Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2007, 18:22
Scatterheart
Scatterheart is offline
De rest van mijn leven (werk, studie), daar ben ik momenteel even het spoor van bijster. Maar met hem is het liefde, dat is zeker.
Oud 19-02-2007, 18:31
Nienna*
Nienna* is offline
OMG ik heb echt zinnn in vanavond!!! Lekker uitgaan en lekker boeiend dat hij er is. Al hang ik waarschijnlijk weer de hele avond om hem heen en ik wilde niet meer met hem zoenen, dus dat heb ik ook niet gedaan, maar afgelopen dagen was ik daar een beetje softer in geworden... tot ik het meisje weer zag met wie hij na mij heeft gezoend. Iew. Nu weet ik weer wat een player hij is dus jeujj ik ga gewoon lekker uit en me op andere jongens concentreren. Hoop ik.

Ik ben zo hyper dat ik echt niet meer kon typen. Nu lekker douchen, opmaken en dergelijke en dan dansennn!
Oud 19-02-2007, 18:42
Nuck
Nuck is offline
Heb echt een geweldig weekend gehad . Alleen maar leuke dingen gedaan, lekker uitgeslapen en geld over de balk gesmeten . Ik ben echt zooo blij met hem...
Oud 19-02-2007, 18:59
Verwijderd
Volgensmij ziet hij er verschrikkelijk heet uit in dat witte overhemd. Naja, zonder overhemd ziet hij dr ook heet uit. Hij ziet er sowieso heet uit. En hij is ook nog eens heel lief. En ik ben na bijnatweemaanden nogsteeds verschrikkelijk verliefd. <3
Oud 19-02-2007, 19:15
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Om maar even samen te vatten wat ik op andere fora ook al heb gepost

Godver. Nu moet ik janken.
Kijk ik in de brievenbus, heb ik mijn laatste jaaropgaaf binnen, die dus bij mijn ex is bezorgd. Heeft hij met zijn mooie handschrift mijn adres opgeschreven en weer op de bus gedaan.
Fuck. Dit doet pijn

Het is gewoon rot! Het was mijn allereerste serieuze relatie en meteen ruim drie jaar. En nu is het over. Definitief.
Zijn handschrift doet me denken aan al die lieve kaartjes die hij altijd stuurde. En meteen de gedachte dat het nooit meer zo zal zijn. Niet op de manier die ik wil.
En nu moet ik weer huilen
Tis wel goed voor me hoor. Nu word ik weer met mijn verdriet geconfronteerd. (En ik vind dat ik er af en toe te weinig om jank, dus dit soort dagen vind ik ook wel fijn op een rare manier )
Oud 19-02-2007, 19:20
kadesh
kadesh is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 19-02-2007 @ 20:15 :
Om maar even samen te vatten wat ik op andere fora ook al heb gepost

Godver. Nu moet ik janken.
Kijk ik in de brievenbus, heb ik mijn laatste jaaropgaaf binnen, die dus bij mijn ex is bezorgd. Heeft hij met zijn mooie handschrift mijn adres opgeschreven en weer op de bus gedaan.
Fuck. Dit doet pijn

Het is gewoon rot! Het was mijn allereerste serieuze relatie en meteen ruim drie jaar. En nu is het over. Definitief.
Zijn handschrift doet me denken aan al die lieve kaartjes die hij altijd stuurde. En meteen de gedachte dat het nooit meer zo zal zijn. Niet op de manier die ik wil.
En nu moet ik weer huilen
Tis wel goed voor me hoor. Nu word ik weer met mijn verdriet geconfronteerd. (En ik vind dat ik er af en toe te weinig om jank, dus dit soort dagen vind ik ook wel fijn op een rare manier )
Knuffel voor jou!!! Lekker huilen is soms fijn en goed .
Oud 19-02-2007, 20:03
Gothic
Gothic is offline
Het was zo ontzettend fijn in Engeland. Echt. Al herkende ik hem gewoon niet toen hij voorbij liep .

Maar het was dus super leuk. Hij deed weer heel vaag over zijn soort van vriendin. Ik heb geen idee hoe het nou zit. Maar hij vroeg de 1e avond of ik bij hem wilde slapen, dus dat was wel gezellig , maar ik heb toch maar bij zijn zusje geslapen, zijn ouders hadden het niet op prijs gesteld vermoed ik.
Maar ben toch maar eerlijk geweest, ik vind hem gewoon echt leuk, klaar. Hem verteld. Hij reageerde lief en zei precies wat ik moest horen om hem te vergeten, maar leuk is anders. Het kan niets worden, klaar. Nu nog het uit m'n hoofd zetten. Ik wil zo graag terug, hem zien, vast houden, spreken, naar hem kijken. Alles. Zo fucking graag. Maar het kan niet. De 2e klap moet nog komen vrees ik. Waarom ga ik toch altijd voor de onbereikbare jongens, degene met wie het nooit wat kan worden. Lekker veilig, maar zo stom. Ik hoop echt dat ik snel verliefd word op iemand anders...

Ik wil gewoon niemand anders. Die aanbidder ga ik toch maar mailen dat ik niet met hem wil afspreken. Ik ben nog zo bezig met m'n lieve Engelsman... ik moet er niet aan denken iemand anders ook maar aan te raken of dat iemand me ook maar leuk vind... ga me al ongemakkelijk voelen als ik er aan denk...

En ik heb mezelf weer liefdesverdriet bezorgd, maar ook zoveel fijne herinneringen. Hij is gewoon geweldig, ondanks dat hij zo ontzettend fout is en verkeerd voor me zou zijn. Een vriendin van me zat in dezelfde situatie, zij koos ervoor gewoon alles te negeren en vrienden te zijn, ik wil toch liever genieten van wat mogelijk is en dan wel zien hoe ik er later mee omga. Gewoon met een glimlach terug denken. Fijn dat hij gewoon eerlijk was. *zucht*...
Oud 19-02-2007, 20:17
Verwijderd
112 dagen (A)
Oud 19-02-2007, 20:42
Roosje
Roosje is offline
Hij is heeeet en leuk en lief. <3
Oud 19-02-2007, 22:37
Verwijderd
Al 2,5 jaar vriendloos.

Ik moet haast wel afzichtelijk dan wel irritant, dan wel contactgestoord zijn.

Of ik stink.
Dat kan ook, natuurlijk...

Of misschien ben ik wel dodelijk verlegen
Oud 19-02-2007, 22:42
miekmuis
miekmuis is offline
Hij heeft een afspraak bij de psych en heeft er het volste vertrouwen in, dus ik ben blij, al blijft het jammer dat er dit voor nodig was.
Oud 20-02-2007, 02:39
Verwijderd
Oud 20-02-2007, 07:54
Halflight
Halflight is offline
Eh ja, hij is echt lief tegen me. Er zit hem iets dwars en volgens hem zat het diep en toen moest hij weg en hij knuffelde me en bedankte me voor de interesse maar nu moet ik weten wat het is. Deels nieuwsgierigheid, deels bezorgdheid, deels vage hoop dat het met mij te maken heeft en hij spijt heeft van zijn beslissing.

Hm, en zaterdagnacht was mijn leuke collega er ook en jezus hij is zo ontiegelijk leuk, het gezelschap waar ik mee uit was was het er unaniem mee eens haha . Helaas waren we allebei te verlegen om ook maar een praatje te maken, maar wel lachen en kijken en oeh. Even kijken wanneer hij weer uitgaat, dan moet moet moet moet ik me echt even over die verlegenheid heen zetten.

En ik word een beetje bang van al die jongens waar ik mee om ga. Een jongen loopt al weken achter me aan, schenkt me liefdesverklaringen, stuurde met valentijn een roos en het is echt een pijnlijke zaak. En een andere vage vriend maakt ook toespelingen maar ik wil gewoon vrienden zijn met die kerels. Waarom vinden de verkeerde jongens me leuk.
Oud 20-02-2007, 08:11
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
pfffffffffff, je kent het wel.

Het maakt je eigenlijk niet zo veel uit wat ze vind, toch kan je niet wachten op het smsje terug.
Je zet je msn aan en kijkt als eerste of zij er is.
Je maakt je zelf wijs dat je wel ziet hoe het gaat, maar toch duurt de tijd tot je haar weer ziet niet eerlijk meer hoe lang.
je zegt tegen haar dat je het wel leuk vind gaan, maar eigenlijk ben je hard op weg dik verliefd te worden.

This is bad
Oud 20-02-2007, 08:50
kadesh
kadesh is offline
Gisternacht weer gezellig dik een half uur gebeld
Oud 20-02-2007, 08:50
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 20-02-2007 @ 09:11 :

This is bad
Het klinkt anders best schattig

ot: Vandaag naar zijn diplomering en daarna uit eten met zijn ouders en zijn zusje heb er zin in!
Oud 20-02-2007, 09:04
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 20-02-2007 @ 09:11 :
pfffffffffff, je kent het wel.

Het maakt je eigenlijk niet zo veel uit wat ze vind, toch kan je niet wachten op het smsje terug.
Je zet je msn aan en kijkt als eerste of zij er is.
Je maakt je zelf wijs dat je wel ziet hoe het gaat, maar toch duurt de tijd tot je haar weer ziet niet eerlijk meer hoe lang.
je zegt tegen haar dat je het wel leuk vind gaan, maar eigenlijk ben je hard op weg dik verliefd te worden.

This is bad
ghehe zooo herkenbaar. ik heb dat ook nog steeds 't is al officieel aan, en we hebben al tig keer toegegeven dat we stapelverliefd zijn op elkaar, maar t blijft toch nog, die rush. Het is pas helemaal mooi als zij ook nog eens stapelverliefd is op je.

Ik ben zoooo blij met m'n vriendin. Ik kan nauwelijks wachten tot morgen; dan zie ik haar weer!

PS: IK GA DIT JAAR 2 KEER NAAR IRON MAIDEN EN AEROSMITH!!!!!! (en scorpions en thin lizzy en ozzy en zakk wylde, maar die zijn niet relevant )
Oud 20-02-2007, 09:13
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 20-02-2007 @ 10:04 :
Ik kan nauwelijks wachten tot morgen; dan zie ik haar weer!

Morgen al, jij lekker wel
Oud 20-02-2007, 09:13
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 19-02-2007 @ 23:37 :
Al 2,5 jaar vriendloos.

Ik moet haast wel afzichtelijk dan wel irritant, dan wel contactgestoord zijn.

Of ik stink.
Dat kan ook, natuurlijk...

Of misschien ben ik wel dodelijk verlegen
Bijna 4 jaar en ik herken mezelf in geen van je punten. Dus er is nog hoop! (euh ja, of niet dus )
Oud 20-02-2007, 09:19
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 20-02-2007 @ 10:04 :
Ik ben zoooo blij met m'n vriendin. Ik kan nauwelijks wachten tot morgen; dan zie ik haar weer!

PS: IK GA DIT JAAR 2 KEER NAAR IRON MAIDEN EN AEROSMITH!!!!!! (en scorpions en thin lizzy en ozzy en zakk wylde, maar die zijn niet relevant )
Vrijdag, w00t

en nee, dan niet iron maiden
Oud 20-02-2007, 10:03
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 20-02-2007 @ 10:13 :
Morgen al, jij lekker wel
ja, maar wel een half uur later dan geplanned. die kneuzen van m'n werkgroep willen PERSE morgen bespreking van het experiment. ah rot toch effe lekker op joh... maar ach... is n half uur minder pure zuivere zuiptijd (inside joke )
Oud 20-02-2007, 10:33
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 20-02-2007 @ 11:03 :
ja, maar wel een half uur later dan geplanned. die kneuzen van m'n werkgroep willen PERSE morgen bespreking van het experiment. ah rot toch effe lekker op joh... maar ach... is n half uur minder pure zuivere zuiptijd (inside joke )
studiegenoten, je hebt er niets aan
Oud 20-02-2007, 10:43
DeadNation
DeadNation is offline
Heb r nu 1,5 maand(na 3,5 jaar pretty much non-stop) niet gezien en gaat naar omstandigheden prima, althans beter dan verwacht.

Anyway blabla het is verwarrend, kut(pointless om daar op in te gaan op een forum) en ik mis r, maar ik red me wel. Ik zie r over een tijd wel, wanneer ze dat wil en dan maar proberen gewoon leuke dingen te gaan doen wanneer we daar beiden zin in hebben.

sidenote: bijkomend voordeel is wel dat je je leven gaat her-evalueren, althans ik dan, en tot bepaalde conclusies komt. Dat kan nooit slecht zijn denk ik. Heeft opzich positieve invloed op me.

Laatst gewijzigd op 20-02-2007 om 10:47.
Oud 20-02-2007, 10:47
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 19-02-2007 @ 19:22 :
De rest van mijn leven (werk, studie), daar ben ik momenteel even het spoor van bijster. Maar met hem is het liefde, dat is zeker.
Oud 20-02-2007, 11:50
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 20-02-2007 @ 11:33 :
studiegenoten, je hebt er niets aan
inderdaad. en mentoren idem dito! wil die kerel morgen een gesprek! de massol, ik ga met haar op stap. ik wacht nog wel 2 uur, en doe t dan vanmiddag wel...

ja, zo belangrijk is zij
Oud 20-02-2007, 11:53
Verwijderd
perfect
Oud 20-02-2007, 12:48
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 20-02-2007 @ 12:50 :
inderdaad. en mentoren idem dito! wil die kerel morgen een gesprek! de massol, ik ga met haar op stap. ik wacht nog wel 2 uur, en doe t dan vanmiddag wel...

ja, zo belangrijk is zij
je kunt er veel over zeggen maar een vriendje/vriendinnetje is iig altijd een prima excuus voor studieontwijkend gedrag
Oud 20-02-2007, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 20-02-2007 @ 10:13 :
Bijna 4 jaar en ik herken mezelf in geen van je punten. Dus er is nog hoop! (euh ja, of niet dus )
Dus wat je eigenlijk wilt zeggen is dat ook al zijn geen van mijn punten op me van toepassing, ik straks nog anderhalf jaar zonder lovah zit?
Nice, dank je
Oud 20-02-2007, 12:51
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
ah joh, een huisgenoot van me (21 jaar) zit al zn hele leven zonder. hij beweert er blij mee te zijn
Oud 20-02-2007, 12:55
Li
Li is offline
Hij is lekker op vakantie en ik krijg af en toe een berichtje hoe leuk het daar allemaal is. Ik denk dat ik zo maar even naar het reisbureau ga om ook wat leuke folders voor ons tweetjes te halen
Oud 20-02-2007, 13:01
WolterB
WolterB is offline
Ondanks dat ik het er vlgens mij best moeilijk mee heb om haar twee weken niet te zien, voelt t goed. Nu alleen nog van stomme onzekerhied af
Oud 20-02-2007, 13:14
ST*R
ST*R is offline
Mn ex doet echt zoo lief tegen me, en ben er nog niet helemaal immum voor. Maar ik ben ook 100% zeker dat het zo het beste is.
En die andere jongen is echt raar en ik ga als ik m weer zie maar even duidelijkheid vragen, want nu weet ik echt niet wat hij van me vindt.
Oud 20-02-2007, 13:44
Yana
Yana is offline
Ik mis hem
Oud 20-02-2007, 13:51
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 20-02-2007 @ 13:49 :
Dus wat je eigenlijk wilt zeggen is dat ook al zijn geen van mijn punten op me van toepassing, ik straks nog anderhalf jaar zonder lovah zit?
Nice, dank je
Ja ik wist dat het ergens negatief ging klinken terwijl het positief bedoeld was
Oud 20-02-2007, 13:53
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
uuuf schreef op 20-02-2007 @ 12:53 :
perfect
Is het weer 'aan' met je vriendje, of is het oké voor je dat jullie die pauze hebben?
Oud 20-02-2007, 14:05
Scatterheart
Scatterheart is offline
Hij is lief, hoop dat ik nooit meer zonder hem hoef. Al kan ik me niet voorstellen dat ik het meest ideale vriendinnetje voor hem ben, maar hij lijkt dat niet met me eens te zijn...

Volgende week sollicitatiegesprek voor functie van Publieksvoorlichter
Oud 20-02-2007, 14:09
Verwijderd
Hij wilde wel heel erg graag dat ik nog langer bleef. En damn, wat werd ie klef ineens (en god, hoe fijn ik dat weer vond.) Hmm, maar dat betekent niks, niet bij hem iig. Maar toch, aaaarch, ik krijg helemaal oud & nieuw deja vu's, en die zijn zo slecht nog niet. Vanavond wordt leuk, heel leuk, maar hij blijft zonodig weer bij iemand ánders slapen, terwijl ik zat plek heb, grrrr.
Oud 20-02-2007, 14:16
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ben relationeel gebied loos. I'm all alooone
Oud 20-02-2007, 14:24
Bloem
Bloem is offline
Stel je niet aan.
Oud 20-02-2007, 15:08
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bloem schreef op 20-02-2007 @ 15:24 :
Stel je niet aan.
Dat is van een liedje
Ik heb genoeg vriendinnen die me weer oplappen maar ik ben zo vreselijk huiselijk ingesteld en ik mis gewoon iets
Oud 20-02-2007, 15:29
Alwien
Alwien is offline
Ik moet vanavond alweer weg. Het is overdreven om te stellen dat we elkaar weinig zien of zo, maar ik weet niet. Het zou zo leuk zijn geweest, even een avondje samen.

Maar puur op relationeel gebied gaat het heel goed
Oud 20-02-2007, 15:32
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 20-02-2007 @ 13:48 :
je kunt er veel over zeggen maar een vriendje/vriendinnetje is iig altijd een prima excuus voor studieontwijkend gedrag
SOG is zo voor het pleps
Oud 20-02-2007, 15:40
Verwijderd
Bah, hij is ziek en nu komt ie niet mee.
Oud 20-02-2007, 15:48
Verwijderd
Super !
Nog even wat dingetjes doen en dan vanavond naar hem toe . Oh, gisteren was echt betoverend. Ik vroeg me steeds af of ik nou droomde
Oud 20-02-2007, 16:16
Lilium
Lilium is offline
- Mijn vriendje is in Berlijn nu, en ik ben jaloers en mis hem.
- Vandaag weer een oude schoolvriend gezien en leuk met mijn studiegenoten geconverseerd.
- Familie-gezeur.
Dus mijn relationele gebied is zozo.
Oud 20-02-2007, 16:19
Orpheo
Orpheo is offline
mijn ex is een leugenachtige kuthoer. t is dat ze niet hier naast me staat, anders had ik haar met 'r 1.85 meter alle hoeken van t huis laten zien.
Oud 20-02-2007, 16:29
Bloem
Bloem is offline
Dat zegt meer over jou dan over haar.
Oud 20-02-2007, 16:37
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Bloem schreef op 20-02-2007 @ 17:29 :
Dat zegt meer over jou dan over haar.
je weet niet waar t over gaat
Oud 20-02-2007, 16:41
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 20-02-2007 @ 17:19 :
mijn ex is een leugenachtige kuthoer. t is dat ze niet hier naast me staat, anders had ik haar met 'r 1.85 meter alle hoeken van t huis laten zien.
Mooie uitspraken joh
Oud 20-02-2007, 17:36
Verwijderd
Ik heb me weer als een idioot gedragen vannacht en daar heb ik nu spijt van Verder weet ik niet of ik zin heb om met een vriendinnetje af te spreken en ahhh wat een drama allemaal weer.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten