Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een persoon kan iets mooi vinden, een voorbeeld: Jan <3 bouwkunde en zou wel uren na schooltijd op school bezig willen houden met alles wat er te leren valt over het vak. Els <3 economie en zou wel uren na schooltijd, zelfs het weekend op school bezig willen zijn met het vak om er goed in te worden. Jan </3 economie en zegt: "Damn, wie de neuk wilt nou in het weekend bezig zijn met economie?!, wat een kakopleiding.. niemand zou dat doen!" Els </3 bouwkunde en zegt: "Ik! Want ik ben een ander persoon dan jou Jan menneke dat je d'r bent.. Ik vind economie mooi en heb niks met bouwkunde, jij wel. En kijk eens aan, het ligt aan de persoon. Jan: Ja! Verdorie dat klopt! Jasper: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In ieder geval, het ligt aan de persoon of die graag of niet graag naar school gaat. Ook zal er geen verandering in komen of jij deze logica snapt of niet. |
![]() |
|
Zeg ken jij de hosselman,
de hosselman, de hosselman Zeg ken jij de hosselman, die woont in Scheveningen Ja ik ken de hosselman, de hosselman, de hosselman Ja ik ken de hosselman, die woont in Scheveningen Samen kennen we de hosselman, de hosselman, de hosselman Samen kennen we de hosselman, die woont in Scheveningen
|
Verwijderd
|
jeetje al anderhalf uur geen posts. Ik heb honger als een paard maar helaas moet ik nog ongeveer 20 min wachten voordat de oven klaar is en dan nog 10 min maar dan heb ik een lekkere 4-kaas pizza
![]() |
![]() |
|
|