Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2009, 19:33
Verwijderd
Ik ken een hondje met epilepsie.
Advertentie
Oud 02-02-2009, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Oh, maar daar eindigt het VK ook vaak hoog omdat iedereen dat begrijpt. In ieder geval, de keren dat ik er toevallig langs zapte, zijn ze 2e en 3e geworden.
Die doet nooit mee.

Nl en België (en Griekenland) zijn de enige west-Europese landen die meedoen. De rest begint er niet aan.
Oud 02-02-2009, 19:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik weet er een klein beetje vanaf. Hoezo?
ik vraag me af hoe het eruit ziet, zodat ik niet ga gillen als ik er een in het echt zie. Maar het verschilt natuurlijk per keer. En hij zegt dat ik gewoon uit de buurt moet blijven tot het over is . Maar maar maar

Citaat:
Alleen als ik teveel smarties heb gehad.
wtf
Oud 02-02-2009, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Die doet nooit mee.

Nl en België (en Griekenland) zijn de enige west-Europese landen die meedoen. De rest begint er niet aan.
Ze hebben zeker twee keer meegedaan.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Haha Nee ik dacht dat je stopte binnen een halve minuut en dan ook helemaal niks meer wilde ;x
Nee maar wanneer wij uitgaan in de klup staat er altijd wel zo'n stelletje de hele avond te zoenen. Zoenen is leuk maar op een gegeven moment wil je ook bier hebben.

Citaat:
Nee, dan wil je gewoon weer verder naar de volgende.
Verwijderd
Citaat:
ik vraag me af hoe het eruit ziet, zodat ik niet ga gillen als ik er een in het echt zie. Maar het verschilt natuurlijk per keer. En hij zegt dat ik gewoon uit de buurt moet blijven tot het over is . Maar maar maar

wtf
Wie is hij? En verder, niet zo druk maken joh.
Oud 02-02-2009, 19:39
Verwijderd
Citaat:

wtf
Hij wie? En heeft hij gewoon epileptie? Of komen de aanvallen door iets anders?

Epileptische aanvallen kunnen heel erg verschillen De meeste mensen kennen alleen het schokkerige.
Oud 02-02-2009, 19:39
Verwijderd
Mijn lerares Frans vraagt via de mail (aan al haal leerlingen) om oppas, wat een heldin.
Oud 02-02-2009, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Mijn lerares Frans vraagt via de mail (aan al haal leerlingen) om oppas, wat een heldin.
Ik zou geen eigen leerling als oppas willen volgens mij Iemand bij je thuis en met je kind,
Oud 02-02-2009, 19:41
Laisve
Laisve is offline
Citaat:

wtf
Ja joh van al die kleurstoffen ga je onwijs stuiteren.
Oud 02-02-2009, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ik zou geen eigen leerling als oppas willen volgens mij Iemand bij je thuis en met je kind,
Ik ben al vier keer bij haar thuis geweest, bbq's enzo.
Oud 02-02-2009, 19:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja joh van al die kleurstoffen ga je onwijs stuiteren.
stuiteren =/= epileptische aanval
Oud 02-02-2009, 19:46
Verwijderd
Dat was het grapje, Elea.
Oud 02-02-2009, 19:46
Verwijderd
fizzlelientje, wie is hij?
Oud 02-02-2009, 19:47
Verwijderd
haha, de toppers zongen niet gans live, dacht ik al
Oud 02-02-2009, 19:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wie is hij? En verder, niet zo druk maken joh.
Citaat:
Hij wie? En heeft hij gewoon epileptie? Of komen de aanvallen door iets anders?

Epileptische aanvallen kunnen heel erg verschillen De meeste mensen kennen alleen het schokkerige.
hij heeft epileptie en door de spanning krijgt hij aanvallen. En door alcohol en slaaptekort. En hij is iemand met wie ik in een tent moet op de reis in italië, en ivm slaaptekort enzo ben ik bang dat hij aanvallen krijgt.
TopDrop
TopDrop is offline
elipeptisch
Laisve
Laisve is offline
Eten jullie ook altijd eerst alle smarties van 1 kleur op trouwens ? Of is dat alleen mijn dwangneurose ?
Oud 02-02-2009, 19:51
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Eten jullie ook altijd eerst alle smarties van 1 kleur op trouwens ? Of is dat alleen mijn dwangneurose ?
*meldt zich*

maar ik eet nooit smarties maar m&m's. alhoewel dat ook alweer vet lang geleden is, trouwens.
Oud 02-02-2009, 19:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat was het grapje, Elea.
oh
Oud 02-02-2009, 19:52
Verwijderd
Citaat:
hij heeft epileptie en door de spanning krijgt hij aanvallen. En door alcohol en slaaptekort. En hij is iemand met wie ik in een tent moet op de reis in italië, en ivm slaaptekort enzo ben ik bang dat hij aanvallen krijgt.
Och jezus, kun je daar niet iets voor regelen, want volgens mij ben jij niet het ideale type om daar naast te liggen.

Citaat:
Ja, ik bewaar bruin altijd als laatst, want zie 'zijn het lekkerst'. Maar dat blijkt na één bruine helemaal niet zo te zijn en dan gooi ik ze weg.
Oud 02-02-2009, 19:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ja ik ook ik hou altijd rood en blauw het laatst over en dan kan ik niet kiezen dus dan doe ik om en om.
Oud 02-02-2009, 19:54
Verwijderd
Ik eet geen smarties. Veel te ongezond.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Och jezus, kun je daar niet iets voor regelen, want volgens mij ben jij niet het ideale type om daar naast te liggen.

Ja, ik bewaar bruin altijd als laatst, want zie 'zijn het lekkerst'. Maar dat blijkt na één bruine helemaal niet zo te zijn en dan gooi ik ze weg.
waarom ben ik niet het ideale type om daarnaast te liggen? Omdat ik snel in paniek raak enzo?
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ja ik ook ik hou altijd rood en blauw het laatst over en dan kan ik niet kiezen dus dan doe ik om en om.
the matricksssssss
Oud 02-02-2009, 19:55
Verwijderd
Ik sorteer de mijne altijd op kleur. Apartheid verdammt noch mal!
Oud 02-02-2009, 19:56
Verwijderd
Is het niet epilepSie trouwens?
Verwijderd
Citaat:
waarom ben ik niet het ideale type om daarnaast te liggen? Omdat ik snel in paniek raak enzo?

Nou ja, als je je er nu al over loopt te stressen, (dat zal vast wel meevallen, maar zo komt het over).
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
nee
Oud 02-02-2009, 19:57
Verwijderd
alle kleuren smaken hetzelfde toch?
behalve bij skittles, die zijn cool <3
Oud 02-02-2009, 19:57
Laisve
Laisve is offline
Mijn laatste smartieanekdote... vroeger deed ik altijd een wedstrijdje welke kleur zou 'winnen'... mocht ik niet kijken als ik 1 zou pakken en de laatste kleur had gewonnen.
Oud 02-02-2009, 19:58
Verwijderd
Citaat:
alle kleuren smaken hetzelfde toch?
behalve bij skittles, die zijn cool <3
Niet geheel.
Oud 02-02-2009, 19:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Nou ja, als je je er nu al over loopt te stressen, (dat zal vast wel meevallen, maar zo komt het over).
Ja ik maak me wel een beetje zorgen.
Oud 02-02-2009, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Mijn laatste smartieanekdote... vroeger deed ik altijd een wedstrijdje welke kleur zou 'winnen'... mocht ik niet kijken als ik 1 zou pakken en de laatste kleur had gewonnen.
Deja-vu!
Oud 02-02-2009, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
nee
epi·lep·sie de; v ziekte waarbij de patiënt stuiptrekkend het bewustzijn verliest
Oud 02-02-2009, 20:01
Verwijderd
/care
Oud 02-02-2009, 20:04
Verwijderd
Dan moet ie maar niet zo wijsneuzig doen.
Oud 02-02-2009, 20:05
Verwijderd
Citaat:
nee
Het was retorisch.
Oud 02-02-2009, 20:05
Laisve
Laisve is offline
Jongens plagen kusjes vragen jaeger.
Oud 02-02-2009, 20:07
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
epi·lep·sie de; v ziekte waarbij de patiënt stuiptrekkend het bewustzijn verliest
sinds wanneer is dat?
Oud 02-02-2009, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Dan moet ie maar niet zo wijsneuzig doen.
Tis een wijsneus he, die maarten?

Het forum heeft hem niet goed opgevoed
Verwijderd
Sinds Nederlands.
Verwijderd
18 september 1998.
Oud 02-02-2009, 20:09
TopDrop
TopDrop is offline
hmhm, vaag.
Oud 02-02-2009, 20:09
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Tis een wijsneus he, die maarten?

Het forum heeft hem niet goed opgevoed
lisafaal dus
Oud 02-02-2009, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Jongens plagen kusjes vragen jaeger.
Graag. Weet ik ook eens hoe dat is.
Oud 02-02-2009, 20:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oud 02-02-2009, 20:12
Verwijderd
Citaat:
lisafaal dus
Jij bent een gele faler ZO

Volgens mij heb ik nu al evenveel vakken gehaald in een halfjaar als jij in je eerste jaar in totaal.
Verwijderd
Nog nooit met een t gezien hoor, Dropje.
Verwijderd
Drie twee een.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten