10-08-2008, 17:44 | ||
Citaat:
badankt! |
10-08-2008, 17:49 | ||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Wat vaak lekker is, maar ik je afraad vanwege de zuurgraad van je huid en dergelijke, is aftrekken onder de douche met zeep. Een veel beter alternatief is om in de sexshop een fles glijmiddel te kopen (op waterbasis is het beste) en je daarmee af te trekken. Erg fijn zo nu en dan, maar goed, dat kost geld. Citaat:
Verder geen andere tips, op mijn vorige post na. |
10-08-2008, 17:56 | ||
Citaat:
|
10-08-2008, 18:05 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
10-08-2008, 23:56 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
11-08-2008, 16:12 | |
Verwijderd
|
Hema site
http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/mooi...11971003).aspx Pabo site http://www.pabo.nl/shopping/34706/gl...l119i45ese9jp1 Etos site http://webwinkel.etos.nl/process?fh_....modules.build Nouw kan je nog kiezen ook |
13-08-2008, 23:40 | ||
Citaat:
14-08-2008, 02:40 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
14-08-2008, 16:37 | |
of uhh...
HONGKONG - Een man is met zijn penis vast komen te zitten in een bank waarmee hij seks probeerde te hebben. Dat meldden diverse Hongkongse media. De man zat 's avonds in een verlaten park in Hongkong toen hij met zijn penis genot probeerde te vinden in een gat in het bankje, maar kwam vast te zitten. Na enkele vruchteloze pogingen zich los te rukken, belde hij de politie. Toegesnelde reddingswerkers probeerden de man te bevrijden door onder meer bloed af te tappen uit het mannelijk geslachtsdeel. Na vier uur waren de hulpdiensten alsnog genoodzaakt de man met bank en al naar het ziekenhuis te brengen. Daar werd hij bevrijd. Geluk Artsen zeggen dat de 42-jarige man geluk heeft gehad dat hij nog steeds een penis heeft, aldus de kranten die het verhaal publiceerden met een smeuïge fotoreportage.
14-08-2008, 18:23 | ||
Citaat:
x |
14-08-2008, 20:13 | ||
Citaat:
of uhh... HONGKONG - Een man is met zijn penis vast komen te zitten in een bank waarmee hij seks probeerde te hebben. Dat meldden diverse Hongkongse media. De man zat 's avonds in een verlaten park in Hongkong toen hij met zijn penis genot probeerde te vinden in een gat in het bankje, maar kwam vast te zitten. Na enkele vruchteloze pogingen zich los te rukken, belde hij de politie. Toegesnelde reddingswerkers probeerden de man te bevrijden door onder meer bloed af te tappen uit het mannelijk geslachtsdeel. Na vier uur waren de hulpdiensten alsnog genoodzaakt de man met bank en al naar het ziekenhuis te brengen. Daar werd hij bevrijd. Geluk Artsen zeggen dat de 42-jarige man geluk heeft gehad dat hij nog steeds een penis heeft, aldus de kranten die het verhaal publiceerden met een smeuïge fotoreportage. WHAHAHAHA |
15-08-2008, 12:48 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|