10-03-2002, 19:02 | ||
Citaat:
18-05-2002, 22:17 | ||
Citaat:
18-05-2002, 22:28 | |
naja.. ik heb er totaal geen last van
maybe ongewenste harde tepels -----> maar dat vind ik zelf wel sexy! and waaaaaarom heb ik nog nooit een jongen op straat ofzo gezien met een stijve.... lijkt me wel geinig! zo'n bobbel in z'n broek
18-05-2002, 22:42 | ||
Citaat:
28-05-2002, 15:03 | ||
Citaat:
ja srry! maar ik had nix te doen tijdens me les op school dus ik d8 laat ik maar es terug in de geschiedenis gaan graven!!! en toen kwam ik toevalig deze topic bezig!!! hehehe!!!! ik had dat laatst ook! ik was dus ffkes met mijn meid maar buiten gevlucht vanaf de kroeg( en ff genoten) en toen ik terug de kroeg inliep had ik het gevoel dat iedereen me aankeek want ik had een dikke hitler groet in box!
28-05-2002, 15:14 | ||
Citaat:
Maarre ff over de vraag : Zo vaak. Meestal in het zwembad. Of gewoon op school. Nog nooit gezien door iemand ofzo. Daar zorg ik dan wel voor Seeya Xahe
29-05-2002, 17:04 | |
Van de week nog. Twee vriendinnen van mijn vriendin (ze was zelf nog thuis) waren bij me thuis. Staan ze ineens allebij met de kont naar me toe en ik kon me niet inhouden om er even tegenaan te slaan. 1 draait zich om en slaat in mijn kruis. Terwijl ik een stijve had.......
Ze dacht dat ze mijn mob. raakte
29-05-2002, 17:12 | |
sollicitatie gesprek. ik in mijn nette kleertjes. moes ik wachten in een kamer van de assistente. echt een super mooie vrouw..
best wel vervelend als je een patalon aanhebt en dat nogal best wel opvalt
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Het onbegrijpelijk verbod clubje | 23 | 12-10-2003 19:39 | |
Seksualiteit |
A-seksueel? Linda | 63 | 15-01-2002 23:28 |