Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2007, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 28-05-2007 @ 15:11 :
Ligt er maar aan. Ik betaal 39 euro per maand. Daarvoor train ik wel 16 keer in de maand, tot 2,5 uur per training. Mijn sifu is 37, hij is het dagelijkse leven 2degraads wiskunde leraar en hij heeft al 19 jaar wing tsun ervaring. Je krijgt hem echt met geen mogelijkheid tegen de grond. Het is iig relaxt dat hij er zo veel tijd in steekt. En 2 keer trainen per maand, ik denk zo'n 30 euro ofzo? Kan ook minder zijn.

4 of 5 keer per jaar geeft hij een seminair in onze school, dan zitten we een halve dag (6 uur) te trainen en dan drillt hij er een hoop dingen in. Maar 2x per week is oké, ik train alleen zo veel omdat ik altijd al intensief vechtsport heb gezien, en ik merk dat ik snel beter word omdat ik zo veel en intensief train. Thuis ben ik er ook veel mee bezig. En wanneer mijn sifu zijn broer terugkomt uit afganistan (volgende maand, hij was daar commandant) gaat zijn school weer open als het goed is. En dan train ik 6 keer per week. Ik mer nu dat ik meer en meer en meer en meer wil. Ik eet heel veel op een dag dus ik kom snel bij en kweek veel massa zonder ook maar te fitnessen. (ik eet ook heel gezond, dat scheelt ook weer)
Goed om te horen, heb je het al eens moeten gebruiken?
Advertentie
Oud 28-05-2007, 15:59
Verwijderd
ik kwam urm vannacht tegen op de fiets, en dat was naar omdat ik niet echt nuchter was, maar eigenlijk was het ook wel weer leuk, want ik kom haar ineens best vaak tegen?! vanmiddag m'n vriend's fiets gezocht op het station, en gelukkig was 'ie alleen verplaatst en niet gejat. daarna een dvd gehuurd, en nu ga ik niets meer doen.
Oud 28-05-2007, 16:15
__
__ is offline
ik zit al heel de dag met mn laptopje op de bank in de woonkamer en waar dat de eerste paar uren totaal niet boeiend was, is t nu ineens draaama alom. mn moeder was met oma aan t bellen en ze heeft echt de lulligste dingen gezegd en nu zit mn moeder te schreeuwen tegen mn vader om van alles en nog wat. pfff. verder heb ik kwarktaart gemaakt en ga ik zo even thee met honing maken want praten/slikken doet echt enorm veel pijn door die fucking keelpijn. en straks naar pirates 3 met mn vriendje!
Oud 28-05-2007, 16:56
Verwijderd
vandaag had ik een 6,1 voor een examen wiskunde en dat zou precies genoeg zijn voor een 7
nu ga ik niets meer doen en vanavond antm en een paar duitse teksten en dan slapen en oohja ik ga straks eerst nog indiaas eten (L)
Oud 28-05-2007, 17:17
Verwijderd
Ik ging gisteren naar de Arctic monkeys en dat was saai, Daarna moest ik werken bij de partysquad en dat was wel lauw.
Daarna nog gedronken en uiteindelijk om half 9 in bed beland,net wakker en nu studeren.
Oud 28-05-2007, 17:36
Verwijderd
Citaat:
lapin schreef op 28-05-2007 @ 16:05 :
ik heb enorm grote bananenmuffins gebakken met creamcheese iceing

Ik probeer al uren artikelen te schrijven maar ben nu mijn nagels aan het lakken. Straks gaat er iemand voor me koken, maar dan moet ik eerst door de regen helemaal naar Lombok fietsen, boehoe.
Oud 28-05-2007, 17:37
vixen
vixen is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 28-05-2007 @ 18:17 :
Ik ging gisteren naar de Arctic monkeys en dat was saai, Daarna moest ik werken bij de partysquad en dat was wel lauw.
Daarna nog gedronken en uiteindelijk om half 9 in bed beland,net wakker en nu studeren.
Luister eens, dat behangen, kan dat deze week?

Ik stond vandaag vroeg op, zodat ik lekker kon opruimen en stofzuigen. Toen boodschappen gedaan, ontbijt gemaakt voor huisgenoten (ik ben zo lief). Toen al het glas in het huis naar de glasbak gebracht, dat was echt ranzig. Nu net mijn eindconcept van mijn afstudeerrapport gemaild naar de begeleidster, met de bijlagen en het essay en het stageverslag ohjaaa! Straks lekker eten en dan films kijken met meer chips. Ik dacht dat ik vandaga niks ahd gedaan, maar blijkbaar wel. Vet cool!
Oud 28-05-2007, 18:24
Verwijderd
ja ik had dus een date gisteren en toen kwamen we uuuf+vriendje tegen en hij bleek uuuf's vriendje te kennen dus dat was best grappig. verder heb ik vandaag lang geslapen, wat voor school gedaan en nu ben ik bij m'n moeder en we gaan zo grey's anatomy kijken. daarna moet ik vroeg gaan slapen want morgenochtend heb ik mijn vietnam sollicitatie gesprek en ik ben nu al zenuwachtig
Oud 28-05-2007, 18:48
June bug
June bug is offline
Ik stond vanochtend om 8 uur ( ) op en toen ging ik naar de Efteling met vriendinnen en dat was supercool en die nieuwe attractie (de vliegende hollander) is echt enorm gaaf
Nu ben ik net een uurtje thuis en ben ik totaal uitgeput, maar t was vet! En mijn huisgenoten hebben vandaag het dakterras en de keuken helemaal opgeruimd dus dat was een leuke thuiskomer, en ze vroegen of ik zo mee chocolade fondue ga eten dus dat doe ik dan maar

Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 18:52.
Oud 28-05-2007, 19:16
Metal
Metal is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 28-05-2007 @ 16:37 :
Goed om te horen, heb je het al eens moeten gebruiken?
Gister nog, haha. Tegen mijn huisgenoot, hij heeft 5 jaar jiu-jitsu gedaan. Het probleem is dat die jiu-jitsu vechters je altijd gelijk tegen de grond proberen te werken (wat hij dan ook probeerde, en dat lukte uiteindelijk, en toen kwam ik maar met moeite los) en dan kun je bijzonder weinig meer. Gelukkig kan ik wel een beetje worstelen. En ik ben met wing tsun nu nog niet echt met grondtechnieken bezig, binnenkort komt er een inleidend seminair en vanaf dan gaan we ons daar meer bezig mee houden. Maar volgende week gaan hij en ik dus sparren en nu hadden we geen hoofdbeschermers dus ik kon niet stoten en trappen. Ik zal het wel filmen ofzo.

En een sporttopic is een goed idee, want we lullen zo heel het topic vol.
Oud 28-05-2007, 19:52
Verwijderd
Ik beleefde hetzelfde als scarlett plus dat we daarna nog heel lekker hebben gegeten bij de sector 3. Daarna moest ik me als een malle haasten om op tijd op werk te zijn, wat ik niet haalde, en nu kijk ik greys anatomy en zo flans ik even een artikel in elkaar!
Oud 28-05-2007, 20:12
Drez
Drez is offline
Ik ben bij mijn ouders geweest en ik ging hardlopen! En nu heb ik spierpijn natuurlijk. En verder gestudeerd en me stierlijk verveeld want dat schijnt zo te horen bij mijn ouders.
Oud 28-05-2007, 20:56
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik kwam vandaag weer thuis uit maastricht en heb aan een tas zitten naaien. en ik hoorde dat een vriendin, of eigenlijk de vriendin van mijn broer overleden is dat is wel kut voor hem want eigenlijk zou hij dit weekend haar voor het allereerst zien.
Oud 28-05-2007, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 28-05-2007 @ 21:56 :
ik kwam vandaag weer thuis uit maastricht en heb aan een tas zitten naaien. en ik hoorde dat een vriendin, of eigenlijk de vriendin van mijn broer overleden is dat is wel kut voor hem want eigenlijk zou hij dit weekend haar voor het allereerst zien.
Verklaar je nader, wat is dat voor bizare constructie? Zijn vriendin maar hij heeft haar nog nooit gezien? Internet relatie of zo?
Oud 28-05-2007, 20:59
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ze kenden elkaar via het internet ofzo?
Oud 28-05-2007, 21:04
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 28-05-2007 @ 21:58 :
Verklaar je nader, wat is dat voor bizare constructie? Zijn vriendin maar hij heeft haar nog nooit gezien? Internet relatie of zo?
idd, en ze hadden wel een paar keer afgesproken maar omdat zij kanker had moest het steeds worden afgezegd.
Oud 28-05-2007, 21:10
lapin
lapin is offline
shit ik moest hierom lachen
Oud 28-05-2007, 21:12
Metal
Metal is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 28-05-2007 @ 22:04 :
idd, en ze hadden wel een paar keer afgesproken maar omdat zij kanker had moest het steeds worden afgezegd.
Wow. Dat is echt heel triest.
Oud 28-05-2007, 21:13
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja en dan hadden ze eindelijk eens echt een staande afspraak en is het allemaal te laat. heel spijtig
Oud 28-05-2007, 21:14
Verwijderd
Citaat:
lapin schreef op 28-05-2007 @ 22:10 :
Wat een kutactie
Oud 28-05-2007, 21:57
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
provoceren op het internet is bij voorbaat al tamelijk kansloos dus eh

@ tonsillitis: wat naar

ontopic: ik bevond mij dit hele weekend in het filmhuis en dat was erg cultureel etc. Nu heb ik thee en koekjes
Oud 28-05-2007, 22:21
teenager
teenager is offline
Citaat:
ik wil niet weer zeiken zoals bij dat filmpje met dat jongetje dat een trap kreeg maar damn hier lach je toch niet om

tonsillitis sterkte ook voor je broer, wat een rot situatie
Oud 28-05-2007, 23:19
Haligh
Haligh is offline
het is natuurlijk allemaal naar ja, maar opzich ook wel vreemd dat zulke relatie's ontstaan ondanks dat beide partijen elkaar eigenlijk niet kennen of nooit gezien hebben.
Oud 28-05-2007, 23:28
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik als een redelijke realist bekend sta maar ik denk dat ik het ook bizar maar ook naar zou vinden als bijvoorbeeld een prominent figuur van Lifestyle zou overlijden, ondanks ik je dan niet ken.
Oud 28-05-2007, 23:31
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
idd
Oud 29-05-2007, 07:21
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ahh zielig voor je broer

ot:
Ik heb zo examen (duits) en ik loop mezelf weer helemaal op te fokken AAAAHHH ik wil dat het VOORBIJ ISSSSSS!!!

nou dus tot straks .
Oud 29-05-2007, 08:51
Verwijderd
jezus man, sterkte voor je broer. dat is echt heel naar

ik heb gisteravond hostel gekeken, en ik vond het echt heel vies. dat geflambeerde gezicht van die chinees met dat uithangende oog, ieh. maar ik was om 9 uur alweer wakker, en dat was helemaal niet de bedoeling. zometeen even naar de stad en een nieuwe broek kopen + maar weeeeer schoenen kijken.

oh: weet iemand hoe je kaarsvet uit een broek krijgt?
Oud 29-05-2007, 08:52
Verwijderd
oh kut, dat was ik.
Oud 29-05-2007, 09:42
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik moet na een week met rust thuis gezeten te hebben vandaag weer aan het werk maar ik heb er niet bepaald zin in. In ieder geval maar even wat minder uurtjes draaien de komende weken. verder vanavond na mijn werk met een vriendin een filmpje kijken en aangezien ik alweer bijna normaal kan lopen ga ik het maar eens riskeren naar de supermarkt te lopen aangezien ik geen food meer heb.
Oud 29-05-2007, 09:47
capibara
capibara is offline
Citaat:
Chillco schreef op 29-05-2007 @ 09:51 :
jezus man, sterkte voor je broer. dat is echt heel naar

ik heb gisteravond hostel gekeken, en ik vond het echt heel vies. dat geflambeerde gezicht van die chinees met dat uithangende oog, ieh. maar ik was om 9 uur alweer wakker, en dat was helemaal niet de bedoeling. zometeen even naar de stad en een nieuwe broek kopen + maar weeeeer schoenen kijken.

Wat een suffe boutfilm is dat zeg.
Oud 29-05-2007, 09:51
Verwijderd
correct. hij was gewoon ranzig en verder was er eigenlijk niets leuks aan.
Oud 29-05-2007, 10:01
June bug
June bug is offline
Citaat:
Chillco schreef op 29-05-2007 @ 09:51 :

strijken met een stuk keukenrol ertussen geloof ik.
Oud 29-05-2007, 10:18
Verwijderd
Citaat:
June bug schreef op 29-05-2007 @ 11:01 :
strijken met een stuk keukenrol ertussen geloof ik.
jup
Oud 29-05-2007, 11:29
Drez
Drez is offline
Ik heb vanmorgen hardgelopen & daarna nog een uur uitgesteld om naar de bieb te gaan. Maar ik ging toch, en eerst koffiedrinken met een vriend. Nu ben ik met mijn scriptie bezig. Vanavond werken, dan eten, dan vergadering en dan naar de kroeg.
Oud 29-05-2007, 12:06
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Haligh schreef op 29-05-2007 @ 00:19 :
het is natuurlijk allemaal naar ja, maar opzich ook wel vreemd dat zulke relatie's ontstaan ondanks dat beide partijen elkaar eigenlijk niet kennen of nooit gezien hebben.
ze spraken al ruim een jaar met elkaar en ze kenden elkaar wel goed, het feit dat ze elkaar nog nooit in het echt gezien hadden ( wat dus een reden had) doet daar naar mijn mening niks aan af. soms weet je na een uur lullen op msn al meer van iemand dan je in het echt misschien zou weten.
ze hadden ook geen relatie maar het was naar iedereens idee onvermijdelijk dat het dat wel zou worden als ze elkaar eenmaal gezien hadden.

bedankt iedereen, alhoewel ik het alleen maar heel naar voor mijn broer vindt het meisje kende ik persoonlijk niet.
Oud 29-05-2007, 12:18
tuttebel
tuttebel is offline
gisterochtend relekst geluierd en smiddags gaan poolen met mn huisgenoot en wat vrienden. savonds naar pirates geweest wat weer een teleurstelling was..maar hij was wel beter dan deel2. (dat was niet moeilijk though)
Oud 29-05-2007, 12:21
Verwijderd
Gisteren gewoon moeten werken en vandaag weer
Oud 29-05-2007, 13:24
Verwijderd
Ik had net examen duits en dat ging wel redelijk, nu ga ik zo maar weer een examen wiskunde maken en dan vanavond hopelijk nog een beetje Frans want de laatste keer dat ik een Franse tekst heb gemaakt ongeveer zeventien jaar geleden.
Oud 29-05-2007, 13:27
first eror
first eror is offline
Ik voel me net dubbelfris: ik verzaak alles, behalve dan dat ik 't hier elke keer netjes uittyp.
Oud 29-05-2007, 13:36
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Mala schreef op 29-05-2007 @ 14:24 :
Ik had net examen duits en dat ging wel redelijk, nu ga ik zo maar weer een examen frans maken en dan vanavond sowieso chillen want de laatste keer dat ik dat heb gedaan is alweer een dag geleden
Oud 29-05-2007, 13:54
Jones
Citaat:
first eror schreef op 29-05-2007 @ 14:27 :
Ik voel me net dubbelfris: ik verzaak alles, behalve dan dat ik 't hier elke keer netjes uittyp.
Oud 29-05-2007, 14:15
Moustache
Moustache is offline
Laat wakker geworden in Amsterdam, een paar uur in de trein naar Zwolle gespendeerd, zometeen naar de kaakchirurg en daarna leren. Hoi, wat een dag.
Oud 29-05-2007, 14:40
idontcare
idontcare is offline
ik ben brak want ik kom net terug uit landgraaf, en ik moet over anderhalf uur werken
Oud 29-05-2007, 14:58
ragdoll
ragdoll is offline
ik ben zojuist naar een beoordeling geweest van een paper om daar totaal afgebrand te worden. Wat een desillusie. Ik wist ook wel dat het tamelijk slecht was maar de waarheid is dat mijn studie me echt niks meer kan schelen. Dus misschien switch ik wel, want eigenlijk zou ik gewoon het liefst engels gaan studeren.
Oud 29-05-2007, 15:05
Verwijderd
ik heb net allemaal boodschappen gedaan en wacht nou op het verlossende belletje dat ik mn fiets mag komen halen
Oud 29-05-2007, 15:10
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
fulgrim schreef op 29-05-2007 @ 10:47 :
Wat een suffe boutfilm is dat zeg.
Ik las 'botulismf'.

Ik moest net mijn scriptie presenteren aan mijn schoolteam van zo'n 25 man en het ging goed en ik kreeg een bedankwoordje van de directeur voor al het werk dat ik voor mijn school heb gedaan en een flink applaus. En ze gaan mijn product vanaf volgend jaar ook echt gebruiken.
Oud 29-05-2007, 15:12
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 29-05-2007 @ 15:58 :
ik ben zojuist naar een beoordeling geweest van een paper om daar totaal afgebrand te worden. Wat een desillusie. Ik wist ook wel dat het tamelijk slecht was maar de waarheid is dat mijn studie me echt niks meer kan schelen. Dus misschien switch ik wel, want eigenlijk zou ik gewoon het liefst engels gaan studeren.
In welk jaar zit je? Als je net begint en het boeit je weinig meer, zou ik wel switchen, ja.
Oud 29-05-2007, 15:40
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Nou, ik ben zondag verhuisd en dat was een beetje een drama. Het schijnt ook dat er mensen langskwamen om mijn INBOEDEL uit te lachen op het moment dat ik boven was (lees: 1000 trappen verder), omdat ze het zoveel troep voor één persoon vonden. Toen ging ik maar koffie zetten en dat dronk ik op met mijn verhuiskornuiten terwijl ik heya zei tegen aardige voorbijgangers. Nu is alles nog niet uitgepakt en heb ik ook mijn soulmate dubbelfriss niet gespot hoewel ik als een bezetene door de Bos en lommerweg heb gefietst. Bummer. Verder heb ik nog geen wasmachine, gasstel of internet maar ik heb nu wel RTL4 in tegenstelling tot op mijn oude adres,YES.

Gister was ik aan het werk in de loods waar ik ga exposeren en heb ik verf op mijn nieuwe broek gemorst en een vadsige kras gemaakt in mijn (te donkere) fotoprint van 10 miljoen euro. Lekker lachen. Nu ben ik op mijn werk en hierna ga ik gelijk door naar diezelfde loods, gezellig wc's schoonmaken etc.
Oud 29-05-2007, 15:51
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ben de hele middag bezig geweest met m'n samenvatting af te maken, daarna mocht ik pas van mezelf boodschappen doen. nu is ie eindelijk af en eet ik vers brood want omg ik had honger en de ah was zowat leeg
dusss vanavond weer verder leren, laatste avond dus dat wordt weer laat.
Oud 29-05-2007, 15:59
Verwijderd
oh ik had iets geleerd van een barman en die wijsheid moet ik wel delen... tequila is wel te zuipen met sinaasappel en kaneelpoeder
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten