Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2007, 17:51
Verwijderd
Die ene reclame van Imea : 'vrijen/menstruatie kunnen je ph waarde van je vagina zuurgraad verhogen/veranderen, smeer ons spul erop/erin en je probleem is weg'
Ik heb altijd geleerd dat je er juist niks op moet smeren, omdat dat júist die ph waarde verneukt. Gewoon schoonhouden is genoeg, bij mij iig wel.
Zo krijgen vrouwen toch alleen maar het idee dat hun kutje stinkt/uit balans is als ze dat soort spullen niet gebruiken
Advertentie
Oud 11-10-2007, 18:03
Verwijderd
Omg, de nieuwe Whiskas is 'met stoom bereid'.
Oud 11-10-2007, 18:22
Verwijderd
Citaat:
In de pizza tre formaggi van ristorante zitten ook vier soorten kaas en in de superdeboer pizza quattro formaggi drie soorten. Of andersom.
Die van Ristorante heet gewoon 'Mozzarella', toch?
Oud 12-10-2007, 10:40
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Omg, de nieuwe Whiskas is 'met stoom bereid'.
Ja hahaha die wou ik net gaan posten.
Oud 12-10-2007, 14:04
Verwijderd
schwarte broek, witte schoenkes, rood shirtje
Oud 12-10-2007, 14:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
schwarte broek, witte schoenkes, rood shirtje
Verkeerde Topique!
Oud 12-10-2007, 14:15
Verwijderd
wtf, ik vond het al vreemd dat ik kennelijk net in dit topic iets gepost had, maar geen idee had wat

terwijl ik toch echt op het juiste topic klikte
Oud 12-10-2007, 14:15
Martiño
Martiño is offline
Achja, dat komt met de jaren...
Oud 12-10-2007, 14:17
Verwijderd
;(
Oud 12-10-2007, 20:26
Verwijderd
Het kan aan mij liggen, maar ik zag een reclame voor matrassen met de tekst 'geen bed slaapt beter' en los van het feit dat bedden niet slapen vatte ik dat op als "je ligt lekkerder op de grond dan in zo'n bed", maar dat bedoelen ze vast niet.
Oud 13-10-2007, 15:53
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ohja, er is ook zo'n reclame voor Ambi Pur of Brise ofzo, met zo'n gecomputerde wasbeer die ons verteld dat ze zo'n hekel heeft aan onaangename geurtjes want stel nou dat er bezoek komt! En dan komt er op het laatst ook nog een mol binnen. En ik geloof dat er ook nog iets was met een olifant ofzo.
Wasberen zitten in vuilniszakken en in Amerika zijn ze net zo hygiënisch als ratten. Mollen leven onder de grond, in de aarde, en ze eten wormen. Olifanten gooien stof over zich heen en besproeien zich met water uit hun neus.
Nou, ik ben overtuigt.
Oud 13-10-2007, 16:05
Verwijderd
Sowieso, van Ambi-Pur: "een luchtverfrisser die NIET zo heel aanwezig is" oid. Ja eh, neem dan géén luchtverfrisser, zelfde effect!
Oud 13-10-2007, 21:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wasberen zitten in vuilniszakken en in Amerika zijn ze net zo hygiënisch als ratten.
Ratten zijn heel hygiënisch hoor. Door het jarenlang op smerige plekken wonen hebben ze een zelfreinigende vacht ontwikkeld.
Oud 13-10-2007, 21:49
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Maar ze hebben wel vlooien die ziektes verspreiden. En wasberen waarschijnlijk ook.
Oud 13-10-2007, 22:45
Briseïs
Briseïs is offline
Omg, de reclame voor werken bij de politie, met al die gezichten die dan veranderen.
En als ze zeggen we hebben mensen nodig die hard werken enzo zie je mannengezichten en als ze zeggen maar we hebben ook mensen nodig die kunnen luisteren en zich inleven in mensen enzo zie je alleen maar vrouwengezichten.
Wtf
Hoe stereotype, mannen werken hard en vrouwen kunnen luisteren
Oud 13-10-2007, 23:14
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Omg, de reclame voor werken bij de politie, met al die gezichten die dan veranderen.
En als ze zeggen we hebben mensen nodig die hard werken enzo zie je mannengezichten en als ze zeggen maar we hebben ook mensen nodig die kunnen luisteren en zich inleven in mensen enzo zie je alleen maar vrouwengezichten.
Wtf
Ja hier heb ik me ook behoorlijk aan ge-ergerd. (vast fout gespeldt) Beetje jammer.

Verder vind ik die reclame voor gevangenisbewaker irritant want steeds als ik hem zie denk ik oh ja opletten want opzich vind ik dat wel humor, maar dan ben ik al te laat en dan weet ik alle details van de mensen niet.
Oud 14-10-2007, 00:13
Vice
Vice is offline
Citaat:
Wtf
Dat was me ook al opgvallen.
Oud 14-10-2007, 11:44
snoopy
snoopy is offline
Wie ergert zich nog meer aan die reclame voor xs4all oid? Dat je mocht willen dat je loodgieter zou blijven slapen ofzo. WTF? Ik WIL helmaal niet dat m'n monteur blijft slapen
Oud 14-10-2007, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Maar ze hebben wel vlooien die ziektes verspreiden. En wasberen waarschijnlijk ook.
Waarschijnlijk niet. Wasberen zijn een van de meest hygiënische dieren die er bestaan. Ratten trouwens ook, zeker vergeleken met andere kleine huisdieren (hamsters e.d.)
Oud 14-10-2007, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Wtf
Héél stom ja. En het is ook zo multicultureel verantwoord. Zo van: er moeten precies twee marrokanen in, anderhalve turk en iemand met een aziatisch uiterlijk, drie kaaskoppen en een donker persoon, zodat niemand ons iets kan maken.
Oud 14-10-2007, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Wtf
Haha
Oud 14-10-2007, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Wie ergert zich nog meer aan die reclame voor xs4all oid? Dat je mocht willen dat je loodgieter zou blijven slapen ofzo. WTF? Ik WIL helmaal niet dat m'n monteur blijft slapen
Oh, nee, ik vind dat wel grappig.

"Al moet hij blijven slapen".
Oud 14-10-2007, 13:41
Verwijderd
Ik vond een tijdje geleden dat casema = 5x niks wel knap stom gekozen
Oud 14-10-2007, 13:42
TRA
TRA is offline
Citaat:
Ik vond een tijdje geleden dat casema = 5x niks wel knap stom gekozen
Crosspost.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 14-10-2007, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Crosspost.
ojee
Oud 14-10-2007, 14:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wtf
Citaat:
Héél stom ja. En het is ook zo multicultureel verantwoord. Zo van: er moeten precies twee marrokanen in, anderhalve turk en iemand met een aziatisch uiterlijk, drie kaaskoppen en een donker persoon, zodat niemand ons iets kan maken.
Idd Ik heb me echt rot zitten ergeren! Aanvankelijk alleen dat domme man/vrouw onderscheid, maar de obligate marrokaan is ook van de partij
Bah esthetisch verantwoord!
Oud 14-10-2007, 14:25
Verwijderd
Esthetisch
Oud 14-10-2007, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ohja, er is ook zo'n reclame voor Ambi Pur of Brise ofzo, met zo'n gecomputerde wasbeer die ons verteld dat ze zo'n hekel heeft aan onaangename geurtjes want stel nou dat er bezoek komt! En dan komt er op het laatst ook nog een mol binnen. En ik geloof dat er ook nog iets was met een olifant ofzo.
Ik ken hem niet, maar vind het wel een mooie beschrijving
Oud 14-10-2007, 17:17
Verwijderd
Je hebt nu een promotiespotje voor de politie, dat iedereen bij de politie kan. Volgens mij doelen ze vooral op vrouwen. Maar ondertussen wordt nog steeds de indruk gewekt dat vrouwen er alleen maar zijn om slachtoffers gerust te stellen en begripvol te knikken enzo, waar mannen er voor het echte werk zijn. Beetje jammer.
Oud 14-10-2007, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Esthetisch
Ze vind het allemaal veel te mooie mensen.
Oud 14-10-2007, 17:54
Uice
Uice is offline
Citaat:
Je hebt nu een promotiespotje voor de politie, dat iedereen bij de politie kan. Volgens mij doelen ze vooral op vrouwen. Maar ondertussen wordt nog steeds de indruk gewekt dat vrouwen er alleen maar zijn om slachtoffers gerust te stellen en begripvol te knikken enzo, waar mannen er voor het echte werk zijn. Beetje jammer.
Maar Minke toch, die reclame wordt hier al de hele tijd besproken!
Oud 14-10-2007, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Maar Minke toch, die reclame wordt hier al de hele tijd besproken!
Maar Julius toch, dat had ik serieus niet gezien/gelezen.
Oud 14-10-2007, 19:10
Verwijderd
Nu wel. Ik ben echt een kei in ergens overheen lezen als ik niet geconcentreerd ben.
Oud 14-10-2007, 19:14
Promillage
Promillage is offline
Die fresh air globe ding, en dat ze dan serieus laten zien hoeveel stof er anders in je longen zouden komen???????????!
Oud 14-10-2007, 22:36
Verwijderd
Shop4Nop, een nachtelijk winkelprogramma...

Daar kun je GRATIS korting krijgen!
Oud 15-10-2007, 17:15
InvisibleGirl
InvisibleGirl is offline
"L'Oreal verlengende mascara met Ceramide R."

Daar heb ik twee jaar geleden voor school nog een onderzoekje naar gedaan.. dat zogenaamde 'Ceramide R' bleek niets meer te zijn dan een emulgator.. tja.
Oud 15-10-2007, 17:16
InvisibleGirl
InvisibleGirl is offline
Citaat:
Shop4Nop, een nachtelijk winkelprogramma...

Daar kun je GRATIS korting krijgen!
Oooh ja die dingen zijn ook geweldig. Gratis korting, gratis winnen, gratis (kans op) superprijzen.. zou het dan logisch zijn om er voor te betalen?
Oud 15-10-2007, 17:53
Verwijderd
Citaat:
"L'Oreal verlengende mascara met Ceramide R."

Daar heb ik twee jaar geleden voor school nog een onderzoekje naar gedaan.. dat zogenaamde 'Ceramide R' bleek niets meer te zijn dan een emulgator.. tja.
En ProVitamine B5?
Oud 15-10-2007, 21:26
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ze hebben de reclame inmiddels aangepast. (Of ze hebben meerdere versies.)
Oud 16-10-2007, 07:37
Verwijderd
Citaat:
En ProVitamine B5?
Ohja, vitamines in crème, altijd lekker nuttig. Je huid neemt nauwelijks vitamines op van de bovenkant. B-vitamines en vitamine E zijn op zich wel goed voor je huid (althans, een tekort eraan geeft huidproblemen) maar dan moeten ze in je eten zitten.
Oud 16-10-2007, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Ze hebben de reclame inmiddels aangepast. (Of ze hebben meerdere versies.)
Ik zag het vanmorgen ja.
Oud 16-10-2007, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Ik zag het vanmorgen ja.
uhuh ik zat tegen iemand te zeuren over die reclame en toen zag ik het ook
Oud 16-10-2007, 14:39
Verwijderd
Ik hoop echt dat ze zóveel klachten hebben gehad en dat ze het daarom aangepast hebben.
Hoe dom moet je ook zijn als reclamebureau om een reclamespotje te maken die het doel juist tegenspreekt?
Oud 16-10-2007, 15:11
Verwijderd
haha, wel mooi dat die reclame van de politie is aangepast. Heb er de eerste keer met hoge verbazing naar zitten kijken. Je krijgt echt het idee dat de vrouwelijke politieagenten de hele dag op het politiebureau zitten te wachten tot er een slachtoffer binnen komt die moet worden gerustgesteld en waar naar moet worden geluisterd, terwijl de mannen buiten de boeven aan het vangen zijn.
Mijn eerste gedachte na het zien van die reclame was: "wat een rare reclame, ik kan toch ook boeven vangen"

Daarnaast erger is me de laatste tijd ook aan alle maandverbandreclames. Steeds meer maandverband moet zo nodig een geurtje meehebben. Heb je ze met kamille en met aloe vera enz. Wat moet ik daar nou mee in m'n onderbroek? Alsof ik de hele dag naar kamille wil ruiken.
Er wordt altijd zo hard geroepen dat je je vagina met rust moet laten, geen zeep, alleen met water wassen. Dan moet ik terwijl ik ongesteld ben er een ding met kamille tegenaan doen. Logisch?
Oud 16-10-2007, 16:14
Verwijderd
Mij is dat helemaal niet opgevallen met die politiereclame...;o
Oud 16-10-2007, 16:19
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Mij wel, de eerste keer dat ik hem zag zei ik tegen Jelmer dat ik dat zo vreemd vond. Ik wilde eerst een klacht gaan indienen haha, maar laatst zag ik idd dat het aangepast was. Wat cool dat het jullie ook zo ergerde.
Oud 16-10-2007, 16:54
Verwijderd
Er is op de radio een reclama over Wagner pizza's. De ''reden'' waarom je de ''Big pizza's zou moeten eten is ''Eenmaal Wagner, altijd Wagner''. Dat is toch geen reden??
Oud 16-10-2007, 17:27
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Er is op de radio een reclama over Wagner pizza's. De ''reden'' waarom je de ''Big pizza's zou moeten eten is ''Eenmaal Wagner, altijd Wagner''. Dat is toch geen reden??
Die hoorde ik ook net ja Helemaal leuk is dat ze zeggen; "de pizza waar je nooit genoeg van krijgt!" Waarom geven ze je dan niet meer, dan heb je wel genoeg...
Oud 16-10-2007, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Het is alleen vrouwen opgevallen.
Oud 16-10-2007, 17:44
Verwijderd
Die reclame in tijdschriften van Head en Shouders. Ze hebben blijkbaar 12 (TWAALF!) soorten, en bij iedere soort staat er een verhaaltje, zoals: "dankzij Head & Shoulders "cool" ziet mijn haar er stoer uit en heb ik natuurlijk veel sjans bij de vrouwen!!"
en "Met nieuwe H&S "shine" zie ik er uit als een echte filmster!!! Nu die grote filmrol nog hihi!"

*huil*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten