Advertentie | |
|
29-11-2002, 16:37 | |
Ja lieffie aan deze antwoorden heb je natuurlijk niks he! Mja ik weet mijn eerste keer zoenen nog wel goed, heel raar was dat want ik durfde niet. Wat was dus het gevolg? Ik zat alleen maar met mn tong in zijn mond stil en ik draaide niet op zijn manier me maar dat moet je dus wel doen, doe hetzelfde wat hij doet met zn tong. Geeft hij gewonde kusjes gemixt met tongzoentjes dan doe je dat ook. Zeg anders ff van tevoren dat dit je 1e keer is, als tie je echt leuk vind houdt ie daar wel rekening mee, voor meer vragen kan je me mailen: iwagner@o2.nl
SUCCES MEID! |
29-11-2002, 18:14 | |
Verwijderd
|
nah je moet je gewoon door hem laten leiden...dus niet als een gek rondjes met je tong gaan draaien maar vooral een beetje afwachten wat hij doet en dan gewoon meedoen.
Ik vind het best logisch dat je je er druk over maakt, dat deed ik eerst ook. En als ik weer eens een hele tijd niet heb gezoend ga ik me er ook weer druk over maken ("wat nou als ik strax een vriendje krijg en ik kan het niet?") enzo. suc6 |
29-11-2002, 19:03 | |
Ik zou me er niet zo druk om maken... Iedereen zoent anders.... De een houdt van echt met de tongen in elkaars mond, de ander vindt dit niet zo lekker
De een houdt van snel, de ander van langzaam... De een houdt van kort, de ander van lang.. Ga zo maar door... Laat het gewoon op je af komen en probeer een beetje hetzelfde te doen als hij doet! Suc6! |
30-11-2002, 17:11 | ||
Citaat:
30-11-2002, 19:00 | |
logisch dat je je er druk over maakt, je zult ook ECHT niet de enige zijn.
de 1e keer was ik dat ook, ik stikte van de zenuwen. toen het later (op een feestje) gebeurde viel alles 100% mee. het was echt lekker!! jammer alleen dat die 2e keer (was met iemand anders) een domper was.... misschien trouwens handig om te onthouden: als diegene met wie je zoent verliefd op je is, vind hij/zij sowieso niet snel dat iets slecht/lelijk/stom is.... dat persoon idealiseert eerder alles!! ik zou je er dus niet al te druk over proberen te maken, maarja, makkelijker gezegd als gedaan..... (en zoals anderen al zeiden: idd gewoon vertellen als je je daar fijner bij voelt!!) succes!!
02-12-2002, 12:06 | |
Mijn eerste "vriendje" had ik toen ik 14 was. Onze eerste (en enigste) zoen was heel saai als ik er nu op terug kijk, maar toen vond ik het helemaal geweldig.
De truc: ervaring beloont! Geniet ervan, komt goed, laat t horen als het gebeurd is en hoe je het vond!
02-12-2002, 15:50 | ||
Citaat:
Ik had maar tegen hem gezegd dat ik nog nooit gezoend hebt, en hij zei dat het goed ging. Maar eerlijk gezegd vond het het wel een beetje saai, maar het viel me mee! |
Advertentie |
|
05-12-2002, 11:32 | |
Verwijderd
|
ik zou me er ook maar ni tal te druk ove rmaken, probeer nie tte verlegen te zijn, doe het rustig aan en probeer voor een beetje afwisseling te zorgen...
mijn eerste zoen was best vreemd en erg kort... dus probeer niet zo snel te stoppen want het is eigenlijk erg verslavend :-) |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
(Tong)zoenen TresCoolxx | 7 | 21-11-2016 17:49 | |
Liefde & Relatie |
zoenen kanon002 | 4 | 10-05-2014 00:33 | |
Liefde & Relatie |
Afscheid zoen?? Just_Mii | 49 | 12-06-2006 15:10 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 20:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vraagje over Pfeiffer Verwijderd | 13 | 23-09-2003 21:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pfeiffer (vraagjes) pimpo | 3 | 12-01-2003 13:05 |