| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Hallo! Fijn dat ik dit onderwerp toevallig aanklik... Ik heb dit ook best vaak en vroeg me ook heel erg af of ik soms de enige ben of dat het normaal is.
Ikzelf had bijv. dat ik aan het begin van dit schooljaar nieuw kwam op een nieuwe school in de 4e... ik zag in de gang iemand staan en ik dacht die heet Peter. En wat bleek.... hij heette peter, zonder hem ooit gekend te hebben... Zo heb ik talloze voorbeelden Ikzelf denk dat het een goddelijke profetische gave is, die ik nog moet ontwikkelen. Ikzelf ben christen en geloof in een geestelijke wereld. En ik denk dat er veel profeten zonder geloof in God en dus het niet beseffen dat ze profetische gaven hebben. Als je regelmatig dit soort dingen verneemt van jezelf, dan zou ik eens gaan praten met iemand uit een evangelische gemeente... CHRISTEN dus! Iemand die jij vertrouwt en wel verstand heeft van omgaan met je roeping en de geestelijke wereld. Verder moet je je denk ik niet al te druk hierom maken... Alleen als je merkt dat het op waarzeggerij gaat lijken moet je denk ik gaan oppassen en een psychiater erbij halen!
|
|
||
|
Citaat:
(dit is geen haat tegen jou gericht btw) |
||
|
|
|
Verwijderd
|
Het komt voor een deel ook omdat je hersenen alvast die link voor je leggen, aldanniet onbewust.
Vanwege het feit fat jij bij nationale nederlanden werkte krijgen je hersenen een soort seintje met * secretaresses hadden ze daar ook!* TV net zo, en dat het er dan op is lijkt mij echt gewoon toeval. |
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Verklaring:
Voorbeeld 1: Je had op je werk toevallig de naam van die vrouw gehoord, maar niet direcht ogelsagen in je hersens. Toen je die naam weer hoorde herkende je je hersens ergens van. Voorbeeld 2: je was er eerst langs gezapt en toen hoorde je het heel vaag. Voorbeeld 3: Je hoorde dat liedje ergens anders op de radio en toen zong je mee en zette hem aan.. Citaat:
|
||
|
|
|
|
Heb ooit een paar keer gehad:
bv dat ik een serie graag keek en ik wou echt dat die episode van die serie er op kwam en hij kwam erop. En ook een keer dat ik dacht aan een film(waterworld) en hij kwam er 2 dagen daarna op en ik had er niks van gezien dat hij erop zou komen. groeten crash
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
als het niet zou bestaat waarom bestaat het woord dan uberhaubt?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Als dat beest niet bestaat waarom bestaat het woord dan uberhaupt? ![]() Toeval bestaat inderdaad niet.
|
|
|
|
Voorbeeld 1 en voorbeeld 2 van Aaaaart heb ik ook zo vaak. zeg maar wekelijks.
En waarom moeten mensen overal verklaringen voor hebben? Ik heb ook wel eens dat ik aan het zappen ben; zie je een reclame zap je naar een ander net, gaat precies dezelfde reclame op het zelfde punt verder. gewoon kleine 'toevalligheden' of hoe je het ook noemt. ik vind het helemaal niet vreemd, maar gewoon grappig .
|
|
|
|
Ik hbe het ook wel eens en soms is het best irritant vind ik.
Mijn leukste moment was dat mijn economie leraar een vraag stelde en zij dat als je het antwoord wist je nooit meer naar ijn les wilde, ik wist wat hij zou gaan zeggen dus gaf het antwoord al vast Kon het absoluut niet hebben geweten trouwens.Ook zit ik soms om me heen te kijken of er inderdaad gebeurd wat ik weet dat er gebeurd. Je leert er wle mee om gaan, je moet het gewoon accepteren.
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Twee arrestaties in trein bij A'dam T_ID | 172 | 15-11-2005 15:30 | |
| Lichaam & Gezondheid |