Oud 02-07-2006, 01:27
Trinity
Trinity is offline
Vanmiddag sprak ik mijn vriend over wat we vanavond zouden gaan doen. Hij zei al te hadden afgesproken met vrienden om te bbq'en en wist niet of er op gerekend was dat aanhang meekwam. dat vond ik op zich geen probleem, ik zou voor mezelf koken, en we spraken af dat hij me zou bellen over hoelaat we elkaar dan in de stad zouden treffen.

Inmiddels was het 01:00 en had ik nog niets van hem gehoord. Die tijd had ik mezelf als deadline gesteld, dat ik dan zou gaan slapen. Om 01:45 kreeg ik een hele vrolijke sms met daarin de vraag van hem of ik nog naar de stad kwam. Ik heb te kennen gegeven dat ik al lag te slapen en geen behoefte meer had me helemaal aan te kleden om in de stad te hangen.

MAAR DIT IS WAT IK ECHT VOELDE: boosheid en verdriet, dat ik zo lang op enig bericht van hem heb moeten wachten. Het maakt me niet uit dat hij zelf zo laat pas in de stad was, maar het zou toch wel mogelijk geweest zijn om voor 01:45 even iets te laten weten. Ik wil geen vrouw worden die maar op ieder moment dat het haar man uitkomt op kan komen draven. Ik snap ook niet dat hij zo'n kleine moeite niet kan nemen, om EVEN te latn weten hoe en wat, zodat ik tenminste niet de hele avond in twijfel zit.

het zou niet zo'n groot probleem zijn als het niet al eerder was voorgekomen, maar toen was ik zo gek om wel ineens uit mijn bed op te springen om naar hem toe te gaan. Nu ben ik zo verdrietig dat ik niet meer mijn happy face op kan zetten. Ik heb hem er nog niet mee geconfronteerd omdat ik bang ben dat hij me onredelijk vindt, en omdat hij ook niet gezegd had hoe laat hij in feite wat zou laten horen.

mijn gevoel zegt dat hij me in de steek heeft gelaten.

Wat moet ik doen?
__________________
0001010100010101010101111010110101010101011010101011110101101011110101 001010101001010101101010101010101010101111101001000101010101010101111100101
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2006, 02:04
Verwijderd
Ik vind dat je je aanstelt. Je hebt geen concrete afspraken met hem gemaakt; hij zou gaan barbecuen met zijn vrienden, iets waarvan je ook niet precies kunt zeggen wanneer het afgelopen is, en daarna zou hij wel bellen. Ook daar had je geen tijd afgesproken.

Hoe moet hij weten dat jij voor jezelf één uur als 'deadline' stelt? Wat dacht je er bijvoorbeeld van om zélf even, als je dan toch zo'n deadline hebt, hém te laten weten dat je er nog zit en dat je graag mee wilt stappen?

Je zegt wel dat je geen vrouw wilt zijn die blijft wachten tot haar man haar laat opdraven, maar ondertussen steek je zelf ook geen poot uit om hém te laten weten wanneer jíj dan iets wilt. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je jezelf bewust in een hulpeloze positie brengt.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 03:13
Verwijderd
Citaat:
Trinity schreef op 02-07-2006 @ 02:27 :
.....

MAAR DIT IS WAT IK ECHT VOELDE: blaheid en bladriet...

Wat moet ik doen?
wat een openbaring!

Ik denk dat je een keer met hem rond de tafel moet gaan zetten en een goed gesprek moet hebben over de verhoudingen binnen jullie relatie en de emancipatie van de vrouw in het algemeen.

MAAR DIT IS WAT IK ECHT DENK: je bent labiel en je vriend heeft alle recht je te behandelen als de hond die je bent. Je hoort je plaats te kennen en dankbaar te zijn dat je uberhaupt nog een smsje krijgt want voor hetzelfde geld verlaat hij je voor een van de honderden knappere vrouwen bij het uitgaan.
Tsss vrouwen van tegenwoordig, niet normaal. Ik stel ook voor dat je je abonnement van de Yes! opzegt en wordt het onderhand nog geen tijd om zwanger te worden?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 03:27
Expose Yourself
Expose Yourself is offline
Dronken openhartigheid rond 04:00, mooi is dat.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 07:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Waarschijnlijk was het gewoon enorm gezellig op de barbeque en is hij de tijd vergeten. Tja... shit happens.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 07:45
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
en jij kan hem niet even sms-en om te vragen hoe of wat? Je doet dit jezelf aan hoor...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 09:05
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 02-07-2006 @ 03:04 :
Ik vind dat je je aanstelt. Je hebt geen concrete afspraken met hem gemaakt; hij zou gaan barbecuen met zijn vrienden, iets waarvan je ook niet precies kunt zeggen wanneer het afgelopen is, en daarna zou hij wel bellen. Ook daar had je geen tijd afgesproken.

Hoe moet hij weten dat jij voor jezelf één uur als 'deadline' stelt? Wat dacht je er bijvoorbeeld van om zélf even, als je dan toch zo'n deadline hebt, hém te laten weten dat je er nog zit en dat je graag mee wilt stappen?

Je zegt wel dat je geen vrouw wilt zijn die blijft wachten tot haar man haar laat opdraven, maar ondertussen steek je zelf ook geen poot uit om hém te laten weten wanneer jíj dan iets wilt. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je jezelf bewust in een hulpeloze positie brengt.
Dat.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 09:29
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Je had toch ook zelf kunnen bellen????????????????????????/
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 10:08
Verwijderd
Jezus.
Als je zelf niet gaat bellen zo rond.. uuuh.. 0.00 uur van 'he.. weetje.. ik weet niet waar jij bent en wat je nog gaat doen, maar ik wil je ook nog zien', dan gaat hij echt niet aan je denken hoor.

Sorry schat, deze heb je zelf veroorzaakt .
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 10:16
Estar
Estar is offline
Jij zegt zelf dat je wil emanciperen ( ik wil niet zo' n vrouwtje zijn dat komt opdraven als haar mannetje het wil) maar je bent te beroerd om op te bellen?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 11:35
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Roos schreef op 02-07-2006 @ 10:29 :
Je had toch ook zelf kunnen bellen????????????????????????/
Dit idd. Hij kan toch niet ruiken dat jij om 1 uur naar bed zou gaan.
Je moet zorgen dat het je gewoon niet overkomt door zelf ook het initiatief te nemen. Maar als het te vaak van jouw kant moet komen, dan zegt dat ook wel wat?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 12:04
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Om eerlijk te zijn zie ik het probleem niet.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 12:08
Rioto
vrouwen ...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 12:11
backspace
backspace is offline
Wat kunnen sommige mensen toch zielerig en aanstellerig zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 02-07-2006 @ 10:29 :
Je had toch ook zelf kunnen bellen????????????????????????/
Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 13:08
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Misschien kun je zelf proberen wat duidelijker te zijn naar je vriend toe. Jij hebt zelf ook geen tijd afgesproken, en je hebt ook niet gezegd dat je na 01.00u niet meer de stad in zou gaan.

Je vriend heeft zich wel aan de afspraak gehouden. Hij heeft je meteen gesmst toen hij de stad in ging. Niets mis mee toch?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 13:52
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Wat een klootzak die vriend van je zeg, ik zou em stante pede dumpen. Eikel.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 14:13
Kadaver
Kadaver is offline
Damn zeg...als jongens ergens een hekel aan hebben dan is het wel dit aanstellerig gedrag...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-07-2006, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Kadaver schreef op 02-07-2006 @ 15:13 :
Damn zeg...als jongens ergens een hekel aan hebben dan is het wel dit aanstellerig gedrag...
Daarom zal hij ook wel lekker hebben zitten feesten met zijn vrienden
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 15:07
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-07-2006 @ 15:57 :
Daarom zal hij ook wel lekker hebben zitten feesten met zijn vrienden
Groot gelijk heeft hij.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 15:17
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
het feit dat je voor jezelf al een deadline had gesteld geeft wel aan hoe jij de hele situatie in bent gegaan.

volgens mij vind je het stiekem gewoon fijn om even boos op em te kunnen zijn.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 15:28
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Kwenie.....

Had die nou serieus nog verwacht dat jij om 01:45 of uit je bed kwam rollen (of erger nog: ) je huidige uitstapje (wat je inmiddels geregeld had op je zaterdagavond) zou cancelen omdat 'hij' daar is?

Meneer moet zijn plaats eens leren kennen.

Waarom kon meneer jou niet even ophalen 'na' de barbecue? En dan moet jij midden in de nacht (als vrouw alleen zijnde) naar de stad fietsen, omdat meneer zich daar bevindt?

Wat een ongelooflijke randdebiel.

Maar het kan nog steeds zo zijn dat meneer zich van geen kwaad bewust is, omdat jij er nooit met hem over gesproken hebt. Daarnaast had je hem zelf allang even kunnen bellen of smsen, maargoed.

*even iets met haakjes gewijzigd
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 15:31
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Nu is het voor de TS waarschijnlijk wel duidelijk dat er ook iets van haar kant had mogen komen.
Ik kan me wel voorstellen dat je ervan baalt dat je zo lang op hem hebt gewacht; hij had opzich best even van zich kunnen laten horen. Je zegt dat het wel vaker voorkomt. Misschien gewoon eens zeggen dat je in het algemeen iets meer duidelijkheid wil? Of hij dit soort dingen voortaan doorgeeft?
Hij zat overigens niet echt fout ofzo; het is alleen niet erg sympathiek. Waarschijnlijk moet je zelf wat soepeler worden. Als je het voortaan anders wil, een keer lief edoch duidelijk vragen
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 15:31
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
@ lilything

de manier waarop jij het woord 'meneer' gebruikt, maakt duidelijk dat jij ook bepaalde issues hebt gehad met iemand en die nu maar projecteert op alles wat je wilt.

grappig
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 15:34
Estar
Estar is offline
Citaat:
Escapism schreef op 02-07-2006 @ 16:31 :
@ lilything

de manier waarop jij het woord 'meneer' gebruikt, maakt duidelijk dat jij ook bepaalde issues hebt gehad met iemand en die nu maar projecteert op alles wat je wilt.

grappig
Ze heeft een punt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2006, 15:36
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Escapism schreef op 02-07-2006 @ 16:31 :
@ lilything

de manier waarop jij het woord 'meneer' gebruikt, maakt duidelijk dat jij ook bepaalde issues hebt gehad met iemand en die nu maar projecteert op alles wat je wilt.

grappig
Nee, dat is echt niet het geval
De jongens waar ik mee heb gehad (of heb), kan ik niets anders dan lof over uitspreken, geloof ik Kijk ze hebben wel mindere eigenschappen, maar niet in dit soort dingen.

En als je het wilt weten: het enige wat me misschien dwarszit, is dat het nooit iets is geworden met een bepaald iemand, maar dat heeft niets hiermee te maken
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 15:46
Trinity
Trinity is offline
het is uitgepraat.

Hij stond om 06:00 voor mijn deur met ontbijt, en daarna hebben we het uitgepraat. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik het logisch en fatsoenlijk vind om even eerder iets te laten weten, en dat mijn boosheid en verdrietigheid inderdaad een beetje overdreven waren.
Hij heeft gezegd dat hij de tijd vergeten was, en dat het wel erg laat was, en dat hij als hij van die deadline geweten had even eerder wat had laten horen.

overigens, all antwoorden wat emancipatie betreft zijn bs. Ik wilde hem gewoon niet lastig vallen met het 'plakkerige vriendin syndroom' en dat is de reden dat ik hem niet smste, omdat IK daar een tering hekel aan heb.
__________________
0001010100010101010101111010110101010101011010101011110101101011110101 001010101001010101101010101010101010101111101001000101010101010101111100101
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 16:06
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Trinity schreef op 02-07-2006 @ 16:46 :
het is uitgepraat.

Hij stond om 06:00 voor mijn deur met ontbijt, ...*bla
Wat had hij meegenomen voor ontbijt?
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 16:11
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Trinity schreef op 02-07-2006 @ 16:46 :
overigens, all antwoorden wat emancipatie betreft zijn bs. Ik wilde hem gewoon niet lastig vallen met het 'plakkerige vriendin syndroom' en dat is de reden dat ik hem niet smste, omdat IK daar een tering hekel aan heb.
Je kon toch gewoon een sms'je sturen waarin je uitlegde dat je om 1 uur naar bed ging.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 16:16
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Trinity schreef op 02-07-2006 @ 16:46 :
Hij heeft gezegd dat hij de tijd vergeten was, en dat het wel erg laat was, en dat hij als hij van die deadline geweten had even eerder wat had laten horen.
Precies, als hij van die deadline wist.. Dat smsje waar Vice het over heeft, kan prima zonder 'plakkerig' over te komen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 16:17
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
ik denk dat je je gruwelijkhard aanstelt...
En dat hij serieus zn excuses aan komt bieden om 6 uur s morgens op zondagochtend dat betekend dat er bij hem ook ergens een steekje los zit
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 16:23
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
Citaat:
Trinity schreef op 02-07-2006 @ 16:46 :
overigens, all antwoorden wat emancipatie betreft zijn bs. Ik wilde hem gewoon niet lastig vallen met het 'plakkerige vriendin syndroom' en dat is de reden dat ik hem niet smste, omdat IK daar een tering hekel aan heb.
ja maar je dacht het wel allemaal! dus je reageert misschien niet als een 'aanstellerige, plakkerige vriendin', maar in wezen ben je het wel. niet erg, maar dan moet je ook naar jezelf kijken en bedenken wat je zelf beter kan doen (zelf actie ondernemen idd en beter communiceren, of dat nou via sms is of irl)
__________________
Drop it!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 16:44
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Trinity schreef op 02-07-2006 @ 16:46 :

overigens, all antwoorden wat emancipatie betreft zijn bs. Ik wilde hem gewoon niet lastig vallen met het 'plakkerige vriendin syndroom' en dat is de reden dat ik hem niet smste, omdat IK daar een tering hekel aan heb.
Ik heb een grotere hekel aan een zeikerige vriendin/ruzie/uitpraten/6.00 bij iemand voor de deur staan met ontbijt dan aan 1 simpel smsje. Sterker nog, ik kick op smsjes.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 16:45
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 02-07-2006 @ 17:17 :
En dat hij serieus zn excuses aan komt bieden om 6 uur s morgens op zondagochtend dat betekend dat er bij hem ook ergens een steekje los zit
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 16:54
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
En wat zijn we weer allemaal lekker aan het generaliseren

@TS: Fijn voor je dat het nu weer goed is
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 17:30
Estar
Estar is offline
Je wilde niet overkomen als aanstellerige vriendin, maar je gaat wel moord en brand schreeuwen als hij je niet op tijd belt?


Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-07-2006, 18:13
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik kan me je wel voorstellen.
Maar kdenk dat je hem met je gevoelens moet confronteren en dat je in het vervolg duidelijke afspraken moet maken. Dan weet je beide waar je aan toe bent. Want nu had hij misschien niet het gevoel dat hij jou heeft laten wachten.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Trinity schreef op 02-07-2006 @ 16:46 :
overigens, all antwoorden wat emancipatie betreft zijn bs. Ik wilde hem gewoon niet lastig vallen met het 'plakkerige vriendin syndroom' en dat is de reden dat ik hem niet smste, omdat IK daar een tering hekel aan heb.
Dat maak je er zelf van. Als je een gezonde relatie hebt en elkaar als gelijken behandelt, dan vind je het niet erg als de ene keer de een, de andere keer de ander een smsje stuurt hoe laat hij of zij klaar is en of er nog samen gestapt wordt et cetera.

Dat heeft niks met plakkerig of met lastigvallen te maken. Als je geen tijd hebt afgesproken is het dus volkomen vrij wanneer je elkaar ziet ná een feestje dat hij kennelijk eerder met zijn eigen vrienden had. Ik zie niet in wat het probleem is om gewoon even wat van je te laten horen.

Ik neem tenminste aan dat hij, wanneer hij een smsje van jou krijgt, niet meteen denkt 'heb je die kleefpleister' weer, tenzij je je in het verleden natuurlijk ook gigantisch afhankelijk hebt opgesteld. Want dan begrijp ik wel waarom hij niets liet horen.

Citaat:
Meneer moet zijn plaats eens leren kennen.

Waarom kon meneer jou niet even ophalen 'na' de barbecue? En dan moet jij midden in de nacht (als vrouw alleen zijnde) naar de stad fietsen, omdat meneer zich daar bevindt?

Wat een ongelooflijke randdebiel.
Volgens mij ben jij echt een onuitstaanbaar kreng om als vriendin te hebben.

Het is wel duidelijk welke mensen hier een normale nuchtere kijk op het geheel hebben, en welke mensen meteen hysterisch gaan staan gillen en een halszaak maken van zoiets onbenulligs als het eventjes niet sturen van een smsje. Zoek eens bezigheden náást je wederhelft, dan hoef je je niet zo druk te maken.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 19:06
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Escapism schreef op 02-07-2006 @ 16:31 :
@ lilything

de manier waarop jij het woord 'meneer' gebruikt, maakt duidelijk dat jij ook bepaalde issues hebt gehad met iemand en die nu maar projecteert op alles wat je wilt.

grappig
Pff, dat kan best zijn maar volgens mij ben je gewoon zelf zo'n lul die 'de tijd vergeet' en daar slechte ervaringen mee heeft.

Als iemand een afspraak maakt, concreet of niet, moet hij/zij die nakomen. En als diegene dat vergeet, dan bel je hem/haar op en zeg je dat ze het geen tweede keer moeten flikken. Ik vergeet nooit afspraken dus ik snap sowieso niet hoe mensen de tijd vergeten of iets dergelijks, dat vertaal ik snel naar laksheid.

Als het echter regelmatig gebeurt dan kan ik me voorstellen dat je het vertikt om zelf te bellen. Het is redelijk vermoeiend als alles van 1 kant moet komen.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 22:07
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-07-2006 @ 03:04 :
Ik vind dat je je aanstelt. Je hebt geen concrete afspraken met hem gemaakt; hij zou gaan barbecuen met zijn vrienden, iets waarvan je ook niet precies kunt zeggen wanneer het afgelopen is, en daarna zou hij wel bellen. Ook daar had je geen tijd afgesproken.

Hoe moet hij weten dat jij voor jezelf één uur als 'deadline' stelt? Wat dacht je er bijvoorbeeld van om zélf even, als je dan toch zo'n deadline hebt, hém te laten weten dat je er nog zit en dat je graag mee wilt stappen?

Je zegt wel dat je geen vrouw wilt zijn die blijft wachten tot haar man haar laat opdraven, maar ondertussen steek je zelf ook geen poot uit om hém te laten weten wanneer jíj dan iets wilt. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je jezelf bewust in een hulpeloze positie brengt.
Ik had het niet beter kunnen zeggen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 22:19
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Ik begrijp je wel een beetje. Ik zou het ook vervelend vinden om te moeten wachten, maar ik probeer toch altijd wel iets duidelijker af te spreken en anders reken ik ook nergens op. En als ik later op de avond wat meer duidelijkheid wil, dan sms ik gewoon even, dat is echt niet aanstellerig, het ligt er aan hoe je het brengt.

Maar goed, fijn dat het weer opgelost is.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 23:36
vedetje
vedetje is offline
hmm, waarom heeft je vriend toen niet gewoon gebeld naar zijn andere vrienden om te vragen of ie zen vriendin mocht meebrengen naar de BBQ? Dan had je al die zever erna niet...

Haha, ik heb een vriend die uitgenodigd was voor een verjaardagsfeestje, maar zijn vriendin niet, en toen was ie zo boos omdat ie dat geen manieren vond dat ie ook niet is geweest...

Wat ik over de situatie denk, wel, uhm, tsjah, communicatie, maak duidelijkere afspraken,
maar zoals lilything zei, met je fiets alleen als vrouw om 1.45 vind ik ook niet zo gezond... maar ja, je bent 24 dus hebt waarschijnlijk een auto, das dan wel weer anders!


maar ik heb het gevoel dat hij zelf vond dat hij iets misgedaan had, waarom zou hij anders om 6 uur (waw, was je al op dan) met een ontbijt aan je deur staan?
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 00:17
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
pffff wat een vijandigheid hier in al die reacties. Het lijkt wel nationale zeik-een-gevoelige-vouw-af dag!

Hier even een genuanceerde mening: jullie zaten allebei fout. Je moet betere afspraken maken zodat zowel jij als hij weet waar jullie aan toe zijn.
Jij moet in het vervolg niet zo heftig reageren. En hij moet beseffen dat een sms op dat tijdstip behoorlijk uit de lucht komt vallen.

en @ nare man: damn boy, chill!
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 00:53
MelFi
MelFi is offline
Inderdaad zeg, wat een vijandigheid. Ze schrijft haar gevoelens op en achteraf ziet ze ook wel in dat ze een beetje overdreven heeft gereageerd. Alsof ze iets ontzettend ergs heeft begaan..

En Optima.. Helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 06:33
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 02-07-2006 @ 20:06 :
Pff, dat kan best zijn maar volgens mij ben je gewoon zelf zo'n lul die 'de tijd vergeet' en daar slechte ervaringen mee heeft.
volgens mij ben jij te vaak een lul tegengekomen die de tijd vergeten is.

maargoed.
het ging mij er om dat de manier waarop lilything (en de ts for that matter) het opschreef, het nogal overkwam of ze gewoon ff heel hard wilde zeiken want alle mannen zijn klootzakken.

het veelvuldig gebruik van het woord 'meneer' gaf me de kriebels, maargoed laten we het daar niet opnieuw overhebben aangezien lilything daar alweer op gereageert had.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 07:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Trinity schreef op 02-07-2006 @ 16:46 :
overigens, all antwoorden wat emancipatie betreft zijn bs. Ik wilde hem gewoon niet lastig vallen met het 'plakkerige vriendin syndroom' en dat is de reden dat ik hem niet smste, omdat IK daar een tering hekel aan heb.
Lstig vallen en even vragen of hij weet hoe laat ze de stad in zullen gaan zijn twee totaal verschillende dingen

En verder komt het idd van twee kanten. Duidelijk afspraken maken is iets wat nodig is, waar het hier aan ontbrak en jouw vriend had kunnen bedenken dat kwart voor twee laat is om te zeggen dat ze nu de stad in gaan.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 10:58
Experiment
Experiment is offline
Nogal overdreven van je, hij had lekker lol met zn vrienden mooi toch?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 11:59
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Escapism schreef op 03-07-2006 @ 07:33 :
volgens mij ben jij te vaak een lul tegengekomen die de tijd vergeten is.

maargoed.
het ging mij er om dat de manier waarop lilything (en de ts for that matter) het opschreef, het nogal overkwam of ze gewoon ff heel hard wilde zeiken want alle mannen zijn klootzakken.

het veelvuldig gebruik van het woord 'meneer' gaf me de kriebels, maargoed laten we het daar niet opnieuw overhebben aangezien lilything daar alweer op gereageert had.
Nee, niet zo vaak. Ik zeg ook helemaal niet dat de jongen in kwestie zo is, hoewel een hoop andere mensen aannemen dat hij de goedheid zelve is. Daarnaast reageren veel mensen zo van 'hij is gewoon de tijd vergeten, aansteller' hoewel de TS in haar post meldt dat het vaker is gebeurd. Dat wordt het een andere situatie.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 20:09
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ik denk dat als je een relatie heb t met elkaar dat je elkaar dus ook kent en dat je hoe dan ook niet als plakkerige vriendin kan overkomen als je een smsje stuurt. (Tenminste ik vind het zo van: "hij kent mij nog niet zo goed, dus hij zal mij wel een plakker vinden." Klinkt mij te emotioneel afhankelijk. Oki, je hebt een afspraak, maar je kan je zonder hem ook vermaken! En hoe kan hij nou ruiken wanneer je deadline over is?)

1) je belt niet: "Wanneer kom je nouououououo?"

2) hij kan in zijn eigen tijd reageren!

Vervolgens ga jij lekker doen waar je zelf zin in hebt. Is dat ge'emancipeert of niet?
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 20:58
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-07-2006 @ 19:24 :
Volgens mij ben jij echt een onuitstaanbaar kreng om als vriendin te hebben.

het is zo raar als je jezelf dan voor je gevoel op een forum moet verdedigen........maja.......ik durf wel te zeggen dat ik niet zo ben zoals jij schetst k ben juist heel lief en zorgzaam stel wel hoge eisen aan mezelf omdat ik perfectionistisch ben, en ben daardoor soms onzeker en dat kan mij op sommige momenten een mopperkontje maken ......maar nee......niet zoals jij schetst
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten geheime liefde
joosje
10 29-06-2003 18:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.