Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2008, 16:52
Broeder
Broeder is offline
Ach, ik mag ook altijd wel graag vertellen dat ik bij het WTC stond vlak voor de vlam erin ging, maar ja, na zeven jaar is de rek ook wel een beetje uit die anekdote.
Oud 22-04-2008, 20:56
kuik
kuik is offline
Citaat:
Heb je een miljoen geërfd?
nee, het tripje naar NYC gaat niet door.
Oud 22-04-2008, 21:17
battlestar
battlestar is offline
Komende zomer drie weken naar ZO-Azie met een best druk reisschema (9-14 juli: Hongkong, 14-15 juli: Macau, 15-20 juli: Bangkok, 20-23 juli: Siem Reap, 23-27 juli: Kuala Lumpur, 27-29 juli: Singapore) maar hoe lang je ook gaat, het is toch altijd te kort
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 22:22
Alecto Rodolfi
Alecto Rodolfi is offline
Eerst ga ik examencursus Natuurkunde geven voor de herkansing van het CE, dan ga ik een midweek op familiebezoek in Moskou, vervolgens ga ik met mijn ouders, broer en zus 2 weken naar Chili en Argentinië en daarna ga ik met mijn jaarclub nog een weekje naar Portugal... DRUK dus!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 14:14
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
mijngod, teringlang in het vliegtuig voor een paar dagen thailand.
sorry, dagen moesten weken zijn
Oud 24-04-2008, 14:27
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik ga 2 maanden stagelopen in Afrika, welk land is nog onbekend. YES.
Oud 24-04-2008, 15:22
Verwijderd
Citaat:
nu gaan we naar ijsland, ook tof.
Ben ik begin dit jaar geweest, prachtig land, wil er volgend jaar ook zeker weer heen, maar dan in de zomer.
Ik heb het hele jaar al zo'n beetje vakantie gehad omdat ik dit jaar niet studeer. ik ga voornamelijk werken en ik wil wat festivals afgaan en eindelijk een keer naar Berlijn.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 17:02
Luna
Luna is offline
ik ga 3weken met mn vriendje op vakantie in oostEuropa, eerst sziget en dan Kroatië
Oud 25-04-2008, 18:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga een weekje naar Kroatie (Rovinj) met op de heenreis een tussenstop in Oostenrijk van een dag of twee (Flachau) en op de terugweg een tussenstop in Munchen van een paar dagen Met mijn vriend en zijn vrienden, met twee auto's
Oud 25-04-2008, 20:43
amor
amor is offline
Citaat:
Eerst ga ik examencursus Natuurkunde geven voor de herkansing van het CE, dan ga ik een midweek op familiebezoek in Moskou, vervolgens ga ik met mijn ouders, broer en zus 2 weken naar Chili en Argentinië en daarna ga ik met mijn jaarclub nog een weekje naar Portugal... DRUK dus!
2 weken is wel errug weinig voor Chili en Argentinie. Hopelijk ga je dan einde van dit jaar? Vanwege t weer?
Oud 25-04-2008, 21:48
kuik
kuik is offline
Citaat:
Ben ik begin dit jaar geweest, prachtig land, wil er volgend jaar ook zeker weer heen, maar dan in de zomer.
Ik heb het hele jaar al zo'n beetje vakantie gehad omdat ik dit jaar niet studeer. ik ga voornamelijk werken en ik wil wat festivals afgaan en eindelijk een keer naar Berlijn.
ik ben ook erg benieuwd
Oud 02-05-2008, 23:07
Alecto Rodolfi
Alecto Rodolfi is offline
Citaat:
2 weken is wel errug weinig voor Chili en Argentinie. Hopelijk ga je dan einde van dit jaar? Vanwege t weer?
Het komt er eigenlijk op neer dat we 12 dagen in Chili zijn en daarna 3 dagen in Buenos Aires voor een stedentrip. Ik ga ergens in augustus en het is dan winter in Zuid-Amerika... ongeveer 20 graden dan, dacht ik? Maargoed.. ik heb er in ieder geval zin in
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 23:12
Verwijderd
Ik ga met een hoop homies surfen in Mimizan en misschien nog snel een kijkje nemen in spanje, als er nog tijd/geld over is.

Zon, zee, strand, hangmatten, uitgaan en goedkope booze

Citaat:
hey niet fucken met NYC, zeker niet nu de dollar het absolute nulpunt heeft bereikt.
Ik denk dat er inderdaad redelijk snel een nike-schoenenfabriek geopend gaat worden als het zo door blijft gaan!

Laatst gewijzigd op 03-05-2008 om 10:02.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 11:22
BendeBen
BendeBen is offline
leren surfen in frankrijk met homes en/of met een tentje canada bekijken en daarna mn faillissement aanvragen
Oud 03-05-2008, 12:27
nps
nps is offline
Citaat:
Ik ga met een hoop homies surfen in Mimizan en misschien nog snel een kijkje nemen in spanje, als er nog tijd/geld over is.

Zon, zee, strand, hangmatten, uitgaan en goedkope booze

Ik denk dat er inderdaad redelijk snel een nike-schoenenfabriek geopend gaat worden als het zo door blijft gaan!
mimizan is niet goedkoop qua booze hoor
Oud 03-05-2008, 12:35
Verwijderd
In de supermarkten en in het surfkamp zelf viel het hartstikke mee. Dan maar wat minder shots in da club.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 12:52
kuik
kuik is offline
Citaat:
In de supermarkten en in het surfkamp zelf viel het hartstikke mee. Dan maar wat minder shots in da club.
naar welk kamp ga je?
Oud 03-05-2008, 13:25
Verwijderd
Zijn we nog niet helemaal uit. Waarschijnlijk gaan we met breakloose mee, ik weet alleen nog niet of we ook meereizen of dat we met eigen waggies gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 16:02
kuik
kuik is offline
Citaat:
Zijn we nog niet helemaal uit. Waarschijnlijk gaan we met breakloose mee, ik weet alleen nog niet of we ook meereizen of dat we met eigen waggies gaan.
die is iig relaxter dan oneill.
oneill surfkamp was kut.
Oud 03-05-2008, 16:23
Verwijderd
Hmm, 2 jaar geleden zat het oneill kamp recht tegenover ons, nog redelijk veel met die tjappies gechilled ook. Maar het zag er wel precies hetzelfde uit, zij betaalde alleen iets van 100-150 euro meer.

Wat was er kut aan dan?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 12:43
kuik
kuik is offline
Citaat:
Hmm, 2 jaar geleden zat het oneill kamp recht tegenover ons, nog redelijk veel met die tjappies gechilled ook. Maar het zag er wel precies hetzelfde uit, zij betaalde alleen iets van 100-150 euro meer.

Wat was er kut aan dan?
het kamp was te groot en de tenten stonden echt fuckin' dicht op elkaar, helemaal geen ruimte om een beetje te chillen rondom je tent. sommige tenten stonden zelfs schuin tegen een duin aan.
en bovendien vond ik de crew niet echt relaxt, beetje arrogant enzo.
het breakloose kamp zag er iig relaxter uit qua indeling.
mimizan vond ik wel leuk though
Oud 04-05-2008, 13:01
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oei ik ga deze zomer misschien helpen bij het maken van een horrorfilm, ze zochten vrijwilligers en ik ben vrij EN gewillig
Oud 04-05-2008, 13:05
Verwijderd
Citaat:
het kamp was te groot en de tenten stonden echt fuckin' dicht op elkaar, helemaal geen ruimte om een beetje te chillen rondom je tent. sommige tenten stonden zelfs schuin tegen een duin aan.
en bovendien vond ik de crew niet echt relaxt, beetje arrogant enzo.
het breakloose kamp zag er iig relaxter uit qua indeling.
mimizan vond ik wel leuk though
Nu je het zegt, dat was idd het geval. Wat 'vakantievrienden' stonden schuin en massive dicht op elkaar.

Maargoed, onthou het dan maar. Breakloose was echt heel chill. Aardige crew ook.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 13:32
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
oei ik ga deze zomer misschien helpen bij het maken van een horrorfilm, ze zochten vrijwilligers en ik ben vrij EN gewillig
haha toch niet die nazi-zombies uit de noordzee film he (hoe heet ie ook alweer?)

daar heb ik me ook echt letterlijk jaren geleden voor ingeschreven
Oud 04-05-2008, 13:34
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nee alhoewel me dat ook erg interessant lijkt hehehe.
Oud 04-05-2008, 13:45
BendeBen
BendeBen is offline
gevonden. Worst Case Scenario heet ie
http://www.gorehoundinc.com
gaaf ze gaan filmen in 2008 dus dat zal deze zomer wel zijn.

ik wil een mailtje met "hoi je bent zombie-extra kom daar en daar om dan en dan"
zou briljant zijn
Oud 04-05-2008, 14:05
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
heb me daar ook maar even voor ingeschreven, met vermelding van mijn tweestemmige yo momma sucks cock in hell-stem.
Oud 04-05-2008, 14:10
Verwijderd
Haha, ik ga me ook inschrijven!

Hmm, het helpt als je een foto stuurt. Moet ik daan zombie-pose aannemen?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 14:12
BendeBen
BendeBen is offline
hehe oeps, hoe meer mensen zich inschrijven hoe minder kans ik maak natuurlijk
Oud 04-05-2008, 15:22
Verwijderd
Ik ga voor anderhalf jaar het Israëlische leger in. Hopelijk al per augustus.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 15:27
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Haha, ik ga me ook inschrijven!

Hmm, het helpt als je een foto stuurt. Moet ik daan zombie-pose aannemen?
haha straks wordt het een grote forummeeting daaro
ik heb geen zombiepose dus ik heb maar geen foto ingestuud maar ik hoop dat ze een beetje warme gevoelens krijgen van mijn beschrijvingen. ik ben alleen benieuwd wat m'n moeder d'rvan vindt, nazi zombies vindt ze denk ik niet zo heel tof
Oud 04-05-2008, 16:10
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Ik ga voor anderhalf jaar het Israëlische leger in. Hopelijk al per augustus.
gaaf, hoe krijg je dat voor elkaar dan? je bent geen burger van israel neem ik aan?
Oud 04-05-2008, 16:48
Verwijderd
Citaat:
gaaf, hoe krijg je dat voor elkaar dan? je bent geen burger van israel neem ik aan?
Wanneer je minimaal 1 joodse grootouder hebt en tussen de 18 en 24 jaar bent, is het mogelijk om je aan te melden voor een vrijwilligersprogramma van minimaal 1,5 jaar, waarvan de daadwerkelijke diensttijd ruim 9 maanden bedraagt:

http://www.mahal-idf-volunteers.org/

Voor mensen zonder directe familie in Israël zijn er extra voorzieningen:

http://www.mahal-idf-volunteers.org/...2/lonesold.htm
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 16:54
Verwijderd
Het gaat een geweldige zomer worden. Ik ga nergens heen maar een festival wat echt 1 block van mij is heeft net de band line-up bekend gemaakt en dat word dus 4 dagen FEEST. En het word als het goed is een mooie hete zomer, we hebben net een gratis barbeknoei verkregen en mijn huur is naar beneden gegaan.
De kroeg hier vlakbij is weer open voor de zomer, ik heb een leuke vent ontmoet en mn beste vriend is tot September thuis. Ahhhhh fijn.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Wanneer je minimaal 1 joodse grootouder hebt en tussen de 18 en 24 jaar bent, is het mogelijk om je aan te melden voor een vrijwilligersprogramma van minimaal 1,5 jaar, waarvan de daadwerkelijke diensttijd ruim 9 maanden bedraagt:

http://www.mahal-idf-volunteers.org/

Voor mensen zonder directe familie in Israël zijn er extra voorzieningen:

http://www.mahal-idf-volunteers.org/...2/lonesold.htm
Heel goed, ik heb dat ook overwogen, bij de volgende officiële oorlog waar Israel bij betrokken is wil ik dat ook doen. Wees trots.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Heel goed, ik heb dat ook overwogen, bij de volgende officiële oorlog waar Israel bij betrokken is wil ik dat ook doen. Wees trots.
gadverdamme man.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 17:16
Broeder
Broeder is offline
Prachtig provocatief topic dit.
Oud 04-05-2008, 17:20
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Prachtig idd, Nazi zombielegers en Joodse legers in 1 topic!
Oud 04-05-2008, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Prachtig idd, Nazi zombielegers en Joodse legers in 1 topic!
Ook daar heb ik me jaren geleden voor ingeschreven, hoop dat dat een beetje gaat lukken nou, want ik krijg 1x per jaar een mailtje dat ze nu toch echt gaan beginnen, maar ondertussen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Ach, ik kan hier een serieuze reactie op geven, maar ik kan het ook laten.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 17:24
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
gevonden. Worst Case Scenario heet ie
http://www.gorehoundinc.com
gaaf ze gaan filmen in 2008 dus dat zal deze zomer wel zijn.

ik wil een mailtje met "hoi je bent zombie-extra kom daar en daar om dan en dan"
zou briljant zijn
Werd tijd ook dat die lui eens beginnen. Ik heb me nog aangemeld als voetbal hooligan en gezegd dat ik met een beetje mazzel ook wel voor echte ultra's en zo uit Duitsland zou kunnen regelen. Nooit een reactie gehad.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 17:25
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ook daar heb ik me jaren geleden voor ingeschreven, hoop dat dat een beetje gaat lukken nou, want ik krijg 1x per jaar een mailtje dat ze nu toch echt gaan beginnen.
ach ik heb geen haast
Oud 04-05-2008, 17:26
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
moeten ze wel alle zombies van scholieren.com een forumgeel vlaggetje geven, puur voor de gayheid.
Oud 04-05-2008, 17:33
Verwijderd
Ik zit als zombie in Horizonica, met nog 1000 anderen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 17:34
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hehehe een vriendin van me zit daar ook in

ik heb me overigens niet voor die twee films ingeschreven om een rol maar om achter de schermen werkervaring bij rekwisieten en SFX op te doen.
Oud 04-05-2008, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Ach, ik kan hier een serieuze reactie op geven, maar ik kan het ook laten.
Ga vooral je gang, ik zou me heel trots voelen, opkomen voor het Joodse volk (want dat is waar het over gaat toch, over mijn 'wees trots' reactie). Zoals de ene helft van mijn famillie dat al deed in WOII, terwijl de andere helft ondergedoken of in de kampen zat, het zou een eer voor me zijn. Ik snap deze rare reactie dan ook niet.

Misschien meer iets voor politiek of pm dit.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 17:41
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik denk dat het een beetje een miscommunicatie was want je post was ook heel anders op te vatten.
Oud 04-05-2008, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ga vooral je gang, ik zou me heel trots voelen, opkomen voor het Joodse volk (want dat is waar het over gaat toch, over mijn 'wees trots' reactie). Zoals de ene helft van mijn famillie dat al deed in WOII, terwijl de andere helft ondergedoken of in de kampen zat, het zou een eer voor me zijn. Ik snap deze rare reactie dan ook niet.

opkomen voor het joodse volk door palestijnen van hun land te verdrijven, nice...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 17:47
Verwijderd
Citaat:
opkomen voor het joodse volk door palestijnen van hun land te verdrijven, nice...
Pm maar als je deze discussie wil voeren.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 17:51
Verwijderd
Citaat:

Mijn excuses, ik had inderdaad het idee dat je eerdere reactie nogal sarcastisch was. Laten we hier later op terugkomen. Ik pm je nog wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten