![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() daar zijn er al tig van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat zegt toch al genoeg? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zij weten veel beter wat op onzin en KD leeft dan formabazen die er sporadisch komen. Ergens in de topics over dit onderwerp is er zelf een FB van één van de betreffende fora die dit geen goed plan vindt, andere betrokken FB's houden zich heel erg stil, wat ik ook een hele vreemde actie vind. En ik vind het jammer dat niemand van de FB's op bepaalde inhoudelijke tegenargumenten reageert ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ons een mening vragen en er niks mee doen is een beetje schijnheilig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En (misschien al gezegd,) zou het geen beter idee zijn om Onzin gewoon te laten bestaan en de Kantine daarin te laten opgaan, dan hoef je minder radicaal meteen allerlei topics te gaan verbieden. Dat lukt toch niet in één keer. |
![]() |
||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Het duurt nog wel even voor de examens beginnen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En jij?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() waarom ben je dan nog beheerder, je hebt hier toch over nagedacht en veel gediscussieerd op admin, dan is het een kwestie van knippen en plakken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laat 'm wel beter zijn dan die van LL, daar heb ik deels om gelachen (geen goed teken ![]() Daarnaast zijn de gesprekken op onzin doorgaans niet intressant, als ik een intressante discussie zoek ga ik iig niet op onzin kijken. Vind ik al vrij subjectief, bijvoorbeeld. Dit is zijn voorbeeld, maar onzinners denken er massaal kennelijk anders over, als ze er steeds weer terugkomen (en al jááren). Opmerking die je zo van de kaart kan vegen. |
![]() |
||
Citaat:
Hoe moeilijk was het om een goed en uitgebreid topic te maken 'waarom' het onzin forum precies weg moet, met gedetaileerde info? Dat moet toch allang mogelijk zijn na de vele discussie's erover op admin? Performance problemen? Laat dan cijfers zien. Problemen met de kwaliteit van topics? Laat maar zien. Nee, het enige wat wij krijgen is de conclusie. Slikken maar, kreng. En Ieke is all about persoonlijke dingen; ze is sloom, inconsequent, acommunicatief en onpersoonlijk. Ze reageert alleen als ze daar zin in heeft. Wij hebben niks met haar studie te maken. Als ze geen tijd heeft; moet ze haar taken naar iemand delegeren die daar wel tijd voor heeft. Maar dat doet ze ook niet. Het forum moet niet lijden onder haar persoonlijke omstandigheden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Iets wat mij trouwens ook opgevallen is.
![]() ------------------------------------------------------------- Citaat:
![]() --- Citaat:
![]() ![]() --- Citaat:
![]() ------------------------------------------------------------- Lijkt me niet echt gelijkwaardig tussen leden en fb's dan? "Wij zijn de baas!". Lekker makkelijk zeg. ![]()
Laatst gewijzigd op 22-03-2006 om 22:32. |
![]() |
||
Citaat:
Verder, hoe serieus neem je onzin?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onzin en De Kantine toch maar eens samenvoegen? Axel11 | 45 | 28-06-2023 16:14 | |
Onzin |
AMERIKAANSE VERKIEZINGEN III Verwijderd | 175 | 08-11-2018 11:17 | |
Beleidszaken |
Onzin en de kantine eindelijk een samen Verwijderd | 34 | 11-10-2009 23:53 | |
De Kantine |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Q | 2 | 01-04-2006 21:39 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine #2 catootje | 434 | 01-04-2006 21:37 |