Advertentie | |
|
05-02-2008, 02:19 | |
Ook uitgaan met je huisgenoten, in het cafe op de hoek van de straat, is super leuk. Vooral als de huisgenoot die over 11/12 dagen naar Amerika vertrekt alles betaalt. Wat een harde baas.
05-02-2008, 08:52 | |
@uuf: Nee toch?! Naja, het zat er al wel een beetje aan te komen! ({)
@ivo: Hier staat een prima samenvatting
05-02-2008, 12:47 | |
oh da's kut, succes ermee.
ot: ik heb een experiment met een rottende appel op mijn kamer en ik speel viool en zometeen ga ik maar weer klooien met illustrator
05-02-2008, 13:06 | |
ik smikkel een boterham met fred en ed omdat ik me heb voorgenomen om niet meer circa elke ochtend een broodje bigoli te halen. nu verf ik mn haar en ik ben benieuwd wat voor kleur het wordt aangezien mijn vorige haarverf avontuur in een soort corpse bride look resulteerde. verder speur ik nog steeds internet af naar een kamer in londen waar ik mezelf niet voor hoef te prostitueren.
|
05-02-2008, 16:01 | |
Verwijderd
|
vanochtend heel vroeg moeten opstaan, naar school geweest wat heel saai was want mn matties waren er niet. gelukkig viel er les uit en was ik 4 uur eerder klaar, zou nu nog op school moeten zitten woow. nja na school naar huis gegaan en thuis aangekomen heb ik een heerlijke lunch voor mijzelf bereid. net even naar de apotheek geweest om wat drugz te halen en nu zit ik weer hierrrrrrrrrrrrrrrr. oke zometeen chocomel maken ofzo
|
05-02-2008, 16:47 | |
ik heb het afgelopen weekend doorgebracht in een blauwe tule jurk in brabant dus ik heb nu wel weer genoeg brabant voor het komende jaar gezien maar het was wel amusant alleen heb ik nu uiteraard een kater die de komende 108429090 dagen nog wel blijft gok ik zo en waarschijnlijk om die reden verkeer ik vandaag in een milde depressie. verder regent het en is studie weer begonnen KUT.
05-02-2008, 19:04 | |
Ik heb gewerkt vandaag en toen kwamen mn kleine zusjes langs om de cadeautjes die ze voor mn moeders verjaardag gekocht hadden te laten zien en het waren eigenlijk hele vervelende cadeautjes die ik wilde gaan inruilen want ik weet zeker dat mn moeder het stiekem ook geldverspilling zou vinden maarrrrrr toen fietste ik net naar huis met de tas cadeautjes aan mn stuur en toen liet ik de tas bij het afstappen van mn fietst vallen en toen waren de cadeautjes kapot dus nu hoef ik het niet meer te ruilen . Jammer genoeg moet ik nu wel van mn eigen geld nieuwe cadeaus kopen maar ok!
Zometeen ga ik hardlopen tenzij het blijft regenen en daarnaaa ga ik bellen met mn vriendje en voor de tv hangen. Morgen ben ik vrij en dan moet ik allemaal vervelende dingen doen/regelen en daar heb ik helemaal geen zin in .
05-02-2008, 19:12 | |
Wat begon als koffie is geworden tot 2 potjes rummicub in een cafe incl wijn en uiteindelijk geworden tot uit eten bij een cafe om de hoek incl wijn. Ik kwam nog mensen tegen van mn oude studie, wat ongemakkelijk was. Straks komt mn zusje langs.
05-02-2008, 19:49 | |
vrijdag ging ik bij mijn broer eten in delft en dat was een beetje raar, maar wel heel gezellig. en ik heb een te cool cadeau van hem gehad, namelijk deze minus de tekst op canvas gedrukt. gister moest ik naar utrecht om onze commissievesten naar de drukker te brengen, echt wie zoekt een drukker in utrecht als je in amsterdam studeert maar ik kon er een mooi dagje utrecht van maken, dat was wel weer leuk dan. en ik kwam idd mijns. tegen. hoi! en ik heb gister nieuwe kicks gekocht, die dan wel weer in amsterdam. vandaag heb ik college gevolgd van 9 tot half 5 het is dat het de eerste dag van het nieuwe blok is anders had ik het waarschijnlijk niet volgehouden.
05-02-2008, 20:37 | |
Verwijderd
|
Ik had de hele dag les, en ik was niet meer gewend om om half acht om te staan, dus dat was een crime. De lessen waren wel goed te doen, gelukkig. Daarna even snel gewinkeld met een vriendinnetje en nu heb ik een nieuw vestje, wat mijn budget eigenlijk niet toelaat aangezien ik vrijwel geen geld meer heb door London maar ach.
Nu verwerk ik een interview dat ik eigenlijk vier weken geleden had moeten inleveren, dus ik typ maar hard door. |
05-02-2008, 23:23 | |
ik heb net met mijn vader sweeney todd gekeken vanaf een usb stick ( omg wij hebben een dvdspeler die direct vanaf usb kan lezen, wat een wonder) en dat was leuk alleen moest ik wel even in de hele musicalsetting komen. toffe film
06-02-2008, 01:40 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kom net terug uit Amsterdam, alwaar ik Duffy bekeek die echt heel tof is en halfslachtig ruzie zocht met Jacqueline van Krezip. Op de terugweg even langs mijn kroeg gegaan om de nieuwe aanwinst achter de bar te bekijken en ik vind mezelf leuker. |
06-02-2008, 14:25 | |
ik ben naar mijn peunie geweest en ze was te grazen genomen door de stalhonden want ze denkt dat hondjes leuk zijn en nu ga ik schoolwerk doen gelukkig alleen maar leuk schoolwerk.
06-02-2008, 16:02 | |
Verwijderd
|
ik ging gisteren met een vriend + vriendin uit in zwolle, en dat was leuk! vieze jongens (ik lig blijkbaar nog steeds wel redelijk in de markt, ha) en veel bier. nu ben ik net thuis en moet ik eigenlijk m'n kamer wat opruimen, maar dat ga ik gewoon niet doen. misschien morgen ofzo. en vanavond komt een vriend eten, zin in.
|
06-02-2008, 16:09 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: ik ging naar school en ben er nu eindelijk zeker van dat het mijn geschiedenisleraar niets uitmaakt wat ik doe dus nu hoef ik ook daarvoor niets meer te doen toen gesport en dat is fijnnn |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien? WolterB | 462 | 19-11-2014 22:24 | |
Lifestyle |
je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 25-07-2007 17:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 21:33 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen? sweetsummergirl | 14 | 27-06-2004 13:27 | |
Psychologie |
Eenzaamheid in welke mate normaal Green Day | 16 | 11-07-2003 16:35 |