Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2009, 11:20
Verwijderd
Ach, dat komt zo vaak voor. Als er immers 1 iemand uit het team dood is, is de match in 9 van de 10 gevallen al beslist.
Advertentie
Oud 11-02-2009, 22:25
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Dat was gaaf, erg gaaf. Net met mijn hunter 79 gedinged, in Halls of Stone. Erg gave semi-pug. 3 dps uit de guild, met mij als MM hunter, 80 combat rogue, en 78 retridin. Tank en healer waren random, lvl 78 protadin en lvl 77 holy priest. In HoS heb ik pasgeleden nog intens hard gefaald met een full lvl 80 group. Waar we drie keer wipeten op die boss waar je eerst een hele zooi waves van mobs hebt, en vervolgens naar de ingang terug moet lopen voor de boss. Weet even niet zijn naam. Daar wipeten we al op de trash, voor we goed en wel bij de boss waren.

Nu ging het als een zonnetje. Daarna zelfs nog CoT Stratholme geprobeerd. Eerste try op boss ging mis, daarna met alle cds erin lukte het wel, zelfs met een dps die meteen dood ging ivm agrorange op de boss. Tank moest wel lay on han ds gebruiken. Maar echt, die boss hitte crushing blows op de tank. Echt gaaf.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 11-02-2009, 22:58
Verwijderd
Het is allemaal behoorlijk makkelijk, als je je class maar kent. Heeeeeeeel veel mensen kennen hun class niet goed.
Oud 12-02-2009, 09:49
Verwijderd
eindelijk mn ward of the violet citadel en de flameheart spell scalpel! die fokking lvl 77 staf was te lomp voor woorden nu moet alliance nog een keer wintergrasp winnen, heb al 3 rondes genoeg wg marks voor mn epic trink :@:@
Oud 12-02-2009, 11:25
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
bah valentijn
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 12-02-2009, 11:47
Verwijderd
trouwens vanacht rond half 1, kwam net terug uit stratholm even naar het scarlet camp gelopen, staat er een dude, die vraagt aan me of ik net strat heb gedaan, dus ik zeg "ye, for the mount!"
zegt ie "this one?" en stapt op de mount, daarna stapt ie op de raptor, daarna de panther, daarna die vogel, daarna de mammoet, EUHH.. GEEN LEVEN?
Oud 12-02-2009, 12:31
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
trouwens vanacht rond half 1, kwam net terug uit stratholm even naar het scarlet camp gelopen, staat er een dude, die vraagt aan me of ik net strat heb gedaan, dus ik zeg "ye, for the mount!"
zegt ie "this one?" en stapt op de mount, daarna stapt ie op de raptor, daarna de panther, daarna die vogel, daarna de mammoet, EUHH.. GEEN LEVEN?
och, farmen van low-lvl instances kost niet zoveel tijd... ik bedoel als ik het geduld had (en ik niet alleen inlog om te raiden) had ik iig wel een baronmount en een raptor... maar goed, ik heb geen geduld en ben 't na 1x in de maand wel weer zat
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 12-02-2009, 14:37
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
trouwens vanacht rond half 1, kwam net terug uit stratholm even naar het scarlet camp gelopen, staat er een dude, die vraagt aan me of ik net strat heb gedaan, dus ik zeg "ye, for the mount!"
zegt ie "this one?" en stapt op de mount, daarna stapt ie op de raptor, daarna de panther, daarna die vogel, daarna de mammoet, EUHH.. GEEN LEVEN?
Dan heb je inderdaad totaal geen leven, alleen THE WORLD OF WARCRAFT!
Oud 12-02-2009, 17:16
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Tyche the Love Fool, tada.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 12-02-2009, 19:13
Verwijderd
Jeetje, je speelt te veel Leeuwtje. ;(
Oud 12-02-2009, 22:34
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
meh net gestopt met opleiding en nog op zoek naar een baan dus jua. :/
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 13-02-2009, 00:23
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Wel afgemaakt hoop ik dan toch?
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 13-02-2009, 01:42
Verwijderd
Toch niet vanwege WoW he? ;(
Oud 13-02-2009, 09:30
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Het is allemaal behoorlijk makkelijk, als je je class maar kent. Heeeeeeeel veel mensen kennen hun class niet goed.
Hm DK's lijken sowieso te falen over het algemeen. Enige DK's die ik ben tegen gekomen die een beetje konden dpsen of tanken, dat waren unholy DK's. Daar had ik er dus twee van in de groep, inclusief een DK tank.

Gisteren guild run in CoT: Culling of Stratholme normal, met een healer van friend list. Ging erg traag, ivm warrior tank die in battle stance tankte. Ging alsnog wel relatief goed, maar het was fijner geweest als die pally tank van eergisteren er was geweest. Die hield @lvl 78 stukken beter agro dan die lvl 80 warrior tank.

en ik lolde @die mounts. ;D Morgen lvl 80. \o/ En dan meteen beginnen met de HC's indien mogelijk
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 13-02-2009, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Hm DK's lijken sowieso te falen over het algemeen. Enige DK's die ik ben tegen gekomen die een beetje konden dpsen of tanken, dat waren unholy DK's. Daar had ik er dus twee van in de groep, inclusief een DK tank.
Dan kan ik gelukkig melden dat DK's wel degelijk goed speelbaar zijn als tank
Tot nu toe enkele heroics gedaan als Frost DK (nog geen optimale equip, maar iig def-capped) en het gaat bijzonder goed. Enig nadeel is alleen dat je soms nét pech kunt hebben als er opeens een add bijkomt en je runes en RP zijn op cooldown.
Oud 13-02-2009, 12:12
Verwijderd
Ach, dan heb je altijd nog death grip en dark command!
Oud 13-02-2009, 13:12
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Toch niet vanwege WoW he? ;(
Nee duh tuurlijk niet

En over DK's: In onze guild hebben we 1 DK (dps, unholy) en die staat elke raid zowat wel op top DPS. Dus geen klachten heir. Hoewel, DK tanks zijn idd fail.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 13-02-2009, 13:48
Verwijderd
DK tanks doen heel goed wat ze moeten doen. Er zitten gewoon een hoop mensen achter die geen idee hebben.
Oud 13-02-2009, 17:33
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Een van onze beste tanks is een DK. Heeft unholy getankt en is op het moment frost. In allebei de gevallen echt enorm win. Kan goed aoe tanken, goed single target, en goede survivability.
Top 5 dps zit ook standaard een van onze DK's in, vaak 2 als een van de casuals mee raidt.
Onze boomkin is eigenlijk altijd nummer 1 met tussen de 4 en 6 (!) K dps, alhoewel onze elemental shammy hem nu erg aan het inhalen is en zowaar van hem begint te winnen (Rerolled warrior tank, naar 80 gepowerlevelled en wegens shamantekort gaat alle mail casterloot automatisch naar hem Daarnaast is ie constant bezig z'n char zo goed mogelijk te maken en komt altijd met top pots en alles, alles perfect enchanted en gemmed... Echt een held.)
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 13-02-2009, 17:56
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik verveel me nogal online. hopelijk ff glory of the raider fixen deze week.

weet iemand waar je accounts kan verkopen ?
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 13-02-2009, 22:02
Verwijderd
Bij ons staat er altijd een fury warrior bovenaan.
Oud 16-02-2009, 16:00
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Volgens mij bij ons een ele shammy, maar dat weet ik nog niet zeker. Nog niet geraid, zaterdag pas lvl 80 geworden en nauwelijks tijd gehad om te gamen/HCs te doen
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 16-02-2009, 22:27
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Argh ....

Ik hele Undying run geregeld voor guildies, goed team opgezet, wij op weg naar Naxx vanavond.. Perfecte run, enorm smooth, niemand dood.

Tot ja, natuurlijk, hoe kan het ook anders, KT, 20%, adds komen, OT pakt ze op, een persoon is net te laat met aan de kant gaan en mist dat hij in de shadow fissure staat, 1shot dood. 20%, Undying failed.. Zul je altijd zien!

Nu weer een week wachten voor de volgende 3 uur 200% staren naar 't scherm om maar geen 10% niet te healen van iemand.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 16-02-2009, 22:28
Verwijderd
care archievements
Oud 16-02-2009, 23:09
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Meh, eerste HC. UK HC, voor mn epic bow.. Nog nooit zon intens hard falende group gezien.. 3 uur lang erin geweest en geeindigd met een repair bill van 23g @exalted, nog niet eens genoeg trash drops om dat bij te werken, en Ingvar die nog down moest..

Toen moest een guildie tank het helemaal verklote, door saved te zijn, dat te vergeten en met lead erin te gaan, inclusief de nieuwe healer en dps uit guild... ofwel, 3 uur gamen, 1g armer en tijdverspild. =p
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 16-02-2009, 23:22
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Een van onze beste tanks is een DK. Heeft unholy getankt en is op het moment frost. In allebei de gevallen echt enorm win. Kan goed aoe tanken, goed single target, en goede survivability.
Top 5 dps zit ook standaard een van onze DK's in, vaak 2 als een van de casuals mee raidt.
Onze boomkin is eigenlijk altijd nummer 1 met tussen de 4 en 6 (!) K dps, alhoewel onze elemental shammy hem nu erg aan het inhalen is en zowaar van hem begint te winnen (Rerolled warrior tank, naar 80 gepowerlevelled en wegens shamantekort gaat alle mail casterloot automatisch naar hem Daarnaast is ie constant bezig z'n char zo goed mogelijk te maken en komt altijd met top pots en alles, alles perfect enchanted en gemmed... Echt een held.)
maar de boomkin doet net zo lui als hunter pre-3.08... AoE ze packs!
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 17-02-2009, 00:06
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Argh ....

Ik hele Undying run geregeld voor guildies, goed team opgezet, wij op weg naar Naxx vanavond.. Perfecte run, enorm smooth, niemand dood.

Tot ja, natuurlijk, hoe kan het ook anders, KT, 20%, adds komen, OT pakt ze op, een persoon is net te laat met aan de kant gaan en mist dat hij in de shadow fissure staat, 1shot dood. 20%, Undying failed.. Zul je altijd zien!

Nu weer een week wachten voor de volgende 3 uur 200% staren naar 't scherm om maar geen 10% niet te healen van iemand.
Dat is een beetje het hele probleem van deze game, je kunt zelf nog wel zo " pr0 " zijn maar als tijdens dat soort achievements toch nog retards in je raid zitten kun je het vergeten ......... Wat teamwork betreft is WoW leuk maar af en toe is het gewoon frustererend dat je aan de andere kant ook erg afhankelijk bent van hoe je guildies presteren in raids .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 17-02-2009, 10:58
Verwijderd
alliance @ xaviusbattlegroup > shit makes me cry ;'(
Oud 17-02-2009, 11:44
Deegbal
Deegbal is offline
Wow is voor no-lifers.
Oud 17-02-2009, 11:45
Verwijderd
beste berichtje in dit topic ever!!11one!!1
Oud 17-02-2009, 12:36
Verwijderd
Citaat:
alliance @ xaviusbattlegroup > shit makes me cry ;'(
Alliance zuigt toch altijd in pvp?
Oud 17-02-2009, 12:40
Verwijderd
op mn ud rogue won alliance haast altijd ;(
Oud 17-02-2009, 12:48
Deegbal
Deegbal is offline
Citaat:
beste berichtje in dit topic ever!!11one!!1
Merci ><
Oud 17-02-2009, 14:01
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Dat is een beetje het hele probleem van deze game, je kunt zelf nog wel zo " pr0 " zijn maar als tijdens dat soort achievements toch nog retards in je raid zitten kun je het vergeten ......... Wat teamwork betreft is WoW leuk maar af en toe is het gewoon frustererend dat je aan de andere kant ook erg afhankelijk bent van hoe je guildies presteren in raids .
Precies ja.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 17-02-2009, 15:19
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Wij hebben immortal verloren aan een raz mc break, perfect te preventen maar die priest die geen guardian spirit op de fucking beartank die nog emergency cd's+taunt deed dumpt mag van mij echt wegrotten

was enige dood in de instance
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 17-02-2009, 16:21
Verwijderd
Oud 17-02-2009, 17:58
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Wij hebben immortal verloren aan een raz mc break, perfect te preventen maar die priest die geen guardian spirit op de fucking beartank die nog emergency cd's+taunt deed dumpt mag van mij echt wegrotten

was enige dood in de instance
Is wel altijd een van de potentiële gevaren als je voor The Immortal gaat ja, bij ons failen de priests ook wel eens, echt teh suck.
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 18-02-2009, 08:55
Verwijderd
wtf XD
Oud 18-02-2009, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Meh, eerste HC. UK HC, voor mn epic bow.. Nog nooit zon intens hard falende group gezien.. 3 uur lang erin geweest en geeindigd met een repair bill van 23g @exalted, nog niet eens genoeg trash drops om dat bij te werken, en Ingvar die nog down moest..

Toen moest een guildie tank het helemaal verklote, door saved te zijn, dat te vergeten en met lead erin te gaan, inclusief de nieuwe healer en dps uit guild... ofwel, 3 uur gamen, 1g armer en tijdverspild. =p
Hoe kan je ingodsnaam UK verneuken?

Ik healde dat al toen mn paladin nog in green liep joh
Oud 18-02-2009, 11:53
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Hoe kan je ingodsnaam UK verneuken?

Ik healde dat al toen mn paladin nog in green liep joh
Ook met HC?
Oud 18-02-2009, 12:00
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Hoe kan je ingodsnaam UK verneuken?

Ik healde dat al toen mn paladin nog in green liep joh
Ik ook met mijn priest (ja, HC), maar ik ga bijna nooit met PuGs mee, dat scheelt enorm veel. PuGs kunnen alles verneuken.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 18-02-2009, 12:27
Verwijderd
ik doe altijd pugs en het verschilt idd echt duisent erg hoe het gaat, soms ga je met epic gasten uit hc guilds en wipe je als de malle, en soms met random greenies en gaat het in 1× goed hmmz ;p
Oud 18-02-2009, 12:45
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Beste naxx10 was toch vorige reset:

Anub 5sec voor locust
Patchwerk 2min15
Noth voor zen balcony phase
Gothek gewoon aan een kant blijven en alles neerzergen als het tegelijk komt

Jammer dat ik resto was en niet ele, bilboer de andere healer healde toch alles bijna solo
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 18-02-2009, 13:25
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Beste naxx10 was toch vorige reset:

Anub 5sec voor locust
Patchwerk 2min15
Noth voor zen balcony phase
Gothek gewoon aan een kant blijven en alles neerzergen als het tegelijk komt

Jammer dat ik resto was en niet ele, bilboer de andere healer healde toch alles bijna solo
wij hadden noth vorige week bijna voor tp met 25, hopelijk vanavond
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 18-02-2009, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ook met HC?
Fluitend
Oud 19-02-2009, 07:39
Q
Avatar van Q
Q is offline
Heeft er iemand nog een mooie talent build voor een DPS warrior?
(70+)
Oud 19-02-2009, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Heeft er iemand nog een mooie talent build voor een DPS warrior?
(70+)
http://eu.wowarmory.com/character-ta...e&n=Zblackmore

Topdps in onze guild.
Oud 19-02-2009, 09:45
Q
Avatar van Q
Q is offline
Hee cool bedankt! Ik had voor die post al wat gezocht en kwam een soort gelijke build tegen van iemand die ook heel hoog staat qua DPS. Die was ook fury.
Oud 19-02-2009, 13:26
Verwijderd
gister in een pickup group, 4 hardcores mee gedaan, 2 wipes total ofzo, niet verkeerd en de AN HC wand yay! 8000 rep voor red drake, do want moet lukken dit weekend though, maat komt over met zn pc en ouders zijn het hele weekend weg

in die pug was een gast die echt fokking veel engelse spelfouten maakte, 1e keer verbeterde ik een simpele en vroeg waar ie vandaan kwam "england"

WTF~! 1e keer in mn leven dat ik een engelse heb verbeterd op zijn taal! ging dat maar zo makkelijk met mn nederlands

groetjes ;$
Oud 19-02-2009, 17:40
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Tetter, op stormrage zijn de engelsen het slechtst in engels, waarschijnlijk ook wel op meer servers ;p

Oh en 300 lulz
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
Software & Hardware [Laptop] Laptop aanschaffen
Verwijderd
21 29-06-2005 16:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.