|
|
Bekijk resultaten poll: Vertel het maar! | |||
Ja! Aantal spelers/functies uitbreiden! | 14 | 41.18% | |
Nee, joh! Laten zoals het is. | 23 | 67.65% | |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze poll |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
04-03-2008, 23:24 | ||
Citaat:
04-03-2008, 23:26 | ||
Citaat:
04-03-2008, 23:27 | ||
Citaat:
04-03-2008, 23:34 | ||
Citaat:
04-03-2008, 23:35 | |
Verwijderd
|
maartrouwens, dit is allemaal leuk en aardig. denken we nou echt dat de fb's toestemmen in én drie topics per spel én een kortere koelkastperiode én twee spellen tegelijkertijd?
ik denk dat wat allureV (toch?) voorstelde nog het beste plan is: elke speler mag maar om het spel meedoen. |
04-03-2008, 23:39 | |||
Citaat:
Ik ben tegen, mensen verbieden mee te doen is gewoon grandioos kut. Citaat:
04-03-2008, 23:45 | |
Als ik spelleider ben, maak ik een schema en iedereen die stemt krijgt een kruisje. Als je 2 of 3 keer niet gestemd hebt (dat is afhankelijk van de redenen die je post in het spel), krijg je een mooie pm van de spelleider.
04-03-2008, 23:46 | ||
Citaat:
Nadeel is dat dat niet zo goed te doen is met meerdere spelleiders. Hm.
04-03-2008, 23:49 | |
Ik vind dat 3 keer trouwens ook wel teruggebracht mag worden naar 2 keer niet stemmen, tenzij eerder aangegeven of achteraf een pm naar de spelleiders over het waarom (mits het een goede reden is)
04-03-2008, 23:52 | ||
Citaat:
In het algemeen (tenzij bij bans, ernstige dingen enz) worden spelers niet overgenomen of eruit gegooid. Dit omdat het spel dan al bezig is, het spel stoort, diegene misschien wel in een kutpositie zit en dat naar kan zijn voor het team waar diegene bijhoort enzo.
05-03-2008, 00:00 | ||
Citaat:
Maar aangezien we het hadden over aantal rondes niet stemmen en dit gedrag sowieso zelden voorkomt is het niet relevant
05-03-2008, 00:08 | |
Nou, al die mogelijdheden zijn wel leuk, zoals die nieuwe rollen en die hoeveelheden vergroten.
Persoonlijk vind ik het wel beter als we gwn werken aan een betere relatie tussen de spelers zelf. Ik weet, dat klink gestoord en al, maar nu hebben we spammers en inactieven, en trouwens, wat ik het trouwens het ergste vind, Dat er nooit op een eetronde-dag gepost wordt.
05-03-2008, 00:11 | ||
Citaat:
Kom maar terug als je vaker hebt meegespeeld. Niet om je af te zeiken, maar dit komt echt over of je niet weet waarover je praat.
05-03-2008, 00:20 | ||
Citaat:
Mensen posten in de eetrondes minder omdat ze dan gegeten kunnen worden. Je kunt dan wel uitgebreid je theoriëen gaan spuien, maar dan heb je alleen maar meer kans dat je opgegeten wordt. Daarbij is 'de relatie tussen spelers' prima, het zijn altijd hele leuke spellen. Bepaalde mensen zijn soms alleen niet zo actief, en dat is vervelend voor iedereen. Dus daar zoeken we een oplossing voor. Daarbij zei ik heel specifiek dat ik het niet lullig bedoelde, dus ik snap niet waarom je je nou aangevallen voelt.
05-03-2008, 00:35 | ||
Citaat:
05-03-2008, 00:35 | |
ik bedoelde Evilblue. Hij bedoelt dat er tijdens een eetronde nix gepost wordt. Omdat je dan direct opgevreten wordt en dat is waar. Maar verder heeft dat niet zoveel te maken met de relatie tussen spelers onderling. Dus ik ben het ook met DP eens. Ik ben het met jullie allebei eens
|
05-03-2008, 06:26 | |
Ik zou het spel in ieder geval niet groter maken dan dat het nu is. Het is nu al heel lastig om met 22 spelers overzichtelijk te kunnen spelen.
Misschien is het een idee om twee spellen tegelijkertijd te starten. 1. het uitgebreide spel, met 22 deelnemers, alle functies die we al hebben en met verhaal 2. het basis spel, met 15 deelnemers, alleen wolf, ziener, tovenaar en wolfsbane, zonder verhaal Voor het tweede spel kan er een apart account aangemaakt worden (spelleider#2 oid), en daar kan gewoon één iemand spelleiden. Of de spelleiders van spel 1 leiden ook spel 2.
05-03-2008, 12:03 | |
Dan krijg je daar waarschijnlijk ook weer gezeik om, immers, dan krijg je 'ik wil met de functies, ik wil dat niet' blabla
Trouwens, waarom onoverzichtelijk? Dat is één van de weinige woorden waarmee ik het ww-spel nog nooit heb omschreven
05-03-2008, 19:09 | |
Ik ben wel voor strengere bestraffing van spelers die niet stemmen. Dat kan het spel echt heel zwaar beïnvloeden. Zo heb ik ooit meegemaakt dat met 6 spelers het gelijkspel was tussen een wolf en de 2 geliefden. van de 6 stemgerechtigden hadden er maar 2 mensen gestemd. Er was 1 wolf over. 1 van de geliefden had dus uiteraard niet gestemd. Sorry, maar dan heb je voor mijn gevoel als inactieve speler echt een grens overschreden. Laat in het spel kan inactiviteit dus echt de uitslag van een spel beïnvloeden.
Inactiviteit in het topic zou ik wel toestaan. Waarom posten als je toch niets te zeggen hebt; dan wordt het toch alleen maar spam.
05-03-2008, 19:16 | ||
Citaat:
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 12:27 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 09:12 | |
De Kantine |