Oud 24-11-2006, 12:10
WärteR
WärteR is offline
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003384.html

Bekijk even hier het filmpje. Dit is toch niet normaal. Nederland moet beter!
Advertentie
Oud 24-11-2006, 12:11
Verwijderd
Oud
Oud 24-11-2006, 12:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Da's toch nie normaal?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-11-2006, 12:18
Verwijderd
Citaat:
WärteR schreef op 24-11-2006 @ 12:10 :
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003384.html

Bekijk even hier het filmpje. Dit is toch niet normaal. Nederland moet beter!
1) die camera stond toevallig aan?

2) denk jij dat zulk gedrag veel vaker voorkomt in de klas?
Oud 24-11-2006, 12:20
Verwijderd
Citaat:
WärteR schreef op 24-11-2006 @ 12:10 :
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003384.html

Bekijk even hier het filmpje. Dit is toch niet normaal. Nederland moet beter!
En dat krijgt alleen Wilders voor elkaar. :/
Oud 24-11-2006, 13:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nou nou nou, ik zat in een compleet autochtone gymnasium-klas en er vlogen regelmatig etui's richting docenten en er zijn meerdere leraren huilend de klas uitgelopen. Niet zo snel je conclusies trekken, zou ik zeggen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-11-2006, 14:10
Ceespop
Avatar van Ceespop
Ceespop is offline
Citaat:
WärteR schreef op 24-11-2006 @ 12:10 :
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003384.html

Bekijk even hier het filmpje. Dit is toch niet normaal. Nederland moet beter!
hier heeft heel nederland allang van gesmuld.
__________________
Free your mind and your ass will follow
Oud 24-11-2006, 14:36
pc nerd
pc nerd is offline
We missen hier in Nederland duidelijk waarden en normen.

Dit filmpje is daar een goed voorbeeld van.

Het is goed dat politieke partijen dat nu in gaan zien, dat de waarden en normen van de mensen heel belangrijk is.
Oud 24-11-2006, 14:50
Verwijderd
Citaat:
pc nerd schreef op 24-11-2006 @ 14:36 :
We missen hier in Nederland duidelijk waarden en normen.

Dit filmpje is daar een goed voorbeeld van.

Het is goed dat politieke partijen dat nu in gaan zien, dat de waarden en normen van de mensen heel belangrijk is.
ik hoor Balkenende al een jaar of 5 non stop over waarden en normen.. ben je het niet met me eens als ik zeg dat het CDA beleid, op dit, voor hun zeer belangrijke punt, jammerlijk gefaald heeft...?
Oud 24-11-2006, 15:00
pc nerd
pc nerd is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 24-11-2006 @ 14:50 :
ik hoor Balkenende al een jaar of 5 non stop over waarden en normen.. ben je het niet met me eens als ik zeg dat het CDA beleid, op dit, voor hun zeer belangrijke punt, jammerlijk gefaald heeft...?
Helemaal mee eens

Geen woorden maar daden....
Oud 24-11-2006, 15:02
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 24-11-2006 @ 14:50 :
ik hoor Balkenende al een jaar of 5 non stop over waarden en normen.. ben je het niet met me eens als ik zeg dat het CDA beleid, op dit, voor hun zeer belangrijke punt, jammerlijk gefaald heeft...?
Hoe de neuk moet een partij het in 4 jaar voormekaar krijgen dat dergelijk gedrag uitgeroeid wordt?

Bovendien; zulke dingen gebeurden altijd al, alleen zie je het nu pas duidelijk omdat iedereen tegenwoordig een camera bij zich heeft.
Oud 24-11-2006, 15:20
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-11-2006 @ 15:02 :
Hoe de neuk moet een partij het in 4 jaar voormekaar krijgen dat dergelijk gedrag uitgeroeid wordt?
Ik heb onlangs gelezen dat de eerste 6 levensjaren essentieel zijn in de vorming van het geweten bij kinderen. Dat gedrag uitroeien kan dus binnen twee volle ambtstermijen, al zie ik het niet gebeuren.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Oud 24-11-2006, 15:22
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
pc nerd schreef op 24-11-2006 @ 14:36 :
We missen hier in Nederland duidelijk waarden en normen.
Nee hoor. Waarden en normen zijn er altijd en overal. Als het gebruikelijk wordt om leraren de klas uit te sturen, is dat een norm. Als leerlingen het belangrijk vinden hun leraar te minachten, is dat een waarde.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-11-2006, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 24-11-2006 @ 15:02 :
[B]Hoe de neuk moet een partij het in 4 jaar voormekaar krijgen dat dergelijk gedrag uitgeroeid wordt?
[B]
niet.. maar aangezien het JP zijn speerpuntje is vind ik het niet zo heel gek om daar verbetering in te willen zien...

maar in plaats daarvan hebben wij Ali B die JP tutoyeert, Pastoors die een vergelijking trekt tussen islamitisering en opkomend nazisme, waar ik JP niet over hoor, Wilders die gelijke rechten wil voor dieren, maar mensen niet gelijk behandeld (waarden en normen eh) en Verdonk die met keiharde statements de kloof tussen auto- en allochtoon alleen maar groter maakt..

gaat de waarden en normen partij hier hard tegenin? neh
Oud 24-11-2006, 16:55
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
pc nerd schreef op 24-11-2006 @ 14:36 :
We missen hier in Nederland duidelijk waarden en normen.
Nee hoor. Behalve een deel ontspoorde jeugd waarvan je een voorbeeld in dat filmpje ziet en wat gristentuig en overige godsdienstwaanzinnigen heeft iedereen prima normen en waarden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 24-11-2006, 17:01
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
T_ID schreef op 24-11-2006 @ 16:55 :
Nee hoor. Behalve een deel ontspoorde jeugd waarvan je een voorbeeld in dat filmpje ziet en wat gristentuig en overige godsdienstwaanzinnigen heeft iedereen prima normen en waarden.
Nogmaals: iedereen heeft normen en waarden. Deze jongeren hebben blijkbaar de norm hun leraar onbeschoft te behandelen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-11-2006, 17:13
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Een familie lid van me werkte op zwarte school in grote stad. En weet je wat zei hoort van kids van jaar of 6, 7 - de jongentjes dan? IK HOEF NIET NAAR JOU TE LUISTEREN WANT JIJ BENT VROUW.

Heel sneu!

Iemand schreef iets over de 'eerste 6 jaar' (hierboven).
Als dat zo is zou ik zeggen tegen alle Turkse, Marokkaanse en andere 'allochtoonse' ouders: doordrenk je kind in die tijd met de Nederlandse normen en waarden. Breng ze de verworvenheden van de maatschappij gebaseerd op de Verlichting bij. En hou ze verre van standpunten die de gelijkheid van man en vrouw ontkennen....

Waarom heb ik nou het idee dat dat net niet gebeurt?
Oud 24-11-2006, 17:22
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Juice schreef op 24-11-2006 @ 17:01 :
Nogmaals: iedereen heeft normen en waarden. Deze jongeren hebben blijkbaar de norm hun leraar onbeschoft te behandelen.
Mijn normen en waarden stellen dat je zulke mensen best met wat verbaal geweld uit je klas kunt sturen, om er vervolgens voor te zorgen dat ze nooit meer ergens onderwijs zullen kunnen ontvangen
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Ads door Google
Oud 24-11-2006, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 24-11-2006 @ 17:01 :
Nogmaals: iedereen heeft normen en waarden. Deze jongeren hebben blijkbaar de norm hun leraar onbeschoft te behandelen.
iedereen heeft zijn eigen normen en waarden, maar die zijn ondergeschikt aan de normen en waarden van een land, of van een cultuur.
Oud 24-11-2006, 17:41
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
pc nerd schreef op 24-11-2006 @ 14:36 :
We missen hier in Nederland duidelijk waarden en normen.

Dit filmpje is daar een goed voorbeeld van.

Het is goed dat politieke partijen dat nu in gaan zien, dat de waarden en normen van de mensen heel belangrijk is.
Ik word zo langzamerhand een beetje ziek van al dat gezeik over 'normen en waarden'. En al helemaal van die foutieve aanname dat er in Nederland geen normen en waarden meer zouden zijn. Die zijn er dus wel, alleen zijn die in de loop der decennia natuurlijk veel veranderd. We hebben het dus niet over de jaren '50-normen-en-waarden van Balkenende, nee. Iederéén heeft normen en waarden, alleen zijn die bij veel (groepen) mensen weer anders. Waarom kan niemand dat nou eens accepteren?
Oud 24-11-2006, 17:43
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 24-11-2006 @ 15:27 :
maar in plaats daarvan hebben wij Ali B die JP tutoyeert,
Sindsdien is Ali mijn held. Jarenlang heb ik er op zitten wachten dat iemand eindelijk eens na ieder ratel-en-draai-verhaal van Balkenende recht-toe-recht-aan zou zeggen dat het nergens op slaat.
Oud 24-11-2006, 17:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 24-11-2006 @ 17:37 :
iedereen heeft zijn eigen normen en waarden, maar die zijn ondergeschikt aan de normen en waarden van een land, of van een cultuur.
Niet echt.

Maar waar het om ging is, het is onzin om te zeggen dat een land 'geen normen en waarden' meer heeft. Daarmee zeg je namelijk:

-dat een land geen gewoontes meer heeft.
-dat een land geen zaken meer kent waar men waarde aan hecht.

Allebei is altijd onzin.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-11-2006, 18:11
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Maar ja, boeiend. Even naar de Praxis, slotje halen voor dit topic.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 24-11-2006, 19:19
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
T_ID schreef op 24-11-2006 @ 18:11 :
Maar ja, boeiend. Even naar de Praxis, slotje halen voor dit topic.
Dit gedrag doet je niks?
__________________
I did it for teh lulz
Oud 24-11-2006, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 24-11-2006 @ 19:19 :
Dit gedrag doet je niks?
Totdat er seksuele selectie op intelligentie komt, blijf je altijd dit soort gedrag houden. En de vrouwtjes staan nog niet massaal voor mijn deur, dus die seksuele selectie is er zeker nog niet.
Advertentie
Oud 24-11-2006, 20:05
Verwijderd
Topictitel even verduidelijkt.
Oud 24-11-2006, 20:07
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2006 @ 20:05 :
Topictitel even verduidelijkt.
Bastard
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 24-11-2006, 20:11
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-11-2006 @ 19:22 :
Totdat er seksuele selectie op intelligentie komt, blijf je altijd dit soort gedrag houden. En de vrouwtjes staan nog niet massaal voor mijn deur, dus die seksuele selectie is er zeker nog niet.
haha , sinds wanneer heb jij gevoel voor humor?
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Oud 24-11-2006, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-11-2006 @ 17:41 :
Iederéén heeft normen en waarden, alleen zijn die bij veel (groepen) mensen weer anders. Waarom kan niemand dat nou eens accepteren?
Ik ga niet de normen en waarden van elke lul die er hier in Nederland rondloopt accepteren. Een verkrachter zal best zn normen en waarden hebben, maar geloof me dat zijn niet de mijne. En ik hoef ze ook NIET te accepteren. Hetzelfde geld voor heel veel groepen/ mensen. Normen en Waarden horen universee; te zijn voor een land, want ze zijn er om respect in de omgang met elkaar te bevorderen.

Ik denk dat het probleem van veel Islamitisch gespuis is dat er te weinig respect leeft voor de Nederlandse samenleving. In hun ogen zijn alle NLvrouwen hoeren, elke niet Islamiet een varken. Naar dat soort volk hoeven zij hun kinderen toch geen respect bij te brengen?
Oud 24-11-2006, 20:31
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-11-2006 @ 20:27 :
Ik ga niet de normen en waarden van elke lul die er hier in Nederland rondloopt accepteren. Een verkrachter zal best zn normen en waarden hebben, maar geloof me dat zijn niet de mijne. En ik hoef ze ook NIET te accepteren. Hetzelfde geld voor heel veel groepen/ mensen. Normen en Waarden horen universee; te zijn voor een land, want ze zijn er om respect in de omgang met elkaar te bevorderen.

Ik denk dat het probleem van veel Islamitisch gespuis is dat er te weinig respect leeft voor de Nederlandse samenleving. In hun ogen zijn alle NLvrouwen hoeren, elke niet Islamiet een varken. Naar dat soort volk hoeven zij hun kinderen toch geen respect bij te brengen?
Accepteren dat iedereen normen en waarden heeft.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 24-11-2006, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-11-2006 @ 20:27 :
Ik ga niet de normen en waarden van elke lul die er hier in Nederland rondloopt accepteren. Een verkrachter zal best zn normen en waarden hebben, maar geloof me dat zijn niet de mijne. En ik hoef ze ook NIET te accepteren. Hetzelfde geld voor heel veel groepen/ mensen. Normen en Waarden horen universee; te zijn voor een land, want ze zijn er om respect in de omgang met elkaar te bevorderen.

Ik denk dat het probleem van veel Islamitisch gespuis is dat er te weinig respect leeft voor de Nederlandse samenleving. In hun ogen zijn alle NLvrouwen hoeren, elke niet Islamiet een varken. Naar dat soort volk hoeven zij hun kinderen toch geen respect bij te brengen?
Anders post je wel even onder je eigen account
Oud 24-11-2006, 21:38
WärteR
WärteR is offline
Het is gewoon te gek voor woorden dat in een klas gebeurd. En in heel deze samenleving gebeuren dingen die niet door de beugel kunnen. Zinloos geweld bijv.

En sommige zeggen hier: dit zijn hun waarden en normen, we moeten hen maar accepteren. Dat slaat nergens op! Stel je eens vor dat we alle 'waarden en normen' zouden accepteren, dan zou het een puinzooi worden. Een beetje te vergelijken met het midden-oosten ofzo.

En ik vind dat er veel meer moet worden gedaan aan waarden en normen. De afgelopen jaren is er alleen maar over gesproken. Nu moet de discussie over normen en waarden overgezet worden in daden! Het word echt tijd hiervoor!
Oud 24-11-2006, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-11-2006 @ 21:23 :
Anders post je wel even onder je eigen account
Oud 25-11-2006, 00:24
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
WärteR schreef op 24-11-2006 @ 21:38 :
En ik vind dat er veel meer moet worden gedaan aan waarden en normen. De afgelopen jaren is er alleen maar over gesproken. Nu moet de discussie over normen en waarden overgezet worden in daden! Het word echt tijd hiervoor!
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 25-11-2006, 00:36
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 25-11-2006 @ 00:24 :
[afbeelding]
over mao gesproken,.. ik moest wel erg lachen hoe rood! van sp zich eruit probeerde te lullen uit het feit dat ze als promotiemateriaal de kop van mao op een poster hadden gezet.

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 25-11-2006, 00:59
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Waarden en Normen quiz

De R-K Kerk voerde eind 2002 / begin 2003 een Waarden en Normen Campagne, waar onderstaande test deel van uitmaakte. Handelt u naar de tien geboden?

Doe de test! (er zijn 20 vragen)


46 - 69 punten: Een heilig boontje bent u niet, maar wél een goede buur en een fijne vriend(in). Met sommige van de tien geboden bent u echter minder vertrouwd dan met andere. Kijk vooral verder rond op Katholiek Nederland, of bezoek een kerk in uw omgeving. Misschien kunt u eens wat vrijwilligerswerk gaan doen (zie ook de rubriek 'diaconie' op www.katholieknederland.nl/abc/diaconie.html), dan is groei naar een hogere score mogelijk.

nou
weten we dat ook weer.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Ads door Google
Oud 25-11-2006, 02:15
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Wat een butt topic zeg...
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Oud 25-11-2006, 03:23
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
akumabito schreef op 25-11-2006 @ 02:15 :
Wat een butt topic zeg...
Het laatste nieuws! Lucky Luciano heeft een extra persoonlijkheid en aku sluit een butt-topic!
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.