03-01-2008, 12:11 | |
Sinds september 2007 wordt Gossip Girl uitgezonden in Amerika. En er is nog niet eens een topic over
Officiële CW site. Wikipedia. Gossip Girl is een Amerikaanse dramaserie. De serie wordt gezien als de opvolger van The O.C., aangezien de serie zal gaan over een groep tieners van de bovenklasse die te maken krijgen met serieuze problemen. De serie is gebaseerd op de Gossip Girl boekenreeks van Cecily von Ziegesar. Gossip Girl vertelt het verhaal van verscheidene tieners die leven in de Upper East Side van New York City. Terwijl ze op het punt staan naar de meest belangrijke universiteiten te gaan, gaan ze om met tienerkwesties zoals seks en drugs. De serie draait om Serena van der Woodsen, Blair Waldorf en Nate Archibald en de andere belangrijke personages in hun leven.
|
06-01-2008, 17:10 | ||
Citaat:
06-01-2008, 17:13 | |
Ik snap niet waarom Lily nog steeds voor die eikel kan kiezen.. Oke, haar keuze dat ze niet voor Rufus kiest is nog enigzins te begrijpen gezien Serena en Dan, maar dan had ze die vader van Chuck altijd nog kunnen afwijzen, toch?
06-01-2008, 19:07 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals het nu is, vind ik het niet duidelijk of het een topic is waar je met andere kijkers van de Amerikaanse tv kunt praten over de aflevering, of je kan 'verheugen' tot het in Nederland op tv komt. |
07-01-2008, 16:03 | ||
Citaat:
08-01-2008, 17:06 | ||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-01-2008 om 01:51. |
09-01-2008, 01:55 | |
Chuck was dan wel weer extreem grappig in die scène waarin Blair ontdekte dat hij haar leuk vond, op haar feestje.
"Do you... like me..?!" - Define "like" "You've GOT to be kidding! I do not believe this" - How do you think I feel? I haven't slept, I feel sick, like there's something in my stomach... fluttering...! ".... Butterflies?" <3
|