Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2006, 20:48
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Hoi,

Ik heb nu al een paar maanden last van enorme dorst 's nachts, ik word elke nacht een paar keer wakker en dan drink ik soms wel 1 1/2 liter! En soms heb ik ook ernorme trek, dan gaat er wel een liga in

Hebben jullie hier ook wel eens last van of enig idee waar dit mee te maken kan hebben?
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 20:52
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Dat heb ik ook gehad, eerst negeerde ik het maar dat werkte niet, en daarna ging ik overdag meer eten en dat werkte wel.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 20:53
Confus1oN
Confus1oN is offline
hihihi, ik ben tegenwoordig ook vrij vaak wakker snachts, en idd vaak met een droge mond en keel dus dan maak ik ff een wandelingetje naar beneden voor wat drinken... als ik dit niet doe heb ik de volgende dag een enorme droge en pijnlijke keel... dus ik zou ook graag de oplossing willen weten, heb em helaas zelf ook nog niet gevonden
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 21:08
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Confus1oN schreef op 15-07-2006 @ 21:53 :
hihihi, ik ben tegenwoordig ook vrij vaak wakker snachts, en idd vaak met een droge mond en keel dus dan maak ik ff een wandelingetje naar beneden voor wat drinken... als ik dit niet doe heb ik de volgende dag een enorme droge en pijnlijke keel... dus ik zou ook graag de oplossing willen weten, heb em helaas zelf ook nog niet gevonden
Is een flesje water (al dan niet met koudhouddingetje) naast je bed geen plan?

Voor de rest, VOOR je naar bedgaat veel drinken (gewoon overdag dus) en voor de rest ook niet opstaan als je dan wakker word, hoogstend een glaasje water naast je bed neer zetten... Tis namelijk ook een stuk gewenning...

Maar mag ik vragen hoeveel je drinkt? Met dit weer moet je namelijk eigenlijk overdag al 3 liter drinken...
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 21:17
Confus1oN
Confus1oN is offline
kan kloppen idd dat ik overdag te weinig drink flesje naast me bed is idd nog geen eens zo'n gek idee
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 21:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik neem al jaren 's nachts een flesje water mee naar bed, drink meestal wel niet zoveel (half flesje oid) maar toch wel wat dus zo vreemd vind ik het niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 21:22
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Als je overdag ook veel meer dorst hebt en je ook opvallend vaak moet plassen zou je ook even langs de dokter kunnen gaan om je bloedsuiker te laten testen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 18:10
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 15-07-2006 @ 22:18 :
Ik neem al jaren 's nachts een flesje water mee naar bed, drink meestal wel niet zoveel (half flesje oid) maar toch wel wat dus zo vreemd vind ik het niet.
ik ook , of een glas water
__________________
*~ * Big in Japan *~ *
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 18:39
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Bloem schreef op 15-07-2006 @ 22:22 :
Als je overdag ook veel meer dorst hebt en je ook opvallend vaak moet plassen zou je ook even langs de dokter kunnen gaan om je bloedsuiker te laten testen.
Van veel drinken ga je automatisch veel plassen

Maar het zou idd je bloedsuiker kunnen zijn. Of het warme meer.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 17:15
gewoonmax
Avatar van gewoonmax
gewoonmax is offline
Als je s'nachts honger of dorst hebt dan ben je uit je ritme. Let op wat je eet, niet teveel en iets wat goed voed. Niet teveel zuivel, gewoon wat granen en denk aan fruit en groente. Vlees/vis ook niet teveel. Zorg ook dat je ritme hebt in je tijd van slapen voor zover dat mogelijk is (ik weet niet hoe jij leeft). Verder ook gewoon aan wennen niet meer zoveel te drinken s'nachts want dan word dat deel van je ritme. Gewoon ff wennen aan een ander patroontje dus
__________________
Life is too important to be taken seriously
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 18:40
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
ik heb al vanaf m'n 4e altijd een mok drinken naast m'n bed staan. Ik wordt niet echt vaak wakker maar het is gewoon een automatisme geworden. En het komt handig uit als je wel wakker wordt van de dorst
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 21:28
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Ik word ook vaak wakker om te drinken, maar niet zo ontzettend veel. Van de winter wel gehad, maar dat ging over toen het warmer werd...
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Problemen met slaapritme
NoID87
8 16-12-2011 18:00
Lichaam & Gezondheid Vele klachten
hahaha
6 03-02-2009 08:49
Drugs & Alcohol hoe vaak blow jij?
gewoonmax
198 31-05-2007 10:11
Lichaam & Gezondheid Actieve benen als je wilt slapen :/
Mjoez
15 06-07-2005 16:31
Seksualiteit Mannelijk geslachtsdeel
Verwijderd
70 22-10-2003 08:08
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #10
Snufje
390 08-05-2003 19:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.