Advertentie | |
|
16-11-2009, 00:51 | ||
Citaat:
grtz ivo
16-11-2009, 15:13 | |
Bij ons draagt het management de witte naambordjes met: Advies nodig o.i.d.
Per filliaal verschilt het hoelang een sollicitatie duurt, het kan 2 dagen zijn en het kan ook een maand zijn als je op 'de stapel' komt. Ligt er ook aan hoeveel personeel er nodig is en voor welke functies en of ze in jou de gepaste persoon zien voor een dergelijke functie. |
22-11-2009, 21:21 | |
Hee iedereen,
Ik had even een vraag. Ik moet per 4 januari 3 maanden stage lopen in totaal 40 uur per week. Maar ik heb nog een bijbaantje bij Albert Heijn. Aangezien ik niet in het weekend wil werken omdat ik dan me rust nodig hebt van me stage, weet ik niet wat de beste oplossing is. Wat zouden jullie doen? Ik ga morgen het probleem voorleggen aan mijn TL. Maar ben gewoon bang dat ik niet meer terug kan komen |
23-11-2009, 20:40 | ||
Citaat:
24-11-2009, 21:56 | ||
Citaat:
|
26-11-2009, 09:38 | |
Nou ik heb gisteren een gesprek gehad met me TL, en ze begreep het helemaal en we hebben afgesproken dat me contract niet verlengd word op eigen verzoek, en als ik klaar ben met me stage moet ik ff bellen en dan kan ik terugkomen
Helemaal happy, me TL zei ook al: Stress er niet zo over man, je kan het ons altijd vertellen en er valt ALTIJD iets te regelen |
27-11-2009, 01:00 | ||
Citaat:
Thanks voor het slimme idee! |
02-12-2009, 23:47 | ||
Citaat:
03-12-2009, 13:43 | |
Heyy allemaal, ik heb een paar vraagjes.
1. Hoeveel verdien je ongeveer als 16 jarige? 2. Op welke dagen/omstandigheden krijg je dubbel betaald? 3. Kan je bij een sollicitatiegesprek zelf kiezen bij welke afdeling je wilt vakkenvullen? Of is het zo dat je elke keer ergens anders wordt ingeroosterd? 4. En wat moet je allemaal meenemen naar een sollicitatiegesprek? Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar ik vroeg het me zelf gewoon af. Alvast bedankt jongens. Trouwens, leuke topic ! |
03-12-2009, 21:11 | ||
Citaat:
|
03-12-2009, 21:21 | ||
Citaat:
Als zestienjarige verdien je meestal zo rond de 3,60 per uur als ik me niet vergis (het is alweer een tijdje geleden) waarbij de meeste filialen op de zondag dubbel betalen... Sommige filialen maken gebruik van ongewone shifts (vulploegen tot 00:00 uur bijvoorbeeld, hier word je meestal 150% of 200% voor betaald). Als je solliciteert als vakkenvuller is er geen sprake van een afdeling meer (in de meeste filialen); team verkoopklaar neemt het gehele winkelpark voor zn rekening. Dus niet het brood of een andere versafdeling. In overleg kan je wel ingezet worden op de afdeling verkoopafhandeling (kassa). En tot slot; wat mee te nemen op een sollicitatiegesprek? Legitimatie(+kopie), bankpas, je sollicitatieformulier of je CV en een juiste houding (vriendelijk, enthousiast, open en beleefd) Succes! |
03-12-2009, 21:38 | ||
Citaat:
Heyy, hartstikke bedankt! Je hebt me zeker op weg geholpen. Dat waardeer ik echt! |
07-12-2009, 10:19 | |
Hoi!
Ik ben sinds een maand in dienst bij de AH. Ik vraag me af; bij mijn introductiepakketje zat een brief waarop stond dat iemand van 15 jaar oud recht heeft op 4.05 euro bruto per uur. Nou kijk ik op mijn contract, en daar staat dat ik 3.05 euro per uur. Hoe zit dit precies? Tobias |
08-12-2009, 20:29 | ||
Citaat:
dat is dus nadat alle belastingen enzo er af zijn maar omdat jij een all inn loon hebt zal dat iets hoger uitvallen. nu kun jij je belasting terugvragen aan het eind van het jaar omdat je 15 ben
14-12-2009, 23:27 | ||
Citaat:
die 4,05 voor een 15 jarige he, daar zit alles bij inbegrepen hoop ik? Ik ben nu 17 en verdien 4 euro bruto.. en een vraagje voor diegene die het antwoord weet: ik werk offcieel op maandag en dinsdag avond van 5 tot half 10. maar ik sta op deli/kaas en brood, dus dit loopt vrijwel altijd uit. Officieel werk ik dus 4,5 uur, maar eigenlijk langer. Heb ik nu geen recht op een etenspauze???? De manager zegt van niet maar vertrouw het voor geen meter. x |
15-12-2009, 18:43 | |
Je hebt recht op eetpauze als je minstens van 4 tot 8 werkt.
En tsja, ik snap érgens wel dat ze niet iedereen een maaltijd kunnen blijven vergoeden, maar ik heb vaak de tijd helemaal niet om te eten als ik om 5 uur moet beginnen. De hapjes zijn op die momenten echt vreeeselijk verleidelijk Wel vervelend dat het altijd uitloopt.. hebben wij ook vaak, zit er soms om kwart voor 10 nog terwijl we betaald krijgen tot 21.15 -.-'
16-12-2009, 18:06 | |
Sabje is totally right,
Je moet gewoon zelf je uren per week bijhouden, werken jullie met een kloksysteem of dat niet? Wijken de uren af op je loonstrookje met jouw eigen administratie moet je gewoon naar je leidinggevende stappen en inderdaad aankaarten dat je overwerkt constánt niet uitbetaald wordt. |
16-12-2009, 23:57 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens is dat iets ánders dan een etenspauze he |
27-01-2010, 19:49 | |
de actie begint net en heb hem nu al gehad.
kan iemand me zeggen hoe ik restanten moet tellen met de wise? want dat is me opgedragen en de baas is nu op vakantie, en mijn collega's weten dit allemaal niet. ben pas nieuw als magazijnman aangenomen. heb wel inlog en alles, maar zou dit toch graag weten haha! groete uit het noorden der holland |
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (deel 5) ikbenschipper1 | 500 | 04-02-2009 17:35 |