Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2007, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 04-03-2007 @ 08:16 :
Tja. Misschien eens wat minder drinken? Volgens mij ben jij echt 4x per week compleet wasted. En dan ga je rare dingen zeggen ja hehe. Daarnaast zijn meisjes die heel erg dronken ook totaal niet aantrekkelijk, mja.
gg wat een onzin. sowieso weet jij niet hoe vaak ze 'wasted' is.
Advertentie
Oud 04-03-2007, 09:30
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
igfy schreef op 04-03-2007 @ 01:55 :
Het is uit met mijn vriend, na twee jaar en samenwonen, en hij wil niet mt me praten. Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld.

ai.. kan me voorstellen dat je je dan kut voelt. Maar hoezo wil ie niet met je praten dan? Heb jij iets verkeerd gedaan?

edit: lees nu je topic... beetje spuit elf ben ik dus

Laatst gewijzigd op 04-03-2007 om 09:46.
Oud 04-03-2007, 10:05
Jones
Citaat:
Tja. Misschien eens wat minder drinken? Volgens mij ben jij echt 4x per week compleet wasted. En dan ga je rare dingen zeggen ja hehe. Daarnaast zijn meisjes die heel erg dronken ook totaal niet aantrekkelijk, mja.
Alsjeblieft Metal. Dit meen je toch niet?
Oud 04-03-2007, 10:30
Verwijderd
mijn italiaanse vakantievriendinnetje (L)!!

hahaha tering wat klinkt dat puberaal...
Oud 04-03-2007, 10:51
Pierreke
Pierreke is offline
Whoei, voel me helemaal goed. Gisterenavond haar verjaardag voor vandaag alvast gevierd met zijn tweeen!
Oud 04-03-2007, 11:56
Bruut
Bruut is offline
Ik mis haar nog steeds verschrikkelijk elke dag, elk uur, elke minuut, elke seconde
Oud 04-03-2007, 12:17
BleuEyes
BleuEyes is offline
Gister stond er na mijn werk plots een auto voor mijn neus. Bleek 't vriendje te zijn die zijn rijbewijs wat eerder kon ophalen. De hele dag en avond rondgereden, overal heen geweest, enorm gezellig.
Oud 04-03-2007, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me verstandig als jij je gewoon bezighoudt met je eigen complexe persoonlijkheid en niet post over zaken waar je niets van weet. Jouw posts op Lifestyle gaan overigens ook 9 van de 10 keer over dronken in slaap vallen op je bank.
Oud 04-03-2007, 12:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bruut schreef op 04-03-2007 @ 12:56 :
Ik mis haar nog steeds verschrikkelijk elke dag, elk uur, elke minuut, elke seconde
Ik weet hoe je je voelt! Ik heb hetzelfde.

(En volgens mij is het ook nog rond dezelfde tijd uitgegaan, bijna twee maanden geleden. Verdriet duurt gewoon te lang).
Oud 04-03-2007, 12:53
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Bruut schreef op 04-03-2007 @ 12:56 :
Ik weet hoe je je voelt *knuffel*

Als het inderdaad twee maand geleden is van jou, dan ga ik rotte tijd tegemoet
Voel me echt nog steeds zo vreselijk kut! We hebben vanmiddag afgesproken. Beetje laatste middag samen, afscheid nemen van familie, spullen teruggeven. Maar hij gaat nu eerst paintballen dus het wordt later. Voel me aan de kant gezet, want deze middag betekent heel veel voor mij! Ook zouden we nog een film kijken, en dat leek hem opeens ook geen goed idee.
Kan wel janken!
Oud 04-03-2007, 12:54
igfy
igfy is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 04-03-2007 @ 13:45 :
Ik weet hoe je je voelt! Ik heb hetzelfde.

(En volgens mij is het ook nog rond dezelfde tijd uitgegaan, bijna twee maanden geleden. Verdriet duurt gewoon te lang).
Ik zie ook heel erg op tegen de komde paar maanden. Ik voel me echt niet fijn nu.
Oud 04-03-2007, 12:58
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 04-03-2007 @ 13:53 :
Ik weet hoe je je voelt *knuffel*

Als het inderdaad twee maand geleden is van jou, dan ga ik rotte tijd tegemoet
Voel me echt nog steeds zo vreselijk kut! We hebben vanmiddag afgesproken. Beetje laatste middag samen, afscheid nemen van familie, spullen teruggeven. Maar hij gaat nu eerst paintballen dus het wordt later. Voel me aan de kant gezet, want deze middag betekent heel veel voor mij! Ook zouden we nog een film kijken, en dat leek hem opeens ook geen goed idee.
Kan wel janken!
Wellicht ziet hij (net als jij) op tegen vanmiddag en trekt het 'gezellig samen film kijken' hem daarom niet meer zo, want ja, hoe moet je je dan gedragen? Weet natuurlijk niet helemaal hoe jullie uit elkaar zijn gegaan, maar zo'n middag afscheid nemen van alles en dingen afsluiten, is natuurlijk best pittig en kan me voorstellen dat hij niet zo goed weet hoe hij zich moet voelen bij het samen film kijken daarna.
Dat hij nu opeens gaat paintballen en jullie afspraak verzet, is dan idd wel weer een beetje lullig voor jou... Veel sterkte iig!
Oud 04-03-2007, 14:03
Verwijderd
Hij is lief, ik was weer eens in een emo bui (en ik ben niet eens ongesteld ) en hij stelt me dan zo fijn gerust En nu ga ik lekker naar hem toe
Oud 04-03-2007, 14:14
Metal
Metal is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 04-03-2007 @ 13:23 :
Het lijkt me verstandig als jij je gewoon bezighoudt met je eigen complexe persoonlijkheid en niet post over zaken waar je niets van weet. Jouw posts op Lifestyle gaan overigens ook 9 van de 10 keer over dronken in slaap vallen op je bank.
9 van de 10 keer nog wel!

En ja, ik had die conclusie niet moeten trekken. True.

Anderzijds is het voor mij makkelijk wanneer ik veel van haar posts lees. Makkelijk om me te vergissen dus. Anyway, een roosje. (f)
Oud 04-03-2007, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 04-03-2007 @ 15:14 :
9 van de 10 keer nog wel!

vind vooral het 'ook 9 van de 10 keer' mooi.

Het woordje ook impliceert toch in ieder geval dat ze het deels met je eens is...
Oud 04-03-2007, 14:25
poirot
poirot is offline
Een oude scharrel wil met me "filmkijken". Maar mn vrienden vinden hem stom en desperate en raden het af. En ik vind hem eigenlijk ook wel desperate en naief en raar. Maar aan de andere kant is ie wel aantrekkelijk.

haha
Oud 04-03-2007, 14:41
cagie
cagie is offline
Mijn vrienden negeren hem en als eht even kan dan lopen ze hem zwart te maken. Zijn vrienden mogen mij niet en iedere gelegenheid die ze hebben raden ze hem aan om het uit te maken...
Pff en ik dacht dat dat niks uit zou maken voor onze relatie maar hoe langer we hebben, hoe meer invloed het lijkt te hebben op ons... Ik weet gewoon niet meer hoe ik daar mee om moet gaan.
Oud 04-03-2007, 14:46
Scatterheart
Scatterheart is offline
Vandaag laatste avond voor hij voor z'n werk naar Duitsland (dus het valt deze keer nog mee) vertrekt. Gelukkig het vooruitzicht dat we volgende week een weekje naar Center Parcs gaan met z'n twee, maar toch. Zijn zo gewend aan elkaars gezelschap, vind het helemaal niet leuk dat hij weggaat (en hij gelukkig ook niet). Maar ben er inmiddels wel al aan gewend. Dus dat scheelt.
Oud 04-03-2007, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Wat Scarlett zegt ja, en bovendien lees je blijkbaar mijn posts wel maar niet goed genoeg gezien het feit dat je dingen impliceert die helemaal niet kloppen met mijn posts

Laatst gewijzigd op 04-03-2007 om 15:27.
Oud 04-03-2007, 15:29
luchtballon
luchtballon is offline
Morgen We hebben eht wel nogal drukkk Maar als hij het er nog mee eens is gaan we iig samen eten en slapen

Ohja, en mijn twee liefste huisgenotes hebben wel problemen met hun vriendjes. De een had haar haar geknipt en hij vond het niet mooi en het was vast om hem te pesten net als haar kleding etc, en hij loopt altijd te zeuren over haar uiterlijk en ze had het toen uit moeten maken, maar het kwam weer goed. En nu wil hij steeds naar meisjes toe waar zij nog nooit van gehoord heeft en die ineens supergoede vriendinnen zijn en die hij ook lekker vind (naar eigen zeggen)...
En de andere huisgenoot had half een vriendje waarmee ze wilde stoppen en die stond met rozen voor de deur. Toen liet hij zn telefoon per ongeluk liggen, en toen kwam daar een smsje wat zij ging lezen en de strekking was dat die vrouw van het smsje niet genoeg gevoelens meer voor hem had. Daarom ging ze ook de andere smsjes lezen en die waren niet echt bevordelijk voor het vertrouwen.

Vaaage verhalen

Laatst gewijzigd op 04-03-2007 om 15:38.
Oud 04-03-2007, 15:32
Verwijderd
Komt nou heel lifestyle hier jukeboxxx verdedigen? Of komt heel lifestyle hier sowieso altijd al maar lurken ze alleen maar? Oh, wat een vragen roept dit op!..
Oud 04-03-2007, 15:41
poirot
poirot is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-03-2007 @ 16:32 :
Komt nou heel lifestyle hier jukeboxxx verdedigen? Of komt heel lifestyle hier sowieso altijd al maar lurken ze alleen maar? Oh, wat een vragen roept dit op!..
Ik zag maar 1 persoon. En sinds wanneer mag je niet op verschillende subfora posten?
Oud 04-03-2007, 15:46
Verwijderd
Dinsdag zie ik hem weer
Oud 04-03-2007, 15:50
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-03-2007 @ 16:32 :
Dat laatste vermoed ik, ze zijn er tenslotte ook als de spreekwoordelijke kippen bij als iemand een stylish onverantwoorde foto in het fototopic post
Oud 04-03-2007, 15:53
Electriq
Electriq is offline
Hahaha jezus.

ot: relaxed niets te doen (huhuhu)
Oud 04-03-2007, 15:55
ST*R
ST*R is offline
Omg TE was leuk, mn vriendinnen zijn echt geweldig. En het is moeilijk om goed om te gaan met mn ex, maar dat zal ook wel goed komen. En die andere jongen is raar, en ik ga er geen energie meer in steken.
Oud 04-03-2007, 16:00
Verwijderd
Citaat:
poirot schreef op 04-03-2007 @ 16:41 :
Ik zag maar 1 persoon. En sinds wanneer mag je niet op verschillende subfora posten?
Mag best, maar lifestylers posten hier altijd alleen maar om te kutten, dus ik vind het nogal typisch. (op de lifestylers na die hier ook regulars zijn, natuurlijk).
Oud 04-03-2007, 16:04
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Morgan knows best.
Oud 04-03-2007, 16:08
I C U
I C U is offline
Blugh, ze pesten me Naaiers. Hopelijk houden ze zich in wanneer hij daadwerkelijk komt

Gisteravond was trouwens heel gezellig Kolonisten roeleert!
Oud 04-03-2007, 17:14
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
cagie schreef op 04-03-2007 @ 15:41 :
Mijn vrienden negeren hem en als eht even kan dan lopen ze hem zwart te maken. Zijn vrienden mogen mij niet en iedere gelegenheid die ze hebben raden ze hem aan om het uit te maken...
Pff en ik dacht dat dat niks uit zou maken voor onze relatie maar hoe langer we hebben, hoe meer invloed het lijkt te hebben op ons... Ik weet gewoon niet meer hoe ik daar mee om moet gaan.
Lekkere vrienden heb je dan
Oud 04-03-2007, 17:31
Verwijderd
Soms zou ik willen dat mannen en vrouwen niet zoveel van elkaar verschillen. Dat je met een man net zulke gesprekken kan voeren als met vriendinnen (hoewel...wil ik dat wel?). Ach, ik denk ook veel teveel na. M'n hoofd loopt echt over. Hij stuurde net een heel lief smsje en ik vind het echt leuk als hij me schoonheid noemt
Oud 04-03-2007, 17:36
Gothic
Gothic is offline
En ik heb mezelf weer een gebroken hart bezorgt... verlegen? Gewoon een ander woord voor ik-hou-alle-opties-open-en-date-ook-andere-meisjes-waaronder-die-ene-waarmee-ik-nu-verder-wil-maar-ik-meen-alles-wat-ik-gezeg-heb-tegen-je
Oud 04-03-2007, 17:41
carmen_46
carmen_46 is offline
Door een kort msn gesprek is me duidelijk geworden dat alles waar ik ooit op gehoopt heb weg is.

En dat het hoogstwaarschijnlijk ook niet terug komt. Alleen het rare is dat ze vrienden denken dat we wel met elkaar gaan.

Neem aan dat ze dat ergens uit opmaken. Aangezien wij heel erg weinig samen zijn/waren, wat heeft hij dan gezegd..?
Oud 04-03-2007, 17:44
zeep007
zeep007 is offline
oef. deze hele periode gewoon... oef...
was het maar later ofzo...
Oud 04-03-2007, 17:51
Verwijderd
Op vriendschappelijk gebied gaat het echt super. Op mn studie beginnen de vriendschappen steeds beter te worden. Nu ruim een half jaar aan het studeren. Had vorig jaar echt niet durfen hopen dat ik zulke geweldige vrienden zou krijgen.
Met de meiden van de middelbare school proberen we ook echt regelmatig af te spreken. Dan is het ook weer zo fijn en vertrouwd om iedereen te zien en te spreken.
Oh en volgende week komt een vriendin van me thuis uit Australie/Azie, waar ze sinds begin juli zit. Echt gaaf .

Op relationeel gebied gaat het gewoon zijn gangetje. Zou niet meer kunnen voorstellen hem niet meer in mn leven te hebben, het voelt gewoon zo vanzelfsprekend en vertrouwd. Hoop en weet zeker dat dit nog een hele lange tijd zo gaat duren.
Oud 04-03-2007, 18:14
deoxyribose
deoxyribose is offline
Oeh, ik zie hem weer op woensdag, na ruim 2 weken. En ik mag van mezelf niets extreems voelen omdat ik mezelf geen gebroken hart wil bezorgen. Maar stiekem voel ik me goe-hoed.
Oud 04-03-2007, 19:46
gurl19
gurl19 is offline
Gesprek met mn ex (wat een raar woord) was fijn. Gepraat over van alles en nog wat, en beetje geknuffeld. En ik heb niet eens gehuild waar hij bij was Hij heeft al zijn spullen meegenomen, en ik ben even bij zijn huis geweest. Zijn moeder had chocolaatjes voor me meegenomen, en ze weet zeker dat we weer bij elkaar komen.

Ik denk het eigenlijk niet. Heel langzaam zal onze relatie, en onze vriendschap doodbloeden denk ik. Maar zover is het nog niet. We blijven lekker vrienden en daar heb ik heel veel steun aan. Helemaal omdat ik geloof dat hij het echt meent, en hij er echt moeite voor gaat doen.
Oud 04-03-2007, 19:49
Mephisto
Mephisto is offline
Ik voel me altijd zo heerlijk koud, apathisch en emotieloos als ik dit topic lees

Nooit last van al dat gejammer, gejengel en gevoel
Oud 04-03-2007, 20:11
Barones
Barones is offline
ik voel me behoorlijk saai op relationeel gebied, en ik vraag me af of daar (ooit) verandering in gaat komen
Oud 04-03-2007, 20:17
cagie
cagie is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 04-03-2007 @ 18:14 :
Lekkere vrienden heb je dan
Niet echt eigenlijk. Als ik er met mijn vrienden probeer te praten waarom zij hem niet mogen komt het er voornamelijk op neer dat zij hem voornamelijk niet mogen omdat hij behoort tot het type "brallerige" student. Kennelijk kijken ze niet verder dan dat... (Gelukkig heb ik ook nog een paar vrienden die wel verder kijken en hem wel aardig vinden en gewoon tegen hem doen.)
Tja en wat zijn vrienden tegen mij hebben weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik vind het alleen jammer dat mijn vriendje zich vaak erg makkelijk laat beinvloeden door zijn vrienden...
Oud 04-03-2007, 20:21
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vrienden blijven direct na een relatie is echt overrated
Oud 04-03-2007, 20:22
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 04-03-2007 @ 21:21 :
Vrienden blijven direct na een relatie is echt overrated
het is onmogelijk.
Oud 04-03-2007, 20:24
Soezen
Soezen is offline
Net even gebeld met hem. Hij kon niet killer, kouder en afstandelijker doen. Net alsof het hem niets doet, of dat ie er al overheen is
Oud 04-03-2007, 20:24
gurl19
gurl19 is offline
Ben ik niet met jullie eens.

Ik denk dat het meestal niet lukt. Maar het is wel mogelijk. Ik ga in ieder geval een goede poging doen omdat ik er wel kracht uit put. Het zal wel moeillijk zijn, helemaal als een van ons met een ander scharrelt. Maja, we zien het allemaal vanzelf wel.
Oud 04-03-2007, 20:36
Moustache
Moustache is offline
Nogal single
Oud 04-03-2007, 20:36
vixen
vixen is offline
Ik ben bijna de hele week bij 't joch geweest en het was nog leuk ook. Niet dat dat anders niet zo is, maar eenhele week is erg uitzonderlijk. Nu ben ik blij dat ik in mn eigen bed kan slapen. Ik vind het na bijna 2 jaar nog steeds iedere keer leuk om hem te zien.
Oud 04-03-2007, 20:37
Larry Flint
Larry Flint is offline
gisteren erg leuke avond gehad bij de familie van mn vriendje beetje te veel wijn gedronken en het liep wat minder leuk door hele stomme miscommunicatie tussen mn vriendje en mij waardoor het wakker worden wat minder fijn was, maar gelukkig snel weer goed gemaakt en daarna de hele dag samen geweest en film gekeken. het gaat gewoon zó fijn en goed.
Oud 04-03-2007, 20:44
luchtballon
luchtballon is offline
Nadat het ongeveer een half jaar uit was met mijn ex konden we weer normaal met elkaar omgaan en we zijn weer redelijk vrienden. Daarvoor gingen we ook nog steeds met elkaar om maar wel regelmatig ruzie. Al zullen we niet snel elkaar bellen om iets samente doen ofzo, maar wel in de vriendengroep. Dus het kan best (uiteindelijk)

Ik heb zin in morgen
Oud 04-03-2007, 20:45
Verwijderd
Het is zo moeilijk om goed in te schatten tegen wie ik wat kan zeggen en - vooral - wat ik over hem moet geloven.
Oud 04-03-2007, 20:50
Orpheo
Orpheo is offline
ze ligt nu op mijn schoot, en wevhebben beiden n geweldig weekend samen achter de rug. ik moet haar zo effe naar huis brenge, en dit afscheid valt mij, valt ONS zwaar...gaat een moeilijke tijd worden, zo zonder haar...ik ben zo ongelooflijk gek op haar!!!
Topic gesloten

Regels voor berichten