Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2009, 16:17
Abi
Abi is offline
Citaat:
Hallo !

om een lang verhaal kort te maken:
Mijn beste vriendin van 15 , heeft nog nooit gezoend.
ik ben de enigste die het weet, want ze schaamt zich ervoor.
Maar ik vind het eigelijk wel raar.

Wat vind jij ervan?
En heb je misschien tips voor mij om haar van het probleem af te helpen?

Groetjes!
Nou lief,
Ik ben 20 en ik heb ook nog nooit gezoend. Ik vind het mooi.
Zoenen is iets speciaals het is samen smelten met iemand op wie je echtverliefd bent of zelf van houdt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2009, 17:42
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Nou lief,
Zoenen is iets speciaals het is samen smelten met iemand op wie je echtverliefd bent of zelf van houdt.
Goh, zul jij even zwaar teleurgesteld zijn na je eerste zoen.
Oud 08-04-2009, 20:27
bramxp
bramxp is offline
Citaat:
Nou lief,
mooie gedachte toch zo denk er nu ook over
Met citaat reageren
Oud 08-04-2009, 22:51
anoniem93
anoniem93 is offline
tjah

ik denk er ook zo over. mss niet zo overdreven maar het is toch heel bijzonder denk ik.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 00:19
Verwijderd
Dat gaat idd vies tegenvallen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 11:50
bramxp
bramxp is offline
Citaat:
Dat gaat idd vies tegenvallen.
waar is de romantiek gebleven

ik zou nooit zomaar met een meid kussen

mischien ben ik wel naief
Oud 14-04-2009, 18:12
GeenIdeeWaarom
GeenIdeeWaarom is offline
De al dan niet bekende ´´een vriedin van mij´´ smoes, jij dus, nou meid schaam je niet I kissed a girl for the first time when I was fiftheen years old so! THIS IS YOUR LUCKY YEAR!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 19:47
-Roosje
-Roosje is offline
oh, heel triest somige reacties hier!
lamdrinken, en dan gewoon iemand op z'n bek pakken;
denk even na, en doe normaal.

Ik ben ook 15, nog nooit gezoend, wel al 3 jongens afgewezen.
Ik wil gewoon m'n eerste zoen van iemand die ik echt leuk vind.
Dus ik zou tegen je vriendin zeggen; wacht lekker op die jongen waar je v'lieft op wordt!

liefs,
Roos

ps; en als je er gewoon openlijk voor uitkomt en er geen probleem van maakt dat je nog nooit gezoent hebt,
dan respecteren mensen dat ook gewoon.

-haha al die jongens vinden mij 'gruwelijk' omdat ik gewoon iemand durf aftewijzen.

SUCCES!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 20:35
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
waar is de romantiek gebleven

ik zou nooit zomaar met een meid kussen

mischien ben ik wel naief

nee je hebt zoenen geoverromaticeerd
Oud 26-04-2009, 11:02
stout!
stout! is offline
Citaat:
wel al 3 jongens afgewezen.
-haha al die jongens vinden mij 'gruwelijk' omdat ik gewoon iemand durf aftewijzen.
Dat wil je er wel even bij benadrukken he? Sympathiek wel.

En ik dacht vroeger ook altijd dat het een soort 'samensmelting' zou zijn, maar dat is het niet. Het is een kus, en de eerste keer vond ik het zelfs een raar gevoel. Nou zit er natuurlijk een hoop tussen tot je dertigste blijven wachten op die samensmelting (en dan zwaar teleurgesteld raken), of op je veertiende elke gewillige kerel op z'n bek te pakken. Er is niets mis mee om te wachten op iemand die je echt leuk vindt. Echt leuk hoeft alleen natuurlijk niet de ware te zijn.
En zelfs met 'de ware' is zoenen heel leuk, maar ik versmelt echt niet een paar keer per dag met mijn geliefde.
Oud 26-04-2009, 22:38
anoniem93
anoniem93 is offline
Nee maar de eerste keer lijkt me toch een heel raar, warm gevoel. Tuurlijk, als je het elke dag doet is dat een heel ander gevoel.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 01:02
kalinho
kalinho is offline
Een meeting tussen alle nooitgezoenden in dit topic zou voor diezelfde groep dat probleem oplossen lijkt me

Ik was zelf pas 16 trouwens en zeker de eerste 3-4 meisjes daarna realiseerde ik me dat ik ze elke keer alleen in een discotheek had gezoend (dus nooit allebei 100% nuchter op klaarlichte dag). Daar heb ik nog lang over na zitten denken
Oud 30-04-2009, 18:28
m!ke
m!ke is offline
Misschien is ze gewoon lelijk?
Oud 06-05-2009, 19:31
.Melissa.
.Melissa. is offline
als je je voor zoiets als dit schaamt, dán ben je raar. niet als je nog nooit gezoend hebt! haar tijd komt nog wel, daar hoeft ze zich echt geen zorgen over te maken.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 20:03
RupertTM
RupertTM is offline
Citaat:
Lag echt te scheuren van lachen door jou!
Oud 06-05-2009, 20:48
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
ik 19, again, who cares
Oud 06-05-2009, 21:20
bagpiper001
bagpiper001 is offline
ik 18 and still not, en het boeit me helemaal niks -.-
Met citaat reageren
Oud 10-05-2009, 21:42
Raartje
Raartje is offline
Citaat:
nou de vlinders schoten wel door mn lijf hoor, de eerste keer..
ik was ook 15 trouwens, en geen spijt, niks laats aan.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2009, 18:11
annieky
annieky is offline
ik snap wel beetje hoe ze zich voelt.
het is ook heel raar om verhalen van anderen dan te horen enzo als je het zelf nog niet hebt gedaan.
ikzelf ben op mn 15e ontgroend...
maar ik vind dat je wel zelf voelt of bepaalt wanneer je er aan toe bent..
je moet je niet laten opjutten door anderen..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2009, 19:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik was elf, blijkbaar de eerste van dit hele topic! De omstandigheden waren heel lief maar de zoen zelf was heel vies. Ik durfde pas twee jaar later nog eens
Maar elf is dus best wel bizar vroeg!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2009, 06:37
Anoniem.
Anoniem. is offline
Ik heb ook pas op me 14e voor het eerst gezoend. who cares? (als die eenex toenk 9 was niet meetelt. want, dat was gewoon als kinderen weetjwel.)
misschien schaamt ze zich ervoor maar is ze helemaal niet zo bezig met jongens enzo.
Dan kan ik best begrijpen dat je nog nooit hebt gezoend. in mijn geval dan. vindik,
Oud 15-05-2009, 23:56
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Dat wil je er wel even bij benadrukken he? Sympathiek wel.

En ik dacht vroeger ook altijd dat het een soort 'samensmelting' zou zijn, maar dat is het niet. Het is een kus, en de eerste keer vond ik het zelfs een raar gevoel. Nou zit er natuurlijk een hoop tussen tot je dertigste blijven wachten op die samensmelting (en dan zwaar teleurgesteld raken), of op je veertiende elke gewillige kerel op z'n bek te pakken. Er is niets mis mee om te wachten op iemand die je echt leuk vindt. Echt leuk hoeft alleen natuurlijk niet de ware te zijn.
En zelfs met 'de ware' is zoenen heel leuk, maar ik versmelt echt niet een paar keer per dag met mijn geliefde.
pfieew zou toch wat zijn als je elke keer als je je partner zoent met elkaar versmelt, geloof dat het leven dan toch lastig zou zijn .
Maar ach ik vind de instelling het wel een goede instelling dat ze niet zomaar met een jongen wilde zoenen zonder verliefd te zijn. Ik vind zelf ook vrij weinig aan zoenen zonder dat er gevoelens zijn. Maar het totale overgeromantiseerde beeld wat sommigen hier schetsen slaat echt totaal nergens op.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 01:10
wietpiet
wietpiet is offline
Citaat:
Waarom wil je het in hemelsnaam zo snel mogelijk? Heb je een weddenschap afgesloten ofzo? Ik denk dat je moet zoenen met iemand als je daar zin in hebt en de ander ook. Persoonlijk doe ik het alleen met mensen waar ik verliefd op ben.
ik weet het niet, ik snap het wel hoor ik bedoel maar rond die leeftijd zit je ook in de puberteit lijkt me en dan wil je het ook allemaal proberen en uittesten enzo. maar ontopic ik ben 17 ook nog nooit gezoend. Ik schaamde me er wel voor xD tot ik dit topic las en er achter kwam dat ik zo raar niet ben maarja sorry maar op je 38ste nog maagd (SORRRRRYY!!!) dat wil ik ook niet :$ en mijn tip (dit is wat ik doe) ik wacht gewoon tot er iemand komt die ik ook leuk vind en dan zie ik wel waar het schip strand xx succes ermee
Met citaat reageren
Oud 21-05-2009, 19:43
evil inside
evil inside is offline
ik ben 14 en ik heb het te vaak gedaan.
zo lekker is het niet meer

misschien als ik weer smoorverliefd ben..
Oud 21-05-2009, 22:49
RupertTM
RupertTM is offline
Eerste keer was echt raar, niet heel bijzonder. Ik was toen ook 15 Maar om het lekker te maken moet je toch wel wat voelen voor die persoon, tenminste zo heb ik dat ervaren!
Oud 21-05-2009, 23:22
Anna17J
Anna17J is offline
, ik heb nog nooit gezoend en ik ben nu 18 jaar. Ik heb ook geen vriend op dit moment en ik ga toch echt alleen zoenen als ik een vriend heb en smoorverliefd ben en eraan toe ben ^^. Vroeger is niet per definitie beter. Later ook niet overigens, het ligt gewoon aan hoe je zelf bent. Er zijn mensen die met iedere avond die ze uitgaan wel zoenen met iemand, dat zou ik gewoon niet willen, om maar eens een voorbeeld te noemen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2009, 00:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik was 20, dacht er ook zo over en was niet teleurgesteld. Het kan.
Oud 23-05-2009, 11:35
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik was 20, dacht er ook zo over en was niet teleurgesteld. Het kan.
second that
Oud 28-05-2009, 23:50
men123
men123 is offline
Citaat:
Hallo !

om een lang verhaal kort te maken:
Mijn beste vriendin van 15 , heeft nog nooit gezoend.
ik ben de enigste die het weet, want ze schaamt zich ervoor.
Maar ik vind het eigelijk wel raar.

Wat vind jij ervan?
En heb je misschien tips voor mij om haar van het probleem af te helpen?

Groetjes!

Wat is er raar aan
Met citaat reageren
Oud 28-05-2009, 23:53
men123
men123 is offline
Bijna iedereen van mijn klas is al ontgroend, maar vind je het gek als je elk weekend naar de disco gaat en elke weekend een andere jongen kust.. Ik vind dit echt gewoon te triest voor woorden, zelf ben ik nog NIET ontgroend en ik vind het helemaal niet zo erg.. Mijn moment komt nog wel.. Meisjes van mijn klas vinden dat ik ontgroend moet worden.. en ze blijven er maar over doorgaan..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 02:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik snap die meisjes wel. Ze moeten nu wel flink rondvozen, want straks zitten ze op hun 20ste thuis met 3 kinderen en dan gebeurd er echt niks meer op sekueel gebied hoor. ()

Pff, die meisjes zitten te zeiken, Je MOET helemaal niks. Als zij aan niks anders kunnen denken zijn 't stel sneue dozen.
Oud 29-05-2009, 12:16
Verwijderd
Vind het altijd zo grappig dat mensen dan zeggen: "een vriendin van mij", wanneer het dus vrij duidelijk gewoon over henzelf gaat. Maar dat terzijde.

Denk nou eens even na. Wat maakt het nou uit wanneer je voor het eerst zoent, zolang je het doet wanneer je er zelf zin in hebt? Sterker nog; WIE zou dat nou uitmaken? Er zijn geen regels voor, doe gewoon wat je zelf wilt.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 15:27
Anaïs
Anaïs is offline
Ah mijn vriend was 20 en had ook nog nooit gezoend... Wanneer het moment er is, dan is het daar, niet vroeger en niet later.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2009, 17:29
Lasagna
Lasagna is offline
ik ken genoeg mensen die nog nooit een vriend hebben gehad maar wel elke avond een paar jongens afgaan 'om maar te kunnen zoenen.' eerlijk gezegd wordt ik echt misselijk van zoiets.

beter zoent je vriendin in de (nog lang genoeg durende) toekomst met een hele leuke jongen die goed voor haar is en haar niet in de steek laat zodra ze met hem naar bed is geweest (:
Met citaat reageren
Oud 08-06-2009, 23:18
martijnnn
martijnnn is offline
niks raars aan, gewoon lekker wachten tot het goede moment, met de juiste jongen, en je zult het nooit vergeten!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 22:52
coecie
coecie is offline
joh, da's harstikke normaal. mijn vriendje heeft pas voor het eerst gezoend toen hij 21 was.

het betekent in ieder geval niet dat je niet leuk of aantrekkelijk bent, het heeft er gewoon mee te maken of je er zelf klaar voor bent, en ook of het moment zich voordoet.

als jij zegt dat je het raar vind dat zij nog nooit heeft gezoend, komt er een druk achter te liggen waardoor het allemaal nog ongemakkelijker gaat. laat dus gewoon aan haar weten dat ze cool is en tof, geef haar zelfvertrouwen (dat kun je wel als vriendin) en dan, als er eens een keer die leuke jongen voor haar in de buurt staat dan komt het vanzelf wel, of dat nu volgende week of over een paar jaar is. wat maakt het uit, iedereen doet dat op zijn eigen manier.
Oud 12-06-2009, 20:12
barafranca
barafranca is offline
Citaat:
Nee maar de eerste keer lijkt me toch een heel raar, warm gevoel. Tuurlijk, als je het elke dag doet is dat een heel ander gevoel.
Het is altijd heel anders dan je je voorsteld
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 23:36
Sherlock
Sherlock is offline
uuhm ik heb ook nog nooit gezoend (of tijdens een van mijn blackouts maar dat vind ik neit tellen) en ben bijna 16 tuurlijk met uitgaan heb ik wel de kans gehad. Ik ga nu niet lullen van ooh het is zoiets bijzonders dat wil ik tot de ware bewaren maar gewoon als ik een meisje tegenkom waarmee ik ff heb gepraat en het gewoon klikt niet de eerste beste slet tijdens het uitgaan
Oud 13-06-2009, 00:48
Lente
Lente is offline
Citaat:
uuhm ik heb ook nog nooit gezoend (of tijdens een van mijn blackouts maar dat vind ik neit tellen) en ben bijna 16 tuurlijk met uitgaan heb ik wel de kans gehad. Ik ga nu niet lullen van ooh het is zoiets bijzonders dat wil ik tot de ware bewaren maar gewoon als ik een meisje tegenkom waarmee ik ff heb gepraat en het gewoon klikt niet de eerste beste slet tijdens het uitgaan
blackouts?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 00:52
Sherlock
Sherlock is offline
Te veel gedronken waardoor je gedeelte niet meer weet
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 01:00
boet
boet is offline
Citaat:
fizzle-fluffy
17V - Lid

Ik was elf, blijkbaar de eerste van dit hele topic! De omstandigheden waren heel lief maar de zoen zelf was heel vies. Ik durfde pas twee jaar later nog eens
ik was 10...

Laatst gewijzigd op 13-06-2009 om 01:06.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 13:35
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
ik was 10...
als je dan met tong deed is et wel heel vroeg
Oud 17-06-2009, 14:06
Verwijderd
Haj.

Ik ben 14 jaar en heb een vriendje, we hebben al bijna een maand.. Maaar nog nooit gezoend, dat komt omdat we allebei wat verlegen zijn.. Nu even over jou vriendin.. Weet je het komt vanzelf, je hoeft je er helemaal niet om te schamen
Ik ken genoeg mensen die nog nooit gezoend hebben..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 14:09
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Haj.

Ik ben 14 jaar en heb een vriendje, we hebben al bijna een maand.. Maaar nog nooit gezoend, dat komt omdat we allebei wat verlegen zijn.. Nu even over jou vriendin.. Weet je het komt vanzelf, je hoeft je er helemaal niet om te schamen
Ik ken genoeg mensen die nog nooit gezoend hebben..
over je vriendje gewoon afwachten tot het goede moment het niet gaan forceren zeker niet je eerste zoen...
Oud 01-07-2009, 14:34
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Ach.. 15 jaar laat vinden.. Ik was zelf 16.. Ik ken genoeg mensen die tot hun studententijd nog nooit gezoend hadden.. Het is allemaal niet zo eenduidig..
Oud 06-07-2009, 13:56
ThaOMG
ThaOMG is offline
Ik was 12 :')
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 18:09
SexyAndStupid
SexyAndStupid is offline
Net een maand voor mijn 15e verjaardag had ik pas voor het eerst gezoent. Ik dacht dat ik een laatkomer was. Maar ik heb wel gezoent met een jongen die ik nooit meer zal vergeten.
Ik had daarvoor wel veel jongens gehad. Ik was altijd te verlegen om te zoenen.

Nog een tip voor je vriendin. Zoek een jonge waar ze van denkt daar wil ik mijn eerste kus aan geven. Anders heeft ze later er een rot gevoel over haar eerste zoen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 00:12
Dice94
Dice94 is offline
Ik ben zo laatst een paar weken geleden ontgroent, op me 15e verjaardag (had er verder niks mee te maken).
Als je er zo mee zit, flirt dan is met een jongen en zoen daarna met hem, dan heb je het gedaan, hoppa, maar verwacht niet dat het dan heel speciaal is.
Als je dat niet wilt en wel wilt dat die allereerste zoen heel speciaal moet zijn moet je je niet zo druk gaan maken.
Je kan verliefdheid eenmaal niet maken, dat komt vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Ik was elf, blijkbaar de eerste van dit hele topic! De omstandigheden waren heel lief maar de zoen zelf was heel vies. Ik durfde pas twee een jaar later nog eens
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 08:43
ThaBosaap
ThaBosaap is offline
ik was ook 11, dat is misschien best wel vroeg maar ik was er klaar voor.
ik zie het zi je moet pas zoenen als je er echt klaar voor bent, hat maakt niet uit hoe oud je bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten