Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2008, 11:05
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Zeg, jullie weten toch dat ik The Larch ben he?
Nee. Maar ik moet nu weg!

Dag allemaal! En duim dat ik op tijd kom!
Oud 04-11-2008, 11:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
;-) sorry kon het niet laten
volgens mij heb ik een deel van het boek gelezen

Wat vind jij een passende opdracht om bij dit boek te doen?

Ja, drop, onze meet!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee. Maar ik moet nu weg!

Dag allemaal! En duim dat ik op tijd kom!
*duim*
Verwijderd
Ik wist dat niet.

Buitenstaanders heb ik gelezen, héél lang gelezen, maar ik heb er geen opdracht meer over op deze pc.
Verwijderd
fizzle als je er een meer keuze vraag van maakt?? Weet ik het trouwens nog niet..

of huhm vergelijk het met een ander boek
Oud 04-11-2008, 11:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Eigenlijk mogen jullie het ook niet weten, maar ik kan geen geheimen houden

Weet je nog welke opdracht je had gedaan, kies?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
fizzle als je er een meer keuze vraag van maakt?? Weet ik het trouwens nog niet..

of huhm vergelijk het met een ander boek
Meerkeuzevraag?
Maar ik weet dus de opdrachten helemaal niet meer zeg maar
Verwijderd
ik heber geen opdracht over gedaan, heb het ook niet helemaal gelezen daarom. Wij mochten het niet lezen voor onze litereatuurlijst
Oud 04-11-2008, 11:08
Verwijderd
dan is het tijd om een klasgenootje te bellen!?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vraag niet eens meer of ik dingen mag lezen Ik lees ook Kees de Jongen en Kruistocht in Spijkerbroek voor mijn lijst en als het niet goed is lees ik nog wat!
Verwijderd
Gewoon een uitgebreid boekverslag.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
dan is het tijd om een klasgenootje te bellen!?
Ik zit in de studieruimte. Klasgenootjes genoeg, maar ze kijken me zo aan:
En ze vragen waarom ik het niet heb ingeleverd

en dan gaan ze weer aan hun huiswerk.
Oud 04-11-2008, 11:09
Verwijderd
Hoiii wil iemand mijn leven voor vandaag overnemen?

Ik wil niet uit bed.
Verwijderd
Looks like you're in trouble!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Gewoon een uitgebreid boekverslag.
wij moeten een verdiepingsopdracht doen. Ik hoef echt alleen nog maar thema, titelverklaring, samenvatting, eigen mening en opdracht te doen. Laatst was ik mijn mening vergeten te doen en had ik ook een uitstekend boekverslag. Maar als ik die opdrcht niet doe, kan ik nog zoveel andere dingen doen, maar dan is het niet goed.
Oud 04-11-2008, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Hoiii wil iemand mijn leven voor vandaag overnemen?

Ik wil niet uit bed.
Ik ben wel uit bed maar verder wil ik deze dag ook niet beginnen. Dus als er ook iemand is die mijn leven wil overnemen...graag!
Oud 04-11-2008, 11:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Looks like you're in trouble!
Ik had beloofd dat ik het vandaag af zou hebben
Nouja, ik vraag wel of ze ze wil mailen ofzo.

Bel gaat, ik moet naar de les. Daag!
Oud 04-11-2008, 11:11
Verwijderd
Citaat:
wij moeten een verdiepingsopdracht doen. Ik hoef echt alleen nog maar thema, titelverklaring, samenvatting, eigen mening en opdracht te doen. Laatst was ik mijn mening vergeten te doen en had ik ook een uitstekend boekverslag. Maar als ik die opdrcht niet doe, kan ik nog zoveel andere dingen doen, maar dan is het niet goed.
Ik snap niet zo goed wat je dan nog zou moeten doen, eigenlijk. Succes iig!
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel uit bed maar verder wil ik deze dag ook niet beginnen. Dus als er ook iemand is die mijn leven wil overnemen...graag!
Misschien is het tijd voor een clubje dan
Verwijderd
De club der levens-weigeraars.
Oud 04-11-2008, 11:12
Verwijderd
fizzle gewoon aan je klasgenootjes vragen, ze zijn heus niet achterlijk!!
@LISAAAH als jij vandaag mijn tentamen maakt, leef ik jouw leven
Anders meldt je je gewoon ziek

NU ga ik douchen want ik moet zo weg, tentamen maken
Oud 04-11-2008, 11:13
Verwijderd
Succes!
Oud 04-11-2008, 11:16
Verwijderd
Citaat:
De club der levens-weigeraars.
Klinkt wel dramatisch
Citaat:
fizzle gewoon aan je klasgenootjes vragen, ze zijn heus niet achterlijk!!
@LISAAAH als jij vandaag mijn tentamen maakt, leef ik jouw leven
Anders meldt je je gewoon ziek

NU ga ik douchen want ik moet zo weg, tentamen maken
Ik maak je tentamen wel

Er is niks waarvoor ik me hoef/kan ziek (te) melden

Ik moet heul veul opruimen
En dr komen wasmachines en de hele badkamervloer staat onder water want sommige mensen.
Oud 04-11-2008, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Klinkt wel dramatisch
Ja he. Een beetje té misschien, alsof we dood willen (in mijn geval niet zo). De club van mensen die af en toe een dag willen overslaan, dan?
Oud 04-11-2008, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Ja he. Een beetje té misschien, alsof we dood willen (in mijn geval niet zo). De club van mensen die af en toe een dag willen overslaan, dan?
De club van mensen die heus niet van een brug gaan afspringen maar gewoon even niet meedoen met dat gedoe en op zich best wel van slapen houden of andere ontspannende activiteiten en daarom de tijd een dagje stil willen zetten of afspraken zonder problemen minimaal 24 uur willen verplaatsen en dan wel zien of ze na verplaatsen er wel zin in hebben!
Oud 04-11-2008, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Bij een round character kom je dingen te weten over hem, hoe diegene zich voelt, wat voor gedachte die gene heeft. Je komt aardig wat informatie van diegene te weten. Meestal een hoofdpersoon, dus. Een flat character is iemand waarvan je niet al te veel weet en waar je niet de emoties van weet, een plat karakter dus.

Althans, zo heb ik het geleerd.
ik ook
Oud 04-11-2008, 11:39
Verwijderd
dankjewel Quis.. !

Ik wil ook wel eens een dagje overslaan
Oud 04-11-2008, 11:45
Verwijderd
Citaat:
De club van mensen die heus niet van een brug gaan afspringen maar gewoon even niet meedoen met dat gedoe en op zich best wel van slapen houden of andere ontspannende activiteiten en daarom de tijd een dagje stil willen zetten of afspraken zonder problemen minimaal 24 uur willen verplaatsen en dan wel zien of ze na verplaatsen er wel zin in hebben!
Die club ja!
Oud 04-11-2008, 11:55
Verwijderd
Het is hier saai.
Mijn moeder neemt niet op, mijn soortvanvriendje neemt niet op en mijn huisgenoot is niet thuis zodat ik niet eens hem voor de honderste keer kan aanspreken op zijn smerige gedrag. Wat nu?
Oud 04-11-2008, 12:08
Neko*
Neko* is offline
Volgens mij is mijn rijlesinstructeur (ik zou voor deze keer een ander hebben) zojuist bij het verkeerde huis gestopt en net weggereden.
Oud 04-11-2008, 12:26
Verwijderd
Hmm ik heb net verlof aangevraagd voor 23 december. Zullen ze wel niet zo blij mee zijn, maar tentamen gaat natuurlijk voor. Hopelijk wordt het niet afgewezen want dan moet ik gaan relschoppen
Oud 04-11-2008, 12:27
Verwijderd
Manmanman wat ben ik een zeur, i kheb nog geen uur opgeruimd en het is vrijwel klaar ;x
Oud 04-11-2008, 13:12
Verwijderd
Nou, paper af, tijd om te slapen. Zodat ik vannacht de verkiezingen kan volgen en daarna fris en fruitig naar de werkgroep kan Allez-hop!
Oud 04-11-2008, 13:42
Verwijderd
Citaat:
he matige muis, ik wist niet dat jij uit den haag komt.
Wie heeft je dat wijs gemaakt?
Oud 04-11-2008, 13:44
Verwijderd
Ik was het niet
Oud 04-11-2008, 13:49
Verwijderd
Ok! Nu ben ik wel erg nieuwsgierig
Oud 04-11-2008, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Wie heeft je dat wijs gemaakt?
http://forum.scholieren.com/showthre...2#post28334492
Oud 04-11-2008, 13:57
Verwijderd
Mooie stad achter de duinen.

*accent nadoe*
Oud 04-11-2008, 13:58
Verwijderd
ohoh, hoe gaat 'ie zich hier uitlullen.
Oud 04-11-2008, 13:59
Uice
Uice is offline
Joran van der Sloot denkt aan claim tegen De Vries

Copyright 2008, Novum

(Novum) - De advocaat van Joran van der Sloot, Bert de Rooij, onderzoekt de mogelijkheid om SBS of Peter R. de Vries voor de rechter te slepen. De programmamaker zou met zijn geruchtmakende uitzending over de zaak-Holloway inbreuk hebben gemaakt op het auteursrecht van Van der Sloot.

"Als er inbreuk gemaakt is door Peter R. de Vries, dan overwegen we uiteraard een schadevergoeding", zegt De Rooij deze week in de Vara Gids. De Vries ontfutselde met een verborgen camera een bekentenis over de verdwijning van de Amerikaanse Natalee Holloway.

De advocaat vergelijkt de eventuele procedure met de zaak die de erven van de in 2004 vermoorde vastgoedhandelaar Willem Endstra voeren tegen journalisten van Het Parool. Die zaak is nog onder de rechter.

Endstra voerde voor zijn dood in het geheim gesprekken met de Amsterdamse politie. Journalisten Paul Vugts en Bart Middelburg brachten de op band opgenomen gesprekken vorig jaar integraal uit als boek. De nabestaanden van de in 2004 vermoorde Endstra willen een verbod op het boek omdat de samenstellers zijn auteursrecht zouden hebben geschonden.

Het gerechtshof, en eerder de rechtbank, bepaalde dat op de tapes geen auteursrecht berust, maar de Hoge Raad draaide dat oordeel in mei dit jaar terug. Er is nu een nieuw oordeel van het gerechtshof nodig waarin wordt bepaald of de zogenoemde achterbankgesprekken het persoonlijke stempel van Willem Endstra dragen.

"De uitingen van iemand zijn daarmee beschermd. Als iemand anders die te gelde maakt is dat een inbreuk op je auteursrecht", zegt De Rooij in het interview met journalist Twan Huys.

De Vries zegt in de tv-gids de claim 'met belangstelling' tegemoet te zien. Hij is van mening dat De Rooij 'zich beter kan bekreunen over de inbreuken die Joran heeft gemaakt op het jonge leven van Natalee Holloway'. "Een rechtszaak is een mooi moment om nog eens uitleg over bepaalde gedragingen van Joran te vragen."

Natalee Holloway verdween drie jaar geleden op Aruba. In een door zeven miljoen mensen bekeken uitzending op SBS 6 zei Van der Sloot tegen een door De Vries ingeschakelde infiltrant in een auto met verborgen camera's dat hij wel degelijk meer wist van de verdwijning van de Amerikaanse studente. Holloway zou onwel zijn geworden tijdens een vrijpartij, waarna Van der Sloot een vriend zou hebben gebeld om hem te helpen haar te dumpen in zee. De uitzending won in september een Emmy Award in de categorie Current Affairs.

Van der Sloot is op vrije voeten. Het OM oordeelde dit jaar na De Vries' uitzending dat hij niet opnieuw kon worden aangehouden op basis van de bekentenis met de verborgen camera.

Hoe vet zou het zijn als De Vries nu verliest.
Oud 04-11-2008, 13:59
Verwijderd
Oud 04-11-2008, 14:01
Verwijderd
Citaat:
ohoh, hoe gaat 'ie zich hier uitlullen.
Dat was ik niet!!11!! Ik ben gehackz0rd!

Nee, serieus, ik had iets te veel op toen ik die post maakte
Oud 04-11-2008, 14:02
Missy
Missy is offline
Jeetje, alweer drie uur.
Oud 04-11-2008, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Dat was ik niet!!11!! Ik ben gehackz0rd!

Nee, serieus, ik had iets te veel op toen ik die post maakte
ik geloof er niks van!
Oud 04-11-2008, 14:03
Verwijderd
Anneke hierzo!

Ben je nog boos?
Oud 04-11-2008, 14:03
Verwijderd
boos? nee joh.
Oud 04-11-2008, 14:04
Verwijderd
oh ik ben zo trots op mezelf ik heb gewerkt, daarna gelijk huiswerk gemaakt en wasjes gedaan en vaatjes en zo en nog meer wasjes en nu ben ik met alles klaar misschien ga ik nu een dutje doen zodat ik vannacht de verkiezingsdinges kan kijken. hmm.
Oud 04-11-2008, 14:04
Verwijderd
Ow ok

Want ik deed zo'n vervelend 'je bent selluf <invul>' en toen deed je

dag

;x
Oud 04-11-2008, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Ow ok

Want ik deed zo'n vervelend 'je bent selluf <invul>' en toen deed je

dag

;x
ja, ik ging slapen sufkut. het was heel laat en ik moest om 9u weer in leiden zijn en vnaaf wordt heel laat, want ik ga lekker weer naar een concert, maar morgen moet ik weer om 9u in leiden zijn.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten