Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2008, 13:09
zoef de haas
zoef de haas is offline
dat is helemaal situatieafhankelijk. en niet vantevoren te zeggen.
Advertentie
Oud 17-07-2008, 22:20
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ja, of hij moet wel een heel goed verhaal hebben.
Oud 19-07-2008, 21:53
rizzle
rizzle is offline
NEE
al zou ik t wel super kut vinden
er moet wel heel wat gebeuren wil ik hem vergeven
want ben er zooo optegen!
Oud 19-07-2008, 22:16
Verwijderd
Correctie: Hij heeft aangegeven dat hij sowieso niet met iemand zoent als hij niet daadwerkelijk geïnteresseerd is, dus dan zou ik het wél uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2008, 11:06
Liesss*
Liesss* is offline
Ik denk eigenlijk van wel.. het zou me gewoon echt pijn doen. Ik denk dat er maar weinig situaties zijn die me van gedachte kunnen laten veranderen (dronken zijn is gewoon een kut smoes).
Oud 24-07-2008, 10:26
Littleladylike
Littleladylike is offline
Naja, mijn beste vriendin is verloofd met een gozer. Maar iedere keer als hij dronken is ziet hij mij aan voor zun vriendin *oftuwel mijn beste vriendin*
Zei maakt er absoluut geen probleem van zolang ik het ben! Ik duw hem natuurlijk wel iedere keer weg. Tot nu toe is het hem 2 x gelukt. 1x odmat ik ook dronken was en 2e x hij was me te snel af haha.

Ik ga wel iedere keer naar me beste vriendin toe om sorry te zeggen, maar zei kan er alleen maar om lachen *we lijken ook best veel op elkaar*

Maar ja ze isnu al bijna 3 jaar met hem samen dussuh ik denk dat ze dit wel aankan haha, maar als het een ander zou zijn zou ze hem denk ik wel een flinke trap geven haha.
Oud 24-07-2008, 10:42
Verwijderd
ligt aan de situatie en aan de relatie.
In principe hoeft het niet te gebeuren als de relatie goed is, dus dan hoef je er niet eens over na te denken. Als het gebeurd in een minder goede relatie moet je volgens mij over je relatie gaan nadenken. Maar het is gewoon totaal afhankelijk van hoe-wat-wie-waarom etc.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Naja, mijn beste vriendin is verloofd met een gozer. Maar iedere keer als hij dronken is ziet hij mij aan voor zun vriendin *oftuwel mijn beste vriendin*
Zei maakt er absoluut geen probleem van zolang ik het ben! Ik duw hem natuurlijk wel iedere keer weg. Tot nu toe is het hem 2 x gelukt. 1x odmat ik ook dronken was en 2e x hij was me te snel af haha.

Ik ga wel iedere keer naar me beste vriendin toe om sorry te zeggen, maar zei kan er alleen maar om lachen *we lijken ook best veel op elkaar*

Maar ja ze isnu al bijna 3 jaar met hem samen dussuh ik denk dat ze dit wel aankan haha, maar als het een ander zou zijn zou ze hem denk ik wel een flinke trap geven haha.
Wat een bizár leven heb jij.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 11:39
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Haha, precies wat ik dacht. Begin er steeds minder van te geloven moet ik eerlijk zeggen...

edit: en who am I to talk btw...
Oud 24-07-2008, 13:08
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Oud 24-07-2008, 15:24
metallica
metallica is offline
Citaat:
Hehe
Oud 24-07-2008, 19:50
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Nee, ten minste als hij aangeeft geen gevoelens voor die ander te hebben.
dit en als het niet verder is gegaan als zoenen.
Oud 24-07-2008, 20:37
Verwijderd
Ja, waarschijnlijk wel.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 20:48
Wammus
Wammus is offline
Ja.
Oud 24-07-2008, 21:01
m!ke
m!ke is offline
Citaat:
dit en als het niet verder is gegaan als zoenen.
Want jongens liegen niet?
Oud 04-08-2008, 20:00
L!nn
L!nn is offline
I already did..
om hem daarna weer terug te nemen
*het stomste wat ik ooit gedaan heb*
twas met mn beste vriendin toendertijd
Met citaat reageren
Oud 06-08-2008, 10:26
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mijn vriend kennende; zou hij met een ander gaan staan zoenen dan zou onze relatie dusdanig verslechtert moeten zijn dat hij dat zou doen. En dan zou ik het dus idd uitmaken. Oid, zeker weten doe je zoiets natuurlijk nooit.
Precies dit, alleen dan vriend-> vriendin.
Oud 06-08-2008, 10:32
Methuselah
Methuselah is offline
Denk 't wel.
Oud 07-08-2008, 01:22
Armoed
Armoed is offline
Ja, geen discussie mogelijk, ongeacht de situatie. Vreemdgaan = bye.
Oud 07-08-2008, 09:33
stout!
stout! is offline
Ik denk dat ik het niet meteen zou uitmaken, omdat ik niet over mijn hart zou kunnen verkrijgen. Maar uiteindelijk zou het vertrouwen wel zo beschadigd zijn dat we misschien nooit meer op het 'niveau' zouden komen waar we nu op zitten en zou het denk ik toch kapot gaan.
Oud 07-08-2008, 17:36
Villain
Villain is offline
Ja, maakt niet uit wat de reden is. Zoenen doe je niet met een ander.
Oud 07-08-2008, 18:03
WolterB
WolterB is offline
Ja.
Zoenen voor de 'lol' vind ik geen lol aan, als het min of meer bewust gebeurde betekent het dat voor haar de relatie al niets meer betekende en als je je in dronken toestand niet meer in bedwang kan houden vind ik dat ook geen goed excuus.
Oud 07-08-2008, 18:46
Verwijderd
Citaat:
en als je je in dronken toestand niet meer in bedwang kan houden vind ik dat
... je sowieso unfit for a serious relationship bent.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2008, 20:12
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Ik denk dat ik het niet meteen zou uitmaken, omdat ik niet over mijn hart zou kunnen verkrijgen. Maar uiteindelijk zou het vertrouwen wel zo beschadigd zijn dat we misschien nooit meer op het 'niveau' zouden komen waar we nu op zitten en zou het denk ik toch kapot gaan.
dit
Oud 08-08-2008, 13:23
ilse
ilse is offline
Ik denk dat ik me zoo rot zou voelen dat het niet meer goed zou kunnen komen. Inderdaad misschien, als iemand veel spijt heeft en dat laat zien, dat je het nog even probeert. maar ik denk dat er dingen toch echt mis zitten als iemand vreemd gaat.. Dus ja ik denk het wel.

Besides, ik word echt een wrak als ik iemand niet vertrouw dus dan maak ik het zelf anders wel kapot met uittest-gedrag (okee dat is geen woord maar oke)
Oud 09-08-2008, 13:52
Glasvezelbehang
Glasvezelbehang is offline
geen idee....hangt van de situatie af.
Maar denk dat t daarna evegoed moeilijk wordt om het vertrouwen weer terug te krijgen en vergeven doen je uiteindelijk miss wel maar vergeten niet.....
Dus miss zou t toch beter zijn om der daarna een punt achter te zetten.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2008, 20:21
Verwijderd
Ik denk het wel, niet omdat ik zo meedogenloos wil zijn, maar omdat ik bang ben dat het daarna toch snel fout zal gaan omdat je hem niet vertrouwt en dat leidt tot spanningen en zo. Maarja je weet natuurlijk nooit hoe je in zo'n situatie echt zal reageren, het zal ook wel uitmaken of hij eerlijk naar me toekomt om het te vertellen en spijt heeft, of dat je er op een andere manier achterkomt.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 02:14
cenerentola
cenerentola is offline
Nee, zolang het maar per ongeluk is, vind ik het prima
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 09:36
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Nee, zolang het maar per ongeluk is, vind ik het prima
En hoe kan je per ongeluk met iemand zoenen?
Oud 13-08-2008, 10:06
Verwijderd
heel per ongeluk, ben ik wel eens tegen een meisje aangelopen, en aangezien mijn tong een beetje los in de mond ligt, viel die naar buiten, zo in de mond van dat meisje
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 13:43
cenerentola
cenerentola is offline
Per ongeluk met een ander zoenen kan best gebeuren. Bijvoorbeeld, als je uit bent en je hebt net te veel gedronken en een knappe jongen duwt zonder te vragen een tong bij je naar binnen. Maar wanneer je een relatie hebt en je vindt een ander leuk, dan kun je diegene doelbewust ontwijken om niet in de verleiding te komen. Je kunt dus op twee manieren vreemdgaan, met voorbedachte raden en dus per ongeluk.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 14:40
Volk
Volk is offline
Citaat:
Per ongeluk met een ander zoenen kan best gebeuren. Bijvoorbeeld, als je uit bent en je hebt net te veel gedronken en een knappe jongen duwt zonder te vragen een tong bij je naar binnen. Maar wanneer je een relatie hebt en je vindt een ander leuk, dan kun je diegene doelbewust ontwijken om niet in de verleiding te komen. Je kunt dus op twee manieren vreemdgaan, met voorbedachte raden en dus per ongeluk.
Mocht iemand ongevraagd zijn tong in mijn mond steken dan geef ik m een trap in z'n kloten. (misschien geef ik m ook aan voor verkrachting, wie weet) Dat vind ik geen vreemdgaan, dat vind ik lastig gevallen worden. Is er geen reactie van mijn kant en laat ik die persoon z'n gang gaan dan vind ik dat ik ben vreemd gegaan. Zat zijn of niet vind ik nooit een excuus. En per ongeluk vreemdgaan bestaat volgens mij dan ook niet.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 14:51
groovy
groovy is offline
De 'per ongeluk' smoes heeft de ex van mijn vriend ook wel eens opgehangen, maar daar heb ik toen toch hard om moeten lachen. Net alsof je zomaar tegen iemand oploopt en je tong valt in de ander zijn mond. En als iemand dat bij me zou proberen, zou hij spontaan een knietje krijgen. De enige die mij mag zoenen en in mijn buurt mag komen, is mijn vriend.

Ik zou het uitmaken als mijn vriend met een ander zoent. Wat dat betreft zijn mijn vriend en ik daar heel duidelijk in: we doen niet klef met anderen als in aan iemand anders zijn of haar nek hangen of knuffelen of zoenen of nog verder (tenzij het mijn eigen vriendinnen zijn, die knuffel ik wel eens of 3 zoenen ). Maar zoenen gebeurt nooit per ongeluk vinden we en we zouden het beiden uitmaken mocht dit bij de ander gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 14:52
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Mocht iemand ongevraagd zijn tong in mijn mond steken dan geef ik m een trap in z'n kloten. (misschien geef ik m ook aan voor verkrachting, wie weet) Dat vind ik geen vreemdgaan, dat vind ik lastig gevallen worden. Is er geen reactie van mijn kant en laat ik die persoon z'n gang gaan dan vind ik dat ik ben vreemd gegaan. Zat zijn of niet vind ik nooit een excuus. En per ongeluk vreemdgaan bestaat volgens mij dan ook niet.
aangifte van aanranding oké, van vekrachting is een beetje overdreven. Mij is het wel eens overkomen, na wat onschuldig flirten met een knappe jongen tijdens het uitgaan, dat ik onverwachts door hem werd gezoend. Ik was ladderzat, dus op dat moment had ik er echt geen moeite mee. Het was niet op mijn initiatief en het gebeurde opeens. Pas na een paar seconde had ik in de gaten wat me was overkomen en dat ik een vriendje had, toen heb ik hem natuurlijk meteen afgewimpeld.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 14:56
ilse
ilse is offline
was ie niet rijk en knap genoeg?

ot: ik vind die paar seconden evengoed al.. een slecht teken. en tsja, la sjij staat te flirten met iemand en je bent dronken, dan vind ik dat je dat dan daar maar een beetje moet dimmen. geen excuus.
maar goed, mijn mening.

vreemdgaan is gewoon kut.
Oud 13-08-2008, 15:03
Volk
Volk is offline
Citaat:
aangifte van aanranding oké, van vekrachting is een beetje overdreven. Mij is het wel eens overkomen, na wat onschuldig flirten met een knappe jongen tijdens het uitgaan, dat ik onverwachts door hem werd gezoend. Ik was ladderzat, dus op dat moment had ik er echt geen moeite mee. Het was niet op mijn initiatief en het gebeurde opeens. Pas na een paar seconde had ik in de gaten wat me was overkomen en dat ik een vriendje had, toen heb ik hem natuurlijk meteen afgewimpeld.
Volgens de wet is een ongevraagde tongzoen verkrachting. Zoek maar op.
en eerst flirten en daarna doen alsof het een ongeluk was vind ik ook gewoon stom. Niet flirten dan, je hebt het gewoon zelf uitgelokt anders.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 15:12
Verwijderd
wat een gelul.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 15:26
cenerentola
cenerentola is offline
nou, zeg dat wel
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 17:02
Labster
Labster is offline
Citaat:
en eerst flirten en daarna doen alsof het een ongeluk was vind ik ook gewoon stom. Niet flirten dan, je hebt het gewoon zelf uitgelokt anders.
In Nederland is nog wel meer volgens de wet
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 17:17
Volk
Volk is offline
Citaat:
In Nederland is nog wel meer volgens de wet
dus?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 20:13
Armoed
Armoed is offline
Dat zoveel mensen niet met een resounding 'ja' antwoorden...

Als ik vreemd was gegaan (ik ga er vanuit dat zoenen met een ander vreemdgaan is als je in een exclusieve relatie zit, zo niet negeer dan deze reply) en mijn vriendin zou mij niet accuut dumpen zou ik haar dumpen, wegens gebrek aan karakter.
Oud 13-08-2008, 20:31
Signy
Signy is offline
Citaat:
Pcies... ik heb het ff opgezocht...

Verkrachting: het seksueel binnendringen van een lichaamsopening door middel van (bedreiging met) geweld of een andere feitelijkheid - bijvoorbeeld psychische druk - van een man of vrouw, binnen of buiten het huwelijk (artikel 242). Een afgedwongen tongzoen kan juridisch als verkrachting worden aangemerkt.
Oud 13-08-2008, 20:36
Verwijderd
dat zal best wel, maar stellen dat je met flirten het uitlokt om ongewild vol op je bakkes gezoend te worden vind ik behoorlijk ridicule
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 21:42
Verwijderd
Ik ben tijdens deze relatie ook compleet onverwachts vol op de bek gepakt door een vreemde tijdens het uitgaan, maar ik had echt nog wel de tijd om mijn hoofd weg te draaien (met erg ranzig gelik over mijn wang als gevolg). Maar goed, als je compleet ladderzat bent ben je daar wellicht niet snel genoeg voor, alleen ben ik nooit compleet ladderzat juist omdat ik het niet tof vind dat ik dan dingen ga doen die ik met helder hoofd zou laten.

Maar, dat had ik ook echt niet uitgelokt hoor.. dat flirten dat uitlokt vind ik ook onzin. Een sluikse glimlach en een knipoog geeft iemand niet meteen het recht je vol op de bek te pakken. Net als dat uitdagend dansen iemand niet het recht geeft je bij je kont te pakken o.i.d. Volgens mij kan hoeheetze gewoon niks goeds meer zeggen door het relatie-topic en moet alles nu afgekraakt worden
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 21:44
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Ik ben tijdens deze relatie ook compleet onverwachts vol op de bek gepakt door een vreemde tijdens het uitgaan, maar ik had echt nog wel de tijd om mijn hoofd weg te draaien (met erg ranzig gelik over mijn wang als gevolg). Maar goed, als je compleet ladderzat bent ben je daar wellicht niet snel genoeg voor, alleen ben ik nooit compleet ladderzat juist omdat ik het niet tof vind dat ik dan dingen ga doen die ik met helder hoofd zou laten.
maar stel als je nou net onbedoeld een glaasje te veel op hebt en die jongens is ontzettend heet en hij douwt zijn tong bij je naar binnen, wat dan? draai je dan nog steeds je hoofd weg?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 22:11
Verwijderd
Citaat:
maar stel als je nou net onbedoeld een glaasje te veel op hebt en die jongens is ontzettend heet en hij douwt zijn tong bij je naar binnen, wat dan? draai je dan nog steeds je hoofd weg?
Ik heb nooit onbedoeld een glaasje teveel op, ik ben er namelijk altijd zelf bij. Zodra ik aangeschoten ben, stop ik, zodat ik wel de controle hou over mezelf en de avond. Natuurlijk is dat onbedoelde weleens gebeurd, maar toen was ik vrijgezel en kende ik mijn alcoholgrenzen nog niet goed. Ik heb die toen leren kennen en sindsdien (nu al zeker 4 jaar) nog nooit overschreden.

En ja, ik zou altijd mijn hoofd wegdraaien. De tijd van zoenen voor een avondje heb ik echt wel gehad en daar ga ik mijn relatie dus niet voor op het spel zetten. Het is een verleiding die ik wel kan weerstaan (Ik ben ook nog nooit vreemdgegaan)
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 22:16
Verwijderd
ik zou ook altijd mijn hoofd wegdraaien, hoe dronken je ook bent, als je niet wilt gaat het echt niet gebeuren
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 15:27
Verwijderd
twee jaar geleden ofzo was ik eens uit met een vriendin van me, en ik zat op een stoeltje tegen een muur, was behoorlijk moe (had niet teveel gedronken ofzo), en naast mij stond een japanner met zijn rug tegen de muur, die me al heel de avond stond te vertellen hoe mooi ie me vond etc etc, telkens gevolgd door "I shouldn't be saying this, you've got a boyfriend! I'm so sowwy!". nougoed, mag ie zeggen wat ie wil, da's niet verboden. op een bepaald moment zat ik wat voor me uit te staren, en ineens - écht ineens, was een verrassingsaanval - kust ie me en douwt ie z'n tong naar binnen my god, ik was zo verrast dat ik écht niet wist waar ik het had en de moment dat ik dacht whut? duwde ik hem weg... je bent op dat moment ZO verbijsterd dat je echt een seconde versteend bent, en een seconde duurt làng als iemand z'n tong in je mond zit maaaaan ik was woést ik heb hem serieeuuuuus naar zijn kloten gegeven toen hoor

tot zover mijn verhaal over hoe ik ongewild ben 'vreemdgegaan'.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 15:35
stout!
stout! is offline
Citaat:
ik zou ook altijd mijn hoofd wegdraaien, hoe dronken je ook bent, als je niet wilt gaat het echt niet gebeuren
ik laat eigenlijk al nooit iemand zo dicht in de buurt komen..
Voordat de daadwerkelijke zoen je 'overkomt', zijn er meestal al zoveel stappen aan vooraf gegaan, zoveel (onduidelijke) signalen uitgezonden. Ik vind t supergezellig om met leuke jongens te praten, maar doe dat nu op een andere manier dan toen ik vrijgezel was, zonder een gevoel van 'mogelijkheden' te scheppen.

En @ Blue Angel; dan heb je natuurlijk nog altijd de sociaal gehandicapte freaks, daarmee hou ik in mijn verhaal even geen rekening
Oud 22-08-2008, 04:46
kous
kous is offline
Alleen als het met een andere vrouw was
Anders de vuilbak binnen die handel
Reageren

Regels voor berichten