Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2007, 12:42
dallie
dallie is offline
Wat een held
Oud 23-03-2007, 15:14
Lorelei
Lorelei is offline
Toch wel wonderlijk dat ik juist door dit topic weer zin heb om te daten. Een soort van omgekeerde redenatie? "Zij hebben al het ongeluk al, dan zal het voor mij wel meevallen.. en if not, uiteindelijk komt het sowieso wel goed"

Ik heb geen ervaring met mislukte dates geloof ik. (wel met mislukte ONSs, maar da's toch weer anders)
Oud 23-03-2007, 15:46
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Electriq schreef op 23-03-2007 @ 12:20 :
verhaal
ik ga helemaal stuk hierzo Had een emmer water over m heen gegooid
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 16:02
Little Sister
Little Sister is offline
Niet echt een date, maar wel creepy.

Ik was een keer oppassen, toen de pianoleraar van een van mijn oppaskinderen kwam. Naja niks mis mee, hij zou een half uurtje lesgeven en dan weggaan (dacht ik). Maar hij zag het anders, hij gaf denkik 20 minuten les en bleef vervolgens 2 uur hangen om zijn levensverhaal te vertellen. Ik was ondertussen bezig met koken (pannekoeken, ook een eerste keer) en 3 kinderen managen die r een teringzooi van schopten. Maar hij praatte rustig door. Eerst dacht ik van mwah, laat lekker praten, eenzame man, maar naarmate het gesprek vorderde werd het iets suggestiever.

Hij vertelde dat hij zo eenzaam was, sind hij uit Italië was vertrokken (waar hij zijn zwangere vrouw had achtergelaten, omdat ze depressief was). Dus ik zei dat hij een leuke vrouw van een jaar of 30 moest zoeken (hij was zelf 41, kalend en dik). Toen begon hij dat hij juist op jongere meiden viel, dat hij wel vaker relaties had met leerlingen van een jaar of 18. Blond (ik ben blond). Dus ik grinnikte wat, toen zei hij, terwijl hij een hand op mn arm legde, dat liefde geen leeftijdsgrenzen kende. En vervolgens begon hij aan te bieden een keer bij me langs te komen om mijn piano te stemmen, of vaker bij mijn oppasadres langs te komen, gewoon voor mij. Waar ik woonde, dat ik wel een mooi meisje was, dat Italianen supertrouw zijn.

Gélukkig ging hij na 2 uur weg, hij gaf me nog zijn kaartje en toen ik thuis kwam zag ik dat hij er met pen zijn mobiele nummer in had geschreven . Ik vond het wel grappig, maar die mensen hebben de leraar ontslagen en mijn vader was er ook niet zo gelukkig mee (man van veertig enzo).
Oud 23-03-2007, 18:53
Rioto
omfg, als ik je pa was geweest dan had ik die gozer gebelt voor een proef les en hem de tering in gebeukt.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 19:13
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Little Sister schreef op 23-03-2007 @ 17:02 :
Ik vond het wel grappig.
Oud 23-03-2007, 19:15
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 23-03-2007 @ 16:46 :
ik ga helemaal stuk hierzo Had een emmer water over m heen gegooid
ik ben lekker in mn warme zachte bedje blijven liggen
Oud 23-03-2007, 21:54
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Niet echt een date, maar wel creepy.
(man van veertig enzo).
dat is ziek!
Oud 24-03-2007, 00:14
Verwijderd
Citaat:
..hij uit Italië was vertrokken (waar hij zijn zwangere vrouw had achtergelaten, omdat ze depressief was) ... dat Italianen supertrouw zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 00:28
***ailá***
***ailá*** is offline
HAHAHA!!

ik hou van dit topic
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 00:45
Verwijderd
Citaat:
hij sprong ook in de sloot en ging een potje dollen met de hond.
Citaat:
Tijdens carnaval heeft ie nog als een dronken aap voor mn deur staan brullen 'HEE.. HEE DOE ES OPEN DAN GAAN WE NAAR BED HUHUHUHUHU KOM OOOOOP IK WEET DAT JE HET WIL HIHIHIHI'.
Citaat:
Toen begon hij dat hij juist op jongere meiden viel, dat hij wel vaker relaties had met leerlingen van een jaar of 18. Blond (ik ben blond). Dus ik grinnikte wat, toen zei hij, terwijl hij een hand op mn arm legde, dat liefde geen leeftijdsgrenzen kende.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 08:54
Peacefully
Peacefully is offline
oja kweet er nog 1

iemand leren kennen in een cafe, leek me een zeer gezellig iemand etc, wat praten nou heel leuk. wij afspreken de volgende dag, gingen we naar de bioscoop naar de film "vet hard". nouja oke ik heb misschien geen humor, maar ik heb me HEEL de film scheelgelachen en hij heeft niet een keer zijn mondhoeken omhoog gekregen. in plaats daarvan deed ie het JAWEL...... UITREKTRUKJE.

(oeh.. gaaap ...uitrek.. zie je niet... arm om heen sla )

KOTS. gelijk afgeknapt. sorry hoor
Oud 24-03-2007, 12:33
Little Sister
Little Sister is offline
Oja, laatste

Dit was wel een bedoelde date. Ik zou bij een jongen langskomen, die ik meer zag als gewoon 'een vriend'. Naja, hij zag het wel als meer en stiekem wist ik dat best, maar ik denk ik houd de boot wel af en ik wilde de film graag zien die ie had. Zijn ouders waren niet thuis (hint 1). Eenmaal aangekomen eerst film kijken toen deed hij allemaal ontboezemingen die ik niet wilde weten (dat hij bang was bij horrorfilms en nachtmerries kreeg van Alien). Hij ging ook nog voor me koken en we dronken witte wijn. Maar van wijn word ik heeel snel, heel dronken. Dus hij ontboezemde al zijn angsten en fouten en ik viel half in slaap.

Tegen deze tijd vond ik hem een ontzettende gay,ik hou meer van ehh mannelijk enzo. bleh. Maar goed na het eten vroeg hij: Zullen we op mijn kamer verder kijken, kunnen we in bed liggen..
Terwijl er beneden een gigantische flatscreen stond en op zijn kamer een miezerig tv'tje. Maar ik had wijn op en ik wilde slapen, dus bed klonk goed. Hij wilde seks. Dus wij naar bovenik in zijn bed liggen, viel om de 10 minuten in slaap,tot zijn grote frustratie.

Maar het was gelukkig een mietje, hij durfde niks, uit medelijden besloot ikhem nog een even te zoenen, maar dat was wel heel slecht. Dus snel gestopt, omgedraaid in dat minibedje van 'm, terwijl zijn ene hand mijn bovenarm streelde en de ander mijn onderbuik op de meest IRRITANTE manier ooit. Daar bleef het gelukkig bij, bovendien was hij dunner en kleiner dan ik, bah.

Het ergste was dat hij later smsde dat hij aan zijn lakens had geroken en dat 'mijn geur' daar nog aanzat en dat ie dat zo lekker vond. Net de vieze man.
Oud 24-03-2007, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 24-03-2007 @ 09:54 :
in plaats daarvan deed ie het JAWEL...... UITREKTRUKJE.

(oeh.. gaaap ...uitrek.. zie je niet... arm om heen sla )
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 16:01
juno
juno is offline
fantastisch topic.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 16:43
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Little Sister schreef op 24-03-2007 @ 13:33 :
Het ergste was dat hij later smsde dat hij aan zijn lakens had geroken en dat 'mijn geur' daar nog aanzat en dat ie dat zo lekker vond. Net de vieze man.
Ah, dat is nasty Als je dat al doet dan ga je dat niet smsen

Wat moet jij met al die engerds? Kun je niet een leuke jongen uitkiezen?
Oud 24-03-2007, 17:42
first eror
first eror is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 24-03-2007 @ 17:43 :
Kun je niet een leuke jongen uitkiezen?
JOUHOU.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 17:51
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ergste date is al jaren geleden. Internet had toen nog veel geheimen voor me. Ik denk dat het een van de eerste keren was dat ik aan het chatten was. Rustige avond, en ik had geen fluit te doen. Was dus aan het chatten met een meisje uit dezelfde stad, maar al dat gechat... ik moest er niet veel van weten, ik kon amper volgen, laat staan dat je zo iets fatsoenlijks gezegd krijgt.

Dan hebben we maar afgesproken in de stad. Had zelf maar een leuk cafeetje uitgekozen, want haar suggestie was een nogal dom/slecht café. En eigenlijk ging ze ook nooit uit.

Eens in dat café aangekomen te zijn bleek het een Chinees meisje te zijn dat amper Nederlands sprak. [Edit: Ik herinner me nog goed wat ik dacht, het moment dat ze me aansprak en vroeg of ik degene was op wie ze wachtte: "How, fuck wat gebeurt me hier. Eeekkk..." en 15 seconden later: "Waarom heb ik nu niet gezegd dat ik op iemand anders aan het wachten ben?"]

We probeerden het dan maar in het Frans en het Engels, en ook die talen lukten haar niet bijster goed. Ze vertelde zelf amper iets, en verder hadden we absoluut niks gemeen.

Blijkbaar vond zij van wel, bleef ze het altijd maar rekken, was ik de leukste kerel die ze ooit was tegengekomen in Europa. Ze wilde met me gaan reizen en vaker van die leuke dingen doen zoals die (ongelooflijk saaie) avond. Hints in de aard van 'kom je nog mee bij mij thuis iets drinken' heb ik dan ook maar straal genegeerd. Gelukkig heb ik haar daarna nooit meer gezien of gehoord.

Laatst gewijzigd op 24-03-2007 om 17:57.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2007, 17:59
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 24-03-2007 @ 17:01 :
fantastisch topic.
Inderdaad, hij was wat ingekakt maar leeft nu weer helemaal op, geweldig mensen, ga door met daten, ik lees wel
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 00:19
Al Murphy
Al Murphy is offline
Nog maar eentje.
Op dat moment was ik 21. Ik had haar ongeveer een jaar eerder leren kennen. Via internet, en via dezelfde chatbox als in mijn vorige verhaal. Ze woonde wat mij betreft aan de andere kant van het land. Was niet ons eerste afspraakje. De eerste keer was leuk, maar ook niet meer dan dat. Ik vond haar vooral nogal jong. 4 of 5 jaar jonger dan ik, en ook echt wel zoals je van een jong meisje zou verwachten.

De maanden voordien oppervlakkig contact met haar gehad, maar ik wist in elk geval dat ze verliefd op me was. Of zo deed ze zich toch voor. Absoluut niet wederzijds. Uiteindelijk in een periode dat ik met mijn studie gestopt was - ik had dus zeeën van tijd - me toch laten overhalen om nog eens af te spreken.

Ik dus 's avonds met mijn autootje naar Gent, zonder al te veel verwachtingen. Beetje babbelen. Zij probeerde me met haar verhalen voor te laten weten hoe stoer en zelfverzekerd en cool ze wel was. Ik weet niet meer wat ik zelf afgezaagd heb. Niet veel interessants. Zij vond het blijkbaar toch helemaal geweldig. Na niet veel tijd was ik wel uitgepraat, maar te lui om al onmiddellijk naar huis te rijden. Ik heb dan voorgesteld om nog een filmpje te kijken. Het werd een film die ze helemaal geweldig vond, maar zowat vanaf de eerste scene probeerde ze me eerst helemaal te verleiden (toevallige aanrakingen, elke mogelijkheid gebruiken om dichterbij te schuiven, wat zwaarder ademhalen, meer naar mij te kijken dan naar de film en ik voelde me wel wat ongemakkelijk, maar vooral moe. Op een gegeven moment ben ik dan in slaap gesukkeld, en terug wakker geworden omdat haar hand ondertussen niet meer de hele tijd over mijn knie schoof, maar vijftig centimeter hoger. Moest ik haar ook maar een beetje aantrekkelijk vinden, ik zou het misschien zelfs leuk en aangenaam hebben gevonden. Maar in dit geval: ik vond haar oninteressant, fysiek onaantrekkelijk, en ik was moe...

Om godweet welke reden zijn we dan toch beginnen te zoenen (waarschijnlijk was de film - zowat haar lievelingsfilm blijkbaar - al even oninteressant) en dat was zowaar een verschrikking. Ze likte me af als een hond, tolde in mijn mond rond als een wasmachine, maar ik liet het maar een beetje gebeuren. Waarschijnlijk omdat ik sex toch nog net iets interessanter vond dan terug twee uur in de auto zitten terwijl ik veel te moe was. Op die manier hebben we de film toch uitgekeken. Haar handen zaten zowat overal op mijn lijf, ik wist met die van mij geen blijf meer, en tegen dat de aftiteling gedaan had zat ze daar ineens naakt. Op het eerste moment was ik dus in shock. Omdat ik helemaal niet veel zin had in haar, en omdat ze begod veel te jong was, en ze was verre van mijn droomprinses.

Enfin, die gedachte is me toch uit mijn hoofd geraakt, we zijn toen zelfs nog in bed beland (op dat moment iets minder tegen mijn goesting, maarja) en van het een kwam het ander. In bed was het één groot gekluns. Omdat zij totaal geen ervaring had, en ik te weinig zin om er iets memorabels van te maken. Het was trouwens zodanig snel voorbij dat ik er beter mijn mond over zou houden, want uit dat gedeelte kwam ik zelf ook niet zozeer als de beste bedpartner...

En hoe kan je slechte sex het best afsluiten? Juist... in mijn geval door bijna onmiddellijk weer in slaap te donderen. 's Ochtends samen ontbeten en toen kwam de aap uit de mouw: ze had zich zelfs in haar stoutste dromen niet kunnen voorstellen dat haar eerste keer zo mooi en romantisch had kunnen zijn. Die avond zou voor haar waarschijnlijk een 'moment' zijn geworden dat ze nooit (dat zei ze toch, ik geloof er geen flikker van...) zou kunnen evenaren. En ze was zo blij dat ze op zo'n prachtige manier ontmaagd was, dat ze er waarschijnlijk - dat waren toch haar woorden - de rest van de dag en week er haast niet meer over zou kunnen zwijgen t.o.v. haar beste vriendinnen.

Ik was blij toen ik terug op weg naar huis was. Kort nadien hebben we elkaar nog één keer via telefoon gesproken. + niet zolang geleden nog een keer. maar dat was enorm oppervlakkig en ging over alles behalve die avond. Gelukkig.
Oud 25-03-2007, 00:24
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 25-03-2007 @ 01:19 :
. Het was trouwens zodanig snel voorbij dat ik er beter mijn mond over zou houden, want uit dat gedeelte kwam ik zelf ook niet zozeer als de beste bedpartner...
wauw ik vind jou ineens onwijs grappig!
Oud 25-03-2007, 00:33
Al Murphy
Al Murphy is offline
Nog een compleet mislukte date. Het ging om een meisje dat ik via via had leren kennen. Het was zomer, en in mijn tuin was er best wel een grote bbq. Meisje en ik hadden trouwens al een hele historie achter de rug. Relatie van pakweg een maand die op niets was uitgedraaid. Nooit verder gekomen dan zoenen en handje vasthouden en elkaar woest aantrekkelijk vinden, zonder ook maar één moment daar iets mee te doen. Bbq was ongeveer twee maanden later.

Ikke blij dat ik haar nog eens zag. Want ondanks kutrelatie vond ik haar nog steeds even aantrekkelijk. Avondje was heel erg leuk. Ze had haar tent meegenomen, en zou dus ook blijven overnachten. Veel op en af geflirt, maar net niet teveel, want er waren zoveel mensen daar die ik al lang niet meer had gezien, en waarmee ik ook nog eens wilde praten. Door al dat geflirt kreeg ik trouwens ook wel erg veel zin in haar. Het 'nog één keer'-fenomeen, om het zo te noemen. En daar leek zij ook wel op aan te sturen.

Het was nog niet eens zo laat, toen ik merkte dat ze veel en veel te veel gedronken had. Van haar kant uit werd het flirten ongeveer dubbel zoveel. Van mijn kant uit werd het pakken minder want ik moest er vooral op letten dat ze niet van haar stoel viel of in de vijver donderde met haar zatte botten.

Uiteindelijk was ze niet meer gewoon zat, maar kwam ze precies in een emotioneel dieptepunt. Onverklaarbare huil- en schreeuwbuien (weeheeehee, ik wil naar huiiiiiiissssssssss!!!! x 500). Tent opzetten zou niet meer lukken. Van ellende heb ik haar op een gegeven moment dan maar naar huis gedragen en gesleept. Dat was ongeveer 100 meter verderop, maar duurde toch meer dan een half uur. Eens ze op bed lag leek ze zich toch weer te herpakken. Ik blij, want drie vierde van haar kleren gingen wel erg snel uit. Ik wist niet meer waar ik het had. En toen hét moment supreme was aangebroken begon ze eerst weer hartstochtelijk te huilen, mijn armen open te krabben, de halve slaapkamer onder te kotsen en nadien sliep ze als een roos. Ik heb de boel dan maar opgekuist, zwaar tegen mijn zin. De ochtend nadien kon ze zich er trouwens niets meer van herinneren, had ze een legendarisch ochtendhumeur, en was ze zelfs lastig dat ik haar niet in haar tent had laten gaan slapen. Vrouwen...
Oud 25-03-2007, 13:03
Little Sister
Little Sister is offline
Citaat:
Ah, dat is nasty Als je dat al doet dan ga je dat niet smsen

Ik ben een creep
Oud 25-03-2007, 13:27
Magican
Magican is offline
Citaat:
Ja inderdaad, kan jij niet een leuke jongen uitkiezen?
Oud 25-03-2007, 15:42
Al Murphy
Al Murphy is offline
Deze was eigenlijk helemaal niet erg, maar leuk.

Ik werkte op dat moment in Nederland, had nog niet zoveel 'ervaring' met Nederlanders, en de kleine verschilletjes met de mensen aan de Belgische kant van Limburg. Er liep daar een meisje rond, ietsje jonger dan ik, erg mooi, enorm spontaan maar toch vrij verlegen.

Op het werk hadden we al vaak (erg vroeg in de ochtend, ofwel na een zware dag werken) oogcontact gehad + paar korte babbeltjes, maar niet veel meer. Maar ik was wel verliefd aan het worden, en zij flirte ook wel (voorzichtig) met me, maar ik had echt de ballen niet om het haar te zeggen.

Op een gegeven moment kwam ze bij me zitten, en hebben we uren zitten babbelen. Over koetjes en kalfjes. Op de duur werd ze wel hoe langer hoe zenuwachtiger (wist ik veel waarom, ik dacht niet dat zij ook voor mij aan het vallen was, ik was ondertussen dodelijk verliefd geworden). Plots zegt ze "ik denk dat ik je leuk vind".

--- ter verduidelijking: in mijn Nederlands heeft dat niks te maken met verliefdheid of zo. leuk = tof = goed =/= verliefd ---

Ik vond het wel schattig dat ze dat zei. Snapte in geen honderd jaar wat ze me precies wilde zeggen. Dus ik flapte er maar uit: "Oh, ik vind jou ook heel leuk. Maar dat wist je waarschijnlijk al wel." Waarschijnlijk klonk ik heel zelfverzekerd, want ik was me van geen "bijbedoelingen" bewust. Wilde mijn verliefdheid zo lang mogelijk 'verborgen' houden omdat ik geen zin had om met mijn hoofd tegen de muur te lopen.

Kort nadien is het babbelen en

veel te lang oogcontact maken geëvolueerd naar heftig zoenen. Ik viel bijna van mijn stoel, want ik dacht dus dat het niet wederzijds was, en wist absoluut niet ik in haar ogen net heel oprecht mijn liefde/verliefdheid had verklaard.

Relatie heeft maar iets van drie maanden geduurd, maar ik denk nog altijd met veel plezier aan haar terug.
Oud 25-03-2007, 16:08
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 25-03-2007 @ 01:33 :
Van mijn kant uit werd het pakken minder want ik moest er vooral op letten dat ze niet van haar stoel viel of in de vijver donderde met haar zatte botten.
Ik hou van vlaams
Oud 25-03-2007, 18:33
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 25-03-2007 @ 01:33 :
pff, ik zou haar slaan als ik jou was

OT:
het was naar mijn mening geen date.

Gister was ik bij mijn ex, maar hij deed echt onredelijk en gemeen> Dus besloten zijn beste vriend en ik om samen ergens anders wat te gaan drinken!

Mijn ex ging compleet uit zijn plaat, begon te schreeuwen dat we dat echt niet konden doen. Maar we gingen toch, want het was echt niet gezellig daar. Kwam hij na een uur of 2 het café binnen, waar wij waren. Eerst kwam hij bij ons staan, toen wij niet meteen onze excuses aanboden ging hij bij allemaal meisjes staan. Probeerde alle meisjes te zoenen (hij heeft er 3 gezoend) en kwam daarna terug of ik dat niet erg vond.
Het doet me erg weinig behalve dat ik het zielig voor hem vind dat hij zo boos wordt en jaloers doet.

Dus heeft zijn beste vriend mij naar huis gebracht

Maar, dat is toch geen date? We gingen samen weg van zijn huis omdat het daar niet gezellig was. Het was wel erg want iedereen keek ons aan

Laatst gewijzigd op 25-03-2007 om 18:42.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 20:09
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
kunst schreef op 25-03-2007 @ 19:33 :
pff, ik zou haar slaan als ik jou was

OT:
het was naar mijn mening geen date.

Gister was ik bij mijn ex, maar hij deed echt onredelijk en gemeen> Dus besloten zijn beste vriend en ik om samen ergens anders wat te gaan drinken!

Mijn ex ging compleet uit zijn plaat, begon te schreeuwen dat we dat echt niet konden doen. Maar we gingen toch, want het was echt niet gezellig daar. Kwam hij na een uur of 2 het café binnen, waar wij waren. Eerst kwam hij bij ons staan, toen wij niet meteen onze excuses aanboden ging hij bij allemaal meisjes staan. Probeerde alle meisjes te zoenen (hij heeft er 3 gezoend) en kwam daarna terug of ik dat niet erg vond.
Het doet me erg weinig behalve dat ik het zielig voor hem vind dat hij zo boos wordt en jaloers doet.

Dus heeft zijn beste vriend mij naar huis gebracht

Maar, dat is toch geen date? We gingen samen weg van zijn huis omdat het daar niet gezellig was. Het was wel erg want iedereen keek ons aan
ik snap jouw dates echt niet eerst ga je met iemand uit die je stalkt en nu ga je vrijwillig naar je psychotische ex toe ??? vreemde situatie hoor. waarom ben je niet gewoon naar huis gegaan toen je ex zo debiel begon te doen?
imo was het overigens geen date, met die vriend. Wat het wel was moet je me ook niet vragen.
Oud 25-03-2007, 20:20
dallie
dallie is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 25-03-2007 @ 21:09 :
ik snap jouw dates echt niet eerst ga je met iemand uit die je stalkt en nu ga je vrijwillig naar je psychotische ex toe ??? vreemde situatie hoor. waarom ben je niet gewoon naar huis gegaan toen je ex zo debiel begon te doen?
imo was het overigens geen date, met die vriend. Wat het wel was moet je me ook niet vragen.
Misschien om te laten zien dat die gast geen controle meer heeft?

Misschien gaat het wel erg diep tussen die twee?

Het zijn aannames...
Oud 25-03-2007, 20:22
dallie
dallie is offline
Citaat:
Rioto schreef op 23-03-2007 @ 19:53 :
omfg, als ik je pa was geweest dan had ik die gozer gebelt voor een proef les en hem de tering in gebeukt.
Mjah ach, het is een foute gast maar hij is niet compleet over de schreef gegaan dat dit gedrag ook maar enigszins te rechtvaardigen valt.
Oud 26-03-2007, 13:48
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
dallie schreef op 25-03-2007 @ 21:20 :
Misschien om te laten zien dat die gast geen controle meer heeft?

Misschien gaat het wel erg diep tussen die twee?

Het zijn aannames...
ik ga idd heel goed om met zijn beste vriend, we hebben wel gedate enzo..
vandaar dat ik het hier post
Oud 26-03-2007, 14:06
limoen16
limoen16 is offline
zo heb ik ook nog wel iets, geen date maar meer een stalker

ik was op weg naar huis, en toen kwam er opeens een man naast me fietsen (jaar of 30, buitenlander). Ik was die wel vaker tegengekomen en hij zei altijd hoi. Ik ben goed opgevoed en groet dus altijd terug naar iedereen.
Helaas had die man dat fout opgevat. De hele weg naar huis (7 km!) had hij naast me gefietst en vroeg al mijn gegevens. Waar ik woonde, hoe oud ik was, etc. Toen vroeg hij of ik geen zin had om naar een coffeeshop te gaan. (what the hell). Ik zei nee maar ook dat begreep hij niet

Uiteindelijk was ik het helemaal zat en toch wel bang geworden van die man. Ik doe dus alsof ik de politie bel en een gesprek begin, die man er als een haas vandoor, ik opgelucht.

ik zeg dus nu ook nooit meer hoi tegen vreemden. Helaas kom ik die man wel nog vaak tegen, aan de andere kant van de straat.

Laatst gewijzigd op 26-03-2007 om 14:42.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 15:21
Verwijderd
Ik was een jaar of 15 en ik had met een jongen afgesproken die ik op een feestje had leren kennen. Hij was niet zo knap en ik had geen interesse verder en toen hij me probeer te zoenen heb ik dat dan ook gezegd. We gingen naar de tweede matrix film en na de pauze pakte hij me opeens bij m'n borsten toen heb ik hem een vuistslag tegen z'n smoel gegeven en ben ik de zaal uitgelopen

En ik heb een keer met een jongen die ik van internet had leren kennen afgesproken, dat was toch wel zo'n broodmongool. Veel knapper op de foto's dan in het echt en hij bleef maar ouwehoeren over hoe hij TEGEN COMMERCIE was enzo Om vervolgens naar de mac te willen. Hij had ook alle cd's van nirvana bij zich Uiteindelijk heb ik hem gekust uit medelijden (of zodat hij z'n bek hield) en toen deed hij nog raarder. Toen zijn we ergens midden in de stad gaan zitten en ben ik er uiteindelijk maar vandoor gegaan met een smoesje.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 16:02
Verwijderd
Citaat:
z0pje schreef op 26-03-2007 @ 16:21 :

En ik heb een keer met een jongen die ik van internet had leren kennen afgesproken, dat was toch wel zo'n broodmongool. Veel knapper op de foto's dan in het echt en hij bleef maar ouwehoeren over hoe hij TEGEN COMMERCIE was enzo Om vervolgens naar de mac te willen. Hij had ook alle cd's van nirvana bij zich Uiteindelijk heb ik hem gekust uit medelijden (of zodat hij z'n bek hield) en toen deed hij nog raarder. Toen zijn we ergens midden in de stad gaan zitten en ben ik er uiteindelijk maar vandoor gegaan met een smoesje.
Jij wilde naar de mac hoor
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 16:25
Luna
Luna is offline
Citaat:
z0pje schreef op 26-03-2007 @ 16:21 :
Uiteindelijk heb ik hem gekust uit medelijden (of zodat hij z'n bek hield)
jaja..
Oud 26-03-2007, 16:25
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 26-03-2007 @ 17:02 :
goed doorgrondend argument, beter had je niets gezegd.
Je komt wel brave( engelse brave) over
Oud 26-03-2007, 16:56
Bloementje
Bloementje is offline
2 erge dates gehad, geen id welke het ergst

1. toen een jongen uit plaatsje x 15 km verderop me mee naar de bios in x wilde. De hele date niets tegen elkaar gezegd en dat terwijl hij er ook nog op stond me op te komen halen en thuis te brengen (das 15km naar mij, weer 15 km naar x, weer 15 km naar mij en weer 15 km terug: op de fiets ) dus we hebben 2 uur lang naast elkaar gefietst zonder een gesprek en het regende onderweg dus we kwamen strontnat in de bioscoop en daar was niets romantisch aan.

2. wederom naar de bioscoop met iemand. Die heeft zich de hele date druk gemaakt om het feit of ie nou wel zou zoenen met mij of niet. Tijdens de film hield hij zn mond gelukkig. Maar verder,
uiteindelijk was hij eruit, hij zou me niet zoenen. Z'n ouders zouden het echt verschrikkelijk vinden als ie pfeiffer op liep(hij dacht nogal hardop). Toen hij me thuis afzette trok hij me toch ineens naar hem toe en plante hij een kus op mn wang.

ik lag zo erg in een deuk toen ik thuis kwam
Oud 26-03-2007, 17:32
Magican
Magican is offline
Citaat:
Bloementje schreef op 26-03-2007 @ 17:56 :
2. wederom naar de bioscoop met iemand. Die heeft zich de hele date druk gemaakt om het feit of ie nou wel zou zoenen met mij of niet. Tijdens de film hield hij zn mond gelukkig. Maar verder,
uiteindelijk was hij eruit, hij zou me niet zoenen. Z'n ouders zouden het echt verschrikkelijk vinden als ie pfeiffer op liep(hij dacht nogal hardop). Toen hij me thuis afzette trok hij me toch ineens naar hem toe en plante hij een kus op mn wang.
Wat een meester
Oud 26-03-2007, 17:34
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Magican schreef op 26-03-2007 @ 18:32 :
Wat een meester
aah wat lief/zielig
Oud 26-03-2007, 20:09
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
kunst schreef op 26-03-2007 @ 14:48 :
ik ga idd heel goed om met zijn beste vriend, we hebben wel gedate enzo..
vandaar dat ik het hier post
hahaha hoe hard je date met zn beste vriend recht onder zijn neus
dat terzijde lijkt het me overigens geen ideale situatie als je de vriend in kwestie daadwerkelijk leuk vindt
Oud 27-03-2007, 11:20
Verwijderd
Citaat:
bonelesschicken schreef op 26-03-2007 @ 17:02 :
Hou je bek of ik dwing je om 3 weken lang met m'n moeder in het kolenhok te zitten
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 26-03-2007 @ 17:25 :
jaja..
niet omdat ik hem leuk vond iig
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 11:23
dallie
dallie is offline
Citaat:
z0pje schreef op 27-03-2007 @ 12:20 :
niet omdat ik hem leuk vond iig
Ik snap nog steeds niet waarom je dat dan doet?
Oud 27-03-2007, 13:18
Verwijderd
Citaat:
dallie schreef op 27-03-2007 @ 12:23 :
Ik snap nog steeds niet waarom je dat dan doet?
weet ik veel ik was 15
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Hou je bek of ik dwing je om 3 weken lang met m'n moeder in het kolenhok te zitten
:"(
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 21:55
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
en dat op een date topic!

@ragdoll
haha, nee ik heb een verkeerde tijd achter de rug ?!

wanneer is een date een date en wanneer gewoon een leuke samenkomst?
Oud 27-03-2007, 22:43
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
kunst schreef op 27-03-2007 @ 22:55 :
en dat op een date topic!

@ragdoll
haha, nee ik heb een verkeerde tijd achter de rug ?!

wanneer is een date een date en wanneer gewoon een leuke samenkomst?
een samenkomst bij je geflipte ex lijkt me niet echt leuk. MAARGOED ik zal ophouden met zeiken helaas heb ik ook geen leuk nieuw verhaal om hier toe te voegen.
Oud 30-03-2007, 09:28
Ploek
Ploek is offline
Leuk topic.

ik date niet veel, maar heb wel alle dates gelezen.
Mijn eerste date met mijn ex-vriendje was mijn ergste date. Het begon heel leuk, we liepen door de stad, aten een ijsje en hebben gezellig een 'drankje gedaan'.
Toen ging hij mij zijn huis laten zien en daar ging het fout. Hij wilde me zoenen in zijn badkamer maar hij stapte net iets te ver naar voren, waardoor ik stijl achterover viel. Met mijn hoofd tegen de badrand. zijn hele badkamer lag vol met bloed en ik had een lichte hersenschudding Echte liefde overwint, het is nu pas uit. Na 2 jaar

Laatst gewijzigd op 30-03-2007 om 16:48.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2007, 21:53
dallie
dallie is offline
Citaat:
Ploek schreef op 30-03-2007 @ 10:28 :
Leuk topic.

ik date niet veel, maar heb wel alle dates gelezen.
Mijn eerste date met mijn ex-vriendje was mijn ergste date. Het begon heel leuk, we liepen door de stad, aten een ijsje en hebben gezellig een 'drankje gedaan'.
Toen ging hij mij zijn huis laten zien en daar ging het fout. Hij wilde me zoenen in zijn badkamer maar hij stapte net iets te ver naar voren, waardoor ik stijl achterover viel. Met mijn hoofd tegen de badrand. zijn hele badkamer lag vol met bloed en ik had een lichte hersenschudding Echte liefde overwint, het is nu pas uit. Na 2 jaar
Hardcore!
Oud 30-03-2007, 22:43
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
dallie schreef op 30-03-2007 @ 22:53 :
Hardcore!
volgens mij is die date niet grappig geweest.
Reageren

Regels voor berichten