijn de gesprekken op onzin doorgaans niet intressant, als ik een intressante discussie zoek ga ik iig niet op onzin kijken.

Vind ik al vrij subjectief, bijvoorbeeld. Dit is zijn voorbeeld, maar onzinners denken er massaal kennelijk anders over, als ze er steeds weer terugkomen (en al jááren). Opmerking die je zo van de kaart kan vegen.
Oud 22-03-2006, 22:21
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Adore schreef op 22-03-2006 @ 23:12 :
Ok, dan wachten we.
Nee dat is bullshit. Er moet niet (alleen) onderling bij de forumbazen overlegd worden; er moet met ons gebruikers overlegd worden. Wij zijn degene die er problemen mee hebben. Maar wij krijgen altijd alleen maar de eindresultaten voor onze kiezen en hebben vrij weinig invloed op deze resultaten; we moeten maar dankbaar zijn en het voor lief nemen. Die lakse communicatie tussen fb's en de gebruikers is hoogst irritant.

Hoe moeilijk was het om een goed en uitgebreid topic te maken 'waarom' het onzin forum precies weg moet, met gedetaileerde info? Dat moet toch allang mogelijk zijn na de vele discussie's erover op admin? Performance problemen? Laat dan cijfers zien. Problemen met de kwaliteit van topics? Laat maar zien.

Nee, het enige wat wij krijgen is de conclusie. Slikken maar, kreng.

En Ieke is all about persoonlijke dingen; ze is sloom, inconsequent, acommunicatief en onpersoonlijk. Ze reageert alleen als ze daar zin in heeft. Wij hebben niks met haar studie te maken. Als ze geen tijd heeft; moet ze haar taken naar iemand delegeren die daar wel tijd voor heeft. Maar dat doet ze ook niet. Het forum moet niet lijden onder haar persoonlijke omstandigheden.
Oud 22-03-2006, 22:24
Adore
Adore is offline
Citaat:
Marcade schreef op 22-03-2006 @ 23:21 :
Nee dat is bullshit. Er moet niet (alleen) onderling bij de forumbazen overlegd worden; er moet met ons gebruikers overlegd worden. Wij zijn degene die er problemen mee hebben. Maar wij krijgen altijd alleen maar de eindresultaten voor onze kiezen en hebben vrij weinig invloed op deze resultaten; we moeten maar dankbaar zijn en het voor lief nemen. Die lakse communicatie tussen fb's en de gebruikers is hoogst irritant.

Hoe moeilijk was het om een goed en uitgebreid topic te maken 'waarom' het onzin forum precies weg moet, met gedetaileerde info? Dat moet toch allang mogelijk zijn na de vele discussie's erover op admin? Performance problemen? Laat dan cijfers zien. Problemen met de kwaliteit van topics? Laat maar zien.

Nee, het enige wat wij krijgen is de conclusie. Slikken maar, kreng.

En Ieke is all about persoonlijke dingen; ze is sloom, inconsequent, acommunicatief en onpersoonlijk. Ze reageert alleen als ze daar zin in heeft. Wij hebben niks met haar studie te maken. Als ze geen tijd heeft; moet ze haar taken naar iemand delegeren die daar wel tijd voor heeft. Maar dat doet ze ook niet. Het forum moet niet lijden onder haar persoonlijke omstandigheden.
Je hebt gelijk. (Het enige waar ik even aan dacht is dat ik ook niet 24/7 online ben om dit te volgen, daarbij ben ik ergens ook nog een geduldig persoon. Maar zoals ik zei heb je wel gelijk - het is nu niet aan ons om ons geduldig op te stellen.)
Oud 22-03-2006, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Adore schreef op 22-03-2006 @ 23:12 :
Ok, dan wachten we.

Laat 'm wel beter zijn dan die van LL, daar heb ik deels om gelachen (geen goed teken ). Ik zeg nog wel niet eens voor Onzinners te willen spreken of oordelen, hij doet dat wel.

Daarnaast zijn de gesprekken op onzin doorgaans niet intressant, als ik een intressante discussie zoek ga ik iig niet op onzin kijken.

Vind ik al vrij subjectief, bijvoorbeeld. Dit is zijn voorbeeld, maar onzinners denken er massaal kennelijk anders over, als ze er steeds weer terugkomen (en al jááren). Opmerking die je zo van de kaart kan vegen.
Ik wil daarmee aangeven dat de discussies om onzin niet erg opvallen tussen de spam
Oud 22-03-2006, 22:28
In Your Room
In Your Room is offline
Iets wat mij trouwens ook opgevallen is. Ik citeer uit dit topic.

-------------------------------------------------------------

Citaat:
*** schreef op 22-03-2006 @ 11:43 :
Deze topics zijn natuurlijk niet echt Kantine-waardig, he.
En? we kunnen deze altijd naar Admin verplaatsen

---

Citaat:
Ieke schreef op 22-03-2006 @ 11:45 :
Dan kan ik niet meeposten

---

Citaat:
Sperzieboon schreef op 22-03-2006 @ 11:45 :
Dan maken we er wel ergens een plekje voor, wij zijn de baas

Lijkt me niet echt gelijkwaardig tussen leden en fb's dan? "Wij zijn de baas!". Lekker makkelijk zeg.

Laatst gewijzigd op 22-03-2006 om 22:32.
Oud 22-03-2006, 22:30
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
In Your Room schreef op 22-03-2006 @ 23:28 :
Iets wat mij trouwens ook opgevallen is. Ik citeer uit dit topic.

---

---

Dan maken we er wel ergens een plekje voor, wij zijn de baas

Lijkt me niet echt gelijkwaardig tussen leden en fb's dan? "Wij zijn de baas!". Lekker makkelijk zeg.
Prima link joh.

Verder, hoe serieus neem je onzin?

Regels voor berichten