Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik post helemaal niet zo vaak, maar als ik post krijg ik geen vervelende reacties terug. Misschien ligt t er meer aan wat je post.
Tsja en die regels, als je wat doorleest dan heb je denk al snel door hoe men hier met elkaar omgaat. Het is inderdaad zo dat de mensen die bij elkaar in de groep worden ingedeeld makkelijker met elkaar omgaan. Dit komt mede doordat ze ook meer tijd met elkaar kunnen doorbrengen. Dan leer je iemand kennen, en leden van de andere groep leren elkaar ook kennen, en dan komen de groepen minder snel samen. Wel een goed idee voor een onderzoek voor de psychologen of sociologen onder ons, groepsvorming op fora.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat mensen hier onaardig doen, komt vaak ook omdat nieuwelingen gewoon niet léuk zijn. Dit forum is vrij elitair, dus als iemand in eerste instantie niet gewoon normaal kan spellen en logisch nadenken, en vervolgens ook nog eens niet grappig is of uit zijn nek kletst, dan kan ie al snel de boom in. Er zijn best nieuwe mensen die meteen geaccepteerd worden, als ze zich gewoon acceptabel gedragen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben vrij nieuw hier. en toen ik mijn eigen muziek hier ging posten werd ik wel een beetje de grond in geboord.
![]() en nu heb ik 4 gedichten gepost en wordt er alleen maar een halve bladzijde kritiek gegeven zonder ook maar er over na te denken iets positiefs te zeggen. sinds een paar dagen hang ik rond in het "onzin"-forum en daar is de sfeer op en top! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Offtopic: Geloof ook niet dat ze het vervelend vinden hier, maar het is gewoon grappig en sommige dingen zijn ook wel een beetje waar
![]() ![]() hahahaha elitair ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Als ik het onzin forum lees zijn de meeste niet erg positief tegen/over je ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
Op een ander forum waar ik was, waren de meeste mensen 'onaardig' tegen nieuwe posters maar dat was meer de cultuur die er hing dan dat ze echt onaardig waren en het meenden. Als je er door kon prikken, was het een hele gezellige groep mensen. Er is één ding dat ik altijd terug zie komen, ongeacht de plek: Je moet de voertaal goed kunnen spreken, begrijpelijk zijn en je niet als een totale idioot gedragen. Dat werkt, helaas, in het echt ook wel eens zo. Groepsvorming gebeurt nu eenmaal. Ook op fora. Citaat:
||
Citaat:
En ik heb eigenlijk nog nooit een totaal niet-elitairforum meegemaakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben zelf altijd überpositief over mensen en tegen mensen.:$ ik kijk naar mensen en hoe ze vooruit kunnen komen, ik zou dat in principe zelfs nog tegen Jerny Kaagman zeggen als ze aan een modellen-wedstrijd mee wou doen. ik wil het beste uit mijzelf halen.
![]() god ik klink weer lekker stom ![]() |
![]() |
|
Muggen moeten niet zoemen als ze alleen offtopic kunnen zoemen.
![]() Tsja, nieuwelingen zijn nu eenmaal vaak nog niet ingeburgerd en de leuke kanten zijn nog niet zo duidelijk. Dingen als "dat is echt jouw stijl" zul je dan niet tegenkomen, en vooral als je dan hooglopende discussies aangaat zul je negatieve reacties tegenkomen; mensen kunnen zich nogal druk maken om wat een ander vindt en zij niet. ![]() Mocht je eens onvriendelijk ontvangen worden, gewoon doorzetten. Ze leren vanzelf je leuke kanten kennen en je vindt overal wel mensen waarmee je genoeg gemeen hebt om lief tegen elkaar te kunnen zijn.
||
Citaat:
Then again...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelf schaar ik mij graag onder de elite van de elite van dit forum gezien mijn mateloos boeiende en waardevolle forumbijdragen. Verder ben ik van mening dat elke nieuweling die onze forumcultuur wil penetreren zonder te voldoen aan een bepaalde forumstandaard zo spoedig mogelijk een nekschot dient te krijgen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-02-2008 om 13:55. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij doet het beter dan jij, geef maar gewoon toe.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[php] VBB script in php voor mijn forum micra | 15 | 19-06-2003 06:28 | |
Seksualiteit |
Het gaat steeds erger met dit forum Rabbi Daniel | 5 | 16-03-2002 23:48 | |
Software & Hardware |