| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Van mij hoeft het spel in ieder geval niet meer, als we van zulke laag-bij-de-grondse trucjes gebruik moeten maken.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Het is officieel, ik ben een slecht mens.
![]() Wat overigens nergens in de regels staat, is dat deze streek verboden is: Bluffen is toegestaan, zelfs gewenst. 'Laat je fantasie de vrije loop, post je weerwolftheorieën, complottheorieën en bluf waar je wilt in deze spuisels.' That's just what I did.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar stel nou dat het toegestaan wordt, en in ieder spel worden vanaf nu in de eerste ronde screenshots van de functie-pm's gepost. Dan zouden spelers die misschien heel goed zijn in het spel maar minder behendig zijn met paint/photoshop direct door de mand vallen, en dus een groot nadeel hebben. Dus ik vind dat het niet toegestaan moet zijn. Biertank moet zich maar beroepen op het nulla poenabeginsel
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarom waren er ook problemen met de cupido, die kon in principe namelijk gewoon zeggen hoi ik ben de cupido en jantje en marietje zijn de geliefden. |
|
|
|
||
|
Citaat:
3, 2, 1... *GROM*
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Sowieso een kutargument: "Ik kan niet geloven dat iemand écht een PM gaat vervalsen!" Kom op zeg, haast iedereen op Internet weet wel hoe je dat kunt photoshoppen.
|
|
||
|
Citaat:
En fotoshop is niet eens nodig, paint si genoeg en skils zijn niet nodig.
|
|
||
|
Citaat:
Voor mij duurt het doorgaans dus toch wel wat langer dan twee tellen.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Ik heb echt respect voor je inzet in elk spel waar je aan meedoet. Als Sens. toch op mij had gestemd, had ik je gefeliciteerd met je overwinning! Zo ben ik ook wel weer. ![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Gefeliciteerd dorpelingen! Hoe je het ook went of keert, die streek van bier was laag en tegen de ongeschreven regels dat het in zo'n spel gaat om het overtuigen van anderen door argumenten. Met een loser als biertank wens ik in ieder geval never nooit meer een weerwolfspel te spelen. Bah!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Aan de spelleider en overige spelers: als we nu toch aan het discussiëren zijn over het wijzigen/uitbreiden van de spelregels, laten we dan het ook meteen maar even hebben over de doden die hardnekkig blijven posten na hun dood. Ik was namelijk niet de enige die zich er aan stoorde. Mijn argumentatie wat betreft dat onderwerp staat hier en hier, ik heb daar verder ook niks meer aan toe te voegen.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind idd dat doden niet meer mogen posten in het ww-speltopic, net als mensen die niet meedoen, wat ook vaak gebeurt. Irritant en verwarrend en een dode speler kan zo toch nog invloed uitoefenen. Dus wat mij betreft betekent dood ook helemaal dood, dus ook niet nog even een smiley posten ofzo, dat kan prima in het wsz.
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik wens de andere dorpelingen/weerwolven veel succes!' wel mag kunnen, zolang het bij die ene post blijft, that is.
|
|
|
Verwijderd
|
En als ik toch bezig ben: mensen die dramatisch gaan doen en gaan huilen over moreel verval en IK DOE NOOIT MEER MEE@!!! mogen wmb ook een rode kaart krijgen. Dat zijn dan ook de mensen die midden in een spel dat niet helemaal naar hun zin gaat zo beledigd zijn dat ze uit het spel stappen en zo het SPELPLEZIER van de rest vergallen. Het is maar een spel, inzet en betrokkenheid is een must, maar houd emoties in bedwang.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
" post kan informatie gestopt worden. Het wsz leent zich prima hiervoor, en dan zijn de regels iig duidelijk.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ook ben ik van mening dat de lijst met functies niet verdeeld mag worden onder de doden, iets wat nu af en toe wel voorkomt.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics