Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2008, 08:53
I C U
I C U is offline
Geweldig, zo'n weekend. Ik heb 'm heel veel gezien, het verliep allemaal prima en makkelijk en fijn. Die kleine dingetjes die hij doet voor mij, of voor iemand anders. Hij is écht lief. En een beetje een pestkop, maar dat is wel leuk

En oeh, stomende douche ochtend. Damn... *heeft nog trillende knieën* Kinky!
Oud 21-04-2008, 09:38
Verwijderd
Vriendje is lief En oeh hij zag er echt zó lekker uit gister, rrr. Hij zegt van die lieve dingen, knuffelt me zomaar uit het niets als hij denkt dat ik het nodig heb of gewoon omdat ie me lief vindt. Ik ben trots
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 11:53
Verwijderd
ik had zaterdag, gisteren + vanmorgen prima gezelschap
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 14:14
Rioto
ik was vergeten hoe relax het is om vrijgezel te zijn. Kan mn eigen ding doen, geen verplichtingen etc
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 15:36
metallica
metallica is offline
Hmm, gisteren echt een fijen dag gehad. ik ben zo blij dat hij nu een fulltime baan heeft en dat ik niet de enige ben die moe is na een dag werken/school. Dus is het nu gezellig samen bankhangen Maar hij gedraagt zich nog steeds als een schatje en dat zorgt ervoor dat ik soms echt de kriebels in mijn buik heb.
Oww, en dat was ook heel lief trouwens. Ik had laten vallen dat ik wel graag samen op vakantie wil gaan en dat ik liever daar geld aan uitgeef dan aan een festival. Maar hij wilde sowieso naar Lowlands eerst, dus wist het nog niet helemaal zeker. Nu zei hij laatst dat hij ook liever een paar daagjes weggaat dan naar een festival *glundert*
Oud 21-04-2008, 15:53
zeep007
zeep007 is offline
hij is te lief. Ik ging door rug vanmiddag, en hij is toen van zijn werk even naar huis gekomen om me onder een douche te zetten, me in te smeren, broodjes te maken en me te installeren in bed, en ging daarna weer naar zijn werk.
En daar ben ik was ik toch wel zoooo blij mee...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 16:13
Verwijderd
't is mijn lieverd, en denk maar niet dat ik 'm ooit laat gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 16:20
cagie
cagie is offline
Ik begin er een beetje een rotzooi van te maken zo langzamerhand.

Gelukkig gaat het op vriendschappelijk gebied goed! Ik heb lieve vrienden.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 16:55
Djeff
Djeff is offline
Ik voel me...hopeloos en eenzaam. Bah/
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 21:04
Verwijderd
Hihihiiiiiliefsmsje. ;x
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 22:31
Verwijderd

Nou. Hij kwam dus praten. Jankpartij, hoezé. Op een gegeven moment vergat ik bijna mijn rol en wilde ik hem troosten, zo zielig was ie.
Niet dat het goed komt. Spijt had ie, verschrikkelijk veel. Hij wist niet waar ie mee bezig was, wat hem overkwam. Het is niks voor hem, hij is geen player, in tegendeel. Nieman snapte waarom hij deed zoals hij deed, inclusief hijzelf. En het was niet nep, ons, die acht dagen, die achtbaan. Hij vind me nog steeds leuk, zag het helemaal zit, long term zelfs. Vond het verschrikkelijk om dat weg te gooien.
Het probleem is, dat het niet een ''oeps foutje'' was, geen geilheim&bezopenheid. Hij vindt, vraag me niet hoe dan kan, haar óók leuk. Mij vind hij héél leuk, verschrikkelijk leuk zelfs, maar wat hij van haar wil weet hij niet. Verwarring alom.
Dus. Toen heb ik de eer aan mezelf gehouden en gezegd dat ik niet kon leven met een vriendje die nog een andere meid in zijn hoofd heeft.
En toen ging hij na een klein uur maar weer weg. Dat was kut, want ik wil hem wél. Alleen niet zó.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 22:45
ST*R
ST*R is offline
@ Quis: oow echt kut, en idd goed dat je voor jezelf hebt gekozen. Fijn dat hij jou echt leuk vindt, maar lijkt me lastig mee te leven als hij ook nog iemand anders leuk vindt..

Citaat:

want ik wil hem wél. Alleen niet zó.
En dat ja. Ik wil hem zo graag, alleen wil hij mij niet op die manier. Het gaat écht lang duren voordat ik echt helemaal niks voor hem voel, voordat m'n hart niet meer een slag overslaat als ik hem zie, voordat dat gevoel van 'ik wil jou' weggaat. Als dat ooit al gebeurt.
Maargoed ik ga gewoon heel erg verliefd worden op mn date van donderdag en hij op mij en we leven nog lang en gelukkig!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 23:01
Velma
Velma is offline
Gossie

Een dag zonder hem en ik mis 'm al best erg
Oud 22-04-2008, 00:05
Verwijderd
hmm nice eerste date gehad, ze gaat nu voor paar weken naar thailand, maar komt wel een vervolg denk ik..

verder krijg ik onwijs veel aandacht van een 8 jaar oudere dame, ze is mooi en zeker lachen, maar 31... hmmmm..

eigenlijk heb ik ook helemaal geen tijd voor meisjes!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 10:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Bah, slecht.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 11:16
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
OMG. Dit is onverwacht. Mijn droomjongen is opeens vrijgezel. Serieus. OMG. Wat nu...hij is er kapot van. Dus voorzichtig aanpakken. Maar hij is echt ideaal voor mij... damn. Dit had ik niet verwacht. Wat nu... Hij is echt iemand waarmee ik zou kunnen trouwen. Hij heeft alles wat ik wil. Niet te serieus, maar wel vol ervaring, heerlijk tegengas, sarcasme, bot, maar niet te. Damn. Wat nu... ik ben bang dat ie straks zo heel veel vrouwen om zich heen heeft... Dat ik hem kwijt raak al snel. Maar voor hij hier overheen is... Ik wil geen rebound zijn...
In dit soort moeilijke tijden iemand actief troosten en er altijd voor hem zijn, als een gewone vriendin, kan toegang geven tot verliefdheid. Dat is volgens mij echt een wondermiddeltje. Iemand troosten.

Succes
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 13:28
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
*knip*
En toen ging hij na een klein uur maar weer weg. Dat was kut, want ik wil hem wél. Alleen niet zó.
Dat kan sneller gebeuren dan je zou denken, ik heb precies zijn verwarring gehad. Na een tijdje kom je erachter dat degene die je oorspronkelijk leuk vond en ook beter kende, sowieso meer waard is voor je. Alleen moet er even een proces aan vooraf gaan waarin je langzaam ook gevoelsmatig tot dat inzicht komt. Blaat, anyway, ik heb het gevoel dat het nog goed kan komen.
Oud 22-04-2008, 15:22
I C U
I C U is offline
<3

En gossiej, wat een nutteloze dag vandaag, maar vooruit. Vanavond zie ik 'm weer!
Oud 22-04-2008, 15:22
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm hij gaat in oktober twee weken met zijn vader op vakantie. Hardstikke leuk voor hem natuurlijk, maar daardoor kan hij niet met mij naar Lowlands, niet naar Londen en zit er volgend jaar zomer ook weinig in gok ik zo en daar baal ik dan wel weer van en dat kan ik dan ook weer niet voor me houden.
Oud 22-04-2008, 15:43
Verwijderd
Is het verliefdheid te noemen als je 5 dagen niet gegeten hebt, aan bijna niets anders meer kunt denken dan aan hem en de hele tijd slome jazzmuziek draait?
Ik dacht dat je vrolijk werd van verliefdheid, maar ik word gewoon een zombie. Onzeker, neurotisch en zwijgzaam. Damn deze verliefdheid. Zo irrationeel en zinloos.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 15:51
Luna
Luna is offline
Citaat:
Hmm hij gaat in oktober twee weken met zijn vader op vakantie. Hardstikke leuk voor hem natuurlijk, maar daardoor kan hij niet met mij naar Lowlands, niet naar Londen en zit er volgend jaar zomer ook weinig in gok ik zo en daar baal ik dan wel weer van en dat kan ik dan ook weer niet voor me houden.
hij gaat 2 weken met zn vader weg en kan daardoor de komende 2 jaar niet met jou weg, niet eens 3 dagen? Ik zie hier echt totaal geen logica in
Oud 22-04-2008, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Ik zie hier echt totaal geen logica in
idem hier.

ot: alles in orde hoor
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 16:18
Verwijderd
ik ben een slecht vriendinnetje, want ik hoop dat zijn voetbalclub vanavond verliest
dan kunnen we komend weekend namelijk even lekker weg en anders stellen we dat uit
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 16:32
Verwijderd
Citaat:
anyway, ik heb het gevoel dat het nog goed kan komen.
Als jij hem even wat fatsoen, algemene logica der mensheid en daadkracht komt inpeperen, dan misschien.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Als jij hem even wat fatsoen, algemene logica der mensheid en daadkracht komt inpeperen, dan misschien.
Sarcasme, heerlijk.

Oh, en ja na het eerst hardnekkig ontkend te hebben; ik ben toch wel verliefd, oeps.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 17:18
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
hij gaat 2 weken met zn vader weg en kan daardoor de komende 2 jaar niet met jou weg, niet eens 3 dagen? Ik zie hier echt totaal geen logica in
Beperkt budget....
Oud 22-04-2008, 17:29
Verwijderd
niet echt relationeel, maar toch:
ik ga m'n tattoo laten verwijderen !!
ergens toch een beetje relationeel hoor, mijn vriend is niet zo tattoo-ig en ik denk dat hij dat wel fijn gaat vinden

kost pokkeveel geld, maar er moet zo'n tien weken tussen de behandelingen zitten, dus normaal gezien wordt dat geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 18:09
Verwijderd
Da's toch wel erg, dat je op je 23e al een tattoo laat verwijderen. Lesje voor iedereen die er een wil nemen

OT: Zie 'm veel deze week, leuk :] Morgen uit eten, donderdag zie ik 'm wel tijdens het uit gaan, vrijdag de hele dag in bed liggen mwahahah. Oh en zaterdag moet ik mee naar Duitsland, aaah. Ich muss geschwind üben
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 18:18
Rob
Rob is offline
Citaat:
Da's toch wel erg, dat je op je 23e al een tattoo laat verwijderen. Lesje voor iedereen die er een wil nemen
Daarom neem ik er zelf geen, anders had ik het echt wel gedaan.

OT: Het gebruikelijke: Dus niet veel boeiends, kan mij er niet druk om maken, etc..
Oud 22-04-2008, 18:30
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Na een avond/nacht uitgaan waarop ik door bepaalde mensen nogal genegeerd werd, kreeg ik een vreselijke dip, begon al toen het tegen het einde liep en thuis was ik helemaal weggezakt. Miste ex enorm, had meer dan ooit het gevoel dat ik het komende jaar geen relatie zal kunnen hebben omdat ik gewoon op niemand anders verliefd kan worden en voelde me door dat alles nogal eenzaam. Gelukkig heeft mijn ex slaapproblemen en kreeg ik meteen een sms terug nadat ik het niet had kunnen laten om het íemand te laten weten. We hebben weer wat vriendelijke contact, maar weet niet in hoeverre me dat gaat helpen... zeker niet als ze zegt dat ze nog niet over me heen is op een bepaalde manier, en dan tóch doorgaat met haar zo snel verkregen relatie, waarvan ze zelf redelijk zeker denkt te weten dat het geen rebound is. Zou best kunnen dat het niet zo is, maar reden genoeg voor twijfel en storende gevoelens. Anyway, buiten het forum ben ik nog altijd negen van de tien keer gezellig bezig... want op zich gaat het niet eens slecht voor de rest, afgezien van de studieresultaten door die paar weken dat ik dizzy/lusteloos was door al dat gezeik.
Eerlijk gezegd denk ik dat het moeilijk zal zijn om vriendschappelijk contact te hebben... ofja hoe lang is het uit? Want vaak blijf je dan toch gevoelens houden. Misschien kun je voorlopig op niemand verliefd worden, maar wie zegt dat een relatie noodzakelijk is voor geluk? Het kan fijn zijn, maar even alleen zijn kan ook fijn zijn hoor .
Dit soort situaties zijn altijd verrot, sterkte!

OT: Ik weet het niet zo goed. De ene keer erger ik me dood aan mijn vrienden, de andere keer, zoals vandaag, is het super gezellig. Het ligt gewoon aan mij, ik kan niet omgaan met stress en dan is elke prikkel te veel.

Met mijn beste vriend weet ik het allemaal niet. Sinds hij weer terug is bij dat meisje is alles veranderd. Ik durf gewoon niet meer zomaar te bellen/te smsen, bang dat ze boos wordt, dat ze gaat zeiken, dat zij relatieproblemen krijgen door mij en ik het verpest voor hem (ook al zou ik het liefst willen dat ze uit elkaar gaan, maar goed zo'n trut ben ik ook weer niet, als hij gelukkig met haar is... ook al betwijfel ik dat, maar hij zoekt het zelf maar uit). Ik weet gewoon dat ze nog steeds denkt dat ik hem terug wil, ook al is het al vier jaar uit ofzo en waren we allang weer bij elkaar geweest als we dat hadden gewild ik ben echt géén bedreiging. Maar goed.
Ik houd mijn handen er maar vanaf (overigens bedoel ik dit niet in letterlijke zin).
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 18:55
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
OMG. Dit is onverwacht. Mijn droomjongen is opeens vrijgezel. Serieus. OMG. Wat nu...hij is er kapot van. Dus voorzichtig aanpakken. Maar hij is echt ideaal voor mij... damn. Dit had ik niet verwacht. Wat nu... Hij is echt iemand waarmee ik zou kunnen trouwen. Hij heeft alles wat ik wil. Niet te serieus, maar wel vol ervaring, heerlijk tegengas, sarcasme, bot, maar niet te. Damn. Wat nu... ik ben bang dat ie straks zo heel veel vrouwen om zich heen heeft... Dat ik hem kwijt raak al snel. Maar voor hij hier overheen is... Ik wil geen rebound zijn...
same here, mijn droomjongen werd ook opeens vrijgezel, en i am working on it
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 18:59
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hardlopen is goed voor je ego
Oud 22-04-2008, 19:03
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Een kennis van mij op fysiotherapie heeft vandaag mijn nummer gevraagd.
Leuk zou je zeggen. Maar... hij is 36 .
Ik wist wel dat hij me wel zag zitten, daarvoor maakte hij iets teveel toenadering en ik voelde me ook best wel gevleid (hij is niet lelijk voor iemand van 36), maar als het zo puntje bij paaltje komt. Ik schrok me dood. Ik stribbelde eerst een beetje tegen, maar toen kwam hij al met een potlood en zijn sportkaart aanzetten, of ik het daar maar even op wilde schrijven. Dus ik krabbelde het heel snel neer. Ben ik later toch maar ff teruggelopen om te zeggen dat ik het een beetje vreemd vond dat mijn nummer nu op zijn kaart stond. Toen maar uitgegumd .
Toen wilde hij mij zijn nummer geven en of ik ook maar naar een feestje van hem wilde komen, in het huis van vrienden van hem.
Toen ik ehhh... zei was de boodschap wel duidelijk, geloof ik.

Ik had het kunnen weten, toen ik nog een relatie had een paar maanden terug zei mijn fysiotherapeute:
'O je hebt een vriend, nou anders was **** er met je vandoor gegaan.'
Ik weet niet hoe ze daar was bijgekomen, maar goed.

Schrik alom, en nu vind ik hem toch wel een heel klein beetje zielig
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 21:20
battlestar
battlestar is offline
priiima, niets te klagen

bijna saai, geen dramaverhalen, als ik alles hier zo lees
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 21:53
Verwijderd
Citaat:
ik ben een slecht vriendinnetje, want ik hoop dat zijn voetbalclub vanavond verliest
dan kunnen we komend weekend namelijk even lekker weg en anders stellen we dat uit
jeej gelijkspel en nou wil ie niet naar de wedstrijd zaterdag omdat dat slecht is voor zn hart
dus we gaan weg
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 21:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Is het verliefdheid te noemen als je 5 dagen niet gegeten hebt, aan bijna niets anders meer kunt denken dan aan hem en de hele tijd slome jazzmuziek draait?
Ik dacht dat je vrolijk werd van verliefdheid, maar ik word gewoon een zombie. Onzeker, neurotisch en zwijgzaam. Damn deze verliefdheid. Zo irrationeel en zinloos.
Je bent niet de enige hoor. Ik word altijd eerst wel vrolijk, maar daarna slaat de twijfel in en word ik ook erg somber. Helaas ga ik er alleen maar meer van eten.
Ik had vorige week zelfs ineens een 'nervous breakdown' op m'n werk, mede omdat ik gewoon niet weet wat ik met hem aan moet. Hopelijk spreken we snel weer af, want dan kan ik mss een beetje zien hoe het zit tussen ons, of in een dronken waas een move maken.
*zuuuuuucht*
Gelukkig zijn al m'n vrienden wel superlief voor me en ik ben blij dat ik ze ken enzo. Jammergenoeg zie ik ze te weinig, maar dat komt nog wel goed.
Oud 22-04-2008, 22:07
metallica
metallica is offline
Wauw, weer echt een gezellige avond gehad. Samen met m'n huisgenoot gekookt en biertjes gedronken Het is echt leuk dat we het zo goed met elkaar kunnen vinden en over bijna alles kunnen kletsen. Maandag gaan we samen hartjeskoekjes bakken voor het meisje dat hij op het oog heeft, schattig toch En met vriendjelief ga ik donderdag uiteten en gezellig doen <3
Oud 22-04-2008, 22:41
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Eerlijk gezegd denk ik dat het moeilijk zal zijn om vriendschappelijk contact te hebben... ofja hoe lang is het uit? Want vaak blijf je dan toch gevoelens houden. Misschien kun je voorlopig op niemand verliefd worden, maar wie zegt dat een relatie noodzakelijk is voor geluk? Het kan fijn zijn, maar even alleen zijn kan ook fijn zijn hoor .
Dit soort situaties zijn altijd verrot, sterkte!
15 december maakte ik het uit omdat ik verward was, na een maandje was het eigenlijk al duidelijk hoeveel ze wel niet voor me betekende, in de loop van januari liet ik dat steeds meer merken (halfjanuari zoende ze voor het eerst die jongen; daarvoor wilde ze me nog heel graag terug, zegt ze...) en 26 februari werd het na geharrewar pas echt duidelijk dat ze met die gast verder wilde ipv met mij.

Dank je. Ik heb de fantastische eigenschap snel geobsedeerd te raken door relaties die op een vervelende manier uitgaan, maar meestal zie ik gelukkig wel in hoeveel ik nog heb om geluk uit te putten. Het gemis zal alleen nog wel even doorgaan.

Succes met je beste vriend; eerlijk zijn lijkt me nog altijd het best...
Oud 22-04-2008, 23:17
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
15 december maakte ik het uit omdat ik verward was, na een maandje was het eigenlijk al duidelijk hoeveel ze wel niet voor me betekende, in de loop van januari liet ik dat steeds meer merken (halfjanuari zoende ze voor het eerst die jongen; daarvoor wilde ze me nog heel graag terug, zegt ze...) en 26 februari werd het na geharrewar pas echt duidelijk dat ze met die gast verder wilde ipv met mij.

Dank je. Ik heb de fantastische eigenschap snel geobsedeerd te raken door relaties die op een vervelende manier uitgaan, maar meestal zie ik gelukkig wel in hoeveel ik nog heb om geluk uit te putten. Het gemis zal alleen nog wel even doorgaan.

Succes met je beste vriend; eerlijk zijn lijkt me nog altijd het best...
Hmhm, dat laatste ken ik, ik raak ook altijd een beetje obsessed. Ik ga ook vaak veel herbeleven door er veel aan te denken.
Uiteindelijk heeft veel leuke dingen doen me er echt vanaf geholpen, en, ik geef het toe, er was een jongen die me ook wel heeft geholpen. Misschien heeft zij dat ook wel?
Meestal weet je pas wat je kwijt bent nadat je het bent verloren, hè? Gemis slijt. Doe genoeg leuke dingen, dan komt het vast goed met je !

In de liefde is men vaker wispelturig dan je zou verwachten! Het komt wel goed met je, genoeg afleiding zoeken en realistisch zijn: er zijn meer leuke meisjes op aarde. Je ziet het alleen nu niet. Tunnelvisie noem ik dat . En zoals ik al zei: alleen zijn is zo heel vreselijk nog niet. Alleen bij vlagen.

En over mijn beste vriend: hij weet hoe ik er over denk. Ik praat er niet meer over, alleen maar slecht voor de sfeer en bij hem komt het aan alsof ik de hele tijd preken geef. We gaan wel met elkaar om, maar praten nooit over haar. Ik heb hem net toch wel gebeld om te vragen of hij naar iets - voor mij - belangrijks komt, volgens afspraak - en natuurlijk belde ik terwijl hij bij haar zat . Maar ach. Het komt wel goed hoor, zij doet alleen altijd moeilijk, maar we hebben ergere dingen meegemaakt samen, dus .
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 01:13
Verwijderd
Citaat:
OT: Oeh, Pole Fitness overleefd en het was/is echt supervet! Typen doet wel pijn aan m'n spieren en ik ben morgen écht blauw en heb spierpijn en weet ik wat, maar leuk is het zeker! Yeah!
Dat ja Ik voelde het al in mijn schouders toen ik terug reed. Maar het is het zeker waard!

En verder: Tsja... Onze relatie is de laatste weken naar een heel ander niveau gegaan. Nu hadden we al heel wat voor de kiezen gekregen, maar natuurlijk veranderen er dingen, bij allebei. En dat is niet altijd leuk, maar vooral heel confronterend, verwarrend en pijnlijk soms. Toch is er dat gevoel van: Wij redden het wel want wij horen bij elkaar. No matter what. En weten dat die basis er is, is verdorie fijn
En eigenlijk heeft het ook wel wat; weg die roze wolkjes, weten dat je elkaar wel eens vreselijk pijn doet, weten dat niet alles leuk is, dat alle liefdesliedjes stiekem eigenlijk gewoon bullshit zijn en dan toch dwars door dat alles heen voor elkaar kiezen omdat je stomweg van de ander houdt en voor elkaar gekozen hebt. Wij horen, klaar.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Ik begin er een beetje een rotzooi van te maken zo langzamerhand.

Gelukkig gaat het op vriendschappelijk gebied goed! Ik heb lieve vrienden.
heel erg herkenbaar, lang leve mijn lieve vriendinnetjes

en verder heb ik net te horen gekregen dat mijn diplomauitreiking sowieso niet doorgaat ook al moet ik nog een cijfer terugkrijgen omdat ik een of ander achterlijk portfolio-onderdeel mis en op zo'n moment mis ik een vriendje die je even heel stevig vasthoudt toch wel heel erg
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 10:40
stout!
stout! is offline
Alles gaat goed, maar ik voel me niet fantastisch, een beetje onzeker. Kan met hormonen te maken hebben, dus ik negeer het maar.

Ik mag in ieder geval op gesprek komen voor de master journalistiek in Amsterdam, wat heel vet is want er worden maar 25 mensen voor uitgenodigd!
En ik ben ook al door naar de volgende ronde voor rijkstrainee, dus mijn zelfvertrouwen kreeg een goede boost .

En 40 maanden geleden kregen we verkering , dat is toch wel verdomd lang. Nooit gedacht dat ik het zo lang met iemand zou kunnen uithouden, maar het blijkt zelfs leuk te zijn.

En vriendschappen gaan wel goed, alleen soms die stomme onzekerheid. Ik ben 22, dat moet echt eens ophouden.
Oud 23-04-2008, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Dat ja Ik voelde het al in mijn schouders toen ik terug reed. Maar het is het zeker waard!

En verder: Tsja... Onze relatie is de laatste weken naar een heel ander niveau gegaan. Nu hadden we al heel wat voor de kiezen gekregen, maar natuurlijk veranderen er dingen, bij allebei. En dat is niet altijd leuk, maar vooral heel confronterend, verwarrend en pijnlijk soms. Toch is er dat gevoel van: Wij redden het wel want wij horen bij elkaar. No matter what. En weten dat die basis er is, is verdorie fijn
En eigenlijk heeft het ook wel wat; weg die roze wolkjes, weten dat je elkaar wel eens vreselijk pijn doet, weten dat niet alles leuk is, dat alle liefdesliedjes stiekem eigenlijk gewoon bullshit zijn en dan toch dwars door dat alles heen voor elkaar kiezen omdat je stomweg van de ander houdt en voor elkaar gekozen hebt. Wij horen, klaar.
Prft, ik snap echt geen zak van jouw berichtjes van de laatste tijd. Gaat het allemaal wel goed? Of is de verliefdheid uiteindelijk toch aan het afnemen? (wat niet zo gek zou zijn na zo lang).

Maar dat laatste. Ja. Dat is nou precies wat exlief niet snapte, dat het soms gewoon geen bal aan is en dat je er dan maar voor moet gaan, als je inderdaad een werkende relatie wilt hebben/houden. Anders kun bezig blijven, elke twee jaar een nieuwe partner zoeken... Zo frustrerend, want ooit komt ie er natuurlijk wel achter, maar dan heb ík er niks meer aan. Grm.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 11:12
Verwijderd
Het blijft gewoon goed gaan
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 11:30
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Prft, ik snap echt geen zak van jouw berichtjes van de laatste tijd. Gaat het allemaal wel goed? Of is de verliefdheid uiteindelijk toch aan het afnemen? (wat niet zo gek zou zijn na zo lang).

Maar dat laatste. Ja. Dat is nou precies wat exlief niet snapte, dat het soms gewoon geen bal aan is en dat je er dan maar voor moet gaan, als je inderdaad een werkende relatie wilt hebben/houden. Anders kun bezig blijven, elke twee jaar een nieuwe partner zoeken... Zo frustrerend, want ooit komt ie er natuurlijk wel achter, maar dan heb ík er niks meer aan. Grm.
Je hebt het nog zo vaak over je ex en vergelijkt je huidige vriend (ik weet niet of het vast is of niet) steeds met hem. Zit er niet diepgeworteld nog steeds een verlangen dat jullie weer bij elkaar komen?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Je hebt het nog zo vaak over je ex en vergelijkt je huidige vriend (ik weet niet of het vast is of niet) steeds met hem. Zit er niet diepgeworteld nog steeds een verlangen dat jullie weer bij elkaar komen?
Joh Terugwillen is een beetje een lastige, want ik denk dat dat maar heel moeilijk kan en ik zou dat ook niet nú op dit moment willen. Maar ik had liever gehad dat het niet uit was gegaan, ja (achteraf *headdesk*). Mochten we ooit weer bij elkaar komen dan duurt dat nog jaren, dus de kans is groot dat ik voor die tijd tot de conclusie ben gekomen dat ik de Duitser wel wil houden (of, als het toch niet werkt met hem, dat er iemand anders voorbij komt).
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 14:24
Verwijderd
En nu moet ik het aan iederéén gaat uitleggen vertellen en damn, dat is zo vermoeiend. Gisteren wel héél fijn gepraat met mijn liefste vriendinnetje, t is zo'n schat. Zelf zit ze ook een een rotte situatie dus we gingen samen lekker zielig zitten doen.
Vandaag hoorde ik van haar dat W, een ander bestuurslid, J en I al kleffend ''betrapte'' in de bestuurskamer. God god god wat had ie een spijt op maandag. Zó veel spijt dat hij zich dinsdag I alweer laat troosten door haar.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 14:26
Verwijderd
Wat rot om te horen Quis! Maar ja, hij vindt jullie allebei leuk. En jij wil hem niet op deze manier, en zij wel. Dus zolang hij er nog niet uit is dat jij lekker bent (duh) en zij in de buurt is....
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 14:48
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
same here, mijn droomjongen werd ook opeens vrijgezel, en i am working on it
and nu issie van mij
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 14:53
snoopy
snoopy is offline
Citaat: