Advertentie | |
|
25-02-2008, 11:01 | |
Ik woon nu in Den Helder
Goed, Den Helder kan wel wat verbetering gebruiken (maar eigenljk voornamelijk imagoverbetering), maar ik vind het een prima stad om te wonen. Een breed strandzand is mn achtertuin (direct achter mijn woning beginnen de duinen), lekkere frisse lucht hier (waar het wel eens aan schort in de stedelijke gebieden) en mogelijkheden genoeg (maar daar moet wel aan gewerkt worden) om het uitgaan hier een stuk leuker te maken. Alleen ligt Den Helder niet erg centraal en zie ik mijn vriendje iedere avond nogal vermoeid thuiskomen van zijn werk in Amsterdam (Bijlmer...). De belangrijkste reden om dan toch naar een andere plaats te verhuizen zou dus het woon-werkverkeer zijn. En dan lijkt Alkmaar me wel erg leuk.
25-02-2008, 11:05 | |
Ik heb geen idee. Als ik in Nederland blijf, heb ik sowieso niet echt voorkeur.
Als ik naar het buitenland ga, dan denk ik Groot-Brittannië ergens. Of Ierland. UK, in elk geval. Ik hou van Groot-Brittannië. Hoe die mensen daar praten en van die volksverhalen enzo. Ik vind zelfs chavs zo grappig, puur om dat accent.
26-02-2008, 16:44 | ||
Citaat:
26-02-2008, 16:47 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
26-02-2008, 17:16 | |
Het schijnt toch ook zo te zijn dat brutosalarissen van bepaalde veelverdieners opgehoogd worden om zo het progressieve belastingstelsel te compenseren? En dan willen ze met dat verhoogde brutosalaris alsnog vlaktaks. OMG oneerlijk.
Even OT. Amersfoort lijkt me ook wel wat.
26-02-2008, 21:35 | |
Italië waarom? Het trekt me zo. Verder weet ik neit waarom het is relaxt het laat me denken aan curacao maar met de welvaart van west europa en dat vind ik wel een goede combinatie.
27-02-2008, 11:01 | |
Verwijderd
|
Amsterdam. Oud-zuid, niet te ver van het centrum. Omdat het een erg fijne stad en een erg fijne buurt is.
Op zich woon ik nu ook in Amsterdam zuid, maar dit zijn relatief nieuwe huizen op kruipafstand van Amstelveen en ik wil graag een lief oud huis/appartement met een (binnen)tuin en een stoepje en het Vondelpark vlakbij. Ergens bij de Apollolaan lijkt me wel wat. Maar het is wel druk, ja, dus dan ga ik eens in de zoveel tijd naar Rusland en Italië en Duitsland, want dat zijn toffe landen met plaatsen waar niemand is. Oh, ik ga ook een keer voor minimaal een maand naar Amerika, maar dan ontwijk ik alle steden. Zo oneerlijk dat zo'n kutvolk zo'n mooi land met zulke mooie landschappen en (in sommige gebieden) zo'n fijn klimaat heeft. |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
"Tot welke groepering vallen de Hindoestanen?". onbekend1234 | 4 | 08-11-2014 07:15 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 01:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 19:35 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 11:36 |