| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Hahaha, het zou wel erg zonde zijn als deze misplaatste verlegenheid me de eerste prijs kostte, hoewel ik het me beslist niet kan voorstellen dat ik.... Hoe dan ook, ik zal later wel jouw vermoeden bevestigen dan wel ontkrachten. (Je snapt natuurlijk dat ik ook nu zo mooi mogelijk probeer te schrijven, hč.. Ik zou iets hoog te houden kunnen hebben. Om dezelfde reden neem ik bij deze afstand van deze kortstondige affaire met Scholieren.com, indien mijn aanwezigheid hier zou betekenen dat ik niet de linkse intellectueel ben die ik placht te zijn.) Of zoiets. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Als ze je vragen voor te dragen betekent dat in ieder geval dat je inzending tot de beste behoorde.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik wil ook een uitnodiging en het voordragen zou helemaal geweldig zijn, maar daar ga ik niet vanuit
|
|
||
|
Citaat:
![]() Gefeliciteerd Colias! |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik ging gisteren de juryrapporten van Nijmegen en Breda lezen, ik ga echt niet winnen. Ze houden niet van wereldverbeteraarverhalen, schandalig.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Het is nog even wachten, maar ik beloof jullie: ik zal het melden. Ik heb inmiddels wel toegezegd voor te dragen; ik hoop niet dat van me verwacht wordt dat ik de gehele tekst oplees - dat kan ik die mensen en mezelf niet aandoen. Hmm, ach, gezichtsverlies is maar een kleine prijs voor boekenbon, nietwaar. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
zoiets hoor je toch te weten, als je er woont
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stomme jury En succes met voorlezen, het lijkt me echt dóódeng.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar ja, ik win toch niet. Echte lagen zitten er in mijn verhaal niet, hoe letterlijker je het leest hoe beter, geloof ik.Maar je hebt dus niet gewonnen, maar mag het wel voordragen Leuk
|
|
||
|
Citaat:
)
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Brieven aan Julia Verwijderd | 6 | 07-04-2010 14:29 | |
| Verhalen & Gedichten |
DoP doet dichtwedstrijden en gets famous Porcelain | 382 | 17-04-2009 09:53 | |
| Verhalen & Gedichten |
Dichtwedstrijden deel 2 Verwijderd | 500 | 08-05-2007 16:49 | |
| Verhalen & Gedichten |
Dichtwedstrijden Verwijderd | 500 | 13-04-2006 13:39 | |
| Verhalen & Gedichten |
Praat en lees hier over Dichtwedstrijden! Dreamerfly | 103 | 17-12-2004 21:42 | |
| Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 23:37 | |