Advertentie | |
|
27-12-2007, 19:09 | |
Verwijderd
|
Cuddle Bitches cuddle bitch - a guy who never gets to sleep with a girl but gets to have intimate moments with her like cuddling, spooning, or otherwise being affectionate. Usually this will occur in private. She probably considers him a really sweet guy, which is the kiss of death. First off, cuddle bitches are bad, bad things to be. Maybe the worst thing to be. I mean, being an Intellectual Whore is bad, but being an Intellectual Whore who has to endure blue-balls is bordering on criminal. http://laddertheory.com/laddermanifestations.htm |
28-12-2007, 17:34 | ||
Citaat:
Met je eerste stukje ben ik het trouwens eens. |
29-12-2007, 00:43 | ||||
Bedankt voor jullie reacties!
Het is altijd goed om te vernemen hoe andere mensen op zo'n situatie zouden reageren. De meningen lopen wel uiteen, maar meestal komt het toch ongeveer op hetzelfde neer. Een jaar geleden wist ik al best dat ik min of meer alleen welkom was op sommige momenten, alleen als het haar uit kwam. Het merkwaardige is, dat ze dat soms min of meer zelfs gezegd heeft. Ook ik vraag me dan wel eens af waarom ik nog steeds graag met haar om wil blijven gaan. Verstand en gevoel liggen nogal eens uit elkaar. En meestal opteer ik voor het eerste, maar in deze situatie......... Ik wil er gewoon graag zijn, als iemand me nodig heeft. Maar dan wel voor iemand die het altijd waarderen zal en dat zal bij haar nooit gebeuren. Ze kan zeggen dat ze een traan laten zal als ik een leuke andere meid zou ontmoeten, maar wat voor onzin is dat niet? Heb ik haar ook gezegd! Maar een persoon loslaten waar je in het dagelijks leven de afgelopen jaren veel en toch fijn mee bent omgegaan.......... Citaat:
Citaat:
Ja, ik weet ook wel dat er meerdere mensen zijn die pas wat ouder, de juiste persoon tegenkomen. In mijn vriendenkring is tegenwoordig wel bijna iedereen bezet en dan is het met uitgaan ofzo soms ook wat lastiger. Misschien ben ik daarom ook wel naar deze meid een beetje toegegroeid? Of zij naar mij? dat beweerde zij wel eens. Dank voor de positieve woorden in ieder geval! Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-12-2007 om 01:01. |
29-12-2007, 00:57 | ||
Citaat:
29-12-2007, 01:53 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-lucht-je-hart-topic #22! Gothic | 489 | 14-03-2005 19:56 | |
Liefde & Relatie |
Hoe intiem zijn jullie met goede vrienden van het andere geslacht ? antigone | 76 | 28-03-2004 21:43 | |
Liefde & Relatie |
Grens liefde - vriendschap Blitzkrieg Bop | 13 | 12-05-2003 15:34 | |
Psychologie |
Zelfvertrouwen gebaseerd op goede cijfers... Gothic | 12 | 28-05-2002 11:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn gedichten Missygirly | 4 | 28-10-2001 11:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Vriendschap + Vrienden Gothic | 3 | 09-10-2001 20:55 |