Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2002, 19:12
TAFKAB
TAFKAB is offline
De site is online (terminator3.com) voor een selectief aantal mensen
Hier wat nieuwe fotos:

TX:

Ready For Action:

Trailer zal , hoogstwaarschijnlijk, de 14e online zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2002, 20:35
Diesel
Diesel is offline
Nu kan ik echt niet meer wachten.
Oud 09-11-2002, 21:02
Martijn
Martijn is offline
ik ook niet!!!!!!!
*kwijlt*
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 21:18
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Diesel schreef:
Nu kan ik echt niet meer wachten.
Ja toch!
Vind arnold er goed uit zien trouwens! Make-up dept. doet zn job aardig,was te verwachten.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 22:03
Marcade
Marcade is offline
Shit die site is mooi man, met die flash. Krijg echt dat syndicate-spel gevoel.

*kwijl* ..
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 22:07
Marcade
Marcade is offline

*valt flauw*

IK WIL EEN POSTER HIERVAN!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 22:50
Martijn
Martijn is offline
Ik probeer nu ook in te loggen, heb al geregistreerd, in me mailtje stond een link en toen ik daarop klikte kreeg ik dit:

Sorry, the link you entered was not valid, please try entering it again. (Please check that you paste the whole link into the browser, In some email clients the link will wrap and just clicking on it will not work. The last two characters of the link should be the first and last letters of your password). If you are still experiencing problems please let us know at Feedback@terminator3.com

or you may go view the login page

Wat betekent dit nou???
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 03:08
Verwijderd
Sommige emailproviders verkorten de link automatisch waardoor erop klikken niet werkt...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 09:59
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
'T500 begint echt een beetje een verouderd model te worden'
Oud 10-11-2002, 12:04
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
'T500 begint echt een beetje een verouderd model te worden'
T800 bedoel je
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 12:05
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Sommige emailproviders verkorten de link automatisch waardoor erop klikken niet werkt...
dus....wat moet ik nu doen om in te loggen?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 12:45
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
Big Daddy schreef:
T800 bedoel je
't zelfde
Oud 10-11-2002, 12:55
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Big Daddy schreef:
dus....wat moet ik nu doen om in te loggen?
Ik vond het nogal vreemd. Toen ik probeerde in te loggen, lukte het ook niet. binnen 5 minuten kreeg ik *wel* een e-mailtje waar mijn username en paswoord in stond. Vreemde was, ik zou toch zweren dat de username gewoon Marcade was, maar het was een vreemde naam. (me73036). . het paswoord is wel wat ik toen opgegeven had, en das een paswoord die ik voor meer zaken gebruik, dus ik kan je helaas niet mijn login dinges geven.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 12:59
Marcade
Marcade is offline
Mijn link was trouwens:

HTTP://www.terminator3.com/ActivateU...69229215135313

Misschien heb je er wat aan, om je eigen link te 'reconstrueren'.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 14:15
Martijn
Martijn is offline
Yes! gelukt! Thnx allemaal!!!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 16:16
Verwijderd
Ik vertaalde alleen maar even dat stukje Engelse tekst uit Big Daddy's post, heb er zelf geen verstand van
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 19:34
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Ik kan niks in de registration zone invullen hoe komt dat?
Oud 10-11-2002, 19:51
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef:
Ik kan niks in de registration zone invullen hoe komt dat?
Ik denk omdat je dat pas kan doen als de site af is.

Voor de huidige site was er een andere site, waar je je al kon registreren; er werd gezegd dat als je dat deed je beloond werd met een preview als de *echte* site online zou gaan. (dacht ik)

Bij deze dus.

De site vind ik echt gaaf gedaan. Echt syndicate . . .(Mark je valt in herhaling. Shit)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 20:11
TAFKAB
TAFKAB is offline
Idd, flink wat actionscripting!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 16:16
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Marcade schreef:

ja ik ook
maar waar staat dat plaatje?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 16:19
Martijn
Martijn is offline
oja heb het gezien
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 18:36
Retinite
Retinite is offline
titel was iets mer Return of the machines (paar maanden geleden gekeken...), hoe willen ze nou verder gaan als de chip kapoet was?
En klopt het nou dat de chip eignelijk nooit is uitgevonden? Want ze vonden de chip in de eerste terminator (terminator 1) en in 2 gaan ze er mee werken (met de chip die ze vonden), dus de chip is eigenlijk nooit uitgevonden door iemand... paradox??
Oud 11-11-2002, 18:39
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Retinite schreef:
titel was iets mer Return of the machines (paar maanden geleden gekeken...), hoe willen ze nou verder gaan als de chip kapoet was?
En klopt het nou dat de chip eignelijk nooit is uitgevonden? Want ze vonden de chip in de eerste terminator (terminator 1) en in 2 gaan ze er mee werken (met de chip die ze vonden), dus de chip is eigenlijk nooit uitgevonden door iemand... paradox??
misschien is er nog 1 gevonden in dat gebouw dat is opgebazen ofzow
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 19:15
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Big Daddy schreef:
misschien is er nog 1 gevonden in dat gebouw dat is opgebazen ofzow
`

blueprints en belangrijke data in een brandwerende kluis ofzo, ja.

De arm en de chip zelf hebben ze aan het einde van T-2 in het gesmolten ijzer (was het ijzer?) gegooid.

Daarnaast, aan het einde van T2 verliest de T-800 *weer* een deel van zijn arm he. Daar hebben ze weer niks mee gedaan.

Je ziet op screenshots/muckshots van T-3 dat ze weer idd. een arm hebben.

..

Of misschien .. in T-1 aan het einde blaast Sarah Connor die T-800 op door een dynamietstaat tussen hem te steken. Ze word daarbij gewond door een stuk T-800 in haar been. Misschien is een belangrijk stuk immer altijd in haar lichaam gebleven, omdat ze ws. nooit naar een ziekenhuis is gegaan.
Spoiler

hehe. NEway, ideeen zat.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 23:18
Verwijderd
Ziet er errug gaaf uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2002, 16:39
The Crash Bash
Ik denk dat ze zijn arm in die machine vinden in dat fabriek en dat ze zo hem opnieuw kunnen maken.
Oud 12-11-2002, 17:13
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef:
Ik denk dat ze zijn arm in die machine vinden in dat fabriek en dat ze zo hem opnieuw kunnen maken.
die hebben ze verbrand.......
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:46
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Big Daddy schreef:
Nee dat was de arm die ze meegenomen hadden uit hoe-heet-dat-bedrijf.

Daar namen ze de arm en de chip mee. Je ziet john in de film die arm in zijn glazen omhulzel op de grond gooien en meenemen in een zak.

DIE arm, gooien ze in de lava.

Maar in de fabriek aan het einde, komt de T-800 op een gegeven moment klem te zitten met zijn arm in een machine, tussen tandwielen, als die aan het vechten is met T1000 .. *ademhaal*.

Hij sloopt zijn arm er dan af om weer verder te kunnen vechten.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 19:50
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Marcade schreef:

Daar namen ze de arm en de chip mee. Je ziet john in de film die arm in zijn glazen omhulzel op de grond gooien en meenemen in een zak.

Maar in de fabriek aan het einde, komt de T-800 op een gegeven moment klem te zitten met zijn arm in een machine, tussen tandwielen, als die aan het vechten is met T1000 .. *ademhaal*.

hooow ja das waar hee dies goed!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 11:36
The Crash Bash
Citaat:
Big Daddy schreef:
Hoeda hij heeft die toch niet meegenomen?
We zien wel he in de derde film zo is het spannender.
Oud 13-11-2002, 12:30
Rioto
Deel 2 staat nog steeds bij mijn favo films ...maar ik denk dat 3 gaat tegevallen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 16:15
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Deel 2 staat nog steeds bij mijn favo films ...maar ik denk dat 3 gaat tegevallen
Ik denk het niet.

Een minpunt vind ik wel dat de vrouwelijke T-X dus weer zo'n watwashet .. poly-alloy? .. liquid metal .. is .. Ik had liever gewoon een vrouwelijke T-800 variant .. T-900 ofzo. Gewoon lekker twee cyborgs die elkaar afmatten, en stukken metaal dat in het ronten vliegt.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 19:45
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Maypole schreef:
maar ik denk dat 3 gaat tegevallen
niet te hopen
maar heb er nog iets over gelezen op IMDb:

Okay, first of all I'm a huge Terminator fan. After all these years T2 is still my favourite movie. It combined a great story with fantastic effects (which incredibly still stand up today) in a way that few other movies ever have. My fear is that Mostow and co. are going to do with this franchise what Fincher and Jeunet did to the Alien movies: totally ruin it. These are my 5 main reasons (apologies for the length but I have a lot to say):

First: Cameron is gone. Cameron is what made the Terminator films what they are. They can no more survive without him than the Heroic Bloodshed films of the early 90's could survive without John Woo or the Samurai films of the 50s and 60s could survive without Akira Kurosawa. He and Gale-Ann Hurd made ALL the important creative decisions of the first 2 films, and they are both gone now.

Second: Virtually all the key cast members are also gone. How in the world is this going to work without Linda Hamilton, Michael Biehn, Robert Patrick or Edward Furlong? Furlong's replacement is especially mystifying. John Connor is supposed to be about 18 now (more on that in a moment), yet they cast another actor in his place who is the same age as Furlong? I can see this if the movie was set 30 or 40 years in the future but come on! We're supposed to believe Connor has transmogrified into a completely different-looking person in the last 8 years? (An older Connor has also already been glimpsed in T2 but I would forgive changing this small role if necessary.)

Third: age. Not a single one of the current cast members is over 25! (Other than Arnie, who is twice the age of anyone else in the cast.) And a female Terminator? Called a "Terminatrix?!" Please! What is this, some kind of bad Mad TV sketch? It seems like they are trying to fill this movie with nubile young unknowns and turn it into some kind of teen romance! What the hell! (The supposed PG rating would lend credence to this: the Terminator series is as well known for its violence as anything else.) Are we expected to believe that Arnold will have trouble battling the pretty young "T-X?" He's getting old, but he's not that old! And that brings up another thing: he's playing a machine. Yet he will undoubtedly appear older in this movie than in the last. How is that going to be explained? This is one of the problems the later Star Trek movies have had (Data isn't supposed to get wrinkles or put on weight).

Fourth: casting. Why have unknowns been hired to both act and direct? Mostow is unproven at best, especially to helm such an important franchise as this, and is not even in the same league as Cameron. And other than Claire Danes, not a single new actor is known for anything. In fact the authoritative IMDb can't even find pictures for some of them, including the actress playing the vital TX character! I realize Robert Patrick was an unknown in 1990, but Cameron made an inspired choice by casting him. By contrast it seems the studio is trying to cut corners by hiring actors as cheaply as possible this time around and pouring all their money into the F/X department. If this is the case I feel this movie is going to be astonishly, abysmally bad.

Fifth: the plot. I loved T2 and I don't agree with those who say it was just a rehashing of the first film. I think T2 had an incredibly strong plot that took several strides beyond the first movie. Also, I think time travel and the like are central to the story, so we can't really expect the third film to deviate too much from the established template. That said, ANOTHER attempt by Skynet to kill John, by sending ANOTHER new kind of Terminator? Not only is this repetitive, it completely screws up the cautiously hopeful ending of T2 and replaces it with some kind of fatalistic "we'll never win" attitude. If there is no hope why keep on fighting at all? This is almost as bad as the total sacrilege of Alien 3 and what it did to Cameron and Ridley Scott's carefully constucted universe in the first 2 films of that series.

zoooo
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 07:59
Marcade
Marcade is offline
Nog maar 15 uur. ^_^
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 17:42
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Nog maar 15 uur. ^_^
welke tijd/datum gaat ie ook al weer online?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 18:24
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Big Daddy schreef:
welke tijd/datum gaat ie ook al weer online?
Hij *zou* over 4.5 uur online gaan, maar ik zie net dat de counter op 40 uur staat; ze hebben hem dus uitgesteld.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 18:25
Marcade
Marcade is offline
De site is trouwens nu met geluid.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 18:37
The Crash Bash
Citaat:
Marcade schreef:
Ik denk omdat je dat pas kan doen als de site af is.

Voor de huidige site was er een andere site, waar je je al kon registreren; er werd gezegd dat als je dat deed je beloond werd met een preview als de *echte* site online zou gaan. (dacht ik)

Bij deze dus.

De site vind ik echt gaaf gedaan. Echt syndicate . . .(Mark je valt in herhaling. Shit)
IS het gratis dat registreren?
Oud 14-11-2002, 18:38
The Crash Bash
Citaat:
Marcade schreef:

Ja die bedoelde ik die tussen die machine.
Oud 14-11-2002, 20:01
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Hij *zou* over 4.5 uur online gaan, maar ik zie net dat de counter op 40 uur staat; ze hebben hem dus uitgesteld.
Nu staat die op 30 uur. Ik snap geen hol van die klok.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 20:02
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Nu staat die op 30 uur. Ik snap geen hol van die klok.
?! en nu op 20 ?!?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 20:04
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Marcade schreef:

*valt flauw*

IK WIL EEN POSTER HIERVAN!
jaaah idd zijn die niet bij de Expo te krijgen!!!?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 20:11
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Big Daddy schreef:
T800 bedoel je
T68 nog niet, maar da's wat anders
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:41
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Marcade schreef:
?! en nu op 20 ?!?
Iets zegt me dat die 1 en die 0 (en net die 2 en 0 en 3 en 0) eigenlijk omgewisseld moeten worden.

er staat nu 010:21:11 maar eigenlijk is het 001:21:11

Dat verklaart mijn timejumping around. Dus dat betekent dat de site wel degelijk dadelijk online is. Nog anderhalf uur.

Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 22:12
TAFKAB
TAFKAB is offline
Ja de trailer zou geloof ik bij LOTR zitten zou die vandaag niet in premiere gaan?
Hij moet iig binnekort online zijn, word ook tijd!
"My CPU is a neuronet processor, a learning computer. The more i talk to people the more i learn"
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 23:04
Marcade
Marcade is offline
sjit, nadat de teller 00:00:00 passeerde, ging die gewoon verder met 00:59:59 .. oftewel er kwam een uur bij.

stink
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 02:16
Sint Enigma
Sint Enigma is offline
lelijke trailer
Oud 15-11-2002, 08:29
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Sint Enigma schreef:
lelijke trailer
Teaser trailer
Trailer is nog niet uit, hoewel ik bijna wel zeker weet wat erin komt
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 09:30
Rioto
site ziet er cool uit maar waar blijft die gotverdomme trailer!!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 10:32
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Maypole schreef:
site ziet er cool uit maar waar blijft die gotverdomme trailer!!
In december komt ie pas
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten