15-11-2006, 09:22 | ||
Citaat:
1 - Bong-ra : Jah Drone (appears in courtesy of supertracks records) www.bong-ra.com 2 - The Pulse Projects : Objectives 3 - Legowelt: Leeroy’ s old pawnshop (appears incourtesy of clone records) www.legowelt.com 4 - Iron Monkey / Proces Kabaal: Top of the city remix 5 - Ekman: Interference 6 - Artistix: WaitingForChange mailforarthur@yahoo.com 7 - Ekman: Xile 8 - The Pulse Projects: Acidelic 9 - Undacova: Backstab download free experimental music @ www.entity.be 10 - Dj Zorq: Carnivale www.plateaux.nl / info@dopkaudio.com written by: ZoRQ, produced by "PlateauX" © 2005, (PlateauX is a division of d'OPK audio) 11 - Anti Narcose: Ritpol www.anti-narcose-records.com 12 - ph<7: Medulla 13 - Kill the cat & Thomas : C.I.A. remix www.killthecat.gr 14 - NN1 & R2: It’s happening now at this minute... €7,50 - Bestelbaar bij BPRC10 @ flattraqs.com. http://flattraqs.com/bprc.html
Laatst gewijzigd op 15-11-2006 om 09:31. |
Advertentie | |
|
15-11-2006, 11:45 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
15-11-2006, 17:03 | ||
Citaat:
|
15-11-2006, 18:20 | ||
Citaat:
Leuk plaatje voor een goede zaak.
16-11-2006, 16:05 | ||
Citaat:
16-11-2006, 20:37 | ||
Citaat:
16-11-2006, 20:38 | ||
Citaat:
Hahaha, toch mooi om dit soort opmerkingen na een zware dag tegen te komen!
16-11-2006, 23:08 | ||
Citaat:
|
17-11-2006, 00:16 | ||
Citaat:
17-11-2006, 00:26 | ||
Citaat:
|
18-11-2006, 17:22 | ||
Citaat:
Schone zaak, want lui die inbraak en vandalisme een goede zaak vinden tuig noemen lijkt me het meest logische wat een mens kan bedenken. Gelukkig ben je het ermee eens. Veel schreeuwen, maar oplossingen aandragen ho maar. In plaats daarvan keur je antidemocratische acties goed, keur je vandalisme goed, keur je inbraak goed, laat me raden, je bent iemand die vind dat gevangenisstraffen te lang zijn in nederland, dat kraken (wat in essentie ook gewoon inbraak is) de normaalste zaak ter wereld is, en bent een links rukkertje wat veel roept en op de sp stemt, maar werkelijk geen enkel inzicht heeft in de gevolgen voor de economie? Dom tuig. Had ik t in eerste instantie toch al goed. |
18-11-2006, 17:30 | ||
Citaat:
En welke oplossing draag jij aan? Oh wacht, jij gaf niets om dierenrechten! Ik dacht even dat je inconsequent was.
18-11-2006, 17:32 | ||
Citaat:
Wie 'schreeuwt' in dit topic het hardst? Als jij ook maar iets verder dan je neus lang is gekeken had, dan had je gezien dat degenen die dit soort acties uitvoeren en steunen komen met de grootste oplossingen en alternatieven voor dierproeven. Je profileert je trouwens meer als iemand met een persoonlijke fete tegen de 'kraak-', dierenrechten- en linkse poltieke activisten-scene dan iemand die echt grondig kan verwoorden waarom wat gedaan en gezegd wordt 'krom, heel erg krom, en bovenal extreem dom' is. Mocht je dat wel kunnen, dan zie ik je graag een poging wagen, maar vooralsnog moet ik zeggen dat je jezelf voor schut zet.
18-11-2006, 17:35 | ||
Citaat:
18-11-2006, 19:02 | ||
Citaat:
verder slaat het aanhalen van mijn politieke keuze nergens op en ja idd, WJ, ik ben voor kraken en dat is geen inbraak of diefstal. de enige criminele activiteiten die zich voordoen in het kraakvraagstuk is het leeg laten staan van panden terwijl er mensen zonder een dak boven hun hoofd zitten. een dak boven je hoofd is een mensenrecht en kraken is helaas nog noodzakelijk in deze maatschappij wanneer je als student niet een betaalbare kamer kan vinden. ik vind het knap hoe je iedere keer weer je allerslechtste kant kan laten zien. domme broodmongool.
18-11-2006, 19:18 | |||
Citaat:
Áctie voeren ergens tegen is wat anders dan inbraak en vandalisme. Ons rechtsysteem kent zat mogelijkheden om je wensen kenbaar te maken, echter is het probleem gewoon dat het gros van de mensen niet zit te wachten op die onzin en je dus compleet negeert, wat een volledig democratisch iets is. En dus besluit je maar over te gaan tot inbraak en vandalisme. Goede zaak dat die lui een fikse boeten gekregen hebben. Denk dat acties als dit er voor zullen zorgen dat in de toekomst die boetes nog vele malen hoger gaan uitvallen en die gevangenisstraffen ook langer zullen zijn. Citaat:
Waar en wil is is een weg, aan komen met dat het niet te betalen valt is pure bullshit, zeker als student zijnde is het met een lening altijd goed te betalen. Maargoed, op een dag komt het wel weer dat krakers er met honkbal knuppels uitgeslagen gaan worden en inbrekers en vandalen voor jaren de gevangenis in gaan. Ps, je mag mij best een broodmongool noemen hoor, noem ik jou een hersenloos stuk uitschot. Steel je je brood ook nog? Laatst gewijzigd op 18-11-2006 om 19:21. |
18-11-2006, 19:49 | ||
Citaat:
|
18-11-2006, 19:57 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
18-11-2006, 20:13 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
zometeen gaat ie je pm'en |
18-11-2006, 20:16 | ||
Citaat:
Ik snap niet hoe je daar zo luchtig over kunt doen. Daarnaast kan ik goed begrijpen dat als je je dierenleed zo aantrekt en het gevoel hebt met je rug tegen de muur te staan je overgaat tot zulke acties. Hoewel ik het liever anders zou zien/niet goedkeur. Ik vind echter de boete echt belachelijk hoog dus misschien ga ik dat cd'tje wel kopen.
18-11-2006, 20:19 | ||
Citaat:
18-11-2006, 20:34 | ||
Citaat:
Als je je het dierenleed zo aantrekt, dan moet je naar denhaag gaan en daar zorgen dat de wetgeving aangescherpt wordt, echter meot je dan wel even beseffen, dat die dierproeven zorgen voor ontwikkeling van medicatie die mensenlevens redt. Maargoed, ik heb en beetje het idee dat je werkelijk niet verder kijkt dan, "aww, zielig voor de diertjes" en werkelijk geen flauw benul hebt van het hoe en waarom omtend dierproeven. Het heft in eigen hand nemen en inbreken en de boel gaan slopen hoort nooit getolereerd te worden, en gelukkig is de rechtelijke macht het wat dat betreft met me eens. Ennem, lees je eens in in de wetgevingen omtrend dit soort praktijken wil je, de kans is groot dat een konijn, kat, hond of paard meer leed in zn leven meemaakt dan een aap in het BPRC. |
|
|