Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heel veel sterkte, little_lady.. Damn.
Hier weer iets rustiger, voor zo lang het duurt. Zo stom, heb dubbel gepland zondag, dagje rommelmarkt met hele goed vriendin, ging ervan uit dat dat zaterdag was eigenlijk, en demo van band staat nu ook op zondag. Kut. En demo gaat sowieso voor, maar ik moet dus weer iemand teleurstellen.. :/ |
![]() |
|
@ Little_Lady: Ik ben geschokt, weet echt niet goed wat te zeggen, dus dan maar net als de rest; heeeeel veel sterkte en een *knuffel* Ik bewonder je om je positiviteit, probeer die vast te houden. Wij denken allemaal aan je!
ot; Stomme winter, stom gedoe. Ik moet nog een engels artikel zoeken om 1 minuut wat over te vertellen, maar ik kan het niet. Ik ben zo gestrest, zit met mijn hoofd zo ergens anders. Volgens mij komt er straks echt geen woord uit mij. Ook niet verkeerd, gaan mensen me tenminste niet uitlachen om m'n uitspraak. ik haat dit mondelinge gedoe. Ik ben niet van het mondelinge, geef mij maar pen en papier, daar weet ik tenminste wat mee te doen. Ach, ik skip gym gewoon, dat boeit hem toch niet. En dan print ik dan wat uit en dan zie ik wel weer verder. Ik wil geen lange dag met oneindig veel stomme vakken. Ik wil in bed liggen met de dekens over mijn hoofd en even vergeten dat er ook nog een wereld daar buiten bestaat. Vergeten dat er iets anders is dan de warmte en de leegte van de slaap.
Laatst gewijzigd op 21-11-2007 om 06:51. |
![]() |
|
Hmz, ik moet toch maar geen spelletjes spelen als ik helemaal niet kan slapen. Ineens was het 4 uur, terwijl ik eerder zoiets in gedachten had van: "Ik kan helemaal niet slapen, het is kwart voor 1, ik ga eventjes een spelletje spelen en dan om half 2 ga ik slapen."
Nou, mooi niet dus. Ik viel in slaap om kwart over 6 vanmorgen en schrok precies een uur later wakker. Schijnbaar hadden mijn ouders gehoord dat ik om 10 over 6 aan mijn laptop zat, maar ze hadden niet gemerkt dat ik daarvoor er ook al aan had gezeten, volgens mij. Dan waren ze vannacht denk ik naar boven gekomen.
|
Verwijderd
|
Net als de rest hier ben ik redelijk shocked door het nieuws van Little_Lady... Weet verder niet wat ik moet zeggen, maar ik wens je alle liefs, kracht en sterkte toe je maar kunt gebruiken... Kop op meid!
ot: Jeuj! Ik ga drummen op een kneedbaar drumpad en ik ben duisenttrots op mezelf dat ik al twee keer een ritme kan slaan waar een accent in zit en dat ik me gister zo goed kon concentreren. De mensen zijn super en ik voel me totaal niet onzeker als ik fouten maak, omdat de mensen me de kans geven om te leren. Maar ook wel omdat ik nu weet dat het niet erg is om fouten te maken. Ik kom er wel! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zal er eens kijken wanneer ik de tijd heb, in dat geval. Het reizen naar Utrecht heb ik trouwens totaaaaaal niet gemist de afgelopen twee dagen.
|
Verwijderd
|
@Thoughtful: Ja, daar heb je wel gelijk in eigenlijk.
![]() @Duivelaartje: Bij biologie was het eigenlijk hetzelfde, behalve dan dat de mensen na een tijdje best leuk bleken te zijn. ![]() OT: Ik wou van alles uitprinten, maar nu ben ik een formulier vergeten mee te nemen, dus dat moet later maar. Ik ben er in geslaagd mij aan te melden voor 1 vak dat ik wilde doen en heb mij op de wachtlijst gezet voor een ander vak, dus wie weet kan ik straks in het winter trimester op UCI toch nog wel wat vakken doen die mij leuk lijken. ![]() |
![]() |
|
Toch naar huis gegaan, werd half gedwongen door lieve klasgenoten.. Nu een to do list, want ik moet wel echt wat gaan doen.
- natuurkunde maken - duits teksten lezen en maken - maatsch. boek zoeken. ![]() - sk boek lezen. En verder wou ik dat vriendlief hier was, en dat ik wist waar ik m'n mobiel gelaten heb. ![]()
|
Verwijderd
|
Ok, nu heb ik me aangemeld voor Brinkveld, als het goed is krijg ik snel de inschrijfpapieren. En verder had ik nog een leuk medicijn uitgekozen, hebben ze dat hier in het ziekenhuis niet. Ze moeten nog overleggen of ze het wel in voorraad willen nemen. Ik moet weer apart zijn hoor
![]() en oja, feest... ik ben voor het eerst in een jaar weer ongesteld geworden en ik weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn of niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sterkte met je thuissituatie, trouwens! *knuffel*
||
Citaat:
En dankje. ![]()
||
Citaat:
![]() En ik ga nu niet over mijn pietluttige frustraties posten, want dat voelt nu wel even heel onbelangrijk. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb het idee dat het ergens helemaal fout gaat. Zowel in mijn hoofd als hier thuis. Ik weet niet meer hoe ik het op moet lossen.
En ik luister de verkeerde liedjes, ik wil zo graag dat het ophoudt. Ik wil zo graag dat ik door kan gaan en wel kan studeren, maar ik krijg het echt niet voor elkaar. Misschien hoort het in het muziektopic, maar het is een combi. Ik had zoveel idealen, zonder jou heb ik ze niet. 't Is net of ik mezelf verloren ben. 't Is net of ik de diepste dalen ken. In het hart van mijn gevoel mis ik je lach.. Had ik kunnen weten dat het leven zonder jou me breken zou, vanaf de eerste dag... M'n werk is blijven liggen, maar ik voel me uitgeteld. Het lichaam lamgeslagen, als door de griep geveld. Ik moet opnieuw beginnen, maar zover ben ik nog niet. Edit: and that makes 3. Maar ik heb er niets aan. Wat ik wil lukt niet. Ik heb trouwens wel een megagoed idee voor een surprise voor het broertje van mijn vriend ![]() Laatst gewijzigd op 21-11-2007 om 11:01. |
![]() |
|
![]() Sorry ik begrijp dat dit heel erg zuur is voor Little_Lady.. ![]()
|
Te laat op, maar ach, heb toch weinig te doen, 2 pagina's Plato, de rest ga ik in vertaling lezen. Het gaat wel goed, ondanks dat ik wat vervelende zaken heb gehoord gister. O.a. hier op het forum en gisteravond vertelde m'n vriend dat de beste vriend van een oud-collega van hem betrokken is bij een familiedrama. Die vriend kennen wij niet, maar die oud-collega zien we bijna elke week wel.
Maar gistermiddag en avond was gezellig. Samen met m'n broertje cadeautjes wezen kopen voor Sinterklaas, enorm gesjouw. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT AARGH. Maar goed, het lost zichzelf allemaal op geloof ik, ademhalen. Pfoe. |
![]() |
|
@Little_lady: Heel veel sterkte... Heb er kippenvel van. Je bedenkt natuurlijk zelf altijd de engste dingen maar stiekem hoop je toch dat het iets anders is. Wel fijn dat je nog even naar huis mocht om iedereen op de hoogte te stellen. *knuffel* En ook voor Nijn.
OT: Het gaat wel steeds iets beter, ook al voel ik me nog wel wat wankel. Ik doe echt rustig aan, ik raak niet direct in paniek als het even wat minder gaat... Misschien red ik het wel. En ik probeer dus weer echt aan te komen maar dat komt me nu alweer mijn neus uit ![]()
|
![]() |
Hier ben ik weer, even tussen de onderzoeken door want iedereen heeft pauze. Voor mij dus mooi even tijd om op internet te gaan... Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle ontzettend lieve berichtjes, dat doet me heel goed <3 Ik probeer idd positief te blijven, hoewel ik sinds gister wel behoorlijk het gevoel heb dat ik van de wereld ben ofzo.. Geen idee, het is heel raar en moeilijk om te beschrijven. Maar ik kom er wel, hoop ik
![]() Ondertussen staat vast dat het botkanker is (Ewing Sarcoom), is idd behoorlijk zeldzaam en helemaal omdat bij mij het eerste knobbeltje niet ontdekt is in 1 van m'n ledematen wat meestal gebeurt maar in m'n nek... Gelukkig lijkt het er tot nu toe idd op dat we er op tijd bij zijn, maar dat weten we pas echt zeker als we de uitslagen van de MRI hebben die ik vanmorgen gehad heb. Ze zijn trouwens al flink aan het discussiëren hier over hoe het nou geopereerd moet worden enzo, omdat het op zo'n gekke plek zit... Brr... Oh en Nijn*, het is hier het lucht-je-hart-topic, dus als de mammografie van je moeder goed was (wat ik geweldig vind!!) dan mag je dat plaatsen, niet doorstrepen vanwege mij! Niemand kan er iets aan doen dat ik het heb en ik vind dus ook niet dat mensen niet meer over hun goede nieuws mogen praten omdat ik het heb... En dat geldt ook voor Kruimelaar, als het even niet zo goed gaat dan moet je dat gewoon posten! Iedereen heeft zijn eigen leven met hoogte- en dieptepunten en daar is dit topic voor! ![]() Zo, dat moest ik jullie even vertellen! En Roosje, ik hou jullie op de hoogte hoor ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En little_lady, wauw wat een spirit! ![]() Ik ga iets voor WriteNow insturen. En ik ben zenuwachtig. Gelukkig zijn er geen verliezers! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Little_Lady, heel veel sterkte toegewenst ook van mij! Ik vind het echt heel knap dat je zo positief post, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Fijn dat je ons op de hoogte houdt in elk geval.
Pff ja en ik, ik moest vandaag heel veel verslagen maken van mezelf, maar ik ben nog steeds met de eerste bezig. Maar ik heb wèl mijn nieuwe ov opgehaald en vanavond ga ik naar a midsummer night's dream en ik heb er heul veel zin in! O en mijn nieuwe cacaorozenhoutdouchecrème ruikt in de fles veel lekkerder dan op mij en dat vind ik niet lief. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo'n LJH-kaart is wel ontzettend leuk ja! Alleen hoe willen we dat gaan regelen? ![]() @Nijn*: Te gaaf dat de kanker bij je moeder echt weg is. Wat een opluchting! |
![]() |
|
Verwijderd
|
@little lady: Verdomme wat een rotbericht. Ik weet niet eens wat ik er op typen moet. wat een rotnieuws.
ontopic: gutgut, wat houden we toch van elkaar. En gisteravond was zó gezellig. Ik heb pannenkoeken gebakken voor 6 personen en savonds kwam mn vent nog even langs. En ondanks dat hij niks van het Nederlands snapte heeft ie zich kapot gelachen over ooruitspuitverhalen, kinderliedjes en aangeschoten Hollanders. Briljant. @mushu: wat gaat er mis? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Msn de gexte ![]() Welke vent ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb mijn stap niet gehaald. Vandaag was één en al compensatie, dus ik heb het niet eens geprobeerd. Ik weet niet wat ik met het avondeten moet doen. Wil doen. Mág doen. Het gaat helemaal niet zo lekker deze week.
Ik weet niet wat ik met mijn leven wil. ![]() ![]()
||
Citaat:
@little lady: ook van mij heel veel sterkte gewenst! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |