Advertentie | |
|
17-07-2009, 00:19 | |
ik heb het helemaal gelezen maar ik ben 15 af en toe doe koffie wondere voor me maar..
ze is speciaal voor me op een of andere manier, mischien kent ik haar uit een vorig leven, of een Déjà vu want dat heb ik wel vaker in mijn dromen Maar ik gaat meeststal voor het innerlijk, Ze geeft me ook een goed gevoel als ik haar zie maar als Muziek luisterd verzin ik ook nog gewoon een lied voor haar ik weet ook niet waarom een goed gevoel? of gewoon pure verliefd op haar? ik wil wel vakantie hebben maar met dit aan mijn hoofd kan ik gewoon niet denken of gewoon slapen |
17-07-2009, 00:56 | ||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus, lees het eventueel nog een keer door. En nogmaals. En kijk dan of je het echt begrijpt. Mocht je dan weer reageren op mijn post, reageer dan ook echt inhoudelijk op wat ik in m'n vorige post heb gezegd - dan geloof ik je pas als je zegt dat je het hebt begrepen. Als je na alles wat ik daarin zeg alleen reageert met 'ik ben 15 en drink wel koffie', dan heb je een hele hoop van mijn verhaal gemist. Het spijt me zeer voor je - en dat meen ik echt - maar er is geen kortere weg naar een succesvolle relatie met een leuk iemand. Of het nou dit meisje is of iemand anders. Dus je kunt er maar beter nu aan beginnen dan over 10 jaar.
19-07-2009, 00:19 | ||
Citaat:
overigens ben je vast geen loser maar het gegeven dat ze je afwijst zegt wel dat je door moet. gelukkig is 52% van de wereldbevolking een vrouw
19-07-2009, 20:13 | ||
Ze gaat je echt niet leuker vinden als je blijft aandringen. Tenzij je echt een loser wilt zijn, kun je haar maar beter met rust laten.
Citaat:
|
20-07-2009, 02:47 | |
zo lang je er geen naam in verwerkt kan dat nog best een aardige tattoo zijn, niet dat het een erg orgineel idee is.
01-08-2009, 17:19 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
06-08-2009, 16:11 | ||
Citaat:
Ik zou gewoon proberen om iemand anders te zoeken en haar te laten. Ze zal het ook wel niet slecht bedoelt hebben, en gewoon geen gevoelend voor je hebben. x |
15-08-2009, 13:03 | |
Verwijderd
|
Misschien helpt een tatoeage nemen met haar naam of als je dat niet wilt gewoon zoals Jan Smit op je onderarm 'voor altijd één met jou, Y.' laten zetten. Mocht het ooit uit gaan kun je die laatste letter gewoon veranderen. Ik heb het ook gedaan en ik garandeer je 100 procent succes!
|
15-08-2009, 13:16 | |
Verwijderd
|
^Ik denk echt niet dat zij hem opeens leuk gaat vinden als hij een tatoeage laat zetten..
Sterker nog, als een man mij leuk vindt en ik hem niet, en hij doet opeens wat jij net voorstelde, dan zet ik het op een rennen. Dat is toch creepy? Of ben ik de enige die dit heeeel erg vreemd vind? |
15-08-2009, 23:37 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Ik ben drie keer hopeloos verliefd geweest, drie keer echt totaal kansloos. Ik wil geen spelbreker zijn, maar het enige waar de eerste liefdes goed voor zijn is ervaring voor de volgende die komen. De drie keer dat ik verliefd ben geweest dacht ik ook vanalles over die meisjes, maar zoals er al eerder is gezegd: er gieren hormonen door je lichaam. Over een tijd als de verliefdheid weg is zal je je realiseren dat ze eigenlijk helemaal niks voor je is. Het beste om te doen is op dit moment gewoon vragen of ze je leuk vindt of niet (als dit geen verdere problemen veroorzaakt). Een afwijzing is beter dan de twijfel waar je nu in zit, vertrouw me Buiten dat, als je ouder bent ga je veel meer meisjes krijgen. Ik dacht vroeger ook een loser te zijn. Als je je minder bezig houd met de meisjes en inderdaad meer voor jezelf gaat leven dan voel jij je gelukkiger. Want een meisje is niet wat je wilt, jij wilt geluk voelen en dat voel je door jezelf te zijn en te doen wat je echt leuk vindt. Uiteindelijk komt er wel iemand naar je toe (klinkt nu nog raar en vaag, maar het is wel waar) en die gaat je leuk vinden om wat je doet en denkt. |
16-08-2009, 11:56 | |
Verwijderd
|
^ bekijk het van de andere kant, het is me drie keer overkomen...
Je denkt gewoon dat als je het meisje niet kan winnen, dat je leven dan vergaat. Als ik er nu aan terugdenk denk ik: 'Jezus, wat ben ik een sukkel geweest'. Maar op het moment zelf is het enige waar je aan denkt (of zelfs voor leeft) dat meisje. Zie het maar als een computer virus dat het hele systeem van je computer in beslag neemt, zo neemt dat soort liefde ook je brein over. Dat je dan zo verknipt gaat denken dat je een tattoo wil laten zetten om iemand voor je te winnen vind ik dan nog wel best begrijpelijk. Ontopic: Echter raad ik het niet aan om ooit een tattoo te laten omdat je iemand voor je wilt winnen. je moet jezelf blijven. En als dat niet goed genoeg voor haar is, is ze jou niet waard. Buiten dat is ze waarschijnlijk helemaal je type niet (maar daar kom je later pas achter). P.S. dit is een topic voor iemand die advies wil, deze topic heet niet: zeik me alsjeblieft af. Als je je op een manier geneigt voelt om beledigende antwoorden te geven, geef dan gewoon geen antwoord... |
16-08-2009, 13:16 | |
volgens mij heeft hij nooit gezegd dat hij die tattoo speciaal voor haar wilde nemen... maargoed zo komt het eigenlijk wel over.
natuurlijk is iedereen wel eens verliefd geweest op iemand die hij/zij niet kon krijgen, natuurlijk kun je je daar vreselijk door voelen maar om daar zo zielig over te gaan doen, dat is waar ik me aan erger. en als je dan ook nog zegt 'ik ben gewoon emo ofzo, volgens jullie!' dan wil je gewoon graag zielig zijn. |
16-08-2009, 15:27 | |
Verwijderd
|
zulke shit dacht ik ook altijd vroeger over mezelf. Lekker makkelijk om ze te denken. Lekker veilig...
Maar goed, we zijn allemaal losers of allemaal niet. Mensen die opscheppen zijn meestal de saaiste mensen.... “Alles wat ik denk, hoor en zie heeft de betekenis voor mij die ik eraan gegeven heb” Laatst gewijzigd op 16-08-2009 om 15:40. |
16-08-2009, 21:00 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
18-08-2009, 19:40 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben wel graag op dit forum bezig, alleen hou ik er niet van om om 1:00 uur voor de hand liggende dingen nog eens te moeten uitleggen aan miepende mensen zoals jij. Alhoewel je wel lekker hapt. |
18-08-2009, 20:14 | |
Verwijderd
|
^ al goed, we schieten het doel van dit topic geheel voorbij. Of hij nou een loser is of niet, het maakt toch niks uit omdat er al genoeg antwoorden zijn gegeven. Al kan je niet weten of iemand een loser is zonder zijn achtergrond te kennen.
Verder is dit inderdaad een draak van een topic geworden, het leidt nergens meer toe namelijk. |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 14:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 02:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 19:35 | |
Psychologie |
Een sociaal probleem Rerisen Phoenix | 10 | 20-05-2003 18:30 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |
ARTistiek |
JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!) An | 5 | 02-09-2001 17:35 |