| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
)
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Hoi,
Mag ik vragen waar5om je in godesnaam vruchtensap voor geesten in huis moet hebben? Als ik het goed heb dan hebben geesten niets aan vruchtensap omdat ze niet kunnen drinken (dan heb je aan het eind van je gezellige avondje een grote plas plakkerige vruchtensap op je vloer liggen). Kan je me dat uitleggen? Groetjes, Popla.
|
|
|
|
Tss vruchtensap, heus niet waar. Vooral van levende familieleden zijn ze vaak in huis. Ze zijn er wel maar je ziet ze (meestal) niet.
Dus je hebt waarschijnlijk wel eens een geest al onbewust ontmoet. Een overleden huisdier of familie-lid, een vriend(in). Die doen dus niks, maar zijn er gewoon. Slechte geesten, kweetnie wat die doen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
wow dat kan wel kloppen hoor!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
In principe hoeft hij niks te doen maar er zijn gebeurtenissen waar (kwade) geesten mensen wel degelijk fysieke pijn aandoen. Hij zou zich kunnen gaan manifesteren, of zijn aanwezigheid merkbaar maken. Ik zou zo kalm mogelijk blijven, als ik ooit in zo'n situatie terecht zou komen waar ik in de nabijheid van een geest zou komen. Ik zou hem iets vragen -- zijn intenties misschien -- mits de atmosfeer niet vijandig aanvoelt. Anders vraag ik hem weg te gaan. Ik zou wel eens een geestverschijning willen ervaren om te weten wat het is. Misschien dat mijn nuchterheid mij weerhoud.
|
|
|
|
Eerst kwam er een geest naar me toe, ik was aan het slapen..hij schudde me wakker..hij zei dat hij aardappels wilde en vroeg waar ze lagen..toen zei ik dat ze op waren (ik had ze opgegeten) toen zei de geest dat ik naar de supermarkt moest gaan om in te breken en aardappels voor hem mee te nemen..dat heb ik gedaan, toen ik terugkwam zag ik de geest...hij had mijn computer aangezet en was een spel aan het spelen..ik zei: Yo hier zijn de aardappels..maar de geest zei: Nee ik wil geen normale aardappels, ze moeten wel goed aangebrand zijn...stop ze maar ff in de open haard...dus ik doe dat..komt die geest erbij zitten...blijkt het een vrouwelijke geest te zijn...komt Oom Govert ineens binnen lopen (www.oomgovert.tk) en hij versiert haar en ze gaan samen voor de open haard spelletjes doen...maar ik wilde niet zon domme geest in mijn huis, dus pakte ik mijn boomlaars, en schopte alle aardappels weg...de geest zei: NEEE DE AARDAPPELS! en hij vloog weg om ze te zoeken..sindsdien heb ik hem niet meer gezien
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Software & Hardware |
Windows 7 - vragen over opnieuw installeren OzNZ | 12 | 20-01-2012 07:51 | |
| Verhalen & Gedichten |
Humoristisch fantasy verhaal: meningen graag IlbertRood | 0 | 04-11-2005 17:01 | |
| Liefde & Relatie |
Vreemd gaan miep | 3 | 20-08-2003 18:36 | |
| Seksualiteit |
vreemd en veilig??? jayjay | 22 | 17-07-2003 01:40 | |
| Liefde & Relatie |
**** Het grote Vreemdgaan topic **** Verwijderd | 38 | 05-03-2002 23:59 | |