Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
De groep was verbijsterd door wat er was gebeurd. Darkiekurd zat zachtjes te huilen, Minke keek met grote ogen en Lisa probeerde de anderen te steunen. Het was een vreemd stelletje.
Ondertussen renden Fantoom en Lightfighter door de kamer. Ze waren aan het stoeien en hadden de grootste lol. Fantoom duwde Lightfighter op de grond en begon wild te lachen dat ze gewonnen had. Maar toen duwde Lightfighter haar ineens om, waardoor de tegen een tafelpoot aankwam. Ze stoeiden wild door, totdat Fantoom ineens bloed voelde stromen over haar hoofd. Ze begon meteen hard te schreeuwen dat ze doodging en dat het allemaal Lightfighters schuld was. Fantooms mening over mensen kon nogal snel omslaan, waardoor ze het ene moment dol op iemand was en ineens diegene enorm kon haten. Dat was ook één van de redenen dat Fantoom hier zat, om daar mee om te leren gaan. Katje had het geschreeuw gehoord en kwam de kamer binnen. Daar zag ze Fantoom die behoorlijk aan het bloeden was, en Lightfighter die op haar zat. Katje trok Fantoom mee naar de verpleegkamer, terwijl ze Lightfighter vertelde dat die haar straf later nog wel kreeg. AllureV was weggeslopen. Ze had het wel weer even gezien met alle slechte dingen. Ze hield van vrolijkheid. VEEL vrolijkheid! Ze besloot een feestje te gaan bouwen. Dat ze alleen was deed er niet toe, zij gaf de gaafste feestjes. De verpleegsters zouden opkijken! Katje kwam terug van het kantoortje. Fantoom had een flinke hoofdwond, het was maar de vraag of dat goed zou genezen. Maar ze had nu eerst belangrijkere dingen te doen. Hoewel het vast niet Lightfighters schuld was, kon ze zoiets niet ongestraft laten. Dat zou de rest maar aanmoedigen. Lightfighter had de bui al zien hangen, en had zich zo goed mogelijk verstopt. Hier onder de tafel kon de Grote Gemene Katje haar vast niet vinden. Katje, die helaas toch niet zo slecht in verstoppertje was als Lightfighter dacht, zag Lightfighter meteen zitten. Ze pakte haar bij haar shirt, en trok haar mee. 'We zullen jou helaas moeten bestraffen' zei Katje op een eng zoete toon. 'Het is voor je eigen bestwil... echt waar' ze glimlachte erbij. Lightfighter was doodsbang. Katje stopte bij het einde van de gang, bij een deur. Ze deed de deur open en gooide Lightfighter in het kleine kamertje. 'Jij mag voorlopig in de isoleercel' glimlachte ze. 'Veel plezier! Oh en... je bent toch niet bang in het donker he?' Terwijl de strook licht die op Lightfighter scheen steeds smaller werd gilde ze het uit. Ze was doodsbang in het donker....
Blauw = opgehangen Rood = opgegeten De wolven hebben een hapje Cupido genomen. De wolven hebben duidelijk genoten van Lightfighter en gaan nu even rusten voor hun volgende grote slag. De beurt is nu aan de dorpelingen om wat te doen, dus stuur voor morgen 20.30u je stem in!
|
Verwijderd
|
Hm ik had niet verwacht dat Light Fighter dood zou gaan
![]() |
![]() |
|
@ Lisa: Volgens mij mocht Cupido wel mensen een beetje verdacht maken, maar niet hardop zeggen van: "die en die is geliefde".
Mja, ik had ook niet echt verwacht dat Light Fighter eruit zou gaan.. (mja, had uberhaubt niet echt 'iemand' verwacht zeg maar). Feit is wel dat light fighter nog niet zoveel heeft gezegd dus dat is gemakkelijk dan om haar op te eten toch? Want daar kunnen we dan niet zoveel uit opmaken. Op zich wel onhandig dat de cupido er al zo vroeg uitligt...
|
@ AllureV: wat bedoel je met je 'functievoorspellijstje'? maak je dan vooraf een lijstje van wie je denkt dat mogelijk als slechterik is ingedeeld door de spelleiders?En op basis waarvan dan?
Ik vind trouwens wel dat iedereen heel stil is zeg, tis niet eens een eetronde vanavond! Ik heb het hele topic nog eens doorgelezen. De enige die ik echt een beetje vreemd vond is Azaelia, maar die is er al uit nu ![]() Flowtje is idd weer 'stillig' hoewel iets minder dan vorig spel lijkt wel. Maar het is wel gevaarlijk, omdat ze op die manier lang in het spel kan blijven, gezien ze niet opvalt... MM post een beetje zoals ze gewoonlijk lijkt te doen. Ik weet niet goed wat ik van haar moet vinden, lastig inschatten altijd. Maar liever hou ik haar dr nog wel even in want ze is wel een goede speler (maar wel weer gevaarlijk als ze evil zou zijn natuurlijk). mja, gezien soija er ook al uitligt... naja, Darkiekurd wordt overgenomen door Hanneke, dus ik ben benieuwd wat zij gaat doen... Dacht eerst idd maar mee te gaan op Darkie, maar nu dus nog even niet. mja... hmm, wacht wel even tot er meer mensen reageren. Ga eerst ff koffiedrinken nu ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien vonden ze light fighter ook een goede speler en dat is iets wat zij natuurlijk niet kunnen gebruiken. Daarbij hebben ze de kans om weer twee mensen aan te wijzen zonder dat ze echt iets hoeven te zeggen. Maar ik zal er wel weer naast zitten, ik weet niet eens hoe goed light fighter was. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
light fighter was cupido, dus uice bedoelt dat we dan misschien de geliefden te pakken krijgen ![]() Edit: dat plan van Uice is zo gek nog niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dan vind ik het nog vreemd dat ze Fantôme als verdachte ziet, en vervolgens op RD stemt. Mijn onderbuikgevoel zegt RD, dus daar gaat waarschijnlijk ook mijn stem naartoe. Eigenlijk naar Hanneke nu dus. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
@ sterrenmeisje: ehm, volgens mij heb ik één foutje gemaakt in bovenstaande post en dat is dat darkiekurd is overgenomen door Hanneke ipv Racing Dutch. Volgens mij was het wel AllureV die zei dat ze functielijstjes had hoor! ik zal het zo even quoten. En voor de rest zal ik me maar niet verdedigen want dan krijg je weer dat je fel verdedigd enzo
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
ow, azaelia zei dat ook, dus ik dacht dat je haar bedoelde haha
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
nee, bij Azaelia had ik dat nog niet eens gezien, maar bij AllureV wel, vandaar dat ik er ook naar vroeg. Vond het 'apart' om die lijstjes te hebben omdat je toch niet kan weten hoe functies worden ingedeeld enzo.
Laatst gewijzigd op 09-06-2008 om 11:15. Reden: sterrenmeisje erafgehaald omdat ze het zo lief vraagt ;) [edit2] hele lijstje maar weggegooid |
![]() |
|
Verwijderd
|
er staat "ik denk dat ik meega voor fantome". ik heb nog geen stem uitgebracht of iets dergelijks en nog lang niet iedereen heeft zijn of haar argumenten gegeven. haal me maar lekker van dat lijstje af.
[edit] ja, zonder smilies komt het niet zo lief over hè, maar als ik er blije gezichtjes achter plak krijg ik ruzie met steef. waarschijnlijk krijg ik al een officiele waarschuwing voor het posten over blije gezichtjes. Laatst gewijzigd op 09-06-2008 om 11:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar in principe blijft mijn stem wel bij RD. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Uh ik heb even snel bijgelezen, en ik ga denk ik mee op Fantoom. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #48 deel 2 Lethe | 395 | 24-06-2008 20:34 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #13 Spoonie | 500 | 07-10-2005 16:19 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #7 dutch gamer | 402 | 11-10-2004 14:42 |