Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2009, 05:34
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Tussen 0 en 11. Of van 1 tot en zonder 11. Of van 1 tot en met 10.

En motiveer.

Voorbeeld beoordelingscriteria:
- Je huidige gemoedstoestand.
- Je huidige fysieke gesteldheid.
- De kwaliteit van je avondeten.
- De interessantheidsfactor van je school-/werkdag.
- De invloed op jou van je directe sociale omgeving.
- Het aantal-activiteiten-per-tijdseenheid-quotient.
- Het aantal met succes voltooide geplande activiteiten.
- De hoeveelheid gezeur.
- De hoeveelheid pogingen die je moest ondernemen voordat dat ene stomme dingie eindelijk lukte.
- Etc.

Deze criteria in overweging nemende, rolt er een gemiddeld totaalcijfer uit. Dit cijfer, plus een korte uitleg van tenminste 2 zinnen, is waar we in dit topic in geinteresseerd zijn.

Voorbeeld:

Cijfer: 6

Toelichting: Mijn dag tot op heden zou een 7 krijgen. Ik heb heerlijk 's nachts gechilled en voornamelijk gesogged. Mijn avondeten was binnen te houden, ik voel me verder best ok en het gezeur 's nachts is ook binnen de perken gebleven. Echter moet ik nu toch maar eens aan de slag. Dus -1.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2009, 06:10
Verwijderd
Mijn huidige gemoedstoestand is ontspannen en tevreden, mijn fysieke gesteldheid is ik-word-ziek-maar-eigenlijk-toch-niet-echt en ik heb momenteel niet mijn merk shag dus dat is ook een beetje jammer maar verder is het allemaal goed te doen, mijn avondeten was best lekker, ik ben voor de komende anderhalve week KLAARRRRRRRRRRRR met al het schoolwerk, mijn directe sociale omgeving bestaat uitsluitend uit fijne, grappige en interessante mensen die duidelijk een overwegend positieve invloed op mijn leven hebben, het aantal-(studie)activiteiten-per-tijdseenheid-quotiënt is eigenlijk iets te hoog maar de komende anderhalve week heb ik veel alone time gepland dus dat is prima, qua succesvol afgeronde activiteiten wacht ik nog op twee cijfers, de hoeveelheid gezeur is vrij laag, alles wat ik doe lukt binnen afzienbare tijd maar ik ben wel al honderd jaar aan het kijken voor een leuke stage en dat wil niet echt. Maar misschien ben ik te kieskeurig. En dit telt ook niet echt als 'dat ene stomme dingie'. Ik heb ook het idee dat ik één vak een beetje verziekt heb, ondanks dat ik er relatief veel voor geleerd heb, maar daar maak ik me niet zo'n zorgen om want ik kan er nu toch niks meer aan doen. En verder sta ik tot zo ver een 7,5 gemiddeld voor alle vakken die ik afgelopen semester gehaald heb, dus dat stemt me ook tevreden. Ik krijg ook een steeds beter beeld van wat ik later wil gaan doen, dat is best fijn. Tot slot, ik heb vannacht belachelijk lang geslapen en daarna heb ik op MSN gehangen en tekenfilms gekeken. Allemaal prettige activiteiten. En ik woon in de gaafste stad van Nederland, dat geeft al mijn dagen sowieso een bonus van +0,3.

Eindcijfer: 8,7.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 07:46
Tijdschrift
Avatar van Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Cijfer: 9
Motivatie: ik heb thee (+10) maar het is bijna op (-1)
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 07:54
Verwijderd
Ik heb net een kwartier besteed aan telkens een aanloopje nemen en dan op het bed springen/duiken. Verder is seizoen 5 van Spongebob Squarepants binnen, dus die ga ik zo kijken onder het genot van een kopje koffie.

Deze drie dingen brengen mijn dag naar een 8,9.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 10:21
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben moe en heb flinke donkere kringen onder mijn ogen. Fysiek gaat het verder goed. Ik heb vandaag 2 toetsen, wat niet zo fantastisch is want wiskundefaal. Daarentegen heb ik maar 3 uur school. En daarentegen weer moet ik thuis meteen verder met mijn MAW leren voor de volgende dag.
Ik zie vandaag wel mijn vrienden weer, daar ben ik blij mee. Jeej. Ik heb mijn wiskundediagnostischetoets net afgemaakt en hij ging wel, ondanks mijn pijnlijke gebrek aan activiteit dit hoofdstuk. Ik maak me wel weer zorgen om allemaal zinloze dingen. En ik moet nog even wachten tot er exciting dingen gebeuren. Ik geef mijn dag nu maar even een 6.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 10:34
Verwijderd
Tot nu toe geef ik mijn dag een 8,5. Ik heb geneukt en ben nu bezig met koffie. Ik moet eigenlijk nog wel wat nuttigs doen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 10:39
Verwijderd
Ik geef mijn dag een 7. heb lekkere seks gehad en zit nu aan de koffie en een joint, maar het vooruitzicht dat ik nog moet werken van 4 tot 11 op een onbekende plek zorgt voor puntenaftrek.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 11:03
Verwijderd
2

Ik heb enorme keelpijn, misschien wel ontstoken amandelen. Al twee nachten kut erdoor geslapen. Ik heb dinsdagavond gedronken waardoor ik een kater had en mijn tijd heb weggegooid. Ik heb morgen tentamen en ik heb eigenlijk een maand nodig om dat allemaal te snappen. Ik had gisteravond iets leuks afgesproken en dat heb ik afgezegd want geen tijd enzovoorts. Ik kan nu niet naar de dokter want die zit bij mijn ouders in de buurt. Ik heb een huisarts hier in de buurt gebeld maar die hadden geen tijd voor me. Ik probeerde al 5 keer mijn vader te bereiken maar die nam niet op omdat ie dacht dat ik voor mijn zus belde die jarig is, totdat ik hem mobiel belde. Mijn zus had ik ook allang mobiel gebeld om te feliciteren. Die zei: Zo ben je net uit bed. NEE HET DOET PIJN EN DAARDOOR BEN IK AL EEUWIG UIT BED. Ik wil gewoon dat ik het niet zo had verneukt afgelopen week. Mijn vader gaat me terugbellen en vertellen wat dat grapje kost als ik nu naar een andere huisarts ga met overschrijfkosten terwijl ik wel nog gewoon naar een andere doktersafspraak maandag moet bij mijn oude huisarts. En elke keer slikken is afschuwelijk en ik ben alweer bang voor de volgende keer slikken. En ik zou willen dat ik dat gisteravond niet had af moeten zeggen. En nu voel ik me een rotmens omdat ik eigenlijk het zuipen wel heb gedaan endaardoor dat andere niet. En ik wil gewoon maar het herexamen doen van dit vak.

Maar het is geen 1 omdat mijn benedenbuurvrouw nog niet voor geluidsoverlast heeft gezorgd vandaag, dat is best een uitzondering.

O wacht de universiteit wil dat ik daar blijf studeren Dat is op zich wel weer fijn.

Laatst gewijzigd op 22-01-2009 om 11:24.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 11:47
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb vannacht bijna niet geslapen en ben dus tyfus moe en duizelig. (3,2) Ik voel me niet helemaal op en top, zit al weken lang te snotteren en het houdt maar niet op. Ik heb een hekel aan dat net-niet/net-wel gevoel. Echt verschrikkelijk irritant. (5,1) Ik had een voldoende voor mijn wiskunde toets, wat op zich echt heel veel blijheid op had moeten leveren was het niet zo dat ik echt ENORM domme fouten heb gemaakt, en ik echt boos ben op mijn leraar wiskunde omdat er heel vaak "hoe????" en "leg uitgebreider uit" bij staat. Waarom? WAAROM? (3,9) Daarbij ben ik stikchagerijnig omdat. Geen idee, gewoon omdat denk ik dan.(5,5) Mijn schooldag tot nu toe is echt zo saai als de neten. Bij Engels gingen we een luistertoets maken. 9 fout is nog een voldoende. Ik had er 2 en heb het hele blaadje volgetekend met slapende poppetjes, slijmdruipsels en andere niet-luistertoets gerelateerde dingen. Dit was het meest boeiende lesuur wat ik tot nu toe gehad heb. (5,8) Wat wel weer positief is, is dat vriendje vanavond weer langs komt en blijft slapen en dat hij überlekkere chocoladekoekjes meegenomen heeft om mij weer op te vrolijken. (7,4) Aan de andere kant zit erg met oma en paps in mijn hoofd en dat maakt dat er een heleboel chaos is en ik niet fatsoenlijk kan concentreren of nadenken. Heel iritant. Ook maak ik me zorgen om opa, want die is nu helemaal alleen. En en en. Bluh. (2,6) De concierge hier op school heeft me wel een dag vrij gegeven voor de crematie, ondanks dat ik van plan was geweest naar school te gaan vind ik dit wel erg aardig van ze. Hij vond dat ik gewoon thuis moest blijven "want dat hoort als er een crematie is". Ok, dikke prima. (6,2) De hoeveelheid gezeur is vandaag echt onmogelijk om aan te horen. We moeten in 3 weken 3 onderwerpen voor discussie/presentatie Engels af hebben en dus hebben mijn groepsgenoten last van STRESS. En als er iets is waar ik niet tegen kan is mensen die onwijs gestresst en paniekerig doen terwijl er tijd genoeg is. (5,8)

Dit brengt mijn gemiddelde van vandaag (tot nu toe) op een 5,1. Het had erger gekund.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 12:42
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
- Je huidige gemoedstoestand. - 7 - wel ok niet denderend
- Je huidige fysieke gesteldheid. - 5 - but, slaaptekort sporttekort rsi-overschot
- De kwaliteit van je middageten. - 8 - broodje filet americain, was wel lekker alleen de uitjes vies
- De interessantheidsfactor van je school-/werkdag. - 0 - ik wee tniet wat ik moet doen (werk)
- De invloed op jou van je directe sociale omgeving. - 4 - kan niet zoveel hebben door korte slaap, mensen zijn vervelend
- Het aantal-activiteiten-per-tijdseenheid-quotient. - 1 - die is veel te laag haha
- Het aantal met succes voltooide geplande activiteiten. - 10 - niets gepland, niets gedaan
- De hoeveelheid gezeur. - 6 -
Gemiddeld een 5 - zin in het weekend => disneyland XD
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 14:09
Verwijderd
- Je huidige gemoedstoestand.
6, beter dan andere dagen
- Je huidige fysieke gesteldheid.
7
- De kwaliteit van je avondeten.
8, Vanavond pannenkoeken
- De invloed op jou van je directe sociale omgeving.
5
- Het aantal-activiteiten-per-tijdseenheid-quotient.
2, ik voer niets maar dan ook niets uit.
- Het aantal met succes voltooide geplande activiteiten.
3, ik ben het huis uit gegaan vandaag.
- De hoeveelheid gezeur.
4, stom gesprek zometeen.
- De hoeveelheid pogingen die je moest ondernemen voordat dat ene stomme dingie eindelijk lukte.
1, omdat ik door weer en wind moest terwijl dat mens ziek is.

Komt uit op een 4,5. Voel me vandaag redelijk dus ik maak er een bonus van en het wordt dan een 5,5.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 14:39
Verwijderd
Voorbeeld beoordelingscriteria:
- Je huidige gemoedstoestand.
Tevreden, want ik heb een zwaar werkstuk zojuist met een presentatie afgesloten en het lijkt erop dat het ruim voldoende gaat worden Maar verveeld omdat ik op mijn werk zit.
- Je huidige fysieke gesteldheid.
Hoofdpijnwtf! Vast iets te maken met het feit dat ik weinig slaap heb gehad en deze week belachelijk druk ben geweest met dat werkstuk en nu nog STEEDS achter die kutcomputer moet zitten. En verkouden ben.
- De kwaliteit van je avondeten.
Vriend van mij kookt, dus moet oged worden!
- De interessantheidsfactor van je school-/werkdag.
Niet interessant, behalve het houden van de presentatie (ik vind dat eigenlijk leuk? Die spanning van tevoren en dan gaat het wel goed enzo, kleine kick). Maar vanavond vrienden + sporten, dus da's wel interessant.
- De invloed op jou van je directe sociale omgeving.
Nog niet aanwezig, vanavond pas! Oh wacht en vanmorgen thee drinken met het vriendje van mijn beste vriendinnetje (ja, die zie ik 's ochtends ).
- Het aantal-activiteiten-per-tijdseenheid-quotient.
Veeeel. Wat op zich goed is want met relatief volle dagen ben ik vaak blij, maar nu wil ik wel relaxen ipv werken.
- Het aantal met succes voltooide geplande activiteiten.
Werkstuk: AF. Presentatie: GEDAAN. Mijngodjaaaaaa.
- De hoeveelheid gezeur.
Weinig tot geen!
- De hoeveelheid pogingen die je moest ondernemen voordat dat ene stomme dingie eindelijk lukte.
Was er vandaag niet!

Cijfer: Hmmmm 7, vanwege de tochwel negatieve fysieke gesteldheid en de sufheid van mijn werk (nou ja vooral dat ik niet kan ontspannen om zo die negatieve fysieke gesteldheid een positieve te maken), de rest is prima voor elkaar
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 14:44
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
5
Heb te lang op bed gelegen. Te weinig uitgevoerd. Tja gewoon een vijfje dus.
__________________
Pang
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 14:49
Verwijderd
Een 7 ofzo. Werk was wel saai, maar het was wel gezellig met golega's die ik al een week niet meer gezien had en ik heb in het gebouw eieren ontdekt waar je in kan zitten en kuipstoelen die met een ketting aan het plafond hangen En ik ben nu vrij en hoef niet te leren. Maar ik ben ook eenzaam en heb niks boeiends te doen of te kijken. Dus een 7 lijkt me wel geschikt.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 14:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Een 8

Ik hoorde vandaag dat ik een 7 had op m'n tentamen van vorige week, terwijl ik zeker wist dat ik en 4 had. Dus daar werd ik vrij blij van. Bovendien heb ik een leuk kadootje gekocht voor een jarige vriendin, en heb ik zonet de sleutels van m'n nieuwe kamer opgehaald! Het zou hoger zijn als ik me niet zo slaperig voelde, maar dat kan ik allemaal wel aan.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 15:14
Verwijderd
Een zeven, want mijn presentatie van idee-ontwikkeling ging goed en iedereen inclusief docent was heel positief enzo. Anderen hadden ook toffe dingen gemaakt en dat was leuk. Maar er zijn aftrekpunten omdat de docent was vergeten dat ie naar school moest komen en hij ons drie kwartier liet wachten, en omdat het klote-weer is en ik daar fijn met mijn hond doorheen kon lopen. Over een uurtje ga ik weer naar Rotterdam vanwege het filmfestival en ik denk dat dat wel leuk gaat worden, maar ik heb geen zin om weer in het ov te zitten en dat ik steeds dezelfde muziek moet luisteren omdat het programma van mijn mp3-speler het niet doet. Vooruit, een 7+, omdat mijn tekeningen mogen blijven hangen voor de open dag.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 16:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik voel me nu wel prima, ik heb best veel zelfvertrouwen en ik kan mijn vrienden wel waarderen. Ik heb bij mijn beste vriendin geslapen en had de eerste vier uur vrij dus de ochtend was superchill. Ik had echter heel weinig geslapen dus ik ben nu heel erg moe en bovendien heb ik nekpijn. En ik moet eten koken vanavond terwijl ik dat gisteravond ook al had gedaan. Dat vind ik niet leuk.

Een 7.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 17:59
Slaapkopf
Avatar van Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Ik ging gister met dikke koppijn naar bed, waarschijnlijk van overwerken gister avond. Vanochtend voelde ik me redelijk, maar erg duf. Tot half 5 school is weer minder.., fitness is goeie! Uhm.. huiswerk is minder maar is nu af. Nu muziek luisteren dus een dikke 7 zeker waard! Wat een saaie dag.. donderdag .
__________________
bjer
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-01-2009, 18:06
Verwijderd
TIEN! TIEN! TIEN!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 19:51
Verwijderd
6,7.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 20:01
Tijdschrift
Avatar van Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Citaat:
TIEN! TIEN! TIEN!
Motivatie?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 20:04
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
7.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 20:12
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
7.85

Geen zin in het leren van tentamen dat ik wel graag wil halen. Verder wel weer leuk les gegeven aan schaakkindjes en docent heeft onderzoeksvraag goedgekeurd.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 20:12
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
3
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 20:15
Tijdschrift
Avatar van Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2009, 20:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
TIEN! TIEN! TIEN!
Heb je seks gehad?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 22:45
Verwijderd
Aan het eind van deze dag geef ik het definitieve cijfer, dat is dus nu.
Deze dag krijgt een 5.5. m'n afwasmachine is kapot gegaan vandaag en ik ben geslagen in m'n gezicht door een achterlijk mens op m'n werk.
Ik heb wel prettig gewerkt ook al was het mega super druk, maar dat geeft niet want dan vliegt de tijd.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2009, 23:30
Verwijderd
Ik geef mezelf een 1.5. Niks wilde lukken, iedereen was boos en kwaad. het vreten was niet te vreten. Geen buitengewoon leuk sociaal contact gehad met andere mensen vandaag. Ik wou nog wat dingen doen maar lukte niet. Wou om 21:30 gaan slapen, maar lukte niet. Ik had het koud vandaag Het enige wat wel lukte was een aardig sprintje naar de bus zonder al te veel te hijgen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 00:11
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
en ik ben geslagen in m'n gezicht door een achterlijk mens op m'n werk.
een collega? iemand anders?
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 08:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moest vandaag opstaan en ik moet zo weg.
Een 4.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 10:20
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Gister:
+: eindelijk naar m'n mentor gegaan en m'n letterkundeboek uitgelezen.
-: Maar toen wilde ik vol goede moed de opdracht gaan maken en bleek dat m'n boeken nog op school waren, en toen ik naar de winkel ging was ik vergeten dat 't geen vrijdag was en waren de winkels dicht.
En de rest van de dag weet ik niet echt meer, dus was waarschijnlijk niet boeiend.
Edit: Nu blijkt dat dat m'n zusje wel dat boek ook had en ik het gister gewoon af had kunnen maken baal ik er nog meer van dat ik het gister niet heb gedaan. Maak er een 6,5 van!
__________________
Hoi! - Soija.nl

Laatst gewijzigd op 23-01-2009 om 18:24.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 11:24
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik heb vannacht bijna niet geslapen en ben dus tyfus moe en duizelig. (3,2) Ik voel me niet helemaal op en top, zit al weken lang te snotteren en het houdt maar niet op. Ik heb een hekel aan dat net-niet/net-wel gevoel. Echt verschrikkelijk irritant. (5,1) Ik had een voldoende voor mijn wiskunde toets, wat op zich echt heel veel blijheid op had moeten leveren was het niet zo dat ik echt ENORM domme fouten heb gemaakt, en ik echt boos ben op mijn leraar wiskunde omdat er heel vaak "hoe????" en "leg uitgebreider uit" bij staat. Waarom? WAAROM? (3,9) Daarbij ben ik stikchagerijnig omdat. Geen idee, gewoon omdat denk ik dan.(5,5) Mijn schooldag tot nu toe is echt zo saai als de neten. Bij Engels gingen we een luistertoets maken. 9 fout is nog een voldoende. Ik had er 2 en heb het hele blaadje volgetekend met slapende poppetjes, slijmdruipsels en andere niet-luistertoets gerelateerde dingen. Dit was het meest boeiende lesuur wat ik tot nu toe gehad heb. (5,8) Wat wel weer positief is, is dat vriendje vanavond weer langs komt en blijft slapen en dat hij überlekkere chocoladekoekjes meegenomen heeft om mij weer op te vrolijken. (7,4) Aan de andere kant zit erg met oma en paps in mijn hoofd en dat maakt dat er een heleboel chaos is en ik niet fatsoenlijk kan concentreren of nadenken. Heel iritant. Ook maak ik me zorgen om opa, want die is nu helemaal alleen. En en en. Bluh. (2,6) De concierge hier op school heeft me wel een dag vrij gegeven voor de crematie, ondanks dat ik van plan was geweest naar school te gaan vind ik dit wel erg aardig van ze. Hij vond dat ik gewoon thuis moest blijven "want dat hoort als er een crematie is". Ok, dikke prima. (6,2) De hoeveelheid gezeur is vandaag echt onmogelijk om aan te horen. We moeten in 3 weken 3 onderwerpen voor discussie/presentatie Engels af hebben en dus hebben mijn groepsgenoten last van STRESS. En als er iets is waar ik niet tegen kan is mensen die onwijs gestresst en paniekerig doen terwijl er tijd genoeg is. (5,8)

Dit brengt mijn gemiddelde van vandaag (tot nu toe) op een 5,1. Het had erger gekund.
Ik kreeg de beoordeling van mijn PO maatschappijleer terug en dat stond vol met allemaal krulletjes en ++'jes. We hadden alleen 2 dingen verkeerd om gezet, verder was het allemaal dikke prrrima. (8,4) Ook was het stralingspracticum van natuurkunde best leuk, ik moest lachen om mijn eigen chagrijnigheid (6,0). Alleen jammer dat toen ik vroeg wat ik met de antwoorden moest doen mijn leraar zei "hang het boven je bed, of gooi het hier in de ton. Wat jij leuk vindt." (-1,2 = 4,8).
Eenmaal thuis heerlijk gedoucht (7,0) en gezellig CSI gekeken op bed met vriendje en chocoladekoekjes gekregen (9,2).
Het eindcijfer van gisteren was dus een 6,9.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 11:27
Verwijderd
Citaat:
een collega? iemand anders?
Nee een bewoner in het verzorgingshuis die vond dat ik waardeloos was. Gemeen mens, ik kon me ook niet verweren want ik had mijn handen vol.

Deze dag krijgt tot nu toe een 7,5. Ik heb lekker gewerkt met leuke collega's en gezellige bewoners en ik heb net een broodje met osseworst op nomnom.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 11:50
Verwijderd
Deze dag geef ik een 7,5 die verhoogd zou kunnen worden naar een 8 of een 8,5.
Jeuj
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 14:16
Sens.
Sens. is offline
Het lukte me niet om vroeg op te staan, aangezien ik heel slecht & onrustig geslapen heb. Uiteindelijk ben ik dan toch maar opgestaan, omdat ik nog heel wat moest nakijken voor mijn examen. Het lukte me gelukkig wel om alles ongeveer na te kijken. Maar ik werd er niet echt geruster op. Op de trein herkende ik iemand van een andere keer. (Hij is jazz muzikant & praat heel erg leuk. ) Daar werd ik, ondanks dat ik bezig was met nakijken, werd ik daar toch vrolijk van.

Eenmaal op school duurde het heel lang voor ik aan mijn examen kon beginnen & bovendien was ik heel erg zenuwachtig. Gelukkig den ik wel dat ik het examen gehaald heb, al waren de vragen nogal raar (en klopte haar uitleg over het examen niet)

Na het examen heb ik een heel lekker broodje gegeten. (met campi's in looksaus), ook al ben ik eigenlijk op dieet. Maar kom Ik moest 40 minuten op de trein wachten, maar dat vond ik eigenlijk niet erg. Eenmaal thuis heb ik een hele tijd naar Tv gekeken & eindelijk het verslag van de harmonie afgemaakt. (Dat moest ik al weken doen) (+ 5)

Ik vrees dat ik ziek aan het worden ben, want ik voel me heel erg raar. Ondanks dat moet ik toch nog werken aan een paper. En straks naar de harmonie

hmm eindcijfer een 6
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 14:32
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
hoeveelheid gezeur: -100 ;x

mensen moeten opsodemieteren met hun constante gezeur als ik bezig ben. jezus.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2009, 14:46
Verwijderd
7,7 want weekend enzo.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 14:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Want weekend omdat mijn vriendje vroeg naar huis moest en omdat ik hem een heel weekend moet missen. voor de advocaattaart van mijn moeder en best wel omdat mijn zus maandag jarig is. omdat ik dan laat uit ben.
Gemiddeld cijfer vandaag: 7
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 14:57
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik werd wakker met een onwijs dikke zoembalip. Yes, koortslip. Precies waar ik op zat te wachten! Toen regende het ook nog eens en aangezien ik al nauwelijks geslapen had vannacht heb ik maar een dag vrij genomen van school. (2,1) Toen kon ik nog lekker even tegen vriendje aan liggen en dommelen. (+2) Goede vriend van me zei onze afspraak af omdat hij naar een begrafenis moest. Op zich best jammer, maar ik had eigenlijk al niet veel zin. (5,5) Ik ben in een gammele mood en niks wil wat ik wil en ik wil eigenlijk ook niks. Beetje jammer allemaal. Daarom heb ik vandaag ook nog niet echt veel uitgevoerd (6,3), maar moet ik eigenlijk wel veel doen (-1). Ik ga zo daarom maar mijn kamer opruimen, de vaatwasser uit en inpakken en een goed boek lezen. (6,8) Vanavond pizza, wat deze dag een bonus van +1 geeft, en daarna met vriendje gamen en films kijken. (8,4)
Gemiddelde vandaag: 6. En met de pizza-bonus wordt dat dus een totaal van 7. Netjes toch.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 16:04
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
ik geef vandaag een 7.5 want er was hulp op stage. Dat is gewoonweg relaxt, en straks frieten
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 16:35
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Een zeven. Nieuwe tas, nieuwe mobiel. Op het werk was het gezellig en gesprek op school was fijn. Prima dagje. Alleen was de regen en de wind minder.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 16:44
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
2 deadlines af +100. weegt op tegen de -100 van eerder.

tevreden gevoel +7

dus 7
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 17:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn 4 van vanochtend is opgehoogd naar een 9 omdat school heel goed te doen was en zangles heel goed ging, en de regen was helemaal niet erg om doorheen te fietsen. En ik moet vanavond koken, maar dat is niet erg want mijn stiefmama komt onverwacht meeeten. Terwijl ze in engeland woont. Ze heeft gister opeens een ticket geboekt. Dus een 9 dus!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Motivatie?
Gewoon, het was een topdag.

Citaat:
Heb je seks gehad?
Hè bah, seks.

Vandaag een 8, want weekend enzo. En alle "moeilijke" toetsen in de toetsweek al gehad.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 18:16
Verwijderd
Op de nepoverval en de bijbehorende stress voor mijn collegae na was het een prima dagje. Geld verdiend. En de jongen bij de kassa van de locale supermarkt heeft vergeten mijn deo aan te slaan, wat weer geld scheelt. Overigens kwam ik daar thuis pas achter. Vanavond even kroeghangen, wat ook wel weer aardig belooft te worden. Tot nu toe een 7, vanwege het weer.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Deze dag geef ik een 7,5 die verhoogd zou kunnen worden naar een 8 of een 8,5.
Jeuj
Jaaaa ik heb een 8! Ik heb een 8! Voor ideeontwikkeling! Maar verder voel ik me eigenlijk niet zo geweldig want ik pieker te veel, dus deze dag beoordeel ik met een 7-.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 18:55
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Op de nepoverval en de bijbehorende stress voor mijn collegae na was het een prima dagje.
Je werkt bij de c1000 waar die nepoverval was?
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 21:04
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Vandaag ben ik
- te vroeg opgestaan (minpunten)
- was het lekker warm in de trein (pluspunten)
- Heb ik mn zaken op mn werk wat op orde gekregen (pluspunten)
- dacht ik mn maandkaart kwijt te zijn (minpunten)
- had ik hem toch weer gevonden (pluspunten)
- had ik bijna een uur vertraging op de terugweg en was de NS irritant bezig (minpunten)
- heb ik een drukke avond gehad (minpunten)
- maar heb ik wel alles gedaan wat ik wou doen (pluspunten)
- een gevoel van hmm, moet toch maar weer wat afvallen speelt op de achtergrond (minpunten)
- het vooruitzicht dat ik morgen voor 5 dagen naar Wenen ga is helemaal niet verkeerd natuurlijk (PLUS!!)

5 plus punten en 5 min punten met een hele grote + voor Wenen
Een 6,5 voor vandaag. Gewoon omdat het verder niet zo'n boeiende dag is
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 21:52
Verwijderd
vandaag krijgt een 8, want lekker gevoel en lekker geshopt en lekker gegeten en lekker familiedagje, maar poepweer en vlek op mn vestje en kutnieuws van beste vriendin en schoonzusje
Met citaat reageren
Oud 23-01-2009, 21:57
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik had vandaag een lange toets. Ik had vanochtend wel alles nog samengevat dus ik ben wel een beetje trots. Werk was stom want we gingen een stapel kratten vastbinden met behulp van een zwart dingetje maar we hadden geen idee hoe dat moest. Stonden we daar met z'n vijven omdat er verder toch niets meer te doen was. Ik wil nog steeds graag weten hoe dat zwarte dingetje werkt maar toen we daar stonden ging zo'n meisje er heel giftig bij staan kijken en zeggen dat we dan maar dingen recht moesten zetten enzo. "Ja maar ik wil echt weten hoe dat ding werkt!" "Nou ja je kan hier wel 1.5 uur staan maar daar schiet je ook niets mee op! "
Kutwijf.
Ik heb wel de film Dan in Real Life gekeken en die is leuk en de muziek is fijn. Ik heb bij de mcdonalds gegeten en nu heb ik buikpijn . Dat krijg je ervan.

enniehoe. Ik geef mijn dag een 4.5 ofzo.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Geef je dag een cijfer.
Missy
94 18-12-2009 10:54
De Kantine tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan?
fazhionista
4 06-12-2009 11:54
De Kantine Lief dagboek
Verwijderd
22 10-11-2009 09:16
Psychologie De kronieken van de dag. # 2
Fantôme
500 27-01-2004 16:01
Werk, Geld & Recht Vertel hier je ervaringen met online geld verdienen!
Debje
31 10-01-2004 19:31
Psychologie een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten)
Fantôme
499 12-12-2003 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17.