Advertentie | |
|
![]() |
|
Lees Dit maar eens eerst voordat je alweer een nieuw topic over dit onderwerp opend!
Rond kijken op hun website kan anders ook geen kwaad www.uwv.nl ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En je moet echt duidelijke elke grote uitgave twee keer onder loep nemen voordat je die maakt, want je hebt niet het budget om je veel fouten te kunnen veroorloven financieel!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het is echt belachelijk weinig. Ik huurde anti-kraak 100 euro. Maar moest wel gas, water,elektrisch en zorgverzekering erbij betalen. Geld om uit te gaan en vaak nieuwe kleren te kopen is er niet. Dat deed ik van mijn vakantiegeld. En heel af en toe hou je wat over. Het is je wel aan te raden om bijvoorbeeld een vriezer te kopen. Dat scheelt een heleboel geld omdat je kunt invriezen. Veel boodschappen moet je toch in de aanbieding kopen, vooral vlees. Ook kun je spaggeti saus enzo in een grotere hoeveelheid maken en invriezen. Dat bespaart allemaal geld. Voor meer vragen kun je me altijd een pm sturen
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hoeveel kreeg je dan? @girl: Ik heb nu wel meer, maar het is nog steeds geen vetpot
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jammer. Dan kon ze zelf eens kijken hoe het is
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mischien... Ik ben het zat dat mensen die 100% gezond zijn en in bed liggen te janken als ze griep hebben kritiek op mij hebben. Ook ik ga volgend jaar naar het HBO. Maar de vraag is of ik na mijn opleiding ooit kan werken. Iemand met een perfect leventje begrijpt dat mischien niet maar laat ze zich met der eigen zaken bemoeien en niet van die nutteloze opmerkingen maken.
||
Citaat:
neehoor, je hebt helemaal gelijk. Domme opmerkingen van die gasten altijd. Ik vraag me af wat de wajong-inkomens zijn voor iemand van 19, 20 en 22 jaar. |
![]() |
||
Citaat:
En als jij van zo weinig moet rondkomen een aantal jaren, is jouw eerste reactie ws. ook wel "krijg aids" als je zulke opmerkingen krijgt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ook iemand tegengekomen die iets dergelijks had. De vorige vriend van mijn zusje ontving ook een uitkering. Waarom eigenlijk? Die gozer was gezonder dan ik ooit kan hopen te zijn. Nou, hij was ooit een keertje depressief geraakt, had gezegd zelfmoord te willen plegen, en hoppa, ze kwamen hem maandelijks meer geld brengen dan het dubbele van waar ik recht op heb. Ondertussen kan hij van alles en nog wat van dat gratis geld, heeft geen baan of opleiding en loopt ronduit uit te vreten. Hoe eerlijk is dat? Is het fout om tegen die gozer te roepen dat hij iets moet gaan doen en geen recht heeft op een uitkering.
||
Citaat:
Ik hoop dat ik ooit nog van die uitkering afkom. Daarom ga ik toch maar een opleiding doen en dan zie ik wel of ik kan werken of niet. En van alles en nog wat met dat dat gratis geld doen? Het is verdomd weinig, ik woon op mezelf (vorig jaar nog alleen) en ik kwam elke maand NET rond. Soms ook niet. Waardoor ik bij mijn ouders aan moest kloppen. Voordat ik ziek werd ging ik naar school, had 2 bijbaantjes, deed vrijwillergswerk en ging elk weekend uit. Nu zit ik de hele dag thuis en mag blij zijn als ik een keertje een avondje uit kan. Ik heb 10x liever mijn drukke, stressvolle leventje van toen terug. Hard werken voor mijn geld in plaats van mijn hand op te moeten houden. Oordeel dus niet als je me niet kent!
||
Citaat:
Dat was aan de ene kant echt een opluchting want dat wist ik ook wel, en aan de andere kant wel even een soort van klap in m'n maag. Zo ontzettend fijn is het nou ook weer niet. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Wajong j2011 | 26 | 14-11-2011 19:10 | |
Werk, Geld & Recht |
wajong m113 | 41 | 01-03-2011 21:52 | |
Werk, Geld & Recht |
wajong en bijverdienen justhanna | 7 | 30-06-2009 01:59 | |
Werk, Geld & Recht |
Wajong, wil ik wel een wajong, en wil ik wel zo veel? passionforme | 17 | 12-01-2007 23:03 | |
Werk, Geld & Recht |
WAO en Wajong - overeenkomsten en verschillen. Lorelei | 5 | 23-10-2005 19:08 | |
Werk, Geld & Recht |
Wajong: keuring en de tijd tussen het geld ontvangen Lorelei | 12 | 27-02-2005 16:27 |