03-08-2006, 22:56 | ||
Citaat:
04-08-2006, 15:09 | ||
Citaat:
Ontopic: je moet haar op het idee brengen. En niet te graag willen, dat is alleen maar vervelend voor haar.
04-08-2006, 17:42 | ||
Citaat:
Beggers can't be choosers!
04-08-2006, 18:17 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
* duimt * |
05-08-2006, 01:43 | ||
Verwijderd
|
Praten.
Citaat:
Dwingen kun je haar toch niet maar erg begrijpelijk dat als je het wil en het niet gebeurd je er na verloop van tijd wel frusti van wordt. |
05-08-2006, 11:25 | ||
Citaat:
Bij mij werkt het dus precies hetzelfde. Ik zal me niet langer uitsloven wanneer ik er weinig speciaals voor terug krijg. Begrijp me niet verkeerd; Ik ben echt niet van de voor wat- hoort wat, maar eens in de zoveel tijd is het toch wel fijn om zelf ook eens flink te mogen genieten (Die verhouding staat bij mij ong. op 1/10 keer). Hoe bijzonder maak jij het dus voor haar in bed, en denk jij dat dit bijzonder genoeg is voor haar om jou iets moois terug te geven? Als ik een jongen tref die alles doet met een 'even snel'; Even vingeren, even beffen, hop en gaan. En dat gebeurt tig keer, kill je mijn zin ook wel. Je hoeft je niet aangesproken te voelen, maar voor een vriend van mij (met hetzelfde probleem) was het onlangs wel nog een punt van herkenning. Sloof je uit, doe wat een vrouw horen en krijgen wil. Dan loopt het wel los. Zoniet? Dan kan je altijd nog met elkaar gaan praten.
05-08-2006, 18:14 | ||
Citaat:
En dat er andere dingen belangrijk zijn... Ik kan (tot hiertoe) enkel klaarkomen met een jongen door orale seks, dus als mijn vriend mij niet zou willen beffen, zou ik regelmatig gefrustreerd zijn na de seks. En ik zou het ook als een belediging oppakken, ik ben geen dode vis. Het is niet het belangrijkste, maar ik begrijp wel dat TS iets mist in hun seksleven. |
05-08-2006, 21:36 | ||
Citaat:
Ben ik even blij dat ik niet op gozers (zoals jij) val. Ik had je al lang vierkant uitgelachen en uitgemaakt als je met dit soort onzin aan zou komen.
06-08-2006, 15:05 | ||
Citaat:
Plus dat het hebben van genoeg zelfvertrouwen en vertrouwdheid met de handeling ook een hele positieve werking heeft op het wel of niet graag willen pijpen. Ik vond het in het begin ook eng om te doen, was bang dat ik iets fout zou doen, dat hij het toch niet zo lekker zou vinden of wat dan ook. Waaroor ik daar in het begin ook best terughoudend mee was. En eerlijk gezegd weet ik niet eens meer waardoor dat uiteindelijk is omgeslagen bij mij, kan het nu niet meer wegdenken Ik denk dat zoiets ook moet groeien, net alsdat je op heel veel dingen op seksueel gebied groeit naarmate je ouder wordt, jezelf beter leert kennen en je langer in je relatie zit. Maar jullie hebben dus al 2 jaar een relatie, waarin je toch wel mag verwachten dat ze zich wat dat betreft helemaal open heeft durven stellen naar jou toe. Ik vind het ook niet verkeerd om het toch nog eens met haar te bespreken. Zeker aangezien ze een tijd geleden aangaf dat ze het leuk vond om te doen, maar het vervolgens nog steeds niet doet. Het kan zijn dat ze er gewoon niet van houdt, maar dan zou het wel fijn zijn als jij dat zou weten. Of anders wat haar verder dan tegenhoudt. Ik hoop toch dat ze daarin eerlijk durft te zijn tegen jou.
Laatst gewijzigd op 06-08-2006 om 15:18. |
09-08-2006, 01:12 | ||
Citaat:
09-08-2006, 13:58 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
13-08-2006, 20:35 | ||
Citaat:
Er zijn in het verleden zelfs topics over geweest hier, en daaruit blijkt dat er ook zat vrouwen zijn die er wel van houden. Bovendien, pijpen omdat 'hij dat zo graag wil'? Als ik het alleen om die reden zou doen, zou ik niet eens goed kunnen pijpen. Je moet er toch zelf ook lol aan beleven? Ik pijp vaak genoeg ook omdat ik het zelf graag wil en lekker vind.
13-08-2006, 21:46 | ||
Citaat:
13-08-2006, 22:42 | ||
Citaat:
|
13-08-2006, 23:49 | ||
Citaat:
Oh ja, errug leuk!
14-08-2006, 23:38 | ||
Citaat:
Dus voor zover de hygiëne, die komt nog niet ééns om het hoekje kijken...
15-08-2006, 01:40 | ||
Citaat:
Voor pijpen hoeft een lul niet helemaal naar binnen (God bless you, als je het wel kan). Kramp in je kaken krijg je niet als je genoeg afwisseling zoekt met trekken. Sperma hoef je niet te slikken. Pijp zoals je het lekker vindt en niet zoals je denkt dat het hoort. Laat dit maar aan je vriend lezen
15-08-2006, 02:48 | ||
Citaat:
Laat me raden, jij hebt een chihuahua Laatst gewijzigd op 15-08-2006 om 02:53. |
15-08-2006, 09:45 | ||
Citaat:
15-08-2006, 09:54 | |||
Citaat:
Citaat:
|
15-08-2006, 11:44 | ||
Citaat:
Kijk, dat je pijpen niet zo geweldig vindt, oke, daar zijn er wel meer van. Maar om het echt op deze manier te ervaren?
15-08-2006, 11:51 | |||||
Citaat:
Citaat:
Het is toch ook niet die 'lul in je mond' waar het om gaat? Maar juist het spel erom heen maakt het juist leuk. Je laten leiden, of juist zelf de leiding nemen. Plagen, genieten van hoe hij geniet, en je soms (bijna) smeekt om meer als je eventjes stopt. Het gehele machtsspelletje. Hem het gevoel geven dat hij de controle heeft, terwijl ik weet dat het heel anders zit. Hij kan/mag aan m'n hoofd sjorren maar als ik het er uiteindelijk niet meer mee eens ben, heb ik niet voor niets tanden gekregen hea? Enz. Voor dat gehele spel wil ik best wat principes en ideeën opzij zetten, al is het wel op voorwaarde dat alles nog enigsinds fris ruikt want anders is het simpel; En doen we het niet. Ik weet uit mijn omgeving dat veel meisjes/vrouwen (en natuurlijk ook een paar mannen) pijpen in hun beginperiode, maar soms ook in een later stadium, als iets denigrerends ervaarde. Als iets engs, wat niet hoort ofzo. Ik vroeger ook, totdat een bi-seksuele vriend van mij de andere kant eens liet zien, en die sprak me meer aan. Ik heb het eens uitgeprobeerd, en hij kreeg zijn gelijk. Sinds die tijd ook nooit geen problemen meer gehad, terwijl ik daarvoor toch ook zeer regelmatig zei "Great, pijpen. Het is maar waar iemand plezier in kan hebben ". Mijn instelling is gewoon compleet verkeerd geweest, al waren mijn ervaringen daar ook naar. Nevermind ik heb het destijds verkeerd gezien, en wel op zo'n manier dat het me totaal niet aansprak "je gaat je toch niet voor je lol onderwerpen aan (de wil van) een man?". Ik weet niet wat voor jou de reden is, dat jij pijpen als iets negatiefs ziet? (want dat is hoe ik het interpreteer...) Citaat:
Citaat:
15-08-2006, 11:55 | ||
Citaat:
15-08-2006, 12:17 | ||
Citaat:
15-08-2006, 12:20 | ||
Citaat:
15-08-2006, 12:21 | ||
Citaat:
15-08-2006, 12:23 | ||
Citaat:
15-08-2006, 12:31 | ||