Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je de DVD-box hebt en enkele afleveringen na elkaar bekijkt, ben je wel blij dat je het kan doorspoelen elke keer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar toch ga ik het nog een keertje kijken straks ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb nu al zin in die hele verhaallijn tussen Joey en mister Bartender/die leuke van haar klas. Altijd beetje spanning maar er niet aan toe geven maar dan toch wel. Lekker voorspelbaar haha. En omg het viel me nooit zo op als bijvoorbeeld bij the oc ofzo maar wat zaten er veel leuke liedjes in deze aflevering! David Poe op het einde <333
||
Citaat:
![]() Jammer dat de serie heet zoals hij heet, op die manier kan Dawson er natuurlijk nooit uit! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij was het ook een van de eerste series die ik ging volgen ![]() Zou best de eerste afleveringen nog eens willen zien ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik voel iets opkomen tussen Dawson en whatshernameagain die actrice. En ik ben fan van Audrey ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En joey en eddie ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zag deze keer voor het eerst een stukje en dit was de eerste keer dat ik DC helemaal niet meer kon volgen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond het een leuke aflevering trouwens, ik snap nu ook weer waarom ik dit zo geweldig vond vroeger. En Eddy en Joey is interessant ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En ahww Audrey, ik voelde ZO met haar mee ![]() Inderdaad, als ik Jack was zou ik het gewoon gezegd hebben, waarom zou je haar in de illusie laten dat hij haar leuk vindt? Oeh ik ben benieuwd wat voor dirty verleden hij wel niet heeft dan, die ene homo (die dus echt wel Jack's nieuwe lover wordt denk ik) deed zo geheimzinnig ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vond het weer leuk. Arme alcoholistische Audrey. Joey en Eddie moeten eens niet zo zeuren, wel goed dat het weer ok tussen hen is. En ik kreeg het idee dat Jen's dude Audrey juist wel zag zitten ipv Jen? @moenbase; hoe kom je erbij dat Dawson Joey nog leuk vindt? Hij is hopelessly in love met die actrice whatshername.
||
Citaat:
Joey kiest altijd wel van die aparte types uit ![]() *Een dude die ergens in lutjebroek woont en toevallig even 'stopt' in Capside. Wordt niets omdat ze meer aan D denkt/om D geeft. *Dawson zo'n 2 á 3 keer ^_^ *Jack die homo is Lijkt me duidelijk waarom dit uit gegaan is :] *Beste vriend van Dawson Pacey kon er niet zo goed tegen dat zij zo perfect is, en dat hij steeds zo ontzettend zijn best wilde doen om alles perfect te maken/houden. Op een prom-night draait ie een beetje door en zet hij Joey voor schut, waarop ze het uitmaakt. *De ex van Jen Een van de belachelijkste eigenlijk. Maar goed. Dit gaat omdat hij met z'n bandje gaat touren. *De professor literatuur Volgens mij is het nooit verder gekomen dan gezoen (?). Het is niet uitgaan omdat het nooit aan was. *Een kerel die eerst bij Audrey langskwam. Joey wilde wel met hem uit, maar toch ook weer niet (?) Volgens mij kon ze toen kiezen tussen een date met die kerel en een avond je Professor langs. Ze koos voor het laatste, die jongen hebben we niet meer gezien daarna (?) *Een mafkees die eerst zegt dat er niets gaande is tussen Joey en hij, iemand die ook niet echt aardig was tegen dr. Ik hoop dat dit niets word, en dat ze voor de verandering eens iemand kiest die haar echt respecteerd... blaa. Ben er vast nog heel wat vergeten ![]() Alleen bij Dawson vind ik het steeds een vage reden hebben opdat het uitgaat. Eerste keer opdat ze er nog niet klaar voor was om 'verkering' te hebben. <tussen deze 2 ging ze half-naakt voor D staan waarop hij haar afwees en ze beledigd was. (hij had toen half iets met een blonde stoot (half/stief-zus van Jen)> Tweede keer ging het uit omdat ze haar vader aan moest geven bij de politie omdat ie weer drug verhandelde, en zij zo'n btje alles kwijt was. Derde keer volgens mij was het niet echt aan, volgens mij zoenden ze alleen de avond voordat Joey naar de Uni ging; Joey moest een opstel of verhaal maken ofzo, die haar professor met wie ze later ging zoenen volledig afkraakte en daarna z'n excuses aanbood. Dawson's vader ging dood, dus D had niet echt zin in Joey-dingen. 4e keer: Einde van seizoen 5 nog een zoen. Ik weet niet precies wat er daarna verder is gebeurd. Of ze elkaar ooit nog hebben gebeld/gezien/gezoend/ge-whatevered. :] Dus geen idee waarom het toen niet 'verder' is gegaan met hun 'relatie'. Dat was Joey-lieffies in vogelvlucht ![]()
Laatst gewijzigd op 10-04-2006 om 01:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
Advertentie |
|
![]() |
|