Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2009, 14:03
Verwijderd
Zo!

Advertentie
Oud 10-03-2009, 14:05
Verwijderd
In een nieuwe post, want ze zijn allebei lang en daarom komen ze los van elkaar beter uit.

<3
Oud 10-03-2009, 14:18
Verwijderd
Die bovenste vond ik heel leuk.
Oud 10-03-2009, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag nooit meer aan een man om hulp.
Citaat:
Gelukkig. Als alle vrouwen dat zouden doen zou dat een hoop alcoholisten schelen.
Oud 10-03-2009, 17:10
Verwijderd
Om mezelf. Toen ik wakker werd en mijn lamellen nog dicht had dacht ik dat het een zonnige dag was, gezien de hoeveelheid licht dat naar binnen sneakte. Toen ik een half uur later de lamellen open deed, sneeuwde het. En nu nog steeds. Waar is kerstmis als je het nodig hebt?
Oud 10-03-2009, 20:25
Verwijderd
Ik bedacht me net dat ik vorig weekend heb overwogen dungeon keeper mee te nemen maar het op het laatste moment vergat, bij mijn ouders, en nu zit ik me al 4 dagen tamelijk te vervelen terwijl het een prachtige kans was even een verslaving te hebben en er dan weer vanaf te zijn.
Oud 11-03-2009, 11:10
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 11-03-2009, 13:47
Verwijderd
Gaaf
Oud 11-03-2009, 22:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hihi die tweede wereldoorlog
Oud 13-03-2009, 13:45
TopDrop
TopDrop is offline
ik loop echt al de hele dag met een big smile op mn gezicht omdat ik steeds aan dit geniale plaatje moet denken
Oud 13-03-2009, 16:00
Flijn
Flijn is offline
Ik was bezig aan mijn bachelorscriptie en had even een theezetpauze ingelast. Toen ik terugkwam had mijn vriend het volgende stukje aan mijn tekst toegevoegd:

Citaat:
Apen doen dit radicaal anders. Hierop gaan wij in deze scriptie echter niet verder in. En hoe werkt dit dan bij mussen en ander heggevogelte vraagt u zich allicht af. Ook het antwoord op deze vraag moeten wij u in een essay van deze lengte schuldig blijven. Daarnaast wordt onderzoek hiernaar bemoeilijkt door het feit dat wij niet door de heg heen kunnen kijken. Een heg met een gaatje zou uitkomst bieden. Maar dat is aan toekomstig onderzoek om uit te wijzen. Zo, nu weer terug naar de middeleeuwen.
Het hoofdstuk ging over atheïsme in de middeleeuwen.
Oud 13-03-2009, 16:19
Verwijderd
Oud 13-03-2009, 17:17
Verwijderd
Oud 13-03-2009, 21:17
Verwijderd
Citaat:
ik loop echt al de hele dag met een big smile op mn gezicht omdat ik steeds aan dit geniale plaatje moet denken
Jongens naar het plein gebracht door respectievelijke milkshakes? Ik snap 'm niet, volgens mij.
Oud 13-03-2009, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Jongens naar het plein gebracht door respectievelijke milkshakes? Ik snap 'm niet, volgens mij.
Omdat het kan ga ik dit uitleggen adhv een family guyflimpje

Oud 13-03-2009, 22:21
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Ah, ok. Het is me duidelijk

OT:

Comic relief op BBC nu!
Oud 13-03-2009, 22:52
Verwijderd
Okeoke ik moest keihard lachen bij the king of queens en dit is alleen voor mensen die dat ongeveer kennen:

Ze wilden van arthur af dus ze gaven hem mee aan die twee vrienden en hun kinderen, zaten ze bij een italiaan en arthur de hele tijd zeuren. Mag ie geen gekruide dingen eten, flipt ie helemaal uit en eindigt met: And why are we sitting next to the kitchen, IS IT BECAUSE WE'RE BLACK

En ik deed echt een minuut lang lachen maar nu klinkt het weer heel suf.
Oud 13-03-2009, 22:58
Verwijderd
Ik zie het voor me
Oud 14-03-2009, 16:36
Verwijderd
Is Arthur een blanke of ook echt zwart?
Oud 14-03-2009, 16:58
Verwijderd
Arthur is blank. Het is de vader van dat meisje. Die bij hen in huis woont en raar en vervelend is.
Oud 14-03-2009, 17:03
blablatje
blablatje is offline
Maar die beste vrienden van de hoofdpersonages zijn dan wel weer zwart.
Oud 14-03-2009, 22:43
Miekje*
Miekje* is offline

Pingu is oke, ole, ole!
Oud 14-03-2009, 23:15
Verwijderd
Ik wist niet hoe het heette maar ik kijk dat altijd als ik ziek ben ofzo

Ofja vroeger als ik ziek was.
Oud 14-03-2009, 23:31
Verwijderd
Bij mijn oppasadresje hangt op het toilet een briefje met (in kinderhandschrift geschreven): 'mama is stom en papa is niet stom'.

En ik ken die kindjes net een week en het is gewoon overduidelijk wie het geschreven heeft. :')
Oud 14-03-2009, 23:32
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Bas is er.
Citaat:
Oh fuck.
Eigenlijk is het totaal niet grappig
Oud 15-03-2009, 00:08
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Die conversatie in de comments op dat Pingu-filmpje.
"Pingu sounds like hes clapping when he walks its annoying."
"And I bet you were a mistake. Now hush."
Oud 15-03-2009, 02:32
Verwijderd
In de categorie expres-slechte komieken: Neil Hamburger

Het is ook echt niet grappig, maar let vooral op de facepalms van iemand uit het publiek op 2:15 en 2:43
Oud 15-03-2009, 04:33
Verwijderd
Gervais meets Elmo on the set of Sesame Street:

Oud 15-03-2009, 09:34
Cherry Springs
Citaat:
In de categorie expres-slechte komieken: Neil Hamburger

[filmpje]

Het is ook echt niet grappig, maar let vooral op de facepalms van iemand uit het publiek op 2:15 en 2:43
Geweldig.
Oud 15-03-2009, 19:20
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

[filmpje]
noooooh!
Oud 15-03-2009, 21:22
x-Nameless
x-Nameless is offline
droge lol:
een vriend zat op me bed en ik vroeg of hij zijn mobieltje bij zich had en toen zei hij nee.
maar ik dacht dat die mobiel trilde dus ik vroeg waarom hy em in zijn broek had gestopt (heel raar) en hij zei kheb em egt nie bij me. dus ik wees naar dat geval waarvan ik dacht dat het een mobiel was. komt me pa binnen, hy had al meegeluisterd en toen zei hij: dat is geen mobiel hy heeft alleen maar last van een stijve.
Oud 15-03-2009, 22:23
Cherry Springs
Lol, is dat even awkward.
Oud 15-03-2009, 22:25
Verwijderd
Citaat:
droge lol:
een vriend zat op me bed en ik vroeg of hij zijn mobieltje bij zich had en toen zei hij nee.
maar ik dacht dat die mobiel trilde dus ik vroeg waarom hy em in zijn broek had gestopt (heel raar) en hij zei kheb em egt nie bij me. dus ik wees naar dat geval waarvan ik dacht dat het een mobiel was. komt me pa binnen, hy had al meegeluisterd en toen zei hij: dat is geen mobiel hy heeft alleen maar last van een stijve.
Oud 15-03-2009, 22:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
omg
Oud 16-03-2009, 01:56
Verwijderd
Oud 16-03-2009, 01:57
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 16-03-2009, 10:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
haha

OT: Ik googlede (?) voor mijn minor de naam van een moderne 'heilige', die leefde in de 19e eeuw en de 'wondeteekenen des heeren' ontving. En er is een hyves met maar liefst 9 leden, huhu.
Oud 16-03-2009, 12:42
Verwijderd
Oud 16-03-2009, 14:33
Verwijderd
ik moest lachen om mn broertje, want gisteren zei ik nog dat ik gestalkt werd hier op s.com door één of andere dude en dat ik dacht dat dat mijn broertje was en hij keek me zo fucking onschuldig aan. blijkt vandaag dat hij het gdvrdmm toch is :
Oud 16-03-2009, 14:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 16-03-2009, 20:20
Verwijderd
Zonet liep ik op het station voorbij een info-balie met een NS-medewerker en twee kletsende conducteurs. Een man met koffer vraagt iets aan ze, en een conducteur wijst naar een trein die op het punt staat te vertrekken. De man grijpt zijn koffer en rent als een gek richting de trein. Blaast de conducteur voor de grap op zijn fluitje en begint ie sadistisch te lachen terwijl die man zich de pleuris schrikt
Oud 16-03-2009, 20:29
Nona
Nona is offline
Citaat:
haha

OT: Ik googlede (?) voor mijn minor de naam van een moderne 'heilige', die leefde in de 19e eeuw en de 'wondeteekenen des heeren' ontving. En er is een hyves met maar liefst 9 leden, huhu.
Gevonden. Cool.
Oud 17-03-2009, 14:19
Nona
Nona is offline
Op nu.nl: 'President van Madagaskar afgetreden'. En ik moest even heel sterk denken aan:
Oud 17-03-2009, 17:58
Verwijderd
Oud 17-03-2009, 18:58
Verwijderd
Niet vandaag maar gisteren, omdat ik een emo zag met een pony die echt tot over zijn neus kwam. Het was zo'n idioot gezicht, want zijn ogen waren volledig onzichtbaar en hij liep heel nonchalant met zijn handen in zijn zakken rond maar volgens mij zag hij gewoon niks. Gelukkig liepen er twee vrienden naast hem die wel wat konden zien, anders was hij denk ik zo ergens tegenop gelopen.
Oud 17-03-2009, 19:48
Verwijderd
Om de volgende conversatie tussen twee vriendinnen.

> "Nu ga ik jullie vervelen met babyfoto's. *laat foto's zien van zichzelf met pasgeboren kittens*"
< "Wat zijn dat? Hermelijnen ofzo? Maar knap gebaard, hoor."

<33
Oud 17-03-2009, 23:23
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=kFKHaFJzUb4
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten