Advertentie | |
|
13-08-2008, 20:56 | ||
@ Snoopy: Heel veel sterkte. Ik las dat jullie voor een tweede willen gaan; Heel veel succes hiermee, en ik hoop dat dit tweede kleintje wel bij jullie mag blijven.
Citaat:
13-08-2008, 21:02 | ||
Citaat:
13-08-2008, 21:04 | |
Verwijderd
|
@HvJ: ik hoop ook ontzettend dat het voor jou allemaal goed gaat, meid! Ik gun je het zó ontzettend!
En eigenlijk vind het heel raar, maar ik merk dat jullie toch meer in mijn hoofd zitten dan ik eigenlijk verwacht had. Weet dat ik aan jullie allebei denk, ook al ken ik jullie helemaal niet. |
13-08-2008, 21:36 | |
Verwijderd
|
@Snoopy: wat een narigheid zeg, ik kan me niet indenken hoe dat moet voelen zeg.. lijkt me toch een stukje rouwproces echt. Mooie beslissing om nu voor een tweede te gaan, door alle geluk die jullie voelden bij de eerste lijkt me dat ook een hele logische beslissing. Heel veel sterkte maar ook succes, als je begrijpt wat ik bedoel
@HvJ: oh dat lijkt me wel stressvol en onzeker zeg. Ik ga voor jullie duimen dat de kleine nog even blijft zitten waar hij/zij zit. Ook jij veel sterkte! |
13-08-2008, 22:29 | |
Ook hier bedankt voor alle lieve, meelevende reacties! Doet goed
Met 25 weken is het in principe levensvatbaar, al moet het dan nog tot 36 weken in de couveuse blijven liggen. De kans dat een kleintje het dan ook werkelijk red is volgens mij vrij klein, maar dan kunnen we in ieder geval zeggen dat we alles voor de uk geprobeert hebben om het een goede kans op leven te geven. Tot die 25 weken grens hoef ik het dus nog maar een weekje vol te houden, maar ik blijf goede hoop houden dat we het samen gewoon nog een schappelijke tijd vol gaan maken. Gewoon 40 weken voor een perfecte finishing touch haha. Maar soms is het wel eens moeilijk om zo optimistisch te blijven, het is echt schrikken als de krampen weer beginnen... Dat is het stomme, zo ongepland als het ook was, en ondanks dat ik de kleine nog nooit vast heb kunnen houden, laat staan heb leren kennen... Is de liefde zo onvoorwaardelijk. Iets dat ik met alles wat ik heb - zelfs met mijn eigen leven, wil beschermen. Het besef dat er een mogelijkheid bestaat het ooit te verliezen, maakt me werkelijk gek. Gilde ik enkele jaren geleden nog het hardst van allemaal 'Voor mij NOOIT geen kinderen' moet ik nu toch eerlijk bekennen dat ik dit geweldige gevoel nooit had willen missen, maar soms... *zucht* Nu maar weer rustig babykleertjes aan het kijken, om mijn gedachten even te verzetten. De garderobe behoeft namelijk nog enige uitbreiding in maatje 62
13-08-2008, 23:02 | |
Oehh moeilijk hoor. Maar het kan echt! Een vriend van mij is geloof ik met 6 maanden geboren en die is nu ook heel groot en breed en alles. Niet dat jij daar wat aan hebt, maar goed. Ik hoop voor je dat de baby (ja ik weet nooit wat ik moet zeggen, hij/zij/het.. nouja) nog even lekker blijft zitten.
|
14-08-2008, 11:10 | |
Ja ik leef ook heel erg mee, ondanks dat ik jullie allebei niet echt ken. Heb zelfs mijn computer vanochtend aangezet om te lezen hoe het was afgelopen met Snoopy, helaas niet zo goed. Ik wens Snoopy heel veel sterkte en ik hoop dat jullie voldoende tijd nemen om het te verwerken. Ik vind het zo jammer dat de relaxheid en het optimisme van de eerste zwangerschap niet gewoon beloond is met een mooi gezond kindje.
Hvj ik hoop ook voor jou dat het allemaal goedkomt! Probeer rustig aan te doen en mocht het kindje te vroeg geboren worden dan komt het misschien ook allemaal wel goed, aangezien kindje erg groot is in vergelijking met andere kindjes van deze 'leeftijd'
14-08-2008, 17:49 | ||
Citaat:
Verder vind ik het erg mooi om te lezen hoe jouw gevoelens omtrend het hebben/krijgen van een kindje zijn veranderd sinds je zwanger bent. Voor zover ik het me kan indenken moet het gevoel voor je eigen kind inderdaad onwijs diep zitten. Het lijkt me geweldig om dat over een tijd ook te mogen ervaren (en ja, het brengt natuurlijk ook wel een hoop 'negatieve' gevoelens met zich mee zoals angst en onzekerheid, maar dat kan er ook gewoon niet los van staan.)
15-08-2008, 23:38 | ||
Citaat:
19-08-2008, 11:07 | |
Bleeeegh, kom net van de huisarts en ze denkt dat er toch nog kans is dat er zich een embryo heeft ingenesteld in een van mijn eileiders...
WTF echt?! In vroeger tijden verkeerde ik in de naieve veronderstelling dat je gewoon zwanger was als je zwanger was... Maar blijkbaar zijn er nog 100000 tussenvormen en onzekerheden... Maar goed, zolang het niet meer pijn gaat doen is de kans wel klein, vooral omdat er op de echo ook allemaal activiteit in de baarmoeder te zien was (dan zouden het er dus 2 geweest moeten zijn) maar k blijf t stom vinden. @HvJ: hoe is t met jou nu? Nog steeds last van die oefenweeen?
19-08-2008, 11:59 | |
Ok een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus Hopelijk is dat niet het geval. Wel jammer dat dit topic een beetje stil ligt, maar mijn hoofd staat er niet naar op dit moment.
19-08-2008, 14:50 | ||
Citaat:
19-08-2008, 15:54 | ||
Citaat:
Laatst vroeg iemand (oké, iemand die pas moeder was geworden en (dus) vol enthousiasme was) of ik kinderen wilde en dat vond ik toch best wel tof, want meestal gaan mensen er maar vanuit dat je dat niet wilt of ze durven het niet te vragen of zo
19-08-2008, 16:15 | |
Verwijderd
|
Het speelt ineens weer eventjes heel erg, doordat ik al een paar dagen misselijk ben. Nou denk ik zelf dat ik gewoon een buikgriepje hebt, maar om me heen klinkt er gelijk "Oh? Ben je zwanger?" Vandaag zei iemand tegen me dat ik bolle wangen had en riep een ander als reactie daarop ookal "Oh? Ben je zwanger?".. ? Of dat nu samenhangt? Volgens mij ben ik gewoon wat vakantiekilootjes aangekomen door meer wijn en minder beweging :')
Maar goed, ik moet deze week weer ongesteld worden en ergens zit er dan toch die hoop dat dat niet gebeurt :/ We hadden vandaag een lunch met de klas en ik ben ook gewoon praktisch de enige die popelt om weer te beginnen met school, maar niet eens omdat ik nou zo een zin heb erin.. maar echt gewoon omdat ik gauw verder wil, zodat ik gauw klaar ben zodat de kinderwens maar gauw uit mag komen |
19-08-2008, 20:08 | ||
Citaat:
Ik wens jullie beiden ook heel veel sterkte
20-08-2008, 15:09 | ||
Citaat:
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #5 Verwijderd | 498 | 14-01-2009 10:36 | |
Liefde & Relatie |
zwanger worden snoopy | 500 | 10-11-2007 23:26 | |