Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2002, 19:30
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Als een geest je bezoekt ofzo wat kan hij dan doen?
Wat zou hij dan doen ofzo en heeft iemand dit al eens ooit meegemaakt en wat gebeurde er toen?
(niet dat ik ooit een geest wil ontmoeten hoor).
groeten crash
Oud 10-10-2002, 19:38
Gael
Gael is offline
Heb je dit op de verkeerde forum gepost... of expres hier?
Oud 10-10-2002, 19:38
The Crash Bash
Citaat:
Gael schreef:
Heb je dit op de verkeerde forum gepost... of expres hier?
Nee ik heb perongeluk hier gepost moest bij mystiek staan!
Oud 10-10-2002, 19:45
Gael
Gael is offline
Eff snel aan een forumbaas zeggen

Of zeggen dat deze weg moet.. en dan daar weer posten...

Good luck.

Maar just to answer your question:

Een geest komt meestal met een reden, probeer nooit bang te zijn... maar rustig en nieuwschierig.
Oud 10-10-2002, 21:02
dystopia
dystopia is offline
Past beter op Mystiek
Oud 11-10-2002, 10:14
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef:
Wat zou hij dan doen ofzo en heeft iemand dit al eens ooit meegemaakt en wat gebeurde er toen?
groeten crash
ze kunnen vanalles doen als je ze oproept. Als ze boos zijn e.d. (ja die geesten hebben blijkbaar ook gevoelens.) Maar als ze vanzefl komen is er volgens mij meestal niet veel aan de hand. Behalve dan dat ze niet voor nix komen dus moet je wel luisteren. (anders maak je ze misschien nog boos )
Oud 11-10-2002, 13:22
GTST Rulzz
GTST Rulzz is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef:
groeten crash
Bij mij komen vaak geesten op bezoek. Je moet zorgen dat je vruchtensap klaar heb staan. Als je geen vruchtensap klaar heb staan kunnen ze kwaad worden. Ook hebben ze graag een fijne stoel. Waneer je dat hebt kan je uren met ze praten( ze nemen echt de tijd voor je) over van alles. Ik heb eigenlijk geen normale vrienden meer ik heb alleen nog maar geesten als vrienden. Maar dat is echt leuk vooral toen ik jarig was. Mijn ouders dachten dat ik me heel rottig voelde omdat niemand op mijn verjaardag was gekomen maar er waren gewoon 15 geesten.
Oud 11-10-2002, 13:42
Popla
Popla is offline
Hoi,

Mag ik vragen waar5om je in godesnaam vruchtensap voor geesten in huis moet hebben? Als ik het goed heb dan hebben geesten niets aan vruchtensap omdat ze niet kunnen drinken (dan heb je aan het eind van je gezellige avondje een grote plas plakkerige vruchtensap op je vloer liggen).

Kan je me dat uitleggen?

Groetjes,

Popla.
Oud 11-10-2002, 14:16
GTST Rulzz
GTST Rulzz is offline
het gaat om het principe. Ze willen gewoon dat er vruchtensap is. Ja ik vond het eerst ook vreemd maar ja nu ben ik aan gewend. Mijn ouders snappen het ook niet waarom ik steeds vruchtensap wil hebben, want zelf lust ik het niet.
Oud 11-10-2002, 14:29
Popla
Popla is offline
En moet het dan nog een bepaalde soort vruchtensap zijn? Echt vers met vitaminen enzo of mag appelsientje ook gewoon?
Oud 11-10-2002, 15:18
Roytjuh
Roytjuh is offline
Ik denk dat het niet serieus bedoeld was
Oud 11-10-2002, 15:20
Popla
Popla is offline
Niet?
Oud 11-10-2002, 16:54
BlackShadow
BlackShadow is offline
Tss vruchtensap, heus niet waar. Vooral van levende familieleden zijn ze vaak in huis. Ze zijn er wel maar je ziet ze (meestal) niet.
Dus je hebt waarschijnlijk wel eens een geest al onbewust ontmoet. Een overleden huisdier of familie-lid, een vriend(in).
Die doen dus niks, maar zijn er gewoon. Slechte geesten, kweetnie wat die doen.
Oud 12-10-2002, 11:05
The Crash Bash
Citaat:
Popla schreef:
Hoi,

Mag ik vragen waar5om je in godesnaam vruchtensap voor geesten in huis moet hebben? Als ik het goed heb dan hebben geesten niets aan vruchtensap omdat ze niet kunnen drinken (dan heb je aan het eind van je gezellige avondje een grote plas plakkerige vruchtensap op je vloer liggen).

Kan je me dat uitleggen?

Groetjes,

Popla.
Oud 12-10-2002, 11:06
The Crash Bash
Citaat:
BlackShadow schreef:
Tss vruchtensap, heus niet waar. Vooral van levende familieleden zijn ze vaak in huis. Ze zijn er wel maar je ziet ze (meestal) niet.
Dus je hebt waarschijnlijk wel eens een geest al onbewust ontmoet. Een overleden huisdier of familie-lid, een vriend(in).
Die doen dus niks, maar zijn er gewoon. Slechte geesten, kweetnie wat die doen.
wow dat kan wel kloppen hoor!
Oud 12-10-2002, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Roytjuh schreef:
Ik denk dat het niet serieus bedoeld was
Persoonlijkheidsproblemen horen anders ook op Psy hoor!
Oud 15-10-2002, 02:06
Stainleszs
Stainleszs is offline
Citaat:
GTST Rulzz schreef:
Bij mij komen vaak geesten op bezoek. Je moet zorgen dat je vruchtensap klaar heb staan. Als je geen vruchtensap klaar heb staan kunnen ze kwaad worden. Ook hebben ze graag een fijne stoel. Waneer je dat hebt kan je uren met ze praten( ze nemen echt de tijd voor je) over van alles. Ik heb eigenlijk geen normale vrienden meer ik heb alleen nog maar geesten als vrienden. Maar dat is echt leuk vooral toen ik jarig was. Mijn ouders dachten dat ik me heel rottig voelde omdat niemand op mijn verjaardag was gekomen maar er waren gewoon 15 geesten.
Tsssss als ik geest wordt dan kom ik niet op jou verjaardag, vruchtensap?? Als mijn geesten vrienden op me verjaardag komen is der maar een vraag die ik ze stel en das de belngrijkste vraag van allemaal......biertje?
Oud 15-10-2002, 12:42
legatus
legatus is offline
Citaat:
Verschillende ideeën en theorieeeën.

In principe hoeft hij niks te doen maar er zijn gebeurtenissen waar (kwade) geesten mensen wel degelijk fysieke pijn aandoen.

Hij zou zich kunnen gaan manifesteren, of zijn aanwezigheid merkbaar maken.

Ik zou zo kalm mogelijk blijven, als ik ooit in zo'n situatie terecht zou komen waar ik in de nabijheid van een geest zou komen. Ik zou hem iets vragen -- zijn intenties misschien -- mits de atmosfeer niet vijandig aanvoelt.

Anders vraag ik hem weg te gaan.

Ik zou wel eens een geestverschijning willen ervaren om te weten wat het is. Misschien dat mijn nuchterheid mij weerhoud.
Oud 15-10-2002, 13:09
Black Sugar
Black Sugar is offline
Uhm, ik maak het wel eens mee, meestal zijn ze gewoon aanwezig. Soms proberen ze je iets te vertellen.
Oud 17-10-2002, 13:51
BredaNL18
BredaNL18 is offline
Eerst kwam er een geest naar me toe, ik was aan het slapen..hij schudde me wakker..hij zei dat hij aardappels wilde en vroeg waar ze lagen..toen zei ik dat ze op waren (ik had ze opgegeten) toen zei de geest dat ik naar de supermarkt moest gaan om in te breken en aardappels voor hem mee te nemen..dat heb ik gedaan, toen ik terugkwam zag ik de geest...hij had mijn computer aangezet en was een spel aan het spelen..ik zei: Yo hier zijn de aardappels..maar de geest zei: Nee ik wil geen normale aardappels, ze moeten wel goed aangebrand zijn...stop ze maar ff in de open haard...dus ik doe dat..komt die geest erbij zitten...blijkt het een vrouwelijke geest te zijn...komt Oom Govert ineens binnen lopen (www.oomgovert.tk) en hij versiert haar en ze gaan samen voor de open haard spelletjes doen...maar ik wilde niet zon domme geest in mijn huis, dus pakte ik mijn boomlaars, en schopte alle aardappels weg...de geest zei: NEEE DE AARDAPPELS! en hij vloog weg om ze te zoeken..sindsdien heb ik hem niet meer gezien
Oud 17-10-2002, 13:52
GTST Rulzz
GTST Rulzz is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef:
wow dat kan wel kloppen hoor!
Ik was een keer mijn vruchtensap vergeten klaar te zetten en toen had een geest mij helemaal in elkaar geschopt dat was echt geen pretje. Slechte geesten houden nou eenmaal van vruchtensap wanneer ze die niet krijgen worden ze kwaadaardig. Dussss vergeet nooit vruchtensap klaar te zetten. Ook is het aan te raden om schoensmeer in je gezicht te smeren. Zo zien ze je beter want hun ogen zijn vaak oud en versleten
Oud 18-10-2002, 10:48
Starfish
Starfish is offline
????????????????? ??????????????????????????????? ??????????? ??????????????????
Wat een gesprek zeg!

Regels voor berichten